Тұқымқуалаушылық пен эволюция арасындағы өзара байланыс

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Тұқымқуалаушылық пен эволюция арасындағы өзара байланыс

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл ашық сабақта әдіс-тәсілдер тиімді қолданылған,сатып алғандарға қолданылған 3д слайдтары тегін беріледі.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бекітемін

Бөлім:

10.3 Эволюциялық даму және селекция негіздері.

Тірі ағзалардың көптүрлілігі

Педагогтің аты-жөні:

Ысқақова Арайлым

Күні:

21.02.2023ж

Сыныбы: 10

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Тұқымқуалайтын өзгергіштік пен эволюция арасындағы өзара байланыс. Тұқым қуалайтын өзгергіштік –эволюция негізі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

10.2.6.1 - тұқымқуалайтын өзгергіштік пен эволюция арасындағы өзара байланысты түсіндіру;

10.2.6.2-эволюция үдерісіне әсер ететін акторларды талдау

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар үшін:

Білім алушылар тұқым қуалайтын өзгергішті оқып үйренеді.

Көпшілік оқушылар үшін:

Мутация мен эволюция арасындағы байланыс туралы түсіндіре алады.

Кейбір оқушылар үшін:

Биологиялық регрессті түсіндіріп бере алады.

Құндылықтарға баулу:

«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту

7 мин.

Ұйымдастыру кезеңі:

Психологиялық жағымды ахуал-«Кубизм» әдісі

Оқушылар шеңбер құрып тұрады кубикте

жазылған сөзге қатысты тілектерін айтады.

Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру,

тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық

оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру.


Топқа біріктіру-Барабан әдісі

1-топ: Эволюция

2-топ: Өзгергіштік





4 мин



















Үй тапсырмасын сұрау

(2-балл)

Wordwoll, рандон

1.Хромосомалық аурулар дегеніміз не?

2.Қандай хромосомалық аурулар түрін білесің?

3.Клайнфельтер ауруының себебі--------------болуында

4.Дене хромосомаларының 21 жұбында артық бір хромосома болатын аурудың түрі-------------

5.Шерешевскии-Тернер синдромын тапқан ғалым?

6.Мутация дегеніміз не?

7.Мутагендік факторларды ата?


















Ұялы телефон ұяшықтарына алған баллдарын

жазып отырады








Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.


АКТ,слайд


Жаңа сабаққа кіріспе


10 мин













10 мин

7 минут топта ойласуға, 3 мин қорғау



Ой қозғау

(қызығушылықты ояту)

Суреттер көрсету

2-мин



Жаңа сабақты бастау


Тақырыпқа қатысты видеоролик көрсету (7-мин)


2-топқа екі наутбук беріледі




Жұмыстарын қорғау


2-балл





Оқушылар күн ретін,тақырыпты жазып,сабақтың мақсатымен танысады.



Оқушылар видеодан түсінгендерін наутбуктағы слайд беттеріне түсіреді,болған соң мұғалім почтасына жібереді,2 топ жұмыстарын қорғайды



1-топ Мутация,эволюциялық ілім туралы

2-топ

Тұқым қуалайтын өзгергіштік туралы

Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.



АКТ,слайд

Жеке жұмыс

7 мин

Саралау тапсырмалары

4-балл

А-деңгей

1. Жануарлардағы ароморфоз құбылысын сипаттайды.


В-деңгей


Ароморфоз

Идиоадаптация

Дегенерация






Дескриптор:

1.Тапсырманы орындайды

2. Талдау жасап айырмашылықтарын анықтайды.

С-деңгей

Тұқымқуалаушылық түрлері







ДК экраны

10-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Сабақтың соңы

Кері байланыс


Үйге тапсырма

5 мин.

1.Эволюция дегеніміз не?

2.Ең алғаш рет эволюциялық көзқарастың қалыптасуына еңбек сіңірген ғалым?

3.Ароморфоз ненің нәтижесінде пайда болады?

4.Макроэволюция терминін енгізген ғалым?

5.Микроэволюция терминін енгізген ғалым?

6.Эволюцияның басты қозғаушы күші?



Үйге тапсырма

Дарвиннен кейін қандай жаңа деректер табылды және қандай жаңаша талдаулар жасала бастады?




2-балл

Оқушылар жалпылама сұрақтарға жауап береді









Оқушылар стикерге сабақтан алған әсерлерін жазып сейфке салады.








.













Не білдім?

Не қызықты болды?

Әлі де білгім келеді....








Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
10.03.2023
590
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі