Сыныбы:
6
Күні:
______________________________
Тақырыбы: Түрлі түсті
қарандаштар. Табиғат көрінісін салу.
Сабақтың
мақсаты:
Б) оқушыларға түстер туралы
қысқаша мәлімет беру. Бейнелеу өнерінің түрлері мен, жанырларымен
таныстыру, осы жанырда сурет салған суретшілердің шығармаларын
талдап үйрені.
Д) өнер шығармалары жайлы
түсінігін кеңейту, жанрлар ерекшелігін кеңейту, жанрлар ерекшелігін
ажырата білу қабілетін дамыту.
Т) эстетикалық тәрбие беру,
суретші шығармалары арқылы оқушыларды әсемдікке
тәрбиелеу.
Сабақтың
әдісі: түсіндіру, сарамандық
жұмыс.
Сабақтың
көрнекілігі: суреттер,
журналдар.
Сабақтың қажетті құрал
жабдықтары: карандаштар, сурет
дәптерлер, түрлі - түсті бояулар, акварель, гуашь
бояулары.
Сабақтың
барысы: І. Ұйымдастыру
кезеңі.
оқушылармен сәлемдесу,
түгендеу, сабаққа қажетті құралдарын
түгендеу.
ІІ-Үй тапсырмасын
тексеру
1.Натюрморт дегеніміз
не?
2.Натюрморт сөзі қандай мағына
береді.
3.Графика дегеніміз
не?
4.Бояу түрлері қандай түстерге
бөлінеді?
5.Белгілі суретті қағаз дұрыс
орналастыру қалай аталады.
6.Натюрморт тақырыбында сурет
салған суретшілерді атаңдар.
7.Қарапайым натюрмортқа неше
зат жатады.
ІІІ-Жаңа
сабақ
Табиғатта негізінен бес бояу
түрі бар. Олар: ақ, сары, қызыл, көк және қара. Бірақ бір бояудың
өзінде қаншама реңк бар десеңізші. Қалған бояулардың бәрі
негізінен, осы түстердің қатысуымен жасалады. Кескіндеме бояулар
жылы және суық түсті болып бөлінеді. Оны өткен сыныптарда
оқыдыңдар. Кескіндеме жазуды үйрену үшін бастапқыда гуашь немесе
акварель бояуын пайдаланған жөн. Біз өзімізге таныс акварелді
таңдайық. Акварельмен сурет салу барысында суретшінің суды қалай
пайдаланғаны да оның жұмысына, техникасына әсер етеді. Суды
жеткілікті түрде пайдаланып, ірі және ұсақ дақтармен сурет салуға
болады.
Ал кейінгі кезде суретшілер
сумен араластырылған сұйық бояумен жазатын техниканы ойлап тапты.
Осы техника арқылы қайталанбас бояу реңін көрсете алатын дәрежеге
жетті.
Берілген натюрморттың нобайын
қағазға түсіреміз. Мұнда композиция және құрылыс заңдарын бұлжытпай
орындауымыз қажет. Қарындашпен натюрморттың жалпы нұсқасын
салғаннан кейін, артық сызықтарды
өшіреміз.
Осыдан кейін натюрмортты
бояймыз. Керекті түсті алу үшін бояуларды араластыратын палитра
шығару керек.
ІҮ-Сарамандық
жұмыс
Пейзаж. Суретті 3-
кезеңге бөліп саламыз.
1-кезең: аспан мен жердің қиылысқан
сызығын анықтаймыз.
2-кезең: көзімізге жақын көрініп
тұрған заттарды жай карандашпен белгілеп
аламыз.
3-кезең: бейнеленген заттардың
барлығының жарық жерлерін ашық түстермен бояп аламыз. Қалған
боялмаған жерлерді палитраның көмегімен бояп жұмысты
аяқтаймыз.
Ү-Сабақты
қорытындылау
Біздің бүгінгі сабағымыз не
туралы болды. Әр оқушы өз ойын айтады.
Бейнелеу өнерінің түрлерін
атаңдар?
Табиғатты бейнелейтін қандай
жанр ата?
Қазақтың кәсіби суретшісі
кім?
Қазақтан шыққан тұңғыш әйел
суретшісі кім?
Жылы түстерді
атаңдар?
Суық түстерге қандай түстер
жатады.
Ахроматикалық түстерді
ата?
Қосымша түстерге қандай түстер
жатады?
Ү-Үйге
тапсырма
Суреттерді аяқтап
келу.