Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Тұрақты тіркестер 4 сынып қазақ тілі
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Пән: Қазақ тілі. Бөлім Мамандықтар әлемі Күні: Сынып: 4 «в» |
Мектеп: Т.Есетов атындағы №264 мектеп-лицей Машықтанушының аты-жөні: Орақова Гүлжан Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы |
Тұрақты сөз тіркестері. Мамандықтың бәрі жақсы. |
||||||||||||||||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
|
||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаттары |
Оқушылардың барлығы:
|
||||||||||||||||||||||||||||
Оқушылардың көпшілігі:
|
|||||||||||||||||||||||||||||
Оқушылардың кейбірі:
- кең жолды дәптерде каллиграфиялық нормаларды сақтап, жазу техникасын жетілдіреді;
|
|||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийлері |
|
||||||||||||||||||||||||||||
Сөздік қор |
Пәндік терминология мен тірек сөздер: тұрақты сөз тіркесі, монолог |
||||||||||||||||||||||||||||
Диалог пен жазу үшін пайдаланылатын сұрақтар: Тұрақты сөз тіркесі дегеніміз не? «жаны ашыды», «көз ұшында», «құлақ қойған жоқ» тұрақты сөз тіркестерінің мағынасын қалай түсінесің? |
|||||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтар |
Ұлттық дәстүр, шешендік өнерімізге баулу |
||||||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыстар |
Әдебиеттік оқу |
||||||||||||||||||||||||||||
АКТ қолдану дағдылары |
Оқулық,кесте,таратпа материалдар |
||||||||||||||||||||||||||||
Алдыңғы білім |
Сөз және оның мағынасы |
||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың барысы |
|||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы 5 мин |
І (Т) Өткенді бекіту. «Бір қадам алға» әдісі Мұғалім есіктен кіргеннен өткен материалдарға байланысты сұрақтар қояды.Жауап дұрыс болса, бір қадам алға жылжиды, қате болса, бір қадам артқа шегінеді. Мұғалім үстеліне жеткенше, бірнеше сұрақ қою арқылы оқушылардың зейінін сабаққа шоғырландырып алады. 1.Айтылуы бірдей, мағынасы басқа
сөздер. 4. Әдемі, ........... ( ажарлы, көркем, сұлу, келбетті, көрікті ) 5. тақ – (жұп ) ақ – (қара ) батыл – (қорқақ ) Оқушылар жауап берген оқушыны «Бармақ» арқылы бағалайды. Сабақ тақырыбы мен оқу мақсатын хабарлау. Бағалау критерийлерін белгілеу.
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы 30 мин. |
4.2.2.1, 4.3.5.1 ( МК, Т ), ( Ж, Ж,Т ) Екі бағандағы сөз тіркестерін салыстырып оқы. Қандай ерекшелік бар? Мұғалім бағанның сол жағындағы және оң жағындағы сөз тіркестерінің не туралы екенін сұрайды.
Оқушылардың не байқағанын сұрап, тұрақты сөз тіркесі туралы қорытынды тұжырым жасауларына басшылық етеді. Бағанның оң жағындағы сөздердің неліктен тұрақты сөз тіркесі деп аталатындығы анықтатылады. Оқушылар тұрақты сөз тіркесі туралы ережені қорытындылап айтады.
8-жаттығу Сөйлемдерді оқы. «Сөйлемдер туралы үш сұрақ» әдісі арқылы орындалады. Мұғалім үш сөйлемді тақтаға жазып, оқушыларға осы сөйлемдерге қатысты мынандай сұрақтарға ауызша жауап беруді тапсырады:
Бұл жұмысты оқушылардың жеке, жұппен (шағын топ ішінде) ауызша орындайды. Содан кейін мұғалім бірнеше оқушының пікірін тыңдайды. Мұғалім жауап берген оқушыны бағалап отырады. Бағалау дескрипторы:
4.2.2.1, 4.3.6.1, 4.3.5.1( МК, Ө, Ж,Т ) 9-жаттығу Берілген тұрақты сөз тіркестерін қатыстырып , сөйлем құрап жаз. Қас пен көздің арасында, тайға таңба басқандай, мойны жар бермеді. Ықтимал жауаптар: Қас пен көздің арасында қалаға келіп қалды. Жазулар тайға таңба басқандай көрініп тұрды. Жұмыс жасауға мойны жар бермеді. Мұғалім оқушыларға сөздерді көркем әрі әдемі қатесіз жазуын ескертеді. Жұпта жазған сөйлемдерін бір-бірімен ауыстырып, өзара тексереді. Әр жұптан бір оқушы тұрақты сөз тіркесін дәлелдейді. Үлгі бойынша сөз топтарын тұрақты тіркес екенін дәлелдеу
Бағалау дескрипторы:
4.1.4.1, 4.3.6.1, 4.3.5.1 (Ө, Ж,Т) 10- жаттығу Берілген тұрақты сөз тіркестердің мағынасын түсіндір. Тұрақты тіркестерді белгілі бір мамандықпен байланыстырып, монолог құрастырып жаз. Тұрақты сөз тіркестер: ат басындай, көзді ашып – жұмғанша, қара қылды қақ жарған, құлақ салды. Монолог – грек тлінен аударғанда сөйлеу деген мағынаны білдіреді. Кейіпкердің көпшілікке қарата немесе өзіне арнап айтқан сөзі, ой толғауы. Монолог сөз өнерінде кейіпкердің ішкі жай-күйін, толғаныс-тебіренісін бейнелеу мақсатында қолданылатын тәсіл. Жұпта оқушылар сөз тіркестерінің мағынасын түсіндіреді. Ықтимал жауаптар: Ат басындай- өте үлкен Көзді ашып -жұмғанша - жылдам Қара қылды қақ жарған- әділ билік айтатын адам Құлақ салды-тыңдады Оқушылар топта тұрақты сөз тіркестерін пайдалана отырып, жеке монолог құрап жазады. Топта жинақталып отырып,тізбек бойынша өздері құрған монологын оқиды. Бағалау дескрипторы:
4.2.2.1 (Ө, Ж) Шығармашылық үзіліс Суреттерге қарап, тұрақты сөз тіркестерін тап. Тапқан сөз тіркестерінің қасына баламасын жазу
|