Әдебиеттік оқу | Уақыты: | Бекітемін: | Мұғалім: Құсайынова М
|
Сабақтың атауы | Төрт түлік Ескен Елубаев |
Жалпы мақсаттар | Білімділік: Қазақ халқының ұлттық кәсібінің бірі төрт түлік малдың ерекшеліктеріне тоқталу . Олардың еті де,сүті де адамға шипалы екенін түсіндіру.Дамытушылық: Оқушыларды мәнерлеп оқуға дағдыларын дамыту. Төрт түлік малдың пайдасы туралы білімдерін толықтыру,тіл байлығын ,ой өрісін, іскерлік дағдыларын, шығармашылық қабілеттерін қалыптастыру.Тәрбиелік: Оқушыларды төрт түлікке деген құрметке, еңбексүйгіштікке тәрбиелеу.Сабақтың түрі: жаңа сабақ.Сабақтың әдісі: түсіндіру, сұрақ - жауап, топпен жұмыс.Көрнекілігі: Интерактивті тақта, суреттер, тапсырамалар. Пән аралық байланыс: математика, қазақ тілі. |
Оқыту нәтижесі |
|
Топқа бөлу | Түстер бойынша топқа бөліну.
| 1 – топ. Қошақан2 – топ: Ботақан3 – топ: Құлыншақ |
Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті |
Психологиялық ахуал қалыптастыру:
| Көңілденіп шаттанып,Айналама қарайын.Қуанышын көршімнің,Күн нұрына балайын.Алақанды көршімеСоғып – соғып алайын,Бүгінгі келген қонақпен,Амандасып алайын.Оқушылар орындарына отырады. | Оқушылардың психологиялық көңіл-күйін бақылағаннан кейін сабақты бастауға мүмкіндік жасаймын. |
Үй тапсырмасын сұрау.Бағалау. | Тұмандай Молдағалиев «Көл» жаттау.«Сиқырлы таяқша» әдісі бойынша үй тапсырмасын сұрау.«Басбармақ» әдісі бойынша |
Қызығушылықты ояту
Мағынаны тануЖаңа сабақАвтор жайлы мағлұмат беру.
Сергіту сәті | Жұмбақтар жасыру. 1. Екі айнасы бар,Екі найзасы бар,Төрт жаптырмағы бар,Бір шыбыртқысы бар. (сиыр) 82. Кішкене ғана бойы бар,Айналдырып киген тоны бар. (қой) 7713. Өзі үлкен жануар,Үстінде екі тауы бар. (түйе) 8494. Қамыс құлақТостаған тұяқ,Мінсең қанат.Сүті –дәрі,Еті –тамақ. (жылқы) 135. Төрт аяғы бар,Басында екі таяғы бар,Иегінде екі сақалы бар. (ешкі) 16- Балалар тақтадағы сандарға назар аударайық, бұл неге ұқсайды?- Дұрыс айтасыңдар, кәне бұл кімнің номері болды екен білейік.-Енді балалар бұлардың барлығын біз нелер деп атаймыз?- Балалардың жауабы (Төрт түлік)Ескен Елубаевтың Төрт түлік өлеңмен танысамызЕскен Елубаев — 18 ақпан 1942 жылы, Жамбыл облысы Қордай ауданындағы Отар стансасында туған. 1958 жылы Отар станциясындағы №529 теміржол орта мектебін бітірген. 1966 жылдан бастап «Қазақстан пионері» (қазіргі «Ұлан») газетінде, «Жалын», «Өнер», «Балауса» баспаларында, «Балдырған» журналының бас редакторының орынбасары болып қызмет істеген. Ең алғашқы өлеңі 1958 жылы республикалық «Ара» журналында жариялайды. Қырықтан астам кітаптары қазақ және орыс тілдерінде жарық көрген.Төрт түлік туралы бейнефильм көрсету.-Тізбектей оқу.Топпен жұмыс (әр топ 1 шумақтан оқып мағынасын ашу)Сұрақтар қоя отырып талдау.Жылқышы құралы не екен? – жүген, ұзын құрық. Қойшы құралы қалай аталады? – көген. Сиыршы мен түйешінің құралы не екен? – бұйда, ноқта, түйе шекпен. Төрт түлік малдың бізге қандай пайдасы бар екен? – мінсек көлік, ішсек – тамақ, кисек – киім. Барлығын өз қажетімізге пайдаланып отырдық.Халық ұғымында әр малдың пірі бар. Төрт түлік пірлері туралы не білесіңдер?Қой атасы – Шопан ата.Сиыр атасы – Зеңгі баба.Жылқы атасы – Қамбар атаТүйе атасы - Ойсылқара.Ешкі атасы – Сексек атаПазл құрастыру.1. Еліміздің астанасына биыл неше жыл толады? (20)2. Бәйтеректің биіктігі неше метр? (97 м)3. Ескен Елубаев қай жылы дүниеге келді?4. Абайдың өлеңдері неше жыл мезгілдеріне арналған? (4)5. Қазақ тілінде қанша сөз табы бар? ( 9 )6. 8 бен 9 –дың көбейтіндісінің мәні? (72 )7. Сөйлемнің неше түрі бар? ( 3)8. Қазақстан Республикасы өз тәуелсіздігін қай жылы алды? (1991)9. 7 мен 6 – ның көбейтіндісінің мәні? (42) |
Топтық жұмыс | 1 – топ: «Төрт түліктің пайдасы» туралы эссе.2 – топ: Малға байланысты қазақ халқының тыйым сөздері.3 – топ: Төрт түліктің жаңа туған кездегі атауларын жаз. Сол төлдер келесі жылы қалай аталатыны туралы кестені толтыр.
|
Ой толғаныс | Берілген төрт түліктің төлдерін тауып, сызба арқылы көрсету. |
Кері байланыс: | «Кемпірқосақ» бүгінгі сабақта өзіңді қай сатыдамын деп ойлайсың. |
Үй тапсырмасы: | Төрт түлік өлеңін жаттау. Мақал – мәтел жазу.
| Күнделіктеріне жазады
|
Бағалау | Бағалау парақшаларын толтырады. | Оқушылар бағалайды. |