№ 130
бұйрығына
№ 35
қосымша
6
сәуір
2020
ж.
|
№ 3 нысан
|
Анвар Исмаилов атындағы
кәсіптік колледжі
Орта
білімнен кейінгі, техникалық және кәсіптік білім беру ұйымдарына
арналған педагогінің сабақ жоспары
Тақырыбы :
«Әйел адамның жыныс
мүшелерінің анатомиясы мен
физиологиясы»
Модуль атауы
/пәні: Акушерия және
гинекология
Дайындаған: Беккулиева Сана
Жайлаубаевна
" 21 " сәуір 2021
ж.
Байланыс:
Сот.тел.
+7 7074863292
1.
Жалпы
мәлімет
Курс
-
2 Ст-191\202
Сабақ
түрі –
практикалық
2.
Сабақ
мақсаты: білім алушылардың
қызығушылығын арттыра отырып бәсекелестікке, жауапгершілікке
тәрбиелеу
3.
Сабақ
міндеті:
- практикалық
деңгейін өсіру.қабілеттілігін арттыру
Көрнекі
құралдар:Слайд,плакат,муляж
4. Сабақтың
барысы
Сабақ
этаптары
|
t
мин
|
Тапсырманың
мазмұны
|
Әдістемелік
қабылдау
|
Іс-әрекетті ұйымдастыру
формасы
|
АКТны қолдану
дағдылары
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
Ұйымдастыру
|
3
2
|
Практикалық сабаққа
қатысушылармен сәлемдесу және
кіріспе.
|
Сергіту
|
Синхронды
топ
|
Оқу
кабинеті
|
Түгелдеу
|
Журнал
бойынша
|
Синхронды
|
Оқу
кабинеті
|
Жұмыс ережелерін анықтау және
практикалық сабақты бағалау
критерийі
|
Бірлескен жұмыс
міндеттері
|
Синхронды
топ
|
Симуляциялық
кабинет
|
Тақырып бойынша оқу материалын
ұсыну
|
Оп
|
10
|
Тақырыпты хабарлау және
сабақтың мақсатын қою. Оқу материалымен
таныстыру.
|
Презентация
Р/Р
“Апоптоздың биологиялық
функциясы ”
|
Симуляциялық
кабинет
|
Симуляциялық
кабинет
|
Рп
|
15
|
Апоптоз – бұл генетикалы бағдарланған, энергияны
қолданумен өтетін, клетка өлімінің белсенді процесі.Апоптоз
дегеніміз « қоңыр күз » немесе « жапырақтың түсуі » деген
мағыналарды білдіреді.Бұл клеткалы өлімнің ерекше түрі. Табиғат
клетканы қорғану мен репарация механизмдерімен ғана емес, сонымен
бірге өзін-өзі өлтіру немесе суицида механизмімен де
қамдандырды.Клетканың ескіруі катабиозға («ката» -төмен, «био»-
өмір) және клетканың өліміне алып келеді. Клетка өлімі – бұл
тіршілік әрекеті құбылысының жаңадан кері айналмайтын өсуге,
көбеюге қабылетін жоғалтқан тоқтауы.Клеткаларда өмір сүру ұзақтығы
әртүрлі болады. Ұзақ өмір сүретін клеткалар бар, олар ерекше қызмет
атқара отырып ағза өмірінің соңына дейін болады. Басқа клеткалар,
белгілі міндетті орындауда пайда болады. Мысалы: метаморфоз
кезінде, ит балық желбезектері мен құйрығын жоғалтады. Бұл мүшелер
клеткаларының өмір сүру ұзақтығы белгіленіп бағдарланған. Осындай
клеткалардың жойылуына арнайы генетикалы бағдарланған клеткаішілік
механизмдер белсенді роль атқарады.
|
Блиц-сауалнама
|
Синхронды
топ
|
Муляж,іс-тәжірибиелік
құрал-жабдық,көрнекілік
|
Прп
|
20
|
Негізгі
бөлім
Тақырып: Бұл процесс жасушаның бағдарламаланған өкілі.Апоптозға
әкеп соқтыратын процесстер әртүрлі болдаы.Норма бойынша
жасушалардың жойылуы
Орындау:
ағза
дамуында
Орындау
:
жасушалардың физилогиялық
жаңаруы
Орындау :
цитокиндер әсерінен пайда
болған атрофия
|
жеке
|
|
Офлайн
|
Жаңа тақырыпты
бекіту
|
30
|
Эндогенді қосылыстар түзетін-азот оксиді, супеоксидтік
радикал және басқалар жасушаға қауіпті.
