Материалдар / Түлкі мен тырна ертегісі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Түлкі мен тырна ертегісі

Материал туралы қысқаша түсінік
сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
1099
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұйымдастырылған оқу іс – әрекетінің технологиялық картасы


Тексерілді: Оқу ісінің меңгерушісі: Хайруллина Р.Б

Уақыты: 27сәуір 2017 жыл

Тақырыбы: «Түлкі мен тырна»

Білім беру саласы: Көркем әдебиет

Бөлімі: Қатынас

Мақсаты: Ертегінің мазмұнын түсіндіру. Балаларды әдеби кейіпкерлердің әрекеттерін, жүріс – тұрысын талдауға, оларға қабылданған ережелерге сәйкес баға беруге үйрету.

Қоршаған ортаға қамқор болуға тәрбиелеу

Алдын – ала жүргізілетін жұмыс: Ертегіні бір күн бұрын айтып түсіндіру.

Әдіс – тәсілдері: Түсіндіру, әңгімелеу, сұрақ – жауап, ойын.

Көрнекіліктер: Түлкі мен тырнаның суреттері, ертегінің суреттері

Билингвалдық компонент: түлкі-лиса, тырна-журавлей


Әрекет кезеңдері


Тәрбиешінің іс – әрекеті


Балалардың іс – әрекеті


Себепті – қызығушылығын ояту

Балалар, мен сендерді бүгінгі ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінде көргеніме қуаныштымын. Сендердің күлімдеген жүздеріңді көріп сүйсініп тұрмын. Мен барлығыңды шаттық шеңберіне шақырамын.

«Мейірімді жүрек»

Шарты: Балалар бірге үлкен шеңберге тұрады.

Жүрекшені ұстап тұрып: «Балалардың мейірманды жүрегі,

Адамдарға бақыт, шаттық тіледі», деп айтып көршісіне жылы сөздерайтады.

-Сен мейірімдісің

-Сен кішіпейілсің

-Сен әдемісің

-Сен қайырымдысың










-Балалар өлең жолдарына қосылып қайталап, қасындағы көршісіне оның жақсы қасиеттерін білдіретін жылы сөздер айтады.


Ұйымдастырушылық – іздену кезеңі

-Ертегіні балаларға түсіндіріп, ертегі кейіпкерлерінің қимылын жасатамын.

-Тақтадағы тырнаның, түлкінің суретіне қарап отырып, тақпақ айтады.

Ойын «Теңіз жағасындағы ұйқы.»

Балалар жай әуенге дем алып, ғажайып күйге енеді. Балалар көздерін жұмып теңіз толқынынығ шуын естиді. Бәріміз түс көреміз. Таза ауа, мөлдір, тұнық су, жағасында жануарлар жүр. Аспанда құстар қалықтайды. Әр түрлі дыбыстар естіледі. Содан кейін кішкене кідіріп, үшке дейін санағанда, балалар «ұйқыдан оянады»






Ертегі тыңдайды.










-Балалар берілген іс-әрекетті орындап отырады.


-






Оқу іс - әрекетті бақылау кезеңі

-Балалар ,бүгін біздер қандай ертегіні білдік?

-Тыраның әрекеті дұрыс па?

-Түлкінің ше??

-Түлкі қандай аң?




-Балалар сұрақтарға жауап береді.


Күтілетін нәтиже:

Нені білді: Балалар түлкі, тырана туралы біледі, дене мүшелерін атай алады.

Қандай түсініктерді игерді: түсіну арқылы өз беттерінше іс-әрекет жасай алу.

Меңгерген дағдылар мен іскерліктері: Мысық туралы ертегі мазмұнын түсінеді, сұрақтарға жауап беріп, суретті жұмбақтарды шеше алады.





























Ұйымдастырылған оқу іс – әрекетінің технологиялық картасы


Тексерілді: Оқу ісінің меңгерушісі: Хайруллина Р.Б

Уақыты: 27сәуір 2017 жыл

Тақырыбы: «Затты алдынан, артынан, басының үстімен қолдарына кезекпен ауыстыру»

Білім беру саласы: Дене шынықтыру

Бөлімі: Денсаулық

Мақсаты: Спорттық ойындар мен жаттығуларды меңгерту. Достық сезімге, шыдамдылық пен ұйымдастырушылық та орындауға.

әділ болуға тәрбиелеу.

Алдын – ала жүргізілетін жұмыс: Қимылды ойын: «Жел көбік»

Әдіс – тәсілдері: Түсіндіру, әңгімелеу, сұрақ – жауап, ойын.

Көрнекіліктер: Гимнастикалық құралдар

Билингвалдық компонент: доп-мячь, секіртпе-скалка, -круг


Әрекет кезеңдері


Тәрбиешінің іс – әрекеті


Балалардың іс – әрекеті


Себепті – қызығушылығын ояту

«Сәлем сөздің анасы» сәлемдесу:

Армысың алтын күн!

Армысың Жер ана!

Армысыңдар қонақтар!

Армысыңдар достарым!

Аман болсын халқымыз,

Заман болсын ең тыныш!

Аман болсын аналар!

Аман болсын балалар!



-Балалар тәрбиешімен бірге жылулық шеңберге дөңгелене тұрып, іс-әрекетпен қайталап көрсетеді



Ұйымдастырушылық – іздену кезеңі

Негізгі қимыл жаттығуларын жасау. (жаттығулар жасайды)


Сұрақ-жауап айдары:

-Жылдың қазір қай мезгілі?

-Көктем неше ай қонақта болады?

Көктем айларын атайық?


Бүгінгі оқу іс-әрекетімізде Затты алдынан, артынан, басының үстімен қолдарына кезекпен ауыстыру жаттығуларын үйренеміз. .





-

көктем мезгілі

-үш ай

-наурыз, сәуір, мамыр


-балалар бір-бірлеп өтіп үйренеді.


-Балалар екі топқа бөлініп жарысады.


Оқу іс - әрекетті бақылау кезеңі

Бүгінгі сабағымыз ұнады ма?

Не істедік?

Қалай істедік?


Балалар сұрақтарға жауап береді.



Күтілетін нәтиже:

Нені білді: Денсаулық сақтау үшін таза, ұқыпты жүру, әрдайым таза, табиғи өнімдерді жеу, дқрыс тамақтану керек екенін

Қандай түсініктерді игерді: Сөздік қорларын байыту, байланыстыра сөйлеуді дамытуды.

Меңгерген дағдылар мен іскерліктері: Денсаулық сақтау туралы түсінік алды, қыс мезгілінде дәрумендердеді көп қолдану керек екенін түсінді. Негізгі қимыл жаттығуларын жетілді.






Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!