Басы
|
Амандасу. Сабаққа дайындығын
тексеру
Үй
жұмысын шолу.
Психологиялық ахуал.
«Қалам, дәптер,
қарындаш»
Мұғалім
атаған оқушылар орындарын алмастыру қажет. Ал мұғалім бір бос
орынға отырады. Орын жетпей қалған оқушы жүргізуші
болады.
Ой
қозғау
Суретте
берілген заттар таныс па?
Олар
қайда қолданылады?
Олар
қандай орта қалыптастырады?
Сабақ
тақырыбымен таныстыру, мақсатын оқушылармен анықтау. Тақтаға
жазу
|
Оқушы өз жұбын табады
Әдіс арқылы қайталау
Сұрақ жауап орындайды
|
Қол шапалақ
|
SMART
бейджик.
АКТ.
Уақыт.Асыл арна.Бейнеба
|
Ортасы
|
тапсырма.
Кері байланыс.
Жетістік критерийлері бойынша топқа кері байланыс
беріңіз. Әр топ 2 минут сөйлейді.
Жетістік критерийлері
Тапсырмалар түсінікті, анық
болды.
СЫНЫПТЫҚ ЖҰМЫС. Постер
құру
«Біз
және тұрмыстық химия»
Тұрмыстық химия заттарын критерий құра отырып
топтастырады.
Дискриптор:
Сұрақ:
Топтастыру барысында қандай критерийді
қолдандыңыз?
КБ: өзара
бағалау
Тұрмыстық химия өнімдерін шартты түрде төмендегідей
топтастырады.
ЖҰППЕН ЖҰМЫС
Тұрмыстық химия заттарын қауіпсіздік дәрежесі бойынша
жіктеу
Дискриптор:
ҚБ. Өзара бағалау
ЖЕКЕ
ЖҰМЫС
Суретте
берілген тұрмыстық химия өнімдерін
сипаттаңыз.
атауы
–
Агрегаттық күйі –
Қолданылу тәсілі –
Қауіпсіздік сипаты –
Дискриптор:
Өнімнің
атауын жазады
Агрегаттық күйін ажыратады
Қолдану
аясын жазады
Қауіпсіздік дәрежесін
жазады
КБ: Өзін-өзі
бағалау
|
Видеороликтан тақырыпқа сай берілген түсініктерді
дамыту арқылы, мәтіндегі тапсырмаларды орындау барысында ой өрісін
жетілдіру арқылы бәсекелеседі
Слайдта берілген сұрақ жауапты
орындайды
Сұрақ жауап арқылы сұраққа жауап береді,
логикалық ойлай білуі мен сыни көзқарасы таныта білу дағдылары
қалыптасады
|
Смаликтер арқылы
ҚБ өзін өзі бағалау
ҚБ «Бағдаршам»
ҚБ «От шашу»
|
Оқулық. Кеспе мәтіндер.
Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті
маркерлер
«Пкірлер»
парағы әдісі, сұрақтар жазылған
парақшалар,қалам.
Оқулықтағы мәтінді оқып
алады.
|
Сабақтыңсоңы
|
Рефлексия
«Аяқталмаған сөйлемдер» әдісі
арқылы
«Бүгін мен......................
білдім»
2.«................. қызықты болды»
«.......................... қиын болды»
3.« ......................... екенін
түсіндім»
4.«Мен..................................... білім
алдым»
5. «.................. мені таң
қалдырды»
Үйге тапсырма: «Келешектің кемеңгер көліктері» тақырыбында
суреттер салу
|
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына
байланысты кері байланыс жасайды.
|
|
Рефлексия парағы
|