Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Трансформатор
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақ жоспары
Күні: 12.02.2020 |
Мұғалімнің аты-жөні: Жұмағазиева Ж.Б |
||
Топ : 111 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Трансформатор |
||
Сабақ мақсаттары |
1. Білімділік: Оқушыларға трансформатордың құрылысын, жұмыс істеу принципін түсіндіру. Алынған теориялық білімдерін бір жүйеге келтіріп, практикалық біліктіліктер дағдыларын қалыптастыру. Терең де тиянақты білім беру 2. Дамытушылық: Оқушының теориялық білімдерін тереңдету, тез ойлауға, шапшаңдыққа, өз бетімен ізденуге үйрету, ой – өрісін, шығармашылық мүмкіндігін, ғылыми көзқарасын қалыптастыру, танымдық қабілеттерін дамыту
3. Тәрбиелік: Оқушыларды өздігінен шешім қабылдай отырып, жұмыс істеуге және тапсырманы ұқыпты орындауға, жазуға баулу, бір-біріне көмек беруге, адамгершілікке тәрбиелеу; |
||
Сабақтың түрі: Сабақтың көрнекілігі: |
Аралас сабақ
Теледидар,слайд,видеоматериалдар,карточкалар,үлестірмелі қағаздар. |
||
Бағалау критерийлері |
|
||
Тілдік мақсаттар |
Жаңа термин сөздер Трансформатор- Трансформатор- Transformer Кернеу- Напряжения- Voltage Айнымалы ток- Переменного тока- Alternating current Орама- Упаковка- Packaging Электр энергиясы- Электрической энергии- Electrical energy Жүктемелі орама- Упаковка под нагрузкой- Packaging under load Жүктемесіз орама- Упаковка без нагрузки- Packing no load |
||
Құндылықтарды дарыту |
Трансформатор ұғымымен таныса отырып, практикалық және теориялық зерттеу барысында білім алуға деген жауапкершілік, өзіне деген сенімділік , жұпта жұмыстану арқылы бір-біріне көмек беру, бірінің пікірін бірі бағалау құндылықтары сабақ барысында жүзеге асады. |
||
Пәнаралық байланыстар |
Сабақ үстінде әр тақырыпты өткенде, білім беру үшін материалдарды сұрыптағанда, қоршаған ортадағы болып жатқан әр түрлі құбылыстарды жалпы және жеке заңдар мен ережелер негізін түсіндіруде химия, математикамен пәнаралық байланыс орнатады. |
||
АКТ қолдану дағдылары |
Жаңа тақырыпқа байланысты материалдарды слайд арқылы көрсетіп, теледидарды пайдаланып оқушыларға жаңа материалдарды таныстырамын.. |
||
Бастапқы білім |
Трансформатор,құрылысы,дамуы, түрлері, өрнегі. |
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
Сабақтың басы (3 мин )
Үй тапсырмасы (15 мин) Топпен жұмыс
|
Ұйымдастыру кезеңі
1-топ «Автотрансформатор» 2-топ «Күштік трансформатор»
Сабақтың ұраны: «Сын тұрғысынан ойлаймыз, Білімнің терең жеріне бойлаймыз» №1 тапсырма (1 топ) (Генератор құрылысын айту) Постер қорғау Генератор дегеніміз механикалық энергияны электрлікке түрлендіруін айтамыз. Генератор дегеніміз магнит және сол магниттің екі полюстарының ортасына орналасқан орауыш катушка деп айтуға енді болады. Осы ортадағы орауыш катушканы айналдырғанда ол магнит өрісін қиып өтіп, орауыш катушканың орамдарында электр тогын туғызады. Міне, дәп осы жерде баса назау аударатын нәрсe мына жайтта: орауыш катушканың бір жағы бір полюстің магнит өрісін қиып өткенде, электрондар бір бағыта қозғалса, енді тап сол жағы екінші полюстің магнит өрісін қиып өткенде электрондар қарама-қарсы бағытта қозғалады және мұндай электр тогы уақыт бойынша өз шамасын өзгертіп отырады. Міне, сондықтан мұндай ток айнымалы деп аталады. Ток өндіретін генераторларды ішкі айналып тұратын орауыш катушканы ротор деп, сыртқы қозғалмайтын бөлігін статор деп атайды. Ротор дегеніміз- тұрақты токтың көмегімен электр өрісін тудыру арқылы қоздырылатын электромагнит деп атауға болады. Ротордың орамдарына қоздыру тогы оның білігіне орналасқан екі мыс сақина арқылы беріледі. Ал бұл сақиналардың үстімен қозғалмайтын шөткелер сырғанап отырады. Олар өз кезегінде өткізгіш сымдар арқылы қоздырғышпен қосылған. Ондай қоздырғыш дегеніміз тұрақты токтың аса үлкен емес генераторы. Ал статор электротехникалық болаттан жасалған. Формасы қуыс цилиндр тәрізді. Ішкі жағында оқшауландырылған орам сымдарды салатын орындары - фазалары бар. Ол орам бір-бірімен белгілі бір схема бойынша қосылған және осы статордың айнымалы электр қозғаушы күші индукцияланатын орамдары болып табылады.
2-топ (Есеп шығару) 1
V=1,5 м3 M=1600 моль m=3,3 кг R=8.31 кг/моль T-? 2 м3 P2=15 Па V1=4 м3 T1=32 K T2=18 К V1-?
g=9.8 м/с2 Т-? 4 Гц k=1.5
|
Постер әдісі |
Сабақтың ортасы
Топпен жұмыс
Сергіту сәті (3мин)
Сөздер құрау (5 мин)
Жаңа сабақты түсіндіру (20 мин)
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |