Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Тұманның пайда болуы 7-сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Тексерілді ............................ДОІЖО Р .Сүйінбай « » ................ 2018ж
(қолы)
Күні:03.09.2018ж |
Мұғалімнің есімі: Жорабекова А. |
|||||
Сабақ тақырыбы: |
Тұманның пайда болуы |
|||||
Сынып: 7 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар: |
||||
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) |
7.Т/А1.Мәтін үзінділерін тыңдай отырып, оқиғаның дамуы мен аяқталуын болжау. 7.ӘТН2. Сөйлеу тіліндегі интонация, кідіріс, логикалық екпіннің мәнін түсініп қолдану |
|||||
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: |
|||||
Суреттерге қарап тақырыпты болжайды; Сөйлеу тіліндегі интонация мен кідірісті қолданады. |
||||||
Оқушылардың басым бөлігі: |
||||||
Мәтін үзінділерін пайдаланып, оқиғаны дамытады Аяқталуын болжайды Сөйлеу тіліндегі интонация, кідіріс, логикалық екпіннің мәнін түсініп қолданады |
||||||
Кейбір оқушылар: |
||||||
Оқиға желісін болжайды; әңгімені аяқтайды; түпнұсқамен салыстырады. |
||||||
Бағалау критерийі |
Мәтін үзінділерін пайдаланып, оқиғаны дамытады Аяқталуын болжайды Сөйлеу тіліндегі интонация, кідіріс, логикалық екпіннің мәнін түсініп қолданады |
|||||
Тілдік мақсат: |
Оқушылар.... (не істей алады?) Мәтін үзінділерін пайдаланып, оқиғаны дамытады Аяқталуын болжайды |
|||||
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Табиғат, Жер Ана, тұман, Тәңір т.б. |
||||||
Диалог құруға / шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:Менің ойымша, мен оны былай түсіндіремін т.б. |
||||||
Құндылыққа баулу |
Қоршаған ортаны тануға, табиғатты сүюге баулу. |
|||||
Пәнаралық байланыс |
Жаратылыстану, қазақ әдебиеті |
|||||
Алдыңғы тақырып 5 минут |
«Ақылды доп» әдісі арқылы пысықтау. Мұғалім өтілген тақырып бойынша доп лақтырып сұрақ қояды. Допты қағып алған оқушы сұраққа жауап беріп, өзінің сұрағын қояды. Егер оқушы сұраққа жауап бере алмаса, допты басқа оқушыға береді.
|
|||||
Жоспарланған уақыт Басталуы 5минут
|
Сабақтың барысы Топқа біріктіру Психологиялық ахуал қалыптастыру: Бір-бірімізді тыңдаймыз десек 1 рет қол шапалақтаймыз! Ұйымшыл боламыз десек 2 рет Белсенділік танытамыз десек 3 рет шапалақтаймыз Тыңдалымалды тапсырмасы С Оқушыларға мәтін үзінділерін ұсынбас бұрын ауа райы мен климаттық өзгерістерге байланысты суреттер топтамасын көрсету қажет. Олар сурет арқылы өтілетін тақырыпқа болжау жасайды. Мысалы: |
Ресурстар Тыңдалым алдындағы тапсырма: тақырыпты таныстыру; тыңдалымдағы маңызды сөздерді үйрету; тақырыпқа қатысты сұрақтар құра отырып, сол тақырыптағы оқушы білімін қозғау. |
||||
Ортасы 25минут |
Суреттер арқылы тақырып ашылғаннан кейін сыныпқа мәтін үзінділерінен тыңдалым тапсырмасы ұсынылады. Тыңдалым тапсырмасы Ж ЖЖ. 1-тапсырма Мәтінді тыңдап, әрі қарай оқиғаны өз сөзіңізбен дамытыңыз. Жер-ана туралы мысал Ертеде Жер кіршіксіз таза болған. Ол пәктігін өзін сеніп тапсыратын өмірлік жан жарын күтумен болған келіндей сақтаған. Ол шексіз мейірімді әрі жайдары еді. Ол жануарлар әлемінің үйірлері, табындары мен отарларына пана болды, оларға азық берді, ал олар Жердің көркемдігі мен тазалығын сақтап, оған ұқыпты қарады. Күндердің бір күнінде Тәңір адам пайда болды... Өз нұсқаңызды салыстырыңыз. Ол құдіретті, зор әрі сымбатты болды. Ол күлгенде онымен бірге күн де күлетін, ол қамыққанда онымен бірге ай да қайғыға бататын, ол ән айтқанда оған аспан мен жел қосылып ән шырқайтын, сондықтан Жер оған ғашық болды. Ол да Жерге ғашық болды, оның ұлылығы мен кеңдігіне, мейірімділігі мен көркемдігіне, асқақтығы мен тазалығына ғашық болды. Уақыт өте келе олар балалы болды. Сәбилер өсіп, айбаттанып, өздері нәресте сүйді, ... Дескриптор Білім алушы
Тыңдалымнан кейінгі тапсырма Оқушылар 4 топқа бөлініп, жылдың 4 мезгіліндегі ауа райының құбылыстары туралы шағын жобалық жұмыс құрастырып, сынып алдында қорғайды. ҚБ: Әр топ бір-бірінің жұмыстарын бағалайды. Бағалау кезеңінде ең алдымен бағалау критерийін ойластырып алуы керек. Оны мұғалім мен оқушылар бірлесе отырып жасауға болады. Кері байланыс: оқушылар сабақ барысындағы іс-әрекеттердің өзіне ұнағанын жоғарыдан төмен қарай ұпай нөмірлеп шығады. |
Тыңдалым тапсырмасы: әртүрлі тыңдалым дағдыларын қалыптастыруға арналған жаттығулар тобы; олар жалпы мазмұнын түсінуден бастап, детальді түсінуге бағытталады. Тыңдалымнан кейінгі тапсырма: тыңдалымдағы тақырып туралы сұрақтардан тұрады және ол сұрақтарға өз көзқарастарын білдіре отырып, тәжірибелерімен байланыстыра отырып жауап берулері тиіс. Сонымен қатар сұрақтар жауап беру барысында тыңдалымдағы сөздерді пайдалана алатындай құрылуы қажет. |
||||
Аяқталуы минут |
Рефлексия 3 минут Рефлексиялық эссе
Сонымен біз.................деген шешімге келдік |
|
||||
Қосымша ақпарат |
||||||
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз
|
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
||||
|
|
|
||||
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма?Бүгін оқушылар не білді?Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||
|
||||||
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
Бөлім «Ауа райы және климаттық өзгерістер»
Оқу мақсаты |
Т/А1.Мәтін үзінділерін тыңдай отырып, оқиғаның дамуы мен аяқталуын болжау |
|||
Бағалау критерийі Ойлау дағдыларының деңгейі |
Білім алушы
|
|||
1-тапсырма Мәтінді тыңдап, әрі қарай оқиғаны өз сөзіңізбен дамытыңыз. Жер-ана туралы мысал Ертеде Жер кіршіксіз таза болған. Ол пәктігін өзін сеніп тапсыратын өмірлік жан жарын күтумен болған келіндей сақтаған. Ол шексіз мейірімді әрі жайдары еді. Ол жануарлар әлемінің үйірлері, табындары мен отарларына пана болды, оларға азық берді, ал олар Жердің көркемдігі мен тазалығын сақтап, оған ұқыпты қарады. Күндердің бір күнінде Тәңір адам пайда болды... Өз нұсқаңызды салыстырыңыз. Ол құдіретті, зор әрі сымбатты болды. Ол күлгенде онымен бірге күн де күлетін, ол қамыққанда онымен бірге ай да қайғыға бататын, ол ән айтқанда оған аспан мен жел қосылып ән шырқайтын, сондықтан Жер оған ғашық болды. Ол да Жерге ғашық болды, оның ұлылығы мен кеңдігіне, мейірімділігі мен көркемдігіне, асқақтығы мен тазалығына ғашық болды. Уақыт өте келе олар балалы болды. Сәбилер өсіп, айбаттанып, өздері нәресте сүйді, ... Дескриптор Білім алушы
2-тапсырма Әрі қарай не болғанын болжап, әңгімені аяқтаңыз. Өз нұсқаңызды салыстырыңыз. ...бірақ әрбір жаңа ұрпақ оларға өмір сыйлаған ұлы махабаттан алыстай берді. Жер-ана олар үшін өмір сүрудің, байлықтың қайнар көзіне айналды, олар оның кім екенін де ұмытты, ал Тәңір адам олар үшін бірі сеніп, бірі сенбейтін аңызға айналды. Олар өздерінің қажеттіліктері үшін жер жыртып, тырмалап, егін егіп, оны жинап, арттарынан шіріп, Жердің бастапқы тазалығын құртатын көп мөлшердегі қалдықтар тастады. Тамақ іздеп, олар Жердің мәпелеп өсірген жануарларын аяусыз жайратты. Содан соң алтын және басқа да қазба байлықтарды іздеп, Жер-ананың денесін ойып, үлкен шұңқырлар қазып, шөл мен шөлейттерді қалдырды. Бірақ бұл да аз болды, олар жарылыстар жасап, өздері сияқтылардың көздерін құрту үшін қуатты қаруларды сынақтан өткізіп, ол қаруларды бір-біріне соғыстарда қолданды. Ал Жер-ана осының бәріне шыдады, ол адамдар бір күні естерін жияды деп, өзінің оларға өмір сыйлағанын, олар ұлы махаббаттың перзенттері екенін еске түсіреді деп, адамдар оған сүйікті, таза болуға құқық береді деп сенді, өзіне кінәсіз қаза болғандарды жерлеуді тоқтатады деп, бір кезде өзін сеніп тапсырған Тәңір адамның лайықты ұл-қыздары болады деп үміттенді, күтті.
|
||||
Дескриптор |
Білім алушы
|
|