Оқу бағдарламасына сәйкес
оқыту мақсаты:
|
11.3.3.1 мемлекет тарихының
өтпелі кезеңдеріндегі реформалардың маңыздылығын бағалау;
11.3.3.2 тарихи оқиғаларды түсіндіру үшін "этатизм", "зайырлы
мемлекет" ұғымдарын қолдану;
11.3.3.3 мемлекет тарихындағы тұлғаның рөлі жайлы қорытын- дылар
жасау
|
Ұйымдастыру
Өзін-өзі
тексеру
Өткен білімді еске
түсіру
|
Сәлемдесу, ынтымақтастық
атмосферасын қалыптастыру.
Ой
шақыру.
-Оқушылар, бұл тұлғаның түрік
тарихындағы рөлі қандай?
-Қандай қасиеттерге ие адам
ұлт-зиялы көшбасшысына
айналады?
- Мұстафа Кемалды ұлт-зиялы
көшбасшысы деп атауға болама
?
- Қазақстан тарихынан
өткен,ұлт-зиялы көшбасшыларынан кімдерді білесіңдер? Жаңа
тақырыпқа, сабақтың оқу мақсаты мен бағалау критерийлеріне тоқталып
өту.
|
Оқушылар өз ойларын ортаға
салады.
Суреттерге қарай отырып бүкіл
сыныптық талқылау арқылы тақырыпқа
шығады
|
ҚБ
Мұғалім кері байланыс беріп
отырады
|
Үлестір
мелі
қағаздар
|
Жаңа
білім
|
«Мағананы тану»
кезеңі:
Кемал реформалары
туралы мәтін таратамын. Мен реформаларды талдауға шақырамын. Мен
М.Кемал реформаларын жүзеге асыру бойынша іс-қимыл жобасын
әзірлеуді ұсынамын.
Әрі қарай оқушы
өздерінің жобаларын өздерінің маңыздылығын дәлелдей отырып,
президентке ұсынуы керек.
-
Саяси
реформалар
-
экономикалық
реформалар
-
әлеуметтік
реформалар
1-тапсырма.
Сұрақтар
қою
Блум таксаномиясы, сұрақтар
стратегиясы
- Олар жеңіл және күрделі
сұрақтар. Жеңіл сұрақтар - еске түсіруге арналған сұрақтар, жауабы
нақты цифрмен немесе ия, жоқ деген жауап алынатын
сұрақтар.
1.1917-1924жж Ресей басшысы
кім? – Владимир Ильич Ленин
2.Әскери коммунизм саясаты қай
жылдарда болды?-1918-1921жж
3. 1918-1920жж қандай соғыс
болды ?- Азамат соғысы
4.Жаңа экономикалық саясат қай
жылы қабылданды?-1921ж наурыз Күрделі сұрақтар – сұрақтың жауабына
толық әрі түсіндіре отырып жауап беріледі. 1.Әскери коммунизм
саясаты қандай төтенше шараларды енгізді және
неліктен?
2.Азық-түлік салғыртына
шаруалар қалай қарады?
3.Жаңа экономикалық саясаттың
мәні неде?
4.Елді индустрияландырудың
маңыздылығын әңгімелеңдер?
ЕБҚ оқушы (көру және есту
қабілеті төмен) сұрақтарға жауапты жазбаша
ұсынады.
2-тапсырма. Венн
диаграммасы арқылы, тарихи кезеңдерді яғни, бірінші дүниежүзілік
соғыс кезіндегі Түркия мен екінші дүниежүзілік соғыс кезіндегі
Түркияның ұқсастығын, айырмашылығын
салыстырады.
|
Дескрипторлар:
- зайырлы
мемлекеттің қалыптасуы үшін саяси реформалардың маңыздылығын
сипаттайды
-Оқушы зайырлы
мемлекеттің қалыптасуы үшін экономикалық реформалардың маңыздылығын
сипаттайды
-Оқушы зайырлы
мемлекеттің қалыптасуы үшін әлеуметтік реформалардың маңыздылығын
сипаттайды
|
ҚБ
Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
«Ең үздік
жауап
ҚБ
Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
Өзін-өзі
бағалау
|
Ақпараттық
мәтіндер
Тақырыптық
суреттер
https://yandex.kz/images/search?p=1&text=-%D0%9A%D0%B5%D0%BC%D0%
таратпа
материал
дар
ҚБ
парағы
ВЕНН
диаграмма
сы
|
Бекіту
|
Сабақты
қорытындылау
Түркиядағы
кемалистік революция 1918-1923 жж оның зайырлы мемлекетке
айналуына, халифат пен шариғаттан арылып, капиталистік даму жолына
түскеніне ықпал етті.
Үйге
тапсырма
Мұстафа Кемал Ататүрік – Түрік
Республикасының негізін
қалаушысы
|
Оқушылар
тақырыпты
қорытындылау
|
«Ең үздік
жауап»
|
Ақпараттық
карточка
|
Кері
байланыс
|
ҚҚҚ
әдісі
|
Тақырып бойынша не
білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін
жазады
|
Оқушылар бағалай
критерийлерімен өз деңгейлерін
бағалайды
|
А4,
конспект
|