Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Тұрмыстық химия
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бөлім |
|
||||
Педагогтың аты-жөні |
|
||||
Күні |
01.12.2023ж |
||||
Сынып |
Қатысушылар саны |
Қатыспағандар саны |
|||
Сабақтың тақырыбы |
Тұрмыстық химия |
||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
6.3.3.3 Қазақстандағы пайдалы қазбалардың орындарын және қолдану салаларын анықтау |
||||
Сабақтың мақсаты |
Тұрмыстық химия өнімдерін қолдану саласын анықтайды Тұрмыстық химия өнімдерін топтастырады. |
||||
Бағалау критерииі |
Тұрмыстық химия өнімдерін топтастыра алады. Тұрмыстық химияның пайдасы мен зиянын сипаттайды |
||||
Сабақтың кезеңі/ уақыты |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Басы |
Амандасу. Сабаққа дайындығын тексеру Үй жұмысын шолу. Психологиялық ахуал. «Қалам, дәптер, қарындаш» Мұғалім атаған оқушылар орындарын алмастыру қажет. Ал мұғалім бір бос орынға отырады. Орын жетпей қалған оқушы жүргізуші болады. Ой қозғау Суретте берілген заттар таныс па? Олар қайда қолданылады? Олар қандай орта қалыптастырады? Сабақ тақырыбымен таныстыру, мақсатын оқушылармен анықтау. Тақтаға жазу |
Оқушы өз жұбын табады Әдіс арқылы қайталау Сұрақ жауап орындайды |
Қол шапалақ |
SMART бейджик. АКТ. Уақыт.Асыл арна.Бейнеба |
|
Ортасы |
тапсырма. Кері байланыс. Жетістік критерийлері бойынша топқа кері байланыс беріңіз. Әр топ 2 минут сөйлейді. Жетістік критерийлері
Тапсырмалар түсінікті, анық болды. СЫНЫПТЫҚ ЖҰМЫС. Постер құру «Біз және тұрмыстық химия» Тұрмыстық химия заттарын критерий құра отырып топтастырады. Дискриптор:
Сұрақ: Топтастыру барысында қандай критерийді қолдандыңыз? КБ: өзара бағалау Тұрмыстық химия өнімдерін шартты түрде төмендегідей топтастырады. ЖҰППЕН ЖҰМЫС Тұрмыстық химия заттарын қауіпсіздік дәрежесі бойынша жіктеу Дискриптор:
ҚБ. Өзара бағалау ЖЕКЕ ЖҰМЫС Суретте берілген тұрмыстық химия өнімдерін сипаттаңыз. атауы – Агрегаттық күйі – Қолданылу тәсілі – Қауіпсіздік сипаты – Дискриптор: Өнімнің атауын жазады Агрегаттық күйін ажыратады Қолдану аясын жазады Қауіпсіздік дәрежесін жазады КБ: Өзін-өзі бағалау |
Видеороликтан тақырыпқа сай берілген түсініктерді дамыту арқылы, мәтіндегі тапсырмаларды орындау барысында ой өрісін жетілдіру арқылы бәсекелеседі Слайдта берілген сұрақ жауапты орындайды Сұрақ жауап арқылы сұраққа жауап береді, логикалық ойлай білуі мен сыни көзқарасы таныта білу дағдылары қалыптасады |
Смаликтер арқылы ҚБ өзін өзі бағалау ҚБ «Бағдаршам» ҚБ «От шашу» |
Оқулық. Кеспе мәтіндер. Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер «Пкірлер» парағы әдісі, сұрақтар жазылған парақшалар,қалам. Оқулықтағы мәтінді оқып алады. |
|
Сабақтыңсоңы |
Рефлексия «Аяқталмаған сөйлемдер» әдісі арқылы «Бүгін мен...................... білдім» 2.«................. қызықты болды» «.......................... қиын болды» 3.« ......................... екенін түсіндім» 4.«Мен..................................... білім алдым» 5. «.................. мені таң қалдырды» Үйге тапсырма: «Келешектің кемеңгер көліктері» тақырыбында суреттер салу |
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды. |
|
Рефлексия парағы |
Үйге тапсырма |
|
||
Саралау-оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз: бір оқушыдан күтілетін нәтиже, дербес қолдау көрсету, уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез-келген кезеңінде қолданыла алады. Жұптық және топтық жаттығуларды, сонымен қатар қозғалыстың құрамдас элементтеріне сараптау жүргізу, көрсету, талқылау және мәлімдеу |
Бағалау-оқушылардың сабақ барысында үйренгенің бағалау үшін қолданылатын әдіс-тәсілдер арқылы бағалай алады. Мадақтама, марапаттау Осы бөлімде оқушылар жеңіл атлетика бойынша түрлі жаттығулар орындайды, жүгіру жаттығуларын танып біледі, сонымен қатар өз денсаулықтарын жаттығулар арқылы бекітеді. |
Денсаулық және қауіпсіздік ережелерінің сақталуы. Денсаулық сақтау әдістері, сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері. Оқушылар басқа оқушылардың жаттығуларының реттілігін оқиды және кері байланыстың құрамдылығын көрсетеді. Оқушылар секіру қабілеттерін құрамдас жаттығулардың дамуына себепкер болатын топтық жұмыстарды орындау кезінде біріктіріп жібереді. |
|
Сабақ бойынша рефлекия: 1.Сабақ мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылар нені үйренді? |
|
||
2.Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? |
|
||
3. Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? |
|
||
4. Сабақта уақыт кезеңдері сақталды ма ? |
|
||
Жалпы оқушыларды бағалау: |
ма? |
||
Сабақтың жақсы екі аспектісі (оқытуға, үйренуге қатысты.) |
|||
|
|||
Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту және үйрену) Сабақты жақсартуға оқушылардың сол сабаққа берген кері байланысы. Сол арқылы оқушылардың қажеттілігіне қарай келесі сабақты жүйелі жоспарлау. |
|||
Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістігі (қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?) |