Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Төртбұрыштар мен үшбұрыштардың аудандары
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 8.3В бөлім: Аудан |
Мектеп: Павлодар қаласындағы химия-биология бағытындағы Назарбаев Зияткерлік мектебі |
|||||||||||
Күні: 09.03.2022 Сынып: 8 d
|
Мұғалімнің аты-жөні: Толеукызы М |
|||||||||||
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||||||||
Сабақ тақырыбы |
Төртбұрыштар мен үшбұрыштардың аудандары. Қайталау. |
|||||||||||
Кәсіби даму мақсаты |
Математика пәнінен сын тұрғысынан ойлау техникалары арқылы оқушылардың креативті ойлау дағдыларын дамыту |
|||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
8.3.3.12 трапецияның ауданының формулаларын қорытып шығарады және қолданады; |
|||||||||||
Сабақ мақсаттары |
Оқушылар:
|
|||||||||||
Бағалау критерийлері |
Оқушылар :
|
|||||||||||
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар: Тік бұрышты үшбұрыштың элементтерін атап айтады; Пифагор теоремасын қалыптастырады; Үшбұрыштың белгісіз элементін ауызша айтып белгілейді. Сұрақтарды жазбаша жазып қалыптастырады. Ауызша өз жауабын ғылыми тілде еркін жеткізетін болады Тақырыпқа қатысты сөздік және терминология: Тік бұрышты үшбұрыш, катет, гипотенуза, тік бұрышты үшбұрыш, төртбұрыш, төртбұрыш аудандары, катеттердің квадраттарының қосындысы, тік бұрыш, биіктік, трапецияның орта сызығы. Сөйлесулер мен жазу үшін пайдалы сөзтіркестері: Тік төртбұрыштың ауданы…… Параллелограммның ауданы .... Үшбұрыштың ауданы.... Квдараттың ауданы .... Төртбұрыштың периметрі.... |
|||||||||||
Құндылықтарды дарыту |
Бұл сабақ академиялық адалдық, бірлік және командалық жұмысты, жауапкершілікті және көшбасшылықты дамытуға бағытталған. Құндылықтарды дарыту топта жұмыс істеу ережелерін белгілеу арқылы, қабілеті төмен оқушыларға қолдау көрсету арқылы жүзеге асырылады. |
|||||||||||
Пән аралық байланыстар |
Архитектурамен байланыс, ғимарат моделін жасау барысында трапеция моделі қолданылады. |
|||||||||||
Саралау түрі |
Күрделендіру |
|||||||||||
АКТ қолдану дағдылары |
Интербелсенді тақтаны қолдану, |
|||||||||||
Бастапқы білім |
Оқушылар төртбұрыштар түрлерімен және олардың кейбірінің аудандарын есептейтін формулалармен таныс. Оқушылар төртбұрыштардың аудандарын есептей алады. Білімдерін белсендендіру төртбұрыштар қасиеттерін қайталау арқылы жүзеге асырылады. |
|||||||||||
Сабақ барысы |
||||||||||||
Сабақтың жоспарланғанкезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
|
Ресурстар |
||||||||||
Сабақтың басы 5 мин |
Ұйымдастыру кезеңі. Жағымды психалогиялық ахуал тудыру. Тірек білімдерді белсендендіру Үй тапсырмасын тексеру. |
|
||||||||||
Сабақтың басы 7 мин |
Сыныппен жұмыс жасау Оқушылар слайд арқылы сабақтың тақырыбымен және оқу мақсаттарымен, бағалау критерийлерімен таныстыру. |
Слайд 1-4 |
||||||||||
Топтық жұмыс 15 минут |
Қайталау материалын қарастыру. Трапеция ауданының формуласын қорытып шығару үшін есте сақтауға қолайлы тәсілді таңдаңыз. Оқушылар жұптарда, дайын сызбаның көмегімен трапеция ауданының формуласын дәлелдейді. 1)
.
2)
Қарапайым фигуралардың аудандарын формулаға қойып келесі формуланы алады: Формуланы қорытып шығарғаннан кейін мұғалім оқушыларға дәләлдеу барысы бойынша сұрақтар қояды, оқушылар бірін бірі толықтырады, мұғалім қажет болған жағдайда түсініктеме береді.
Бағалау критериі Тік бұрышты үшбұрыш ауданының формуласын қолданады. Тік төртбұрыш ауданының формуласын қолданады. Үшбұрыш ауданының формуласын қолданады. Трапеция ауланының формуласын қорытып шығарады. |
Слайд 5-10
Үлестірме
|
||||||||||
Жеке жұмыс 13 мин |
Жеке жұмыс
1. Трапеция ауданын табыңыз:
AD = 7. Жауабы. 20.
2. Трапецияның табаны 13, биіктігі 5, ал ауданы 50. Трапецияның екінші табанын табыңыз. Жауабы. 7.
3. Трапеция табандары 18 см және 6 см. Бүйір қабырғасы 7 см және табандарының біреуімен бұрыш жасайды. Трапеция ауданын табыңыз. Жауабы. 42 см2.
4. Тең бүйірлі трапецияның доғал бұрышы - қа тең, ал осы бұрыштан жүргізілген биіктігі үлкен табанын 1,4 см және 3,4 см кесінділерге бөледі. Трапеция ауданын табыңыз. Жауабы. 4,76 см2. 5. Тік бұрышты трапецияда екі кіші қабырғасы 6 см - ден, ал үлкен бұрышы - қа тең. Трапеция ауданын табыңыз. Жауабы. 54 см2.
|
Үлестірме
|
||||||||||
|
2 сабақ |
|
||||||||||
Бағдаршам ойыны 10 минут |
Бағдаршам» қалыптастырушы бағалау әдісі «Үндемес» ойыны өткен материалды еске түсіру мақсатында тест түрінде өткізіледі. Әр оқушының қолына бағдаршам тәріздес сигналдық карта ретінде беріледі. Оқушылар тапсырманы орындап, дұрыс жауапқа сәйкес түсті көтереді. Оқушылар бір-бірінен сұрамай, үндемей өздері орындауы тиіс. Оқушылар қате орындаған тапсырма болса, бірден сол тапсырманы тақтада талдап, кері байланыс беріледі. 1. Үшбұрыштың қабырғалары 12 және 9 см, арасындағы бұрыш 300. Ауданын табыңыз.
2. Ромбының ауданы
48 см2 Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |