Материалдар / Тренинг "Психологиялық көңіл-күйді көтеру жаттығулары" 11 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Тренинг "Психологиялық көңіл-күйді көтеру жаттығулары" 11 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Психологиялық көңілкүйді реттеп, стресстен арылу жаттығулары. Жаттығу арқылы энергия жинауға сергіуге көмектеседі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
23 Қазан 2020
2141
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қызылорда облысы

Қазалы ауданы

Әйтеке би кенті

Ы. Алтынсарин атындағы №204 орта мектептің

педагог-педагогы Жұмахметова Айна Амангелдіқызы



«Біз және біздің сынып»

Мақсаттары:

Алаңдаушылықты төмендету;

Ішкі топтық жұмылдыруға қол жеткізу;

Жалпы «Біз» деген пікірдің өзінің дербес «Мен» деген түсінігін түсіну;


Міндеттері:

Топта өзара әрекеттесу бойынша алған тәжірибені жалпыландыру;

Әрбір қатысушыға топтан кері байланысты қамтамасыз  ету;

Өзін топтың мүшесі ретінде сезіну;

Көрнекіліктер:

Ашық түсті қағаз беттері (көгілдір, қызғылт, сары), әрбір қағаздың ортасында «Мен» деген жазуы бар (қатысушылардың саны бойынша), түрлі қарындаштардың немесе фломастерлердің жиынтығы; одан әрі кішкентай жапсырмалар желімденетін ватман парағы; фотоаппарат; сабақтың кезеңінің тиімділігін бағалау үшін сауалнама бланкілері.


Сабақтың барысы:

Жаттығу « Ұжымдық есеп»

Балалар жазбаша тапсырма тапсырады


Тақырып бойынша жұмыс:


Жаттығу «Сыныптың коллажы»

Оқушыларға өздерінің кеуде белгілерін жасау ұсынылады – онда қатысушының есімі және оның қандай да бір жағымды қасиеті, оның үлгісін әркім өзі таңдайды.

Балалар жұмыс істеп жатқанда тақтада олардың алдында «Біз және біздің сынып» атты плакат ілініп тұрады. Тапсырманы орындап, әр қайсысы плакатқа өзінің кеуде белгісін желімдейді.

Жүргізуші әрбір оқушыға олардың әрқайсысының сыныптың жеке бөлігі екендігін түсіндіруі қажет. «Мен» жалпы «Бізді» құрайды. Қорытындысында жалпы ортақ «Біз» «Мен» деген пікірсіз бола ала ма? Соны тақылау қажет.


Жаттығу «Біз қандаймыз ?»

Барлығы бір дауыспен «Біз барлығымыз» деп айтады, ал жекелеген қатысушылар жекелеген таңбалардағы қасиеттерді оқиды, бірақ көпше түрінде. Мысалға: «Біз барлығымыз күштіміз, ақылдымыз, әдеміміз, мейірімдіміз..»

Сабақтың талдауы (сабақтың бірінші кезеңіндегідей:)

Кері байланысты ауызша айту нұсқасы.

Шеңберде тұрған қатысушылар, бір-біріне ойыншық немесе допты бере отыра, сабақта не естерінде сақталғандығын айтады.

Топтың жалпы  фотосуреті жасалынады. Жүргізуші оның ортақ таңбаға желімденетіндігін хабарлайды.

Жобалық әдістеме «Ағаш»

Сабақтың тиімділігін бағалау

Әрбір қатысушы сабақтың кезеңдерінің тиімділігін бағалау үшін сауалнаманы толтырады. Сауалнаманы толтырғаннан кейін әрқайсысына болашаққа тілек, жол сілтеп диплом беріледі.

Сауалнама

Құрметті бесінші сынып оқушысы !

Сен көптеген мәселелер талқыланған сегіз сабаққа қатыстың. Біздің осы бірлескен жұмысымыз туралы сенің ойынды білу бізге қызықты. Бірнеше сұраққа жауап беруіңді сұраймыз, ол бізге келесі оқу жылында осындай сабақтарды оданда қызықты және пайдалы өткізуге көмектеседі.

Рахмет !

1.     Біздің сабақтарда талқыланған тақырыптардың немесе сұрақтардың қайсысы сенің есіңде қалды?

2.     Саған не ұнады: қандай жаттығулар, ойындар, сабақ тақырыптар?

3.     Саған не мүлдем ұнамады?

4.     Біздің сабақта білгендеріңнен саған не  болашақта көмектеседі деп ойлайсың?

5.     Келесі сабақтарда не туралы білгің келеді?



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!