Сабақ : | Мектеп: |
Күні: | Мұғалімнің есімі:. |
Сынып: 5 | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар саны: |
Пән: | Қазақ тілі |
Тақырыбы | «Көлік және жол белгілері» бөлімі. «Тротуарда».
|
Осы сабақ арқылыжүзеге асатын оқумақсаттары | 5.Т/А1.Тірек сөздер мен ұсынылған иллюстрациялар арқылы тақырыпты болжау.5. Т/А6. Коммуникативтік жағдаятқа сай эмоционалды сөздерді, дауыс ырғақтары арқылы қыстырма, қаратпа, одағай сөздерді еркін қолданып, диалогке даярлықсыз қатысу, өз пікірін білдіру |
Сабақ мақсаттары:
| Барлық оқушылар орындай алады: тірек сөздер арқылы тақырыпты болжайды |
| Оқушылардың көпшілігі орындай алады: диалогке даярлықсыз қатысып, өз ойларын білдіреді. |
| Кейбір оқушылар орындай алады: Коммуникативтік жағдаятқа сай эмоционалды сөздерді, дауыс ырғақтары арқылы қыстырма, қаратпа, одағай сөздерді еркін қолданып |
|
|
Тілдік мақсат | Оқушылар:Тақырыпқа болжау жасайды, тақырып бойынша өз ойын айтады, бір-біріне баға береді, өз ойын рөлге кіріп еркін жеткізеді, сұрақтар қояды, кесте толтырады.
|
| Диалог құруға/ шығарма жазуға арналған пайдалытіркестер:жол ережесі, жолда абай бол, жаяу жүргінші |
|
|
Бағалау критериийлері | Оқушылар тірек сөздер мен ұсынылған иллюстрациялар арқылы тақырыпты болжайды;Мәтін бойынша сұрақ қойғанда эмоционалды сөздерді, дауыс ырғақтары арқылы қыстырма, қаратпа, одағай сөздерді еркін қолданып, диалогке даярлықсыз қатысып, өз пікірін білдіреді. |
Алдыңғы оқу | Ой шақыру. Ассоциограмма құру «Тротуар» сөзі |
Жоспар |
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығу түрлері | Ресурстар |
| Психологиялық ахуал туғызу, топқа бөлу. «Жүректен жүрекке» әдісі арқылы оқушылар төрт түрлі стикерге өз тілектерін жазады, содан соң бір-біріне тілектерін оқып, стикерлермен алмасады. Белгіленген уақыт аяқталған соң, мұғалімнің нұсқауымен стикер түстері бойынша топтарға бөлінеді. |
|
| Сабақ мақсатымен, бағалау критерийлерімен таныстырамынОйтүрткі. «Кинометафора» әдісі арқылы оқушылар жаяу жүргінші туралы бейне баян көреді.Тапсырма: Бейнежазбадан көрген үзіндіні топ ішінде талдаңыз. Топтың шешімін хабарлаңыз. Бүгінгі сабақтың тақырыбы не туралы деп ойлайсыздар? Жасаған болжамыңыздың себебін түсіндіріңіз. Тірек сөздер: жаяу жүргінші, тыйым салынады, көлік, арналған, жол бойында, қауіпсіздікДескриптор:Білім алушы тірек сөздерді дұрыс қолданады.Түсінігіне сай болжам жасайды.Кері байланыс: «Бас бармақ» әдісі
«Тыңдап отырған үштік» әдісі арқылы мәтінмен жұмысТапсырма. «Жаяу жүргіншіге құлаққағыс» атты мәтінді тыңдап, үштікте жұмыс жасаңыз. Бұнда 1-оқушы мазмұндайды, 2-оқушы тыңдайды, 3-оқушы талдау жасайды. сұрақ құрастырыңыз. Мазмұндауда қыстырма, қаратпа сөздерді қолданыңыз. Жұбыңыздың сұрақтарына өз пікіріңізді білдіре отырып, жауап беріңіз. Дескриптор: Білім алушы - мәтін бойынша мазмұндайды; -сұрақ мазмұнында ойдың кімнен шыққандығын білдіретін қыстырма сөздерді қолданады; - күтпеген сұрақтарға жауабы тез, әрі орынды жауап береді Кері байланыс: «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі
2. «Жәрмеңке » әдісі арқылы оқыған мәтін құрылымын топпен талдаңыз.
3. Постер қорғау.Оқушылар мәтін бойынша постер қорғайды.1-2 топ; Жаяу жүргіншінің міндеті3-4 топ; Жүргізушінің міндетіТілдесім барысында сай эмоционалды сөздерді, дауыс ырғақтары арқылы қыстырма, қаратпа, одағай сөздерді қолданыңызКері байланыс: «Сыншыл дос» әдісі
«Тікелей радиоэфир» әдісі арқылы белсенді тыңдау, талқылау дағдыларын қалыптасады.Оқушылардан сабақ тақырыбы төңірегінде коммуникативтік қызметке сай сұрақтарға жауап беру талап етіледі.4. «КӘМҚ» талдауы арқылы оқушылар мәтінді талдайды. Тілдесім барысында қыстырма, қаратпа, одағай сөздерді қолданады.
1топ 2топКүшті жақтары Әлсіз жақтары
3топ 4топМүмкіндіктер Қауіптер
Кері байланыс: «Бағдаршам» әдісі
Сергіту сәті: «Аустралия жаңбыры» оқушылар бір-бірінің арқасына ауа райын қолдарының қозғалысымен көрсетеді |
постер, плакат, түрлі түсті бояулар
Карточкалар, реквизит
Плакат
|
| Бағалау.Оқушылар өзара және өзін-өзі бағалайды. Белсенді қатысқан оқушыларды мадақтау. Деңгейіне сәл жетпеген оқушыларды ынталандыр
Рефлексия «Чемодан, еттартқыш, қоқыс жәшігі» тәсілі арқылы сұрақтарға жауап жазыңдар.Чемодан – сабақта алған пайдалы мәлімет. Бүгін сабақта ең құнды мәселеқандай болды?Еттартқыш – әлі де талдауды қажет ететін сұрақҚоқыс жәшігі – мен үшін бұл ақпараттың ешқандай құндылығы жоқ«Табыс сатысын» толтыруҮйге тапсырма: «Жаяу жүргінші міндеті мен жауапкершілігі» тақырыбына ойтолғау жазу. |
Парақшалар
|