Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
4-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ
БАҒАЛАУДЫҢ СПЕЦИФИКАЦИЯСЫ
Жиынтық бағалауға
шолу
Ұзақтығы
-40
минут
Балл
саны-12
Тапсырмалар
түрлері:
КТБ-көп таңдауы бар
тапсырмалар
ҚЖ-қысқа жауапты қажет ететін
тапсырмалар
ТЖ
-толық жауапты қажет ететін
тапсырмалар
Жиынтық бағалаудың
құрылымы
Тоқсан бойынша жиынтық
бағалаудабілім алушылардың білім,
білік, дағдыларын
өлшеу құралы
ретіндеқысқа және толық жауапты қажет
ететін тапсырмаларқолданылады.
Қысқа жауапты қажет ететін
тапсырмаларда білім алушы сандық мәні, сөздер немесе қысқа шешімі
түрінде жауап береді.
Толық жауапты қажет ететін
тапсырмаларда максималды балл жинау үшін білім алушы тапсырманың
толық шешімін және шешімін табудың қадамдарын көрсетуі
қажет.
Тапсырма бірнеше құрылымдық
бөліктерден/сұрақтардан тұруы
мүмкін.
Берілген нұсқа қысқа және
толық жауапты қажет ететін5тапсырмадан
тұрады.
4-тоқсан бойынша жиынтық
бағалау тапсырмаларының сипаттамасы
Бөлім
Тексерілетін оқу
мақсаты
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Тапсырма
саны*
Тапсырманың
түрі*
Орындалу уақыты,
мин*
Балл*
Бөлім бойынша балл
саны
4Абөлім- Күнделікті өмірдегі
есептеулер
1.1.1.320көлемінде сандардың разрядтық құрамын анықтау, разрядтық
қосылғыштардың қосындысына
жіктеу
Білу және
түсіну
1
ҚЖ
5
2
6
1.5.1.4 Cанды бірнеше бірлікке
арттыру, кеміту, айырмалық салыстыруға берілген есептерді талдау
және шығару, кері есептер құрастыру және
шығару
Жоғары деңгей
дағдылары
1
ТЖ
15
4
4В бөлім – Жиын және логика
элементтері
1.4.1.3 Жұп құру арқылы
нысандар жиындарын салыстыру, тең жиындарды, бос жиындарды
анықтау;
Білу және
түсіну
1
ҚЖ
5
1
3
1.4.4.1 Қоршаған ортадағы
заттардан "екі - екіден" комбинациялар жиынын
құрастыру
Қолдану
1
КТБ
7
2
4С бөлім
–
Нысандардың орналасуы және
бағыты
1.3.2.1 Түзу, тұйықталған және
тұйықталмаған және қисық, сынық сызықты жазықтықта/қарапайым жазық
геометриялық фигураларды (үшбұрыш, төртбұрыш) нүктелі қағазда
кескіндеу;
1.3.2.2 Берілген ұзындығы
бойынша кесінді сызу;
Қолдану
1
ҚЖ
8
3
3
БАРЛЫҒЫ
5
40
12
12
Ескерту: * -
өзгеріс енгізуге болатын
бөлімдер
«Математика» пәнінен
4-тоқсан бойынша
жиынтық бағалаудың
тапсырмалары
1.1.1.3 20 көлемінде
сандардың разрядтық құрамын анықтау, разрядтық қосылғыштардың
қосындысына жіктеу
Тапсырма
1.
Бұлттардан 17 сандарының
құрамын тауып, сәйкестендір. Разрядтық қосылғыштардың қосындысы
түрінде жаз.
10 8
6 7 529
9
17
[2]
1.5.1.4 Cанды бірнеше
бірлікке арттыру, кеміту, айырмалық салыстыруға берілген есептерді
талдау және шығару, кері есептер құрастыру және
шығару
1.4.4.1 Қоршаған ортадағы
заттардан "екі - екіден" комбинациялар жиынын
құрастыру
КТБ.
Тапсырма
4.
«Екі-екіден» комбинациялар
жиының құрастыр.
578тг - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз