Түркия мемлекетінің негізін қалаушы-Мұстафа Кемал Ататүрік

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Түркия мемлекетінің негізін қалаушы-Мұстафа Кемал Ататүрік

Материал туралы қысқаша түсінік
Мемлекет тарихының өтпелі кезеңдеріндегі реформалардың маңыздылығын бағалау; Тарихи оқиғаларды түсіндіру үшін «зайырлы мемлекет», «этатизм» ұғымдарын қолданыңыз; Жеке тұлғаның мемлекет тарихындағы рөлі туралы қорытынды жасаңыз
Материалдың қысқаша нұсқасы

Білім беру ұйымының атауы

Қоғамдық-саяси ойдың дамуы

ХХ ғасырдағы – ХХI ғасырдың. басындағы көрнекті саясаткер-реформаторлар

Пәні:

Дүние жүзі тарихы

Бөлім:

Қоғамдық-саяси ойдың дамуы

ХХ ғасырдағы – ХХI ғасырдың. басындағы көрнекті саясаткер-реформаторлар

Педагогтің аты-жөні:

Ғалымова Жадыра Мелисхановна

Күні:

02.02.2024

Сынып: 11

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Мұстафа Кемал Ататүрік – Түрік Республикасының негізін қалаушысы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

11.3.3.1 мемлекет тарихының өтпелі кезеңдеріндегі реформалардың маңыздылығын бағалау;
11.3.3.2 тарихи оқиғаларды түсіндіру үшін "этатизм", "зайырлы мемлекет" ұғымдарын қолдану;
11.3.3.3 мемлекет тарихындағы тұлғаның рөлі жайлы қорытын- дылар жасау

Сабақтың мақсаты

Мемлекет тарихының өтпелі кезеңдеріндегі реформалардың маңыздылығын бағалау;

Тарихи оқиғаларды түсіндіру үшін «зайырлы мемлекет», «этатизм» ұғымдарын қолданыңыз;

Жеке тұлғаның мемлекет тарихындағы рөлі туралы қорытынды жасаңыз

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру

Өзін-өзі тексеру





Өткен білімді еске түсіру


Сәлемдесу, ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.

Ой шақыру.

-Оқушылар, бұл тұлғаның түрік тарихындағы рөлі қандай?

-Қандай қасиеттерге ие адам ұлт-зиялы көшбасшысына айналады?

- Мұстафа Кемалды ұлт-зиялы көшбасшысы деп атауға болама ?

- Қазақстан тарихынан өткен,ұлт-зиялы көшбасшыларынан кімдерді білесіңдер? Жаңа тақырыпқа, сабақтың оқу мақсаты мен бағалау критерийлеріне тоқталып өту.

Оқушылар өз ойларын ортаға салады.

Суреттерге қарай отырып бүкіл сыныптық талқылау арқылы тақырыпқа шығады


ҚБ Мұғалім кері байланыс беріп отырады


Үлестір

мелі қағаздар

Жаңа білім




«Мағананы тану» кезеңі:

Кемал реформалары туралы мәтін таратамын. Мен реформаларды талдауға шақырамын. Мен М.Кемал реформаларын жүзеге асыру бойынша іс-қимыл жобасын әзірлеуді ұсынамын.

Әрі қарай оқушы өздерінің жобаларын өздерінің маңыздылығын дәлелдей отырып, президентке ұсынуы керек.

  • Саяси реформалар

  • экономикалық реформалар

  • әлеуметтік реформалар

1-тапсырма.

Сұрақтар қою

Блум таксаномиясы, сұрақтар стратегиясы

- Олар жеңіл және күрделі сұрақтар. Жеңіл сұрақтар - еске түсіруге арналған сұрақтар, жауабы нақты цифрмен немесе ия, жоқ деген жауап алынатын сұрақтар.

1.1917-1924жж Ресей басшысы кім? – Владимир Ильич Ленин

2.Әскери коммунизм саясаты қай жылдарда болды?-1918-1921жж

3. 1918-1920жж қандай соғыс болды ?- Азамат соғысы

4.Жаңа экономикалық саясат қай жылы қабылданды?-1921ж наурыз Күрделі сұрақтар – сұрақтың жауабына толық әрі түсіндіре отырып жауап беріледі. 1.Әскери коммунизм саясаты қандай төтенше шараларды енгізді және неліктен?

2.Азық-түлік салғыртына шаруалар қалай қарады?

3.Жаңа экономикалық саясаттың мәні неде?

4.Елді индустрияландырудың маңыздылығын әңгімелеңдер?

ЕБҚ оқушы (көру және есту қабілеті төмен) сұрақтарға жауапты жазбаша ұсынады.

2-тапсырма. Венн диаграммасы арқылы, тарихи кезеңдерді яғни, бірінші дүниежүзілік соғыс кезіндегі Түркия мен екінші дүниежүзілік соғыс кезіндегі Түркияның ұқсастығын, айырмашылығын салыстырады.

Дескрипторлар:

- зайырлы мемлекеттің қалыптасуы үшін саяси реформалардың маңыздылығын сипаттайды

-Оқушы зайырлы мемлекеттің қалыптасуы үшін экономикалық реформалардың маңыздылығын сипаттайды

-Оқушы зайырлы мемлекеттің қалыптасуы үшін әлеуметтік реформалардың маңыздылығын сипаттайды


ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады

«Ең үздік жауап

ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады

Өзін-өзі бағалау

Ақпараттық мәтіндер













Тақырыптық суреттер

https://yandex.kz/images/search?p=1&text=-%D0%9A%D0%B5%D0%BC%D0%







таратпа материал

дар









ҚБ парағы

ВЕНН диаграмма

сы

Бекіту


Сабақты қорытындылау

Түркиядағы кемалистік революция 1918-1923 жж оның зайырлы мемлекетке айналуына, халифат пен шариғаттан арылып, капиталистік даму жолына түскеніне ықпал етті.

Үйге тапсырма

Мұстафа Кемал Ататүрік – Түрік Республикасының негізін қалаушысы

Оқушылар тақырыпты

қорытындылау


«Ең үздік жауап»

Ақпараттық карточка


Кері байланыс

ҚҚҚ әдісі

Қызықты 3

Құнды 3

Қиын 3






Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады



Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды



А4, конспект





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
11.04.2024
404
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі