Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
4-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ
БАҒАЛАУДЫҢ СПЕЦИФИКАЦИЯСЫ
Жиынтық бағалауға
шолу
Ұзақтығы
-40
минут
Балл
саны-12
Тапсырмалар
түрлері:
КТБ-көп таңдауы бар
тапсырмалар
ҚЖ-қысқа жауапты қажет ететін
тапсырмалар
ТЖ
-толық жауапты қажет ететін
тапсырмалар
Жиынтық бағалаудың
құрылымы
Тоқсан бойынша жиынтық
бағалаудабілім алушылардың білім,
білік, дағдыларын
өлшеу құралы
ретіндеқысқа және толық жауапты қажет
ететін тапсырмаларқолданылады.
Қысқа жауапты қажет ететін
тапсырмаларда білім алушы сандық мәні, сөздер немесе қысқа шешімі
түрінде жауап береді.
Толық жауапты қажет ететін
тапсырмаларда максималды балл жинау үшін білім алушы тапсырманың
толық шешімін және шешімін табудың қадамдарын көрсетуі
қажет.
Тапсырма бірнеше құрылымдық
бөліктерден/сұрақтардан тұруы
мүмкін.
Берілген нұсқа қысқа және
толық жауапты қажет ететін5тапсырмадан
тұрады.
4-тоқсан бойынша жиынтық
бағалау тапсырмаларының сипаттамасы
Бөлім
Тексерілетін оқу
мақсаты
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Тапсырма
саны*
Тапсырманың
түрі*
Орындалу уақыты,
мин*
Балл*
Бөлім бойынша балл
саны
4Абөлім- Күнделікті өмірдегі
есептеулер
1.1.1.320көлемінде сандардың разрядтық құрамын анықтау, разрядтық
қосылғыштардың қосындысына
жіктеу
Білу және
түсіну
1
ҚЖ
5
2
6
1.5.1.4 Cанды бірнеше бірлікке
арттыру, кеміту, айырмалық салыстыруға берілген есептерді талдау
және шығару, кері есептер құрастыру және
шығару
Жоғары деңгей
дағдылары
1
ТЖ
15
4
4В бөлім – Жиын және логика
элементтері
1.4.1.3 Жұп құру арқылы
нысандар жиындарын салыстыру, тең жиындарды, бос жиындарды
анықтау;
Білу және
түсіну
1
ҚЖ
5
1
3
1.4.4.1 Қоршаған ортадағы
заттардан "екі - екіден" комбинациялар жиынын
құрастыру
Қолдану
1
КТБ
7
2
4С бөлім
–
Нысандардың орналасуы және
бағыты
1.3.2.1 Түзу, тұйықталған және
тұйықталмаған және қисық, сынық сызықты жазықтықта/қарапайым жазық
геометриялық фигураларды (үшбұрыш, төртбұрыш) нүктелі қағазда
кескіндеу;
1.3.2.2 Берілген ұзындығы
бойынша кесінді сызу;
Қолдану
1
ҚЖ
8
3
3
БАРЛЫҒЫ
5
40
12
12
Ескерту: * -
өзгеріс енгізуге болатын
бөлімдер
«Математика» пәнінен
4-тоқсан бойынша
жиынтық бағалаудың
тапсырмалары
1.1.1.3 20 көлемінде
сандардың разрядтық құрамын анықтау, разрядтық қосылғыштардың
қосындысына жіктеу
Тапсырма
1.
Бұлттардан 17 сандарының
құрамын тауып, сәйкестендір. Разрядтық қосылғыштардың қосындысы
түрінде жаз.
10 8
6 7 529
9
17
[2]
1.5.1.4 Cанды бірнеше
бірлікке арттыру, кеміту, айырмалық салыстыруға берілген есептерді
талдау және шығару, кері есептер құрастыру және
шығару
1.4.4.1 Қоршаған ортадағы
заттардан "екі - екіден" комбинациялар жиынын
құрастыру
КТБ.
Тапсырма
4.
«Екі-екіден» комбинациялар
жиының құрастыр.
770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Соңғы бір жылда:
45 000 000 ₸
Авторлар тапқан ақша
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз
Барлығы 663 959 материал жиналған
Жүктелуде...
Жүктелуде...
Жүктелуде...
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады