Тапсырма 1. Тепе-теңдікті
дәлелдеңдер. «Бірге
ойлайық» әдісімен флипчартта берілген
есептерді оқушылар топпен есептеп шығарады. «Айналмалы бекет»
әдісі бойынша топ басшы
өзге топқа тепе-теңдікті
дәлелдейді.
Дескриптор
1 Формулаларды
қолданады
2 Тепе-теңдікті
дәлелдейді
«Бағдаршам» әдісі бойынша бағалау
Дұрыс жауап + кызыл түс
Жартылай дұрыс жауап + - сары түс
Дұрыс емес жауап - жасыл түс
Басқа топ басшылары бағалау парағына тиісті бағасын
қояды.
Саралау: Қарқын тәсілімен
саралап, басқаларға қарағанда жылдам есеп шығаратын оқушыны
негізгі тапсырмаларды түсіндіруде көмек қажет
ететін оқушыларға біршама уақыт беріп, түсіндіріп баруын
қадағалаймын.
Оқулықпен
жұмыс
Тапсырма.512.
Өрнектерді ықшамдаңдар. Жеке
жұмыс
Дескриптор:1. Формула
қолданады
2. Өрнекті
ықшамдайды
Бағалау
Топтарға саралау тапсырмалары
беріледі. Саралаудың диалог және қолдау
көрсету тәсілі
Мақсатым – оқушыларға
деңгейлері бойынша көмек көрсету, оқушылардың бір-бірімен
қарым-қатынасын қалыптастыру, тапсырмаларды өздігінен
шығарады, шағарған есебін тақтада
бөліседі
Тапсырма.522 Теңдік дұрыстығын
дәлелдеңдер Жұптық жұмыс: «Ойлан-жұптас-бөліс»
әдісі.
Дескриптор: Есепті
шығарады
Теңдік дұрыстығын
дәлелдейді
Қалыптастырушы
бағалау:мақтау,мадақтау
Саралаудың
диалог және қолдау
көрсету тәсілі. Көмек қажет ететін оқушыға өзімде қолдау
көрсетемін.
|