Тақырыбы:Латын әліпбиіне ауысу-ұлттық сананың
жаңғыруы
Мақсаты:
Әлеммен бірлесе
түсу;
Ағылшын тілі мен интернет
тілін жетік игеруге жағдай жасау;
Қазақ тілін жаңғыртуға жағдай
жасау.
І.Ұйымдастыру
кезеңі:
1.Әріптестермен
сәлемдесу
2.Әріптестердің тренингке
қатысуы
3.
Зейіндерін тренингке аудару
І. Тыңдалым.
Бейнежазба: 1 сабақ. «Бізбен оңай,әрі тез»
Латын әліпбиін үйрену
ІІ. Жаңа әліпбимен салыстыру арқылы
дыбыстардағы айырмашылықты табу
ІІІ.Айтылым.
Мәтінді оқу
Bіz aldaǵy ýaqytta da
memlekettіk tіldі damytý baǵytyndaǵy keshendі jobalardy júzege
asyrýdy tabandylyqpen jalǵastyra beremіz. Qazaq alfavıtіn 2025
jylǵa qaraı latyn grafıkasyna kóshіrýge daıyndyq jumysyn osy bastan
qolǵa alý qajet. Bul qazaq tіlіn jańǵyrtyp qana qoımaı, ony osy
zamanǵy aqparattyń tіlіne
aınaldyrady.
Сергіту
сәті «Көшбасшылық» . Қатысушылар
бірнеше мәрте команда болып бірлесіп, су құйылған стаканды
көтереді. Жаттығу соңында көшбасшылықтың
маңызын түсінеді.
ІІІ.Жазылым.
«Сен де латынша жазып көр!» Өлең шумағын
латын қарпімен жазу.
Біз алдағы уақытта да
мемлекеттік тілді дамыту бағытындағы
кешенді жобаларды жүзеге асыруды
табандылықпен жалғастыра береміз. Қазақ алфавитін 2025 жылға
қарай латын графикасына көшіруге дайындық жұмысын осы бастан қолға
алу қажет. Бұл қазақ тілін жаңғыртып қана қоймай, оны осы заманғы
ақпараттың тіліне айналдырады.
Dostyg`ymyz
,dostar,arylmasyn,
Pei`ilimiz
ken`ei
`sin
tarylmasyn,
Ji`i-ji`i bas qosyp syr
shertissek,
Juregimiz
qalai`sha
jarylmasyn!
ІҮ.Сабақты
бекіту
1.
Латын әліпбиінде неше қаріп
бар? (32)
2.«Апостер» деген не?
(үтір)
3.Латын алфавиті қай күні
бекітілді? (26 казан)
4.Апостермен неше қаріп жазылады?
(9)
5.Латын әліпбиін қолданатын
түркі тілдес мемлекеттерді ата.(Өзбекстан, Туркия, Әзербайжан,
Түркіменстан) 6.Кириллица алфавитінен мүлдем алып тасталынған
әріптерді ата. (ё, ю, я, щ, ь, ь)
7.Бұрынғы латын алфавитінде
неше таңба болған? (25)
8.Даярлық тобы мен бірінші
сыныпқа латын қарпі қай жылы енгізілсін деді?
(2022ж)
9.2017 жылы 26 қазақ күні
нешінші жарлықпен бекітілді? (№
569)
Кері
байланыс. Қорыта келе, не білдім? -деген сұраққа
жауап береді.
Рефлексия.
«Өзіңе тілегеніңді-өзгеге
тіле!»
Парақшаға латынша өзгеге тілек
жазады.
Түйін: «Ел-бүгіншіл, менікі-ертең
үшін» деген А.Байтұрсыновтың сөзімен
аяқтау.
Қатысып,
тыңдағандарыңызға рахмет!