Сабақтың басы
Сабақтың
ортасы
|
«Көңілді
эстафета»
Оқушылар келесі оқушыны
сипаттай отырып микрофонды ұсынады, мысалы «Мен микрофонды
сыныптағы ең ақылды оқушыға беремін», «Мен микрофонды сыныптағы ең
жүйрік оқушыға беремін». Оқушылар микрофонды тек жанындағы оқушыға
бере алады.
Оқушыларға жаңа тақырып
пен оқу мақсаты таныстырылады.
Әр халықтың өз дәстүрі бар.
дәстүр дегеніміз - ұрпақтан ұрпаққа мұра рертінде жеткен
өмір салты.
Музыкалық дәстүр - әр халықтың ғасырлар бойы қалыптасқан
өзіне ғана тән аспаптық және әншілік музыка
өнері
Топқа бөлу. Ән шумақтары бойынша топқа
бөліну
Мұғалім оқушыларға ел арасында көп тараған немесе
оқушылардың сүйіп орындап жүретін әндерінің шумақтары мен қайырмасы
(немесе бір тобы құралатындай ән қатарлары) жазылған карточкалар
таратып береді.Оқушылар сол әнді құрастырып, «Тува», «Хакас»,
«Башқұрт» топтарына бөлінеді.
1-тапсырма.Адасқан әріптер. Мұғалім оқушыларға ойын ретінде мынадай
тапсырма ұсынады. Оқушылар тақтада көрсетілген түркі халықтарына
жататын ұлт атауларының әріптерін дұрыс орналастыру
керек.
Сөздік: авар, әзербайжан,
альбан, башқұрт, грузин, қазақ, қырғыз, қытай, кәріс, монғол,
неміс, татар, тәжік, тува, өзбек, украин, ұйғыр, хакас,
филиппин.
2-тапсырма. «Постер» әдісі
Әр топ өз ұлттарының
музыкалық дәстүрі және аспаптары туралы ақпарат тауып, постер
қорғайды.
|
Оқушылар келесі оқушыны
сипаттай отырып допты лақтырады.
Оқушылар жаңа тақырыппен
және оқу мақсатымен танысады.
Оқушылар жаңа ақпаратпен
танысады.
Оқушылар ән шумақтарын
табу арқылы топқа бөлінеді.
Оқушылар әріптерді дұрыс
орналастыру арқылы түрік халықтарына жататын ұлттармен
танысады.
Оқушылар топпен өз
ұлттарының музыкалық дәстүрі мен аспаптары туралы постер
қорғайды.
|
ҚБ. Өзін-өзі бағалау.
Дескриптор \6-ұпай\
Сөздерді дұрыс табады. - 6
ұпай (әр дұрыс жауапқа 1
ұпай);
Дескриптор \4-ұпай\
Баяндау желісін бұзбайды - 1
ұпай
Мазмұнын сақтайды - 1 ұпай;
Тақырыпты ашады - 1 ұпай;
Өз ойын дәләлді жеткізеді - 1
ұпай;
|
Микрофон
Қағаз
карточкалар
https://wordwall.net/play/59925/252/548
А3 қағаздар,
маркерлер.
|
Сабақтың
соңы
|
Кері байланыс. «Шабадан,
еттартқыш, қоқыс жәшігі»
әдісі
Оқушылар тақырып бойынша алған керекті ақпараттарын
чемоданға салады, сабақтағы керек емес болған, артық дүниені қоқыс
жәшігіне салады.Ал ақпараттың ішінде әлі оқуым керек, толықтыруым
керек дегендері болса, еттартқышқа
салады.
|
Оқушылар тақырыптан
түсінген ақпараттарын стикерлерге жазып, чемодан, еттартқыш және
қоқыс жәшігіне салады.
|
|
Чемодан, еттартқыш,
қоқыс жәшігі суреттері, стикерлер.
|