Материалдар / Түрлі материалдарды қолданып, музыкалық аспаптарды (даңғыралық және соқпалы) жобалау 5 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Түрлі материалдарды қолданып, музыкалық аспаптарды (даңғыралық және соқпалы) жобалау 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге қажет материал,музыкалық апапты жобалауға көмек береді.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Ақпан 2021
729
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

III тоқсан Қысқа мерзімді жоспар

Сабақты жоспарлаудан бұрын орта мерзімді жоспарды қараңыз. Сабақ жоспарын ұсынылған үлгі негізінде әзірлеуге болады.

Ұзақ мерзімді жоспар

3 А-бөлім: Дизайн және технология



Мектеп: №10

Күні: 05,02,2020

Мұғалімнің аты-жөні: Д.Жақсылықова

Сынып: 5 г

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

7. Сабақ тақырыбы


Түрлі материалдарды қолданып, музыкалық аспаптарды (даңғыралық және соқпалы) жобалау

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

5.1.5.1

Өзінің және өзгенің (суретшілер, қолөнершілер, дизайнерлер) тәжірибесіне сүйене отырып және композицияның негізгі заңдылықтарын ескеріп, қарапайым нысандардың дизайнын дайындау бойынша тапсырмаларды орындау.

5.1.5.2

Шығармашылық идеяларды іске асыру үшін нобайлар мен сұлбалар орындау

Сабақмақсаттары

  • Өзгелердің тәжірибесіне сүйене отырып, композиция заңдарын ескеру;

  • Табиғи және қалдықматериалдардың жалпы қасиеттерін зерттеу;

-Музыкалық соқпалы және даңғыралы аспаптардың эскизін жобалау;

Бағалау

критерийлері

  • Өзгелердің тәжірибесіне сүйене отырып, композиция заңдарын ескереді;

  • Саз аспаптарға қолданатын материалдардың қасиеттерін зерттеп, біледі;

  • Даңғыралы және ұрмалы аспаптарға эскиз жасап, дизайн жобалайды;

.

Тілдікмақсаттар


Оқушылар:

зерттеу жұмыстарын жасай отырып музыкалық аспаптардың сыртқы келбетін талдайды және оларды орындалу материалдарын айқындайды.Талқылау сұрақтары:

Бұл аспап қандай материалдардан және қалай жасалынған?

Жасалған аспаптың дыбысының сапасына материалдың қандай әсері болады?

Басқа аспаптардан ерекшелігі мен маңызылығы қандай?

Диалог:

Мен ..... аспабын зерттеу барысында ....... айқындадым.

Мен қалдық материалдардың ішінен ..... таңдадым, себебі ...... аспабын орындауға ыңғайлы деп ойлаймын.

Менің дәстүрлі аспабымды дайындауға ...... шеберлердің .....туындылары әсер етті

Терминология:

Қазақ халқының дәстүрлі музыка аспаптары:

соқпалы, ішекті, ыспалы, шулы аспаптар және т.б.

Құндылықтарды

дарыту

Оқушыларұлттыққұндылықтарөнерді, тарихты, мәдениетті, соныңішіндесәндік қолданбалы өнер және музыка нысандарын, сипаттамаларын зерттей отырып, дәстүрлі мәдениет саласындағы құндылықтарды бойына сіңіреді

Пәнаралық

байланыстар

Тарих, география, биология, әдебиет.


АКТ қолдану

дағдылары

Компьютердіколданаотырыптақырыпқабайланыстытүрліақпаратжинаужәнедұрысқолдануарқылыбілімдағдыларынкөтереді.

Бастапқы білім


Алдыңғы білімдерден оқушылар қолөнер бұйымдарының негізгі технологияларымен материалдардың қасиеттерін біледі. Оқушылар алдыңғы сыныптарды дәстүрлі сәндік қолданбалы өнерге байланысты білімдерін және көркемөнер жұмыстарында шығармашылық идеяларын қолдана біледі.

Сабақбарысы

Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері

Сабақтағыжоспарланғаніс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы

5 мин



Ұйымдастыру кезеңі

1. Сыныппен амандасу. Сыныптағы оқушыларды түгендеу.

2. Сыныпта психологиялық ахуал қалыптастыру, яғни сабаққа оқушыларды бейімдеп бағдар беріледі. Сыныпты сабаққа дайындау.

3. Cабақ тақырыбымен, мақсатымен және

критерийлермен танысады.

4. Бағалау;

5. Талдау;

6. Рефлексия.

Стикер, флипчарт, скечбуктар (жұмыс дәптерлері), формат А4,A3 т.б.


Сабақтың ортасы

5 мин






Сабақ барысы.

(К) (Д)Оқушыларға қазақ халқының дәстүрлі музыка аспаптарын көрсетіңіз және саз аспаптарынан оқушыларға күйлер, жыр-термелер, музыкалық композициялар тыңдатуға болады.Мына сілтемеге басыңыз:http://www.sazgen-sazy.kz/kz/pages/16.html

Олар, соқпалы, ішекті, ыспалы, шулы және басқа аспаптар болуы мүмкін.

