Материалдар / Тренинг сабақ Дос және достық
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Тренинг сабақ Дос және достық

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушылардың арасында жағымды қарым-қатынас орнату, бір-бірін сыйлауға, адал дос болуға және қоршаған ортамен дос болуға үйрету, коммуникативті өрісті дамыту.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Маусым 2018
1049
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

ТРЕНИНГ САБАҚТақырыбы: «Дос және достық»Мақсаты:    Оқушылардың арасында жағымды қарым-қатынас орнату, бір-бірін сыйлауға, адал дос болуға және қоршаған ортамен дос болуға үйрету, коммуникативті өрісті дамыту.Міндеті:1. Адам қарым-қатынасындағы достық ұғымы туралы түсінік беру;2. Оқушылардың арасында достық сезімдерін дамытуға ықпал ету.3. Оқушыларды сыйластыққа, әдептілікке, шынайылыққа, адалдыққа  тәрбиелеу.Сабақтың барысы:Кіріспе әңгіме:  -Сәлеметсіздер ме, құрметті қонақтар, оқушылар!Сабағымызды бастамастан бұрын тренинг ережелерімен танысайық. І. Тренинг ережелері.1.     Бір-бірін сыйлау.2.     Көңілді болу.3.     Ұзақ уақыт сөйлемеу.4.     Бір-біріне қамқоршы болу.Осы ережелермен келісесіздер ме?  ІІ. Қызығушылықтарын ояту-         Балалар, мына тағамды татып көріңдерші, дәмі туралы не айтар едіңдер?( дәмсіз, тұзсыз)-         Балалар, ендеше өмірде доссыз адамды да осы тағамға ұқсатуға болады. Доссыз адамның өмірінің мәні, сәні болмайды, тағамның тұзсыз дәмі болмаған секілді.-  «Доссыз адам – тұзсыз тағам!» - деп, бекерге айтылмаған. Ендеше бүгінгі  сабағымыздың тақырыбы қандай болады деп ойлайсыздар? (дос, достық )- Дұрыс балалар бүгінгі сабағымыздың тақырыбы « Дос және достық» ІІІ. Ассоциация қабылдау сезімі.Жаңа біз сіздермен «Доссыз адам – тұзсыз тағам» дедік.Ендеше« ДОС » сөзіне дәм кіргізейікші, дос қандай болу керек? Дос ол кім-         Балалар, алдымызда күннің көзі, күннің көзіне не жетіспейді?(сәулелер)-         Ал, енді бұл күннің көзін достық шуақтарымен толтырайық.( тақтада берілген күн  «ДОС» сөзіне « шуақтарын » жазу ).   ДОС: Көмектеседі, мейірімді, қайырымды, шыншыл, жанашыр, қамқоршы, ұқыпты, білімді, адал.IV. Шаттық шеңбері.Ендеше, бір-бірімізбен қол алыса отырып, өз ұранымызды айтайықшы.Дос болайық бәріміз,Жарассын достық әніміз.Иықтасып жүрейік,Қиындықта бәріміз. ( қимылмен көрсету )  V. Мәтінмен жұмыс.   Екі дос(Ел аузынан)Ертеде ел арасында жаугершілік жиі болатын кезде  қазақтың екі жауынгері төс қағысып дос болады.     Бірде әскерлер бір өзеннің бойында қос тігіп дамылдапты. Тұтқиылдан жаудың қалың қолы шабуыл жасапты. Малды айдап, мүліктерін тиеп кетіпті. Қолға түскен азаматтарды айдап әкетіпті. Әлгі екі достың біреуі жау қолына түседі. Досының қолға түсіп қалғанын естіген екінші батыр күздің қара суығын елеместен өзенді малтып өтіп, жау жатқан жағаға келеді. Анталаған жау әскерлері оны тарпа бас салады. Жауынгер өзін қолбасшыға апаруын өтінеді. Алып келген соң ол жаудың қолбасына:- Мен қолдарыңа түскен бір жауынгерге құн төлеп, сатып алуға келдім. Менің оған айырбастап берер мал мүлкім жоқ. Бір-ақ нәрсе беремін. Ол - өзімнің өмірім.  Досымды босатыңдар, ол үшін менің өмірімді алыңдар, - дейді.     Қолбасшы ойланып отырып, оны сынамақ болады да:-         Жарайды, мен сені қыршыныңнан қимай-ақ қояйын. Маған сол өміріңнің бір бөлшегін ғана берсең болады, - дейді.-         Ол не? – дейді досын құтқаруға асыққан жігіт.-         Маған сенің көздерің керек? – дейді қолбасы, - екі көзіңді ойып аламын.-         Ол да болсын, көзімді ал да, досымды тезірек босат, - дейді.     Жігіт бұл сыннан сүрінбей өтеді.     Әлгі жауынгер тұтқыннан босаған досының иығына қолын салып, зағип күйі қуанып, күлімдеп келе жатады.     Мұны көрген жаудың қолбасы: «Мынадай ерлері бар халықты тұтқиылдан келіп, қапыда бас салған жағдайда болмаса, бетпе-бет ұрыста жеңу қиынға соғады» - деп түйеді. Сөйтіп өз әскерлеріне шегінуге бұйрық беріпті. -         Осы әңгімеде қандай достық туралы айтылады?(Екі жауынгердің адал достығы туралы айтылады)  VI. Дәйексөз.-         Балалар, бүгінгі тақырыбымыздың дәйексөзі «Шын достаусылмас қазына» осы дәйексөзді қалай түсінесіңдер?Осы жауынгерлердің достығын мысалға алуға болады.  VII. «Достық. Бірлік.» үйін салу.-         Балалар, біздің адал достарымыз әлде де көп болу үшін, үлкен үй салуымыз керек. Сол үлкен үйді бәріміз бірге салып көрейік. Үйді салуға бізге мақал-мәтелдер көмектеседі.Мақал-мәтелдер1.     Досы жоқпен сырлас,Досы көппен сыйлас.2.     Досың мың болса да – аз,Дұшпаның біреу болса да – көп.3.     Досыңменен дос болғанға шаттанДұшпаныңмен дос болғаннан сақтан.4.     Ақылсыз достан, ақылды дұшпан артық.5.     Дос басқа қарайды,Дұшпан аяққа қарайды. VIII. Социометрия әдісі.Мақсаты: Балалардың ұжымдағы өзара қарым-қатынасын анықтау, алынған                   мәліметтерді оқу-тәрбие жұмыстарында қолдану, топ ішінде                   психологиялық қолайлы жағдай орнату.Нұсқау: Балалар, берілген  сұрақтарға жауап жазыңдар.1.     
578тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!