Материалдар / Түбір және туынды сөз

Түбір және туынды сөз

Материал туралы қысқаша түсінік
ұстаздарға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Қараша 2020
409
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Қазақ тілі пәнінен қысқа мерзімді жоспар

Пәні: Қазақ тілі.

Күні: 14.11.2020 ж

Сынып: 3 «Г »

Мектеп: №3 орта мектебі

Мұғалімнің аты-жөні:

Боранбаева Алия Кабдынасыровна

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:





Сабақтың тақырыбы:

Түбір және туынды сөз





Оқу мақсаты

3.3.2.1 өзіндік іс-әрекеті баяндалған күнделік/өмірбаян жазу;

3.3.6.1 кең жолды дәптерде бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап көлбеу, үзбей және біркелкі жазу, жазу қарқынын жеделдету;





Сабақ мақсаттары:

Кейбірі:

Барлық оқушылар:Сөздердегі түбір сөз туралы біледі

Көптеген оқушылар:Жұрнақ пен жалғауды ажырата алады.

Кейбір оқушылар:

Түбір сөзден жасалған туынды сөзді біледі.





Бағалау критерийлері:

I.Түбір сөзден жасалған туынды сөзді ажырата алады.

ІІ. Жаттығуларды өз беттерінше орындайды





Тілдік мақсаттар: Пәндік сөздер


Дыбыстар үндестігі.

Жуан, жіңішке дыбыстар. Сабақта диалог /жазу үшін пайдаланылатын тіл: Талқылау үшін сұрақтар:

Уақытты бағалай білесің бе?

Ертегі неліктен «Таңды іздеу» деп аталған деп ойлайсың?

Тілде сөздердің айтылуы мен жазылуы бірдей бола ма?

Дескрипторлар

І.1. Түбір сөзге тиісті қосымшаны жалғап жазады.

2.Сұрақ қою арқылы дәлелдейді.

3.Әріптерді ұқыпты жазады.

II. 1.Жалғау мен жұрнақты ажырата ды

2. Сөздер құрастыра алады.

3.Сөздерге сөйлем құрастыруды қолданады.




Құндылықтарды дарыту:

Қосымша түрін ажыратуды, талдауды, дәлелдеуді меңгерте отырып, оқушыларды тез шешім қабылдауға, терең ойлауға қалыптастыру.



Пән аралық байланыстар:

жаратылыстану



АКТ қолдану дағдылары:

Күй тыңдату арқылы жаттығуларды жаздыру.



Бастапқы білім:

Дыбыстардың үндесуі, тура және ауыспалы мағына



Сабақ барысы




Сабақ кезеңдері


Сабақтың басы:

Үй тапсырмасын пысықтау


Суреттер арқылы топтарға біріктіру

«Миға шабуыл» әдісі арқылы үй тапсырмасын бекіту.

  • Сөздің тура мағынасы дегеніміз не?Мысалдар келтіріп, дәлелде.

  • Сөздің ауыспалы мағынасы дегеніміз не? Мысалдар келтіріп, дәлелде.

  • Олардың айырмашылығы қандай?

Жаттығудың бұл түрі барлық оқушылардың белсенді жұмысқа тек өзінің таңдауымен ғана емес, әртүрлі серіктерімен бір мезгілде араласуына мүмкіндік береді.

Қолдарына сөздер жазылған карточкалар таратып үш топқа бөлу:

1.Түбір

2. Жұрнақ

3. Жалғау –деп, әр оқушы өз топ атауына отырады.

Сабақ тақырыбы және оқу мақсаттары таныстырылады. Бағалау: «Смайликтер» арқылы бағаланады.

Ресурстар


















Сабақтың ортасы:


Топтық жұмыс





















«Ыстық орындық» әдісі

ІІ. Негізгі бөлім Жұптық жұыс

Оқылым. 15 – жаттығу. Мәтінді рөлге бөліп оқы.

Оқушылар тыңдарманның назарын өздеріне аударып, мәтінді рөлге бөліп оқиды. Ден қояды сөзінің мағынасы ашылады.

Орфографиялық сөздікпен жұмыс. Ден қою- назар аудару

          • Мәтін арқылы Бекжанның өмірбаянын біле алдың ба?

          • Бекжанның өмірбаяның білу үшін сендер қандай сұрақ қояр едіңдер?

