Сабақ мақсатымен,
бағалау критерийлерімен
таныстырамын
Ойтүрткі.
«Кинометафора» әдісі арқылы оқушылар жаяу жүргінші туралы бейне
баян көреді.
Тапсырма: Бейнежазбадан көрген үзіндіні
топ ішінде талдаңыз. Топтың шешімін хабарлаңыз. Бүгінгі сабақтың
тақырыбы не туралы деп ойлайсыздар? Жасаған болжамыңыздың себебін
түсіндіріңіз.
Тірек сөздер:
жаяу жүргінші, тыйым салынады, көлік, арналған, жол бойында,
қауіпсіздік
Дескриптор:
-
Білім алушы тірек
сөздерді дұрыс қолданады.
-
Түсінігіне сай
болжам жасайды.
Кері байланыс:
«Бас бармақ» әдісі
«Тыңдап отырған үштік»
әдісі арқылы мәтінмен
жұмыс
Тапсырма. «Жаяу жүргіншіге құлаққағыс»
атты мәтінді тыңдап, үштікте жұмыс жасаңыз. Бұнда 1-оқушы
мазмұндайды, 2-оқушы тыңдайды, 3-оқушы талдау жасайды. сұрақ
құрастырыңыз. Мазмұндауда қыстырма, қаратпа сөздерді қолданыңыз.
Жұбыңыздың сұрақтарына өз пікіріңізді білдіре отырып, жауап
беріңіз.
Дескриптор:
Білім
алушы
- мәтін бойынша
мазмұндайды;
-сұрақ мазмұнында ойдың кімнен
шыққандығын білдіретін қыстырма сөздерді
қолданады;
- күтпеген сұрақтарға жауабы
тез, әрі орынды жауап береді
Кері байланыс: «Екі жұлдыз,
бір тілек» әдісі
2. «Жәрмеңке
» әдісі арқылы оқыған мәтін
құрылымын топпен талдаңыз.
3. Постер
қорғау.Оқушылар мәтін бойынша постер
қорғайды.
1-2 топ; Жаяу
жүргіншінің міндеті
3-4 топ;
Жүргізушінің міндеті
Тілдесім
барысында сай эмоционалды сөздерді,
дауыс ырғақтары арқылы қыстырма, қаратпа, одағай сөздерді
қолданыңыз
Кері байланыс:
«Сыншыл дос» әдісі
«Тікелей радиоэфир» әдісі
арқылы белсенді тыңдау, талқылау дағдыларын
қалыптасады.
Оқушылардан сабақ тақырыбы
төңірегінде коммуникативтік қызметке сай сұрақтарға жауап беру
талап етіледі.
4. «КӘМҚ» талдауы арқылы оқушылар
мәтінді талдайды. Тілдесім
барысында қыстырма, қаратпа, одағай
сөздерді қолданады.
1 топ
2топ
Күшті жақтары Әлсіз
жақтары
3топ
4топ
Мүмкіндіктер
Қауіптер
Кері байланыс:
«Бағдаршам» әдісі
Сергіту
сәті: «Аустралия жаңбыры» оқушылар
бір-бірінің арқасына ауа райын қолдарының қозғалысымен
көрсетеді
|