Дәстүрлі қазақтың музыкалық аспаптарын таңдау:

http://massaget.kz/video/massaget_ayaldamasyi/babalar_amanatyi_ulttyik_aspaptar/487/


Соқпалы- шулы аспаптар:


https://www.youtube.com/watch?v=UDZF0ZrlTNE


Дабыл:http://www.wikiwand.com/kk/%D0%A1%D0%BE%D2%9B%D0%BF%D0%B0%D0%BB%D1%8B-%D1%88%D1%83%D0%BB%D1%8B_%D0%B0%D1%81%D0%BF%D0%B0%D0%BF%D1%82%D0%B0%D1%80

Даңғыра:http://massaget.kz/layfstayl/madeniet/music/458/


Дәстүрлі қазақ аспаптары немесе суреттері.

Қалдық заттар:

қатты қағаздан жасалған қораптар, Қағаз түтігі, майда тастар, резеңкелер, пластмасса және қағаз қораптар, қауашақтар, түрлі маталар, фольга

http://www.enchantedlearning.com/crafts/music/

http://www.nickpenny.com/school-workshops/


Көшірме қағаз, А4 форматы, қалам, сызғыш, ара, қылара, зімпара, темір кесетін қайшы, егеу, балға.

5 мин






Оқушыларды топтастырып, әр түрлі аспаптарды алдарына қойыңыз. Талқылау сұрақтары:

  • Бұл аспап қандай материалдардан және қалай жасалынған?

  • Жасалған аспаптың дыбысының сапасына материалдың қандай әсері болады?

10 мин










Оқушыларға әр түрлі қалдық материалдардан жасалған аспаптар топтамасын көрсетіңіз.

Мысалы:

қарапайым соқпалы аспаптар

қарапайым ішекті аспаптар

шулы аспаптар

Оқушылар аспаптармен қалай жұмыс істейтінін көрсете отырып, үйренеді.

Оқушылардың жасаған дәстүрлі аспаптарына шеберлердің қандай туындылары әсер еткенін сұраңыз.

15 мин.

(Ө) (ОТ) Оқушылар аспаптарды бақылау, ойлау және

өткен сабақтағы қол құралдары мен материалдардан жасаған тәжірбиелеріне сүйене отырып, өздерінің аспаптарын орындауға, сәндеуге арналған нобайларын альбомдарында орындайды.

  1. технологиялық картасын құрастыру;

  2. сызба сызу (өлшемдер қою) ;

(ОТ) Оқушылар әртүрлі материалдармен қалдық заттарды пайдалана отырып, қарапайым пішінімен құрылымы, аспаптардың дыбыстарын шығаруға тәжірбие жасайды.

  1. бұйымды құрастыру;

  2. ТҚЕ –не нұсқау беру.

Сабақтың соңы

5 мин


Оқушылардан бұйымды жақсартуға арналған идеялары мен бағалау критерийлерімен бөлісуді сұраңыз.

Содан кейін рефлексия жүргізіледі. Нота сызығына бүгінгі сабақта қаншалықты мақсатқа жеттім деп ойлайсыз, соған сай өз нотаңызды орналыстырыңыз.

Жоғары сызықтарға –Менің қолымнан келді, маған ұнайды...

Ортаңғы сызықтарға- Менің қолымнан келеді, әлі де жұмыс жасау керек...

Төменгі сызықтарға- Менің барыншы тырыстым, бірақ ешнәрсе шықпады...



Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлапотырсыз?

Бағалау оқушылардыңматериалдымеңгерудеңгейінқалайтексерудіжоспарлайсыз?

Денсаулықжәнеқауіпсіздіктехникасыныңсақталуы


Саралауіріктелгентапсырмалар, нақтыбіроқушыданкүтілетіннәтижелер, оқушығадербесқолдаукөрсету, оқуматериалдарыменресурстарыноқушылардыңжекеқабілеттерінесепкеалаотырыпіріктеу (Гарднердіңжиындықзияттеориясы) түріндеболуымүмкін.

Саралаууақыттыұтымдыпайдаланудыесепкеалаотырып, сабақтыңкез-келгенкезеңіндеқолданылаалады

Бұлбөлімдеоқушылардыңсабақбарысындаүйренгенінбағалауүшінқолданатынәдіс-тәсілдеріңіздіжазасыз
























Денсаулықсақтаутехнологиялары.

Сергітусәттеріменбелсендііс-әрекеттүрлері.

ОсысабақтақолданылатынҚауіпсіздіктехникасыережелерініңтармақтары


Сабақбойыншарефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.





















Жалпы баға


Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:


2:

Сабақтыжақсартуға не ықпалетеалады (оқытутуралы да, оқутуралы да ойланыңыз)?

1:


2:

Сабақбарысындасыныптуралынемесежекелегеноқушылардыңжетістік/қиындықтарытуралыненібілдім, келесісабақтарда неге көңілбөлуқажет?





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!