Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Барлық
оқушылар:датчиктің түрлерімен
танысып, түс датчигін қолдануды үйренеді.
Көптеген
оқушылар:Түс режимі түрлері,
сыртқы жарық жарықтылығы және шағылысқан жарық жарықтылығымен
танысады.
Кейбір
оқушылар:EV3түс датчигін роботқа
орналастырып,LEGOMINDSTORMSEducationEV3 програмассында еркін
жұмыс жасай алады.
Бағалау
критерийлері
Түс датчигін роботқа
орналастыра алады,LEGOMINDSTORMSEducationEV3програмассындағы
блоктар.
Тілдік
мақсаттар
Лексика мен
терминология:Түс датчигін қолдану (Тұс
датчигі-Датчик цвета-Сolorsensor)
Диолог пен жазу үшін
пайдалы сөздер мен
тіркестер:LEGO MINDSTORMS
Education EV3 программасындағы блоктар.
Құндылықтарды
дарыту
Сын тұрғысынан ойлау, топтық
жұмыс барысында өзара сыйластық,құрметпен
қарау,ынтымақтастық,ашықтық, басқалардың пікірлерін тыңдауға,өз
пікірін ашық айтуға дағдыланады.
Пәнаралық
байланыстар
Математика, жаратылыстану,
көркем еңбек, қазақ тілі, орыс тілі,ағылшын
тілі.
АКТқолдану
дағдылары
Интернет-ресурстар,
дерекқордан және интернеттен сабаққа қатысты ақпаратты
іздеу;
Алдыңғы
білім
Өткен жылы алған білімдері
бойынша сұрақтар беріп, осы сабақпен логикалық пікір
құру.
Робот ұғымымен сендер
таныссыңдар ма? Робот деген не?
Сабақ
барысы
Сабақ
жоспары
Сабақтағы
іс-әрекет
Ресурстар
Сабақтың
басы
Оқушылармен амандасу. Сыныпта
жағымды ахуал орнату үшін
Оңға түзу
тұр,
Солға түзу
тұр.
Алға бір
адым
Артқа бір
адым.
Оңға
бұрылып,
Солға
үңіліп
Жоғары, төмен
қарайық,
Орнымызды
табайық
Миға
шабуыл
«Робот» ұғымымен сендер
таныссыедар ма?
Робот деген
не?
Бүгінгі сабақ тақырыбы: §9 Түс
датчигі. Экраннан слайд арқылы
көрсету
Компьютерде
орындайық
LEGO MINDSTORMS