Бөлім
|
|
Педагогтың
аты-жөні
|
Бимұрат Балым
Нұрболатқызы
|
Күні:
|
07.02.2024
|
Сынып:
7
|
Қатысқан оқушы
саны:
|
Қатыспаған оқушы
саны:
|
Сабақтың
тақырыбы
|
«Тұрақтылықтың басты
кепілі-татулық пен келісім»
|
Осы сабақта қол
жеткізілетін оқу мақсаттары
|
– Еліктеу сөздерді
тұлғасына қарай түрлерін
анықтау;
– Еліктеу сөздерді сөйлем
ішінде қолдану;
– Еліктеу сөздерді
талдау;
|
Сабақтың
мақсаты
|
Еліктеу сөздің мәтіндегі қолданысын
түсіну;
|
Бағалау критерийлері
|
- Еліктеу сөздерді қарапайым сөздерден ажырата
алады;
- Еліктеу сөздерді құрамына қарай талдай
алады;
- Еліктеу сөздерді
тұлғасына қарай ажырата алады;
|
Сабақ барысы
|
Сабақтың
кезеңі
|
Педагогтің
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Басы
7
минут
|
Ұйымдастыру сәті
Үй жұмысын тексеру
«Қолшатыр»
Оқушыларға қолшатырға ілінген
тапсырмалар беріледі.
|
Оқушылар топқа сандарға
байланысты бөлінеді: Топ басшысы сайланып, бағалау парағын
таратады!
Үй тапсырмасын тексертеді.
Оқушылар қағаз
таңдайды.
|
Мақтау, мадақтау
арқылы
|
Қолшатыр
|
Негізгі
бөлім Тақырыпты
ашу
10
мин
|
«Пазл» әдісі
Ынтымақтастық атмосферасын құру «Біз қандай
топпыз?»
Жалпы тақырып бойынша қысқаша тоқталып
өту
|
Оқушылар пазлдарды
құрастыру арқылы мақал-мәтелді
анықтайды.
Қойылған сұрақтарға
жауап береді.
Дескриптор.
-тақырыптың
ашылуы;
-қойылған сұрақтарға
жауап беруі;
-топ мүшелерінің толық
қамтылуы;
Күтілетін
нәтиже: Еліктеу сөздерді
тұлғасына қарай ажырату.
Бағалау
критерийлері:
- дескрипторлармен
байланысты
|
Топпен
бағалау
|
Үлестірме қағаз
Презентация
|
Топтық жұмыс
5 мин
5 мин
10 мин
|
Тапсырма №1. Топтық
жұмыс
Тақырыпқа байланысты тапсырмалар жазылған хаттарды
«кездейсоқ таңдау» әдісі бойынша топтарға оқушыларға
беру
Тапсырма №2. «Мақалдың жалғасын тап
»
Топтағы оқушылар мақал-мәтелдерді
сәйкестендіру
-
Бірлігі жоқ ел
тозады,......
-
Бірлік, бірлік
түбі-.......
-
Саусақ
бірікпей,......
-
Кеңесіп пішкен
тон.....
-
Ырыс
алды-.......
-
Бірлік бар
жерде.........
Тапсырма
№3. Ой қорыту
«Алтын
дорба»
Оқушылар орындықтарынан бағалы
тасты тауып , негізгі және туынды еліктеу сөздерді
анықтайды.
|
Берілген
тапсырмаларды топ болып
орындау.
Бағалау
критерийлері:
-
тапсырманың
толық, дұрыс орындалуы
|
Дайын жауап
арқылы
|
Тапсырма
Тапсырма жазылған үлестірме
қағаздар
|
Соңы
5
минут
|
Рефлексия: «Жұлдызды
аспан»
Оқушыларға жұлдызшалар
беріледі.
|
«Жұлдызды аспан»
Оқушылар жұлдызшалар арқылы сабақ ұнаса толық ай аспанына ,
алып-қосары болса жарты айға, есте сақтағысы келсе жіңішке айлы
аспанға жұлдызша жабыстырады.
|
|
Үлестірме
қағаз
|
Саралау – оқушыларға
қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары
оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап
отырсыз?
|
Бағалау –
оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді
жоспарлайсыз?
|
Денсаулық және
қауіпсіздік техникасының
сақталуы
|
Сыныпта жалпы талқылау
барысында оқушылармен түсіністік деңгейі және сыни ойлау дағдыларын
дамыту анықталады. Неғұрлым қабілетті оқушылар Қазақ хандығының
саяси жағдайының ерекшеліктерін анықтай алады. Сыныптағы
оқушылардың көп бөлігі хандардың басқару саясатының себептерін және
осы саясаттың салдарларын анықтай
алады.
|
«Класпен фронтальды
жұмыс кезінде оқушылардың дұрыс түсініп не қате түсініп отырғанын
тапсырма бергеннен кейін жазған жауаптарын тексеріп, кері
байланысты мұғалім әр тапсырма соңында беріп отырады. Топтық
жұмыстың жауабын тақтада көрсету арқылы оқушылар өздерін бағалайды.
Өз бетімен жұмысты орындап болғаннан кейін оқушылар өздерін
дескрипторлар арқылы бағалап, өздерінің нені игеріп, неден
қиналатындықтарын анықтайды.
|
Қауіпсіздік техникасы
сақталған кабинетте оқушыларға сабақ
жүргізіледі.
Оқушылар қауіпсіздік
техника ережелерімен таныстырылған.
|
Сабақ бойынша
рефлексия
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба?
Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді
ме?
Жеткізбесе, неліктен?
Сабақта саралау дұрыс жүргізілді
ме?
Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды
ма?
Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды,
неліктен?
|
Бұл бөлімді сабақ
туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз
туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап
беріңіз.
|
Жалпы баға
Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу
туралы да ойланыңыз)?
Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да,
оқу туралы да ойланыңыз)?
Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген
оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі
сабақтарда неге көңіл бөлу
қажет?
|