Стрестік ситуациялар бұл қосылыстардың түзілуін
жылдамдатады.
Сондай-ақ әртүрлі зақымданулар жасушаның қоректенуі
бұзылғанда дамиды. Келтірілген типтің апоптозының мысалы
ретінде-жас ұлғайған сайын басмиындағы нейрондардың прогрессивті
төмендеуі жатады.Апоптоз бас миының бірнеше бөліктерінде интенсивті
түрде жүрсе оған сәйкес келетін ауру
дамиды.
Жолақты ядроның және қара субстанцияның апоптикалық
дегенерациясы Паркинсон ауруына сәйкес келеді.Нейрондар-бөлінбейтін
клеткалар.Хромосома құрылымының аномалиясы-хромосоманың
репликациясы, конденсациясы және сеграциясы ретінде көрінуі
мүмкін.
Соған сәйкес бөлінудің жоғарлауы апоптоздың мүмкіншілігін
жоғарылатады.Сәулелендіруге жедел түрде реакция беретін жаушалар
бар.Ол интенсивті түрде бөлінетін-қан жүйесінің эпителиальдық
клеткалар.Ер және әйелдің жасушаларын қарастырайық.Бұл клеткаларда
эмброиональдық перинатальдық кезеңде жыныстық жетілуден кейін де
–бұл клеткалардың өлімі өте қарқынды
болады.
|
Графикалық
ұйымдастырушы
|
Асинхронды жеке
тұлға
|
Муляж,іс-тәжірибиелік
құрал-жабдық,көрнекілік
|
Кері
байланыс
Рефлексия
|
10
|
Тапсырманы бақылау тізімі
критерийлері бойынша өзін-өзі
бағалау
Білім
алушы қойылған сұраққа жауап береді
және өзі келесі білім
алушыға сұрақ қояды.Іс тәжірибие арқылы
көрсетеді: Канцерогенез процесінің
маңызы
Тапсырмалар орындалған соң,
білім тапсырмаларын
береді
Пәндік терминологияны жаттап
алу: Эмбриогенез, морфогенез, сперматогониялар,
сперматоциттер
|
Чек-парағы
|
Асинхронды жеке
тұлға
|
Муляж,іс-тәжірибиелік
құрал-жабдық,көрнекілік
|
5.
Бақылау парағы (балл
парағы)
№
|
Критерийі
|
Максималды балл
саны
|
Әріптік
баға
|
Деңгейге
жету
|
1
|
Оқу материалына деген қызығушылықты, шығармашылық
және сыни ұстанымды, ақыл-ойды, тәнді және мінез-құлықты жүйелі
дамыту арқылы білім алуға деген сүйіспеншілікті қалыптастыру.Өзара
қарым-қатынас орнату кезіндегі жақсы көзқарасты
дамыту
|
0.5
|
С,
С-,D, D+
(Қанағат.)
|
Білімі
|
2
|
Ақпарат иесіне сілтеме жасамай
көшіріп алуға жол бермеу, басқа адамдардың идеялары мен
ой-пікірлеріне құрметпен қараумен негізделетін академиялық
адалдықты сақтау қағидалары
|
0.5
|
3
|
Пісіп-жетілген сперматогенді
жасушалардың 4 түрін ажырату
|
1
|
В-,
С+,
( жақсы
)
|
Түсінігі
|
4
|
Білім
алушылар таңдауы
бойынша іс шара
көрсету
|
1.5
|
В,
(жақсы)
|
Қолдану
|
5
|
Білім
алушылар қартаю теориялары жайлы
түсінеді
|
1.5
|
А, А-
(өте
жақсы)
|
Талдау
Синтез
|
|
|
5
|
|
|