          • Сұрақ қою үшін төмендегі ақпаратпен таныс. Ақпаратты оқы. Қандай түсінік алдың?

Тыңдалым.


Оқушылар мәтін арқылы Бекжанның өмірбаянын қаншалықты білгенін айтып, өз ойларымен бөліседі. Сұрақ дайындау үшін оқулықтағы жаңа ақпарат оқытылып, талдау жасалады.

Бекжанның өмірбаянын білу үшін өздері қандай сұрақтар қоятынын топта талқылап, өз ойларымен бөліседі. А4 қағазға жазады. Ортақ шешімге келіп, жұмыстарын топта жариялап іледі.

Өмірбаян құрылымын талдау.

Өмірбаян құрылымын талдауда төмендегі қадамдар ескеріледі:

1) өмірбаянның жеке адамның атынан жазылатыны;

3) қай жақтан берілетіні;

  1. хронологиялық даталардың болуы.

Оқушылар өмірбаян құрылымын басшылыққа ала отырып, өз өмірбаянын дәптерге жазады.

Топтағы оқушыларға өмірбаян құрылымын сақтап, өз өмірбаянын жазу ұсынылады. Мұғалімнің басшылығымен өз жұмысын тексеріп, қатемен жұмыс жасайды.

Сөздерді салыстырып, мағынасындағы өзгерісті байқату.

    • Ата – ататай, қазақ – қазақша сөздерін салыстыр. Оларың мағынасындағы өзгерісті байқа.

    • Өз өмірбаяныңды жаз.

    • Туған-туысқандарыңды қалай жақсы көресің?

    • Сезіміңді қалай білдіресің?Ым-ишара арқылы көрсет.



- Түбір сөзге жұрнақ жалғау арқылы туынды сөз жасау туралы түсінік қалыптасады. Ата – ататай, қазақ – қазақша сөздерін сөз құрамына талдайды.

Ым-ишара арқылы сезімін білдіру.

Туған-туысқандарын қалай жақсы көретінін, сезімдерін қалай білдіретіндерін ым-ишара арқылы көрсетеді.

Дескрипторы:

  • мәтінді рөльге бөліп оқиды;

  • мәтіндегі сұрақтарға жауап береді;

  • бір-біріне сұрақ қояды;

  • сөз мағынасын ажыратады;

  • сөздерді сөз құрамына талдайды.

  • өмірбаянын жазады;

Бағалау: «Жұлдызша»арқылы бағаланады.

Сергіту сәті «Жылдам бол»

(Ағылшын тілін кіріктіре отыргызып ағылшын сөздерін қолданамыз)

Nous –мұрын

Hair- шаш

Eye – көз

Mouth- ауыз

Ears –құлақ

Pencil –қарындаш - МӘРЕ


Жазылым. 16- жаттығу.

Суретте берілген жануарлардың атын пайдалану арқылы мәтінді толықтырып жаз.

Халықтың жыл санау есебінде 12 жыл аты бар.Қазақша жыл санау бойынша жылдар былай аталады:




  • Тышқанның қалай жыл басы болғанын есіңе түсір.

  • Қарамен берілген сөздерге назар аудар, олардың түбірін тап.

Дескриптор:

  • 12 жыл атауларын айтады.

  • Қарамен жазылған сөздердің түбірін табады.

Бағалау:
































































































































Сабақтың соңы:

РефлексияPicture 5


Тапсыр-малар, ойындар, флипчарт, маркер. Picture 5



Саралау оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз?

Оқушылар критериилер бойынша бір-бірін бағалайды.

Стикерлер,

бағалау парақша-лары.



Қабілеті жоғары оқушыларға қандай

міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Жұрнақ жалғанған сөздерге сөйлем құрап жазады.



Бағалау оқушылардың материалды

меңгеру деңгейін қалай тексеруді

жоспарлайсыз?

Критерийлер арқылы өзін –өзі бағалау.

Бірін-бірі тексеру. Критерийлер арқылы бағалау, бал жинау.



Сабақ бойынша рефлексия




Сабақ мақсаттары, оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба?



Сабақ мақсаттары, оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба?

Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе неліктен?







Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе неліктен?

Сабақты саралау дұрыс жүргізілді ме?







770 ₸ - Сатып алу
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