Күні: 06.12.2018 ж.Сабақ: «Танымдық қызметінің түзетуі»Сынып: 2 «К» Түзету бағдарының тақырып: Көзбен қабылдау. Формалармен танысу – көлемді және жалпақ; заттардың формасына қарай классификациялау.Түзетудің мақсаты: Кеңістік және жазықтық фигураларын біледі, түсінеді атайды; Кеңістік фигураларын ажырата алады, кеңістік фигураларын қоршаған ортаның заттарымен байланыстырады, Кеңістік фигураларын пайдаланып заттарды құрастырады.Қосымша материалдар, заттар: көрнекіліктер, жұмыс дәптері, тақта, АКТ.Лексикалық тақырып: Жыл мезгілдері.Сабақ барысы.1.Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу, сыныпты түгендеу. Оқушылардың сабаққа зейіндерін аудару. Кинезиологиялық жаттығу «Сақина». Қолдарыңды көтеріңдер – бір дейік.Көп отырып, қатты шаршап жүрмейік.Қолды создық, басты бұрдық – екі деп,Қозғалыспен әрбір адам жетіледі.Алға, артқа қарадық та – үш дедік.Тағы жаңа жаттығулар істедік.Түсірейік қолды төрт пен бесті айтып,Отырайық көңілді енді марқайтып.2. ПропедевтикаСуда мұз бар, Жерде қар бар. Боран борап соғады, Бұл қай мезгіл болады?Қар мұз еріп, су көбейіп, Сай салаға толады. Бүршік жарып, жарық ашып, Гүл бәйшешек басады.
Қыста ғана болады,Жапырақты бояды,Атырапты бояды.Бояп-бояп барлығынСап-сары ғып қояды. (Күз)3. Бағдарлаутапсырма «Боя және ата» Жазық фигураларды қызыл түспен, ал кеңістік фигураларын көк түспен бояңызжәне фигураларды атаңыз.4.Презентация: Кеңістік фигураларының атауын оқыңыз. Оларды суреттегі ұқсас заттармен сәйкестендіріп сызыңыз.Оңға түзу тұр,Солға түзу тұр.Алға бір адымАртқа бір адым.Оңға бұрылып,Солға үңіліпЖоғары, төмен қарайық,Орнымыздытабайық.5. Мысалдармен тәжірибелер: 6. Басқарушы тәжірибелер: Дәптермен жұмыс: шаршы, дөңгелек, сопақша, үшбұрыш, төртбұрыш, конус, ромб7.Рефлексия Бүгін біз не істедік? – Не ұнады?8. Сабақ қорытыңдысы.