Сабақтың тақырыбы:
Абдырахман Асылбеков.
Түлкі мен тиын. (Мысал)
|
Мұғалімнің аты-жөні:
Күні:
|
СЫНЫП: 2
|
Қатысқан оқушылар саны:
|
Қатыспаған оқушылар саны: 0
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары
|
2.1.2.1*- шығарманың мазмұнын дайын жоспар
бойынша немесе өз сөзімен мазмұндау, үзіндісін
мазмұндау,сахналау
2.2.3.1- мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы
мен негізгі ойын анықтау
2.3.1.1 - мұғалім көмегімен оқылған
шығарманы бөліктерге бөліп, жоспар құру
|
Сабақ нәтижесі:
|
Оқушылардың барлығы мынаны
орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша
тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап
береді.
Оқушылардың көбісі мынаны
орындай алады: Топтық жұмысты брлесе
орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша
үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.
Оқушылардың кейбіреуі
мынаны орындай алады:
Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады
орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре
алады.
|
Бағалау критерийі
|
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады.
Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара
алады.
|
Ресурстар
|
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе
қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар,
кері байланыс, стикер.
|
Әдіс-тәсілдер
|
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын,
көрнекілік. Рефлексия.
|
Пәнаралық байланыс
|
Музыка, қазақ тілі.
|
Сабақтың жоспары
|
Жоспарланғануақыт
|
Сабақ барысы :
|
Бағалау түрлері
|
Басталуы
5 минут
|
Сәлемдесу.
Топқа бөлемін
: «Билеттер
арқылы» топқа бөлінеді. Оқушыларды
кассадан билеттер алып, 1,2,3 вагондарға бөлініп
отрады.
Психологиялық ахуал
қалыптастыру: «Қызыл гүлім-ай»
би
Сынып реттілігін қадағалау.
Оқушыларды түгелдеу. Оқу құралдарын
байқау.
Бір-бірімізді тыңдаймыз десек 1 рет қол
шапалақтаймыз!
Ұйымшыл боламыз десек 2
рет
Белсенділік танытамыз десек 3 рет
шапалақтаймыз!
|
1-топ:
«Бақыт» вагоны
2-топ:
«Сүйіспеншілік» вагоны
3-топ:
«Жарқын өмір» вагоны
«Қызыл гүлім-ай» би
билету.
|
Жаңа білім
10 минут
|
Білу және түсіну
Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен
танысады.
Абдырахман Асылбеков.
Түлкі мен тиын. (Мысал)
«Жариялау» әдісі
(Әрбір топ берілген сұрақ
бойынша өз позициясын жариялау керек. Бұл үшін топ ішінен спикер
берілген уақыт ішінде (5 минут) басқа қатысушылар алдында сөйлеп,
топ ұстанымын жеткізеді.) Сөзжұмбақ
шешу -Бір ғасыр өмір сүрген жыр
алыбы кім?Жамбыл-«Қызыл жебе»ненің аты? Жылқы-2 мен 9-дың
көбейтіндісі он сегіз-Бала Абайға бата берген ақын кім? Барлас-«Сақ
бол,бұғаз өте қауіпті» қай мәтіннен алынған?
Дельфин.
Жауабы:
Мысал дегеніміз
не?Мысал-көбінесе мақал-мәтелге,ертегіге жақын болғандықтан
халық ауыз әдебиетінің бір саласы болып есептеледі. Мысал-көбінесе
жағымсыз әрекеттерді сынауға,шенеуге құрылады.Мысалда нақыл сөз
болады.
Автор жайлы видео
үзінді
|
Оқулық,
мәтіндер.
|
Ортасы
10 минут
|
Топпен
жұмыс1
топ 1-тапсырманы мән беріп
оқы,қарамен жазылған сөздерді салыстырып түсінік
беріңдер. 2
топ Түлкі мен тиінге жұмбақ
құрап жаз. 3
топ Түлкі мен тиін туралы не
білесің ?«Түлкі мен тиін» Әбдірахман
АсылбековАвтор жайлы
мәлімет. Әбдірахман Асылбеков1938 ж
1мамыр күні Жамбыл облысы, Талас ауданына қарасты Үшарал ауылында
дүниеге келген.31 жыр кітабын шығарған.Лирика,ән мәтіндер
жазған,сатира және аудармамен айналысады.Көптеген байқаулардың
жүлдегерлері.Балаларға арналған өлеңдер жинағы 1961 жылы жарық
көрген.
Оқулықпен жұмыс 1.Мысалды
мәнерлеп оқу Негізгі идеясы Мақтаншақтық
әдеттен аулақ болу.Сөздік
жұмысы Қиыр – алысМаң - өте
жақын жерЖайрады – сұлап жатты, өліп
жатты.
Оқулықпен жұмыс :Оқушылардың рөлге бөліп
оқуы
«Ойлан-бірік-бөліс»
әдісі 1- топ Синкуейн Тиінге арнап өлең
жолын құрап жазу.2топ Мысалға сүйеніп тиін мен түлкінің арасында
диолог құрастыр.3 топ Түлкі неге қасқырға жем болды деп
ойлайсыңдар?Түлкіге қандай кеңес берер
едіңдер?
Бағалау «2 жұлдыз 1 тілек»
Құзыреттілік тапсырмаҚұлап жатқан құстың балапанын көрдің.Ұясы
бұзылыпты. Қандай амал қолданар едіңдер?Дәлелі:Сергіту
сәті:Дәптермен жұмысТүлкі–мақтаншақ,
өтірікші. Қасқырға жем болды.Тиін – ақылды, тапқыр.
Қасқырдан құтылып кетті.
|
Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті
маркерлер,
|
Сергіту сәті
2
минут
|
«Еркін микрофон»әдісі -Қандай жақсы
қасиеттерді бойымызға алдық,үйрендік? -Қандай жаман
қасиеттерден жирендік? Жақсы қасиеттер: Еңбекқор
Ақылды Жаман қасиеттер: Жалқау Айлакер Кері байланыс
«Таңдау» рефлексиясыҮйге тапсырма:«Түлкі мен тиін» мысалын
оқып, мазмұндап келумысалға байланысты сурет
салу
|
Оқушылар би билеп сергіп
қалады.
|
Аяқталуы
Сабақты бекіту
10
минут
|
Ой қорытыу
БББ
кестесі
Білгенім
|
Білдім
|
Білгім келеді
|
|
|
|
|
Таақырып бойынша түйген білімдерін
жазады.
|
Бағалау
5
минут
Кері байланыс
3
минут
|
«Білім қоржыны» кері байланыс
|
Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып,
қоржындарға жабыстырады.
|
Үйге тапсырма: көркем
оқу.
|