Сабақтың тақырыбы: Төрт
түліктің кеңесі
Сабақтың
мақсаты:
а)
Білімділік:
Төрт түлік
туралы түсінік беру.
Өлеңді дұрыс
түсініп оқу. Ізденіске жетелей
отырып, өлең мазмұнын түсіндіру.
ә)Дамытушылық:
Оқушылардың сөздік қорын
молайту. Ынта қойып тыңдау, жазу, талдау машықтарын
қалыптастыру. Өз ойын жүйелі түрде
жеткізе білуге дағдыландыру.
Оқушылардың ой –
өрісін,дүниетанымын кеңейту, сөйлеу мәдениетін қалыптастыру,
шығармашылық қабілетін дамыту.
б)
Тәрбиелік:
Оқушыларды ұқыптылыққа, еңбексүйгіштікке баулу. Топпен бірігіп
жұмыс жасауға, ұйымшылдыққа
тәрбиелеу.
Сабақтың
түрі: дәстүрлі
емес
Сабақтың
әдісі: сыни-тұрғыдан ойлау,
сұрақ - жауап, түсіндіру, ойын, сергіту
жаттығулары.
Сабақтың
көрнекілігі: төрт түлік
туралы суреттер,
мақал–
мәтелдер,
сөздік
Пәнаралық
байланыс: дүниетану, бейнелеу
өнері
Сабақтың
барысы:
I.Қызығушылықты
ояту 1.Тренинг
өткізу. Жақсы қасиеттер туралы
әңгімелеп, балалардың зейінін сабаққа аудару. Төрт түлікке
байланысты сыныпты үш топқа бөлу.
2. Үй жұмысын
сұрау.
Таудай бол!
өлеңін
сұраймын
II. Мағынаны тану.
Төрт түлік жайлы не білесіңдер? Төрт түлік
туралы сұраймын.
Оқулықпен жұмыс.
Қой , сиыр, жылқы,
түйе – төртеуі бір күні жиылып
отырып кеңеседі. «Қайсымыз қандай жерге , қандай кісіге бітсек ,
жақсы болар еді?» деген сөзді айтысады.
Сиыр – Қалың қорық нуға бітем,
Қоры үзілген қуға бітем.
Қой – Күнгейлі қара тасқа
бітем,
Шаруа қуған басқа бітем.
Жылқы – Бетегелі белге бітем,
Найза ұстаған ерге бітем.
Түйе – Жалмаң құлақты сорға
бітем,
Ел ішіндегі зорға бітем.
Сергіту сәті
Төрт түлік туралы өлең
Қ
ошақаным қойдың, Қайда қалып қойдың ? Бұлтиып тұр
бүйірің , Қай өрістен тойдың?
Секең ,секең ей лақ, Жүрмін саған кейуақ.
Секірмесең болмайма Секірмей ақ кейуақ
Ботақаным нардың Жарға неге бардың ?
Тілерсегің дірілдеп Жүре алмай қалдың
Сөздікпен жұмыс
Қоры үзілген
қу – азығы таусылған
кедей.
Біту
– қандай жерде , қандай адамның қолында өмір
сүруін айтады..
Топпен жұмыс жасау
1-топ
төрт
түлік туралы өлең, мәтін құрастыру
2-топ
төрт
түлік туралы сурет салу
3-топ
төрт
түліктің пайдасы жайлы әңгімелейді.
Дәптермен
жұмыс
Төрт түлік аттарына сай адам
есімдерін дәптеріне жазады.
Өлеңдегі шөп атауларын теріп
жаз.
Сабақты қорытындылау.
Төрт түлік туралы қандай жаңа
дерек алдың?
Бағалау.Сабақта белсене қатынасқан
оқушыларды мадақтау, мақтау және бағалау.
-
№
|
Оқушының аты,жөні
|
Бағасы
|
1
|
|
|
2
|
|
|
3
|
|
|
4
|
|
|
5
|
|
|
6
|
|
|
7
|
|
|
8
|
|
|
-Бүгінгі сабақта не білдік? Не ұнады? ( оқушылардың пікірін
тыңдау).
Үйге
тапсырма.
«Төрт
түліктің кеңесі» өлеңін түсініп оқып келу.
Қаралды
Әдістеме жетекшісі: Ж.Идрисова
«Қараөзек»
жалпы орта мектебі коммуналдық мемлекеттік
мекемесі
«Бекітемін»
Мектеп директорының
міндетін
уақытша атқарушы: С.
Жақсанова
Ашық
сабақ
Тақырыбы:
«Төрт түліктің
кеңесі»
Пән мұғалімі: Ишанқұлова Рыскул
Пәні: әдебиеттік оқу
Сынып: 2 «Ә»