Материалдар / Тоқсандық жиынтық бағалау
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Тоқсандық жиынтық бағалау

Материал туралы қысқаша түсінік
сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2018
774
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Мектеп: « Г. Титов атындағы №54» ЖОМ
Күні: 23. 10. 2018жМұғалімнің аты-жөні: Талипов Данияр
Сынып: 6Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбы: Тоқсандық жиынтық бағалау
Оқу мақсаттары 6.3.1.2 VI-IX ғасырлардағы мемлекеттердің даму ерекшеліктерін түсіндіріп, олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтау6.4.1.2 көшпелілердің шаруашылық өмірінің ерекшеліктерін анықтау;
Сабақ мақсаттары6.3.1.2 VI-IX ғасырлардағы мемлекеттердің даму ерекшеліктерін түсіндіріп, олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтау6.4.1.2 көшпелілердің шаруашылық өмірінің ерекшеліктерін анықтау;
Ойлау дағдыларының деңгейі Білу, түсіну, қолдану


Бағалау критерийлері
VI-IX ғасырлардағы мемлекеттердің даму ерекшеліктерін түсіндіріп, олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтайды Көшпелілердің шаруашылық өмірінің ерекшеліктерін анықтайды
Тілдік мақсатБілім алушы: Тарихи оқиғалардың өзара байланысын табу арқылы түркі тілдес тайпалардың миграциясын түсіндіру;Түркі тілдес тайпаларды атап, картадан олардың аумақтық орналасуын көрсету Пәнге қатысты сөздік қормен терминдер: Қағанат, ашина, ел, бұдын, бекТалқылауға арналған сұрақтар: Түрік қағанатын кім құрды?
Құндылықтар-ды дарыту «Мәңгілік - Ел» ұлттық идеясы: 2. Қоғамымыздағы ұлттық бірлік, бейбітшілік пен келісім
Пәнаралық байланыстар География, тарих
АКТ қолдану дағдыларыКарта,суреттер, үлестірме қағаздар
Бастапқы білімОғыз мемлекеті.
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекетРесурс-тар
Сабақтың басы























Сабақтың ортасы/ сабақтың негізгі бөлімі





































Сабақтың соңы

Сәлемдесу, түгендеу. Ұйымдастыру: Белсенді оқу ортасын құруҮй тапсырмасын сұрау: «Кім жылдам?» әдісі бойынша сұрақтары қойылады. 1. Оғыз қағанатының тарихымен таныстыр2. Мемлекеттің құрылу тарихын анықта3. Мемлекеттің тәуелсіздік үшін күрес жолын талда4. Оғыз қағанатындағы қағандарды, бектерді, түменбасыларды ажырат5. Мемлекеттің ыдырау себебін анықта

Біз нені еске түсірдік?Қ.Б. дұрыс жауаппен салыстыру, оқушылармен бірге талдау

Бүгінгі сабағымыз: «Түріктер туралы тарихи деректер.» Ұлы Жібек жолының қала мәдениетінің дамуына әсерін анықтауКөшпелілер мен отырықшылар арасындағы өзара экономикалық байланыстарды анықтауЕрте түрік қағанаттарының сыртқы саясатының негізгі бағыттарын анықтау;Тарихи оқиғалар мен процестердің сабақтастығын сипаттау үшін «Ұлы Дала» ұғымын қолдану;

Жаңа сабақ. Бағалау критерийлерін оқушыларға таныстырамын. Топтық жұмыс. Мәтінмен жұмыс жасай отырып , оқиғаны кестеге түсіріңіз:





Дескриптор:

1. Түріктер туралы тарихи деректермен танысады2. Мемлекеттердің құрылу тарихын анықтайды3. Күлтегін жазуымен танысады4. Тоныкөк дастанын анықтайды5. Көне руна жазуларын талдайды6.Түркі қағанаттарының астаналары мен территориясын талдайды

Қ.Б. дұрыс жауаппен салыстыру, оқушылармен бірге талдауМақсаты: Оқушыны өз бетімен үйрету, олардың шығармашылық бейімділіктері мен икемдіктерін дамыту.Тақырып соңындағы тест жұмысын орындаймыз.Оқушылар жаңа сабақтың тақырыбына кері байланыс жасау арқылы қорытынды жасап, білім ағашына жабыстырады.Оқушылар өз пікірлерін айтып, сабақ қорытыланды.Үйге тапсырма: Тақырыпқа байланысты тест құрастыру


Оқулық, жұмыс дәптер, А4 қағазы, стикерлер,бағалау парақшалары,үлестірме қағаздар

















































Жұмыс дәптер, оқулық
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Деңгейлік тапсырмалар:Барлығына: сұрақтар

Денсау-лық және қауіпсіз-дік техника-сының сақталуы

Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?











Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?


























Қысқа мерзімді жоспар
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Мектеп: 25 Г. Титов ЖОМ
Күні: 08. 11. 2018жМұғалімнің аты-жөні: Сериков Бекболат
Сынып: 6Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбы: X ғасыр - XIII ғасырдың басындағы Қазақстан аумағындағы саяси процестер.Зерттеу сұрағы: X ғасыр - XIII ғасырдың басында саяси карта қаншалықты өзгерді?
Оқу мақсаттары 6.3.1.3 X ғасыр - XIII ғасырдың басындағы мемлекеттердің даму ерекшеліктерін түсіндіріп, олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтау;
Сабақ мақсаттары6.3.1.3 X ғасыр - XIII ғасырдың басындағы мемлекеттердің даму ерекшеліктерін түсіндіріп, олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтау;
Ойлау дағдыларының деңгейі Білу, түсіну, қолдану


Бағалау критерийлері
X ғасыр - XIII ғасырдың басындағы мемлекеттердің даму ерекшеліктерін түсіндіреді, Олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтайды
Тілдік мақсатБілім алушы: Тарихи оқиғалардың өзара байланысын табу арқылы түркі тілдес тайпалардың миграциясын түсіндіру;Түркі тілдес тайпаларды атап, картадан олардың аумақтық орналасуын көрсету Пәнге қатысты сөздік қормен терминдер: Қағанат, ашина, ел, бұдын, бекТалқылауға арналған сұрақтар: Түрік қағанатын кім құрды?
Құндылықтар-ды дарыту «Мәңгілік - Ел» ұлттық идеясы: 2. Қоғамымыздағы ұлттық бірлік, бейбітшілік пен келісім
Пәнаралық байланыстар География, тарих
АКТ қолдану дағдыларыКарта,суреттер, үлестірме қағаздар
Бастапқы білімОғыз мемлекеті.
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекетРесурс-тар
Сабақтың басы























Сабақтың ортасы/ сабақтың негізгі бөлімі





































Сабақтың соңы

Сәлемдесу, түгендеу. Ұйымдастыру: Белсенді оқу ортасын құруҮй тапсырмасын сұрау: «Кім жылдам?» әдісі бойынша сұрақтары қойылады. 1. Оғыз қағанатының тарихымен таныстыр2. Мемлекеттің құрылу тарихын анықта3. Мемлекеттің тәуелсіздік үшін күрес жолын талда4. Оғыз қағанатындағы қағандарды, бектерді, түменбасыларды ажырат5. Мемлекеттің ыдырау себебін анықта

Біз нені еске түсірдік?Қ.Б. дұрыс жауаппен салыстыру, оқушылармен бірге талдау

Бүгінгі сабағымыз: «X ғасыр - XIII ғасырдың басындағы Қазақстан аумағындағы саяси процестер.» X ғасыр - XIII ғасырдың басындағы мемлекеттердің даму ерекшеліктерін түсіндіріп, олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтау Ерте түрік қағанаттарының сыртқы саясатының негізгі бағыттарын анықтау;Тарихи оқиғалар мен процестердің сабақтастығын сипаттау үшін «Ұлы Дала» ұғымын қолдану;

Жаңа сабақ. Бағалау критерийлерін оқушыларға таныстырамын. Топтық жұмыс. Мәтінмен жұмыс жасай отырып , оқиғаны кестеге түсіріңіз:

Дескриптор:

1. Түріктер туралы тарихи деректермен танысады2. Мемлекеттердің құрылу тарихын анықтайды3. Күлтегін жазуымен танысады4. Тоныкөк дастанын анықтайды5. Көне руна жазуларын талдайды6.Түркі қағанаттарының астаналары мен территориясын талдайды

Қ.Б. дұрыс жауаппен салыстыру, оқушылармен бірге талдауМақсаты: Оқушыны өз бетімен үйрету, олардың шығармашылық бейімділіктері мен икемдіктерін дамыту.Тақырып соңындағы тест жұмысын орындаймыз.Оқушылар жаңа сабақтың тақырыбына кері байланыс жасау арқылы қорытынды жасап, білім ағашына жабыстырады.Оқушылар өз пікірлерін айтып, сабақ қорытыланды.Үйге тапсырма: Тақырыпқа байланысты тест құрастыру


Оқулық, жұмыс дәптер, А4 қағазы, стикерлер,бағалау парақшалары,үлестірме қағаздар

















































Жұмыс дәптер, оқулық
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Деңгейлік тапсырмалар:Барлығына: сұрақтар

Денсау-лық және қауіпсіз-дік техника-сының сақталуы

Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?











Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?






















Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!