Түрік қағанатының құрылуы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Түрік қағанатының құрылуы

Материал туралы қысқаша түсінік
Түріктердің құрылуы туралы
Материалдың қысқаша нұсқасы



Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 6.1АVI-IXғасырдағы Қазақстан

Мектеп: №28 Ш.Уәлиханов атындағы орта мектебі
Күні:

Сынып: 6

Қатысқандар:

Қатыспағандар:
Мұғалімнің аты-жөні: Балмуратова А.Б.

Сабақтың тақырыбы

Түрік қағанатының құрылуы.

VI-IX ғасырларда билік құрған қай қағандардың есімдері тарихта сақтаған ?

Осы сабақта қол
жеткізілетін оқу
мақсаттары (оқу
бағдарламасына сілтеме)

6.3.1.1-оқиғалардың өзара байланысын табу арқылы Түрік қағанатының құрылуының тарихи маңызын анықтау.


Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар: Түрік қағанаты туралы біледі.

Басым оқушылар: Түрік қағанатының құрылуының тарихи маңызын анықтайды.

Кейбір оқушылар: VI-IХ ғасырлардағы мемлекеттердің даму ерекшеліктерін түсініп, олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтайды, дәлелдейді.

Бағалау критерийі

  • Түрік қағанаты құрылуының тарихи маңызын анықтау (білу, түсіну)


Тілдік мақсаттар

Жаңа ұғымдар: көпестер, елшілік, керуен саудасы.

  • Тірек сөздер арқылы орта ғасырлар кезеңіне тірек сызба құрастырады, мәтінді оқиды. (оқылым, тыңдалым, жазылым) .

  • Түрік қағанатында ел билеген тарихи тұлғалардың ролін сомдайды (айтылым).

Құндылықтарға баулу

  • Өзін қандай да бір ұлттың өкілі ретінде сезіну

  • патриотизм

  • өз ел үшін мақтаныш

  • ұлттық сана- сезім

  • тәуелсіздік

Пəнаралық байланыс

  • География

  • Дүние жүзі тарихы

Тақырып бойынша
алдыңғы білім

Орта ғасырлар тарихы нені оқытады?

«Желпуіш» әдісі арқылы сұраймын: ақ парақ аламыз,оны бүктейміз,бір жағына оқушылар сұрақ жазады, қасындағы оқушымен ауыстырып,сұрақтарға жауап жазып, оқиды.

Сабақ барысы

Сабақтың
жоспарланған
кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы


Сәлемдесу, түгендеу. Ширату жаттығуларын жасау арқылы зейінін сабаққа аудару.Түстер арқылы топқа бөлу.

Бейне көрсетілім. Оқушыларға Көне түркі жазбалар туралы бейне көрсетілім көрсетіледі. әр топқа мәтін беру.

1-топ. Ортағасырлық түрік қағанатының аумағы, уақыты

2-топ. Түрік қағанатының нығаюы

3-топ. Әкімшілік және әлеуметтік құрылымы


Қима қағаздар. стикер


бейнежазба

Сабақтың ортасы


Тапсырма

  1. Сөйлемді жалғастырыңыз.

«Мен, Түрік қағанатының алғашқы билеушісі ...... қағанмын .................Мен

мемлекетімнің күшеюі үшін ...............................».

«Мен, Түрік елінің қағаны Мұқанмын, мен

..........................................................................................».

«Мен, Тобо қағанмын. Менің саясатым.................................................».


Дескриптор Білім алушы

    • Теле сөзінің мағынасын анықтайды;

    • Түрік қағанатының құрылған жылын анықтайды;

    • Түрік қағанатын құрған қағанды анықтайды;

    • Түрік қағанатының екіге бөлінген жылын анықтайды;

    • Бумын қағанның түрік қағанатын нығайтудағы рөлін анықтайды;

    • Мұқан қағанның мемлекетті нығайтуда жүргізген саясатын атайды;

  • Тобо қағанның мемлекетті нығайту үшін жүргізген саясаты атайды.

оқулық,

қосымша материалдар;




Сабақтың соңы





















Кері байланыс

Сабақты бекітуге арналған тапсырмалар:

«Айналмалы бекет» әдісі

Кестеде VI-IX ғғ. Билік құрған ерекше кағандардың мемлекетті басқарудағы рөлін анықтаңыз.

Қағандар

Мемлекеттің
ішкісаясаты

Көрші
елдерменсауда-
саттыққарым-
қатынасы

Көрші
елдермен
дипломатия
лыққатынасы

Тәуелсіздік
жолындағы
күресі

Бумын





Мұқан





«Бағдаршам» әдісі арқылы өзара бағалау.

Shape2






Кері байланыс: Кері байланыс барағы таратылады.

Бағалау. Мұғалім оқушыларға оқу мақсатына жеткенін немесе жетпегенін айтады.

Үй тапсырмасы. Қосымша ақпарат оқып келу.

Қима қағаздар, кесте толтыру


Саралау – Сіз қандайтəсілмен көбірек қолдаукөрсетпексіз? Сіз басқаларға
қарағанда қабілеттіоқушыларға қандайтапсырмалар бересіз?

Бағалау – Сіз
оқушылардың
материалды игеру
деңгейін қалай тексеруді
жоспарлап отырсыз?

Денсаулық жəне
қауіпсіздік техникасын
сақтау

Барлық оқушылар: Түрік қағанаты туралы біледі.

Басым оқушылар: Түрік қағанатының құрылуының тарихи маңызын анықтайды.

Кейбір оқушылар: VI-IХ ғасырлардағы мемлекеттердің даму ерекшеліктерін түсініп, олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтайды, дәлелдейді.


«Бағдаршам» әдісі

Shape3









«Өзара бағалау» әдісі

Сыныптың санитарлық-гигиеналық тазалығын, техника қауіпсіздік ережесін сақтау;

АКТ-ны пайдалану ережесін қадағалау.

Сабаққа рефлексия

Рефлексия

Сабақ мақсаты/оқу мақсаты қаншалықты жүзеге асты? Бүгін оқушылар нені үйренді? Оқыту ортасы қандай болды? Дифференциациялап оқыту өз мәнінде жүзеге асты ма? Өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба? Жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?


Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:


2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?































































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
05.12.2018
646
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі