Жаңаөзен қаласы
әкімдігінің
«Дарын» мектеп-лицейі
КММ
Әлеуметтік педагогы
Дузбаева Ж.Б
Тренинг
«Достық»
Жаттығу
«Танысу»
Мақсаты: Топ мүшелерінің
бір-бірімен танысуы.
Қатысушылар шеңбер
құрып отырады.
Нұсқау: Жұмысымызды
таныстықтан бастаймыз: әркім өз есімі қандай әріптен басталса, сол
әріптен басталатынын өзінің 3 қасиетін және өз есімін кезекпен
айтады. Сонымен бірге өмірлік кредосын айтады.
Осындай қойылым
қатысушылардан өз қасиеттеріне, жеке ерекшеліктеріне әр түрлі
жағынан келуді ұсынады және ойдың икемділігін, тапқырлығын талап
етеді.
Талдау: Қандай әсер алдыңдар?
Не қиындық келтірді?
Жаттығу «Мәке Жәке
Қоқиев» 10
мин.
Мақсаты: Көңіл күйді
көтеру.
Бұл жаттығу әсіресе
кішкене топпен жұмыс жасауға арналған. Ол қатысушылардың
босаңсуына, көңіл күйлерін көтеруге бағытталған. Егер жұмыс үлкен
топпен жүргізілсе, оларды 6-8 адамнан ішкі топтарға бөлу қажет.
Қажетті жағдайды жасау үшін, келесі оқиғаны айтыңыз: «Бұл ескі
кавказдық салт. Бір тайпаның көсемі жоғалды. Күнде кешкілік сол
тайпа адамдары жиналып, алау маңында шеңбер жасап отырып,
бір-бірінен Мәке Жәке Қоқиевты кімде-кім көрді деп сұрайды. Ең
бастысы тайпалардың ішінен ешкім күлмеу керек, себебі көсемнің
жоғалуы – ол жаман қасиет».
-
Қатысушылар
шеңбер болып отырады. Ойын бастайтын жүргізуші алыңыз. Ол оң
жағындағы көршісіне былай дейді: «Сен Мәке Жәке Қоқиевты көрген
жоқсың ба?». Осы
сөздерді айтқан кезде жымиюға, тіпті күлуге болмайды.
-
Оң жақтағы көршісі мынадай
белгіленген жолдарды айтады: «Қап, мен оны көрген жоқпын. Мен
өзімнің көршімнен сұрайын».
-
Ол да сол сұрақты күлмей,
жымимай оң жақтағы көршісіне қояды. Бірақ ол басқалардың күлкісін
келтіретіндей бірдеңелерді қосуына болады.
-
Кім жымиса немесе күлсе, сол
ойыннан шығады.
Талдау: Қазір өзімізді қалай сеземіз? Біз
шеңберге тұрғанға дейін және тапсырманы орындаған соң не өзгерді?
Енді не сезінудеміз?
Жаттығу «Біз
қандаймыз?»
Мақсаты: Топ мүшелерінің
бір-бірінің мінез-құлықтарымен жете танысу.
Жүргізушіден үлкенірек
ақ парақ алып, бәрі шеңбер бойымен отырады. Әркім парақтың үстіңгі
жағына өзінің есімін жазады және парақты вертикаль сызықпен екі
бөлікке бөледі. Сол бөлігінің жоғарғы жағына «плюс», оң жағына
«минус» белгісін қоямыз. «Плюс» жазылған бөлікке, қатысушылар
кез-келген түстің, кез-келген жыл мезгілінің, кез келген жемістің,
аңның, кітаптардың аттарын, өзі қанағаттану үшін оған не істеуге
болатынын жазады, мысалы киноға бару, суда жүзу, кітап оқу т.с.с.
«Минус» белгісі бар оң жаққа, әркім ұнамайтын түстерін, жануарын,
жыл мезгілін және т.б. атап шығады. Жүргізуші әр бөлікті 10-12
минуттың ішінде кезекпен оқып шығады. Жүргізуші жеке өз жауаптарын
жазады және бәрімен бірге жаттығуды орындауға
қатысады.
Соңында, қатысушылар
парақты кеуделеріне тағып алады. Барлығы үндемей, бөлме ішінде баяу
жүреді және бір-бірінің парақтарына жазылғандарын
оқиды.
Талдау: Жаттығу ұнады ма? Не ұнамады? Не қиындық
келтірді? Алған әсерің қандай?