Мерзімі:25.11.2017ж | Тақырыбы: Жаңалыққа бастаған - жаңартылған бағдарлама.Мақсаты: Оқудағы әлеуметтік өзара іс –қимылдың және оқу үдерісіндегі инклюзивтілік қағидаты маңыздылығының себептерін қарастыру. Жаңартылған білім мазмұнының ерекшеліктерімен таныстыру. |
| Күтілетін нәтижесі: Қатысушылар оқу үдерісінде «мұғалім- ата-ана» жүйесіндегі әлеуметтік өзара іс –қимыл табиғаты туралы қорытынды жасайды,олардың өзара іс-қимылының мүмкіндіктерін кеңейту әдістемесін талдайды. Жаңартылған білім мазмұнының ерекшеліктерімен танысады. |
| Түйінді идеялар: Әлеуметтік өзара іс –қимылдың мәні және оның маңызын негіздеу өзекті болып табылады, себебі олар барлық ата-аналар үшін тиімді орта қалыптастыруға ықпал етеді. Жаңартылған бағдарлама- білім берудің жаңа мазмұнының ерекшеліктерімен танысады. |
| Кезеңдері мен мақсаттары | Бөлінген уақыты | Жүргізуші мұғалімнің әрекеті | Ата-аналар әрекеті | Ресурстар |
| 1.РУХАНИ ЖАҢҒЫРУ2. «Әлемнің жеті кереметі» бейнефильмін көрсету |
10 минут
5 минут | Пікір алмасуРесурспен қамтамасыз ету | Өз пікірлерін ортаға саладыБейнефильмді тамашалайды | ШАҚЫРУ ҚАҒАЗДАРЫАКТБейнефильм «Әлемнің жеті кереметі» |
Білу | І. | Топтарға біріктіру «Тілек лақтыру» ойыны арқылы топтарға біріктіру.Мақсаты: Өзара ынтымақтастық орнату. | 5 минут | Ойын шартымен таныстыру арқылы топтарға біріктіруді ұсынады. | Топқа бөліне отырып, өзара сыйластықта болады. | Тілек парақшалары |
| ІІ.
| Зейінді шоғырландыруға арналған жатттығулар: «фотоаппарат» ойыны.Мақсаты: Камераға қарату арқылы ата-аналардың зейінін бір жерге шоғырландыру, сол сәтті пайдалану арқылы тренингтің тақырыбы мен мақсатын айқындау. | 5 минут | Камераға қарауға нұсқау береді. | Берілген нұсқау бойынша ойын шартын орындауға тырысады. | фотоаппарат |
Түсіну | ІІІ. | І. «Пілдің суреті» ІІ.«Критериалды бағалау» слайд көрсету | 15 минут | Пілдің суретін салуды ұсынады. Презентацияны ұсынады. | Пілдің суретін салады Презентацияны тамашалайды.Өзін –өзі бағалайды. |
АКТ |
Қолдану | IV. | «Қалыптастырушы және жиынтық бағалау » жұмыстарын «Галерея» әдісімен қорғайды.Мақсаты:Әлеуметтік өзара іс-қимылдың мәні және оның маңызын негіздеу.Оқушылардың БЖБ, ТЖБ қорытындыларымен таныстыру. | 30минут | Постер құрастыруларын, сол арқылы тақырып мәнін ашуларын тапсырады.
Оқушылардың БЖБ, ТЖБ қорытынды жұмыстарды ұсынады.
| Әр топ өз пікір, көзқарастарын «Галерея» жүзінде ортаға салады.Бір-бірін бағалайды.
Балаларының БЖБ, ТЖБ қорытынды жұмыстарымен танысады.
| Постер.маркерлер, желім, скотч.
Оқушылардың портфолиясымен танысу.БЖБ, ТЖБ қорытынды жұмыстары |
Талдау | V. | Бейнефильм көрсетуМақсаты: Барлық ата-аналар үшін өз балаларымен тіл табысу мүмкіндіктерін іздестіру. Томи Эдиссон туралы 2 түрлі бейнефильм көрсету | 15минут | Бейнероликті көрсету арқылы ата-ана мен бала ахуалын жақсарту. 1.ТЫҢДАЛЫМ, КӨРСЕТІЛІМ.2.ОҚЫЛЫМ3.ҮШ ТІЛДІЛІК ӘДІСТЕРІН ҚАМТИДЫ. | Ұсынылған бейнероликті топтағы ата-аналар түгел қатыса отырып, тұжырым жасайды. | Бейнефильм, ноутбук, проектор |
Жинақтау | VI. | 1.Өз пікірлерін «Айналмалы бекет» әдісімен жүргізу.
2.Жинақтау мақсатында бейнеролик көрсету. «Жанұя» туралы бейнефильм көрсету
| 5 минут
5 минут | Бір параққа Бейнефильмнен алған әсерлерін жинақтатады, шағын эссе құралады.Бейнефильмді ұсынады. | Ата-аналар берілген парақшаға кезегімен өз түйіндеген ойларын жазады. (әрқайсысы бір бір сөйлемнен жазып шығады.)Бейнефильмді тамашалайды.
| Парақшалар
бейнеролик |
Бағалау | VII. | Рефлексия: Кері байланыс парағы. Жаңа пікірлерді, идеяларды бағалау.Мақсаты:Коучинг нәтижесін, деңгейін анықтау. | 5 минут | Кері байланыс берулерін өтінеді. | Кері байланыс арқылы сабақтың тиімді, тиімсіз сәттерін анықтайды.
| Бағалау парақшалары |