Материалдар / Тригонометриялық теңдеулерді шешу
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Тригонометриялық теңдеулерді шешу

Материал туралы қысқаша түсінік
Белгісіз аргументтің тригонометриялық функциясына қатысты алгебралық теңдеу. Жаңа айнымалыны енгізу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Қараша 2021
266
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім. Тригонометрия теңдеулер және теңсіздіктер

Колледж: 

Топ: Оқытушы

Күні: 

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы:

Қарапайым тригонометриялық теңдеулер.

оқу мақсаттары:

10.2.3.8 - қарапайым тригонометриялық

теңдеулерді шеше алу;



Сабақ мақсаттары:

Барлық оқушылар: Қарапайым тригонометриялық теңдеулер анықтамасын біледі;

Көптеген оқушылар: Қарапайым тригонометриялық теңдеулерді шешу түбірлерін табу формулаларын біледі есеп шығаруда қолданады;

Кейбір оқушылар: Қарапайым тригонометриялық теңдеулерді шешу

формулаларын қорытады;

Бағалау критерийлері

Білім алушы мақсатқа жете алады, егер

  • Қарапайым тригононметриялық теңдеулерді шеше алса;

  • Қарапайым тригонометриялық теңдеудің шешімін жаза білсе;

  • Кері тригонометриялық функциялардың мәндерін таба білсе;

  • Тригонометриялық функциялардың қасиеттерін білсе;

          Тілдік  мақсаттар:

  • Қарапайым тригононметриялық теңдеу.

  • Қарапайым тригонометриялық теңдеуге келтіру.

  • Анықталу облысы.

  • Мәндер облысы.

Құндылықтарды дарыту

   І. Білім алушылардың өзбетімен жұмыс істеу мәдениетін дамыту,  ұйымшылдыққа үйрету, бірін-бірі сыйлау;

   ІІ. Өзіне және айналадағы адамдарға құрмет көрсету;

   ІІІ. Оқылатын материалға сыни қарау арқылы оқуға құштарлыққа баулу;

Пәнаралық байланыстар

Геометрия

АКТ қолдану дағдылары

Интерактив тақта, үлестірмелер,

         Бастапқы білім

Кері тригонометриялық функция қасиеттерін біледі;

Сабақбарысы

Сабақтың кезеңдері

Сабақ барысындағы ісәрекеттер

Ресурстар және комментарилар

Сабақтың басы

Мақсат: сабақтың басталуын ұйымдастыру

Стратегиия «Психолгиялық ахуал»

Күтілетін нәтиже: Қайталау. Теңдіктің дұрыстығын анықтайды;

Жұмыс түрі: Топпен

Тапсырма 1.

Дескриптор

  • тригонометрия мәндерін біледі;

  • кері тригонометриялық функциялардың қасиеттерін біледі;

  • қасиеттерін дұрыс қолдана біледі:

 

Презентация

А.Әбілқасымова Алгебра және анализ бастамалары 10 сынып,1 бөлім

 

Сабақтың ортасы


Стратегия «Сен маған, Мен саған»

Жұмыс түрі: Жұптық  жұмыс

 Күтілетін нәтиже:Білім алушылар формулаларны қолданып, есептер шығарады.

Тапсырма 2.

    1. 2sin

    2. 2sin

    3. .

Дескриптор

  • теңдеудің қасиеттерін біледі;

  • тригонометриялық теңдеулердің жалпы және дербес жағдайдағы формуланы қолданады;

  • теңдеулердің шешімін табады;

Презентация

А.Әбілқасымова Алгебра және анализ бастамалары 10 сынып,1 бөлім

 

 


Стратегия «Өз орныңды тап» 

Күтілетін нәтиже: Сәйкестендіре алады;

Жұмыс түрі:Топпен

Тапсырма 3.

Дескриптор:

  • Тригонометриялық формулаларды тиімді қолдана біледі;

  • Қарапайым тригонометриялық теңдеулерге келтіре алады;

  • Қарапайым тригонометриялық теңдеулерді шеше алады;



 

Презентация

А.Әбілқасымова Алгебра және анализ бастамалары 10 сынып,1 бөлім

 



Сабақтың соңы



Стратегия «Жұптық әгіме» әдісі

Білім алушылар ортада өз ойларымен бөліседі. Бірін-бірі толықтырады, бағалайды.

Бағалау критерийі: «Борт журналы» арқылы өзін-өзі бағалауды сабақ барысында студент жүргізіп отырады.

Сабақ кезеңдері

Жартылай

орындалды

Толық орындалды.

Психолгиялық ахуал



Сен маған, Мен саған



Өз орныңды тап





Рефлексия

  1. Мен үшін бүгінгі сабақта құнды болғаны...

  2. Мен не үйрендім?

  3. Не қиын болды?

  4. Не қызықты болды?



А.Әбілқасымова Алгебра және анализ бастамалары 10 сынып,1 бөлім



Үйжұмысы

Қарапайым тригонометриялық теңдеулерге есептер құрастыру;



Саралау

Бағалау

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Білім алушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз?

Қабілеті жоғары білім алушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Білім алушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Көзге жаттығу жасау.



Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылғанба? Білім алушылардың барлығы ОМ қол жеткіздіме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілдіме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталдыма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы солжақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.  

 

Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқутуралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?

 


Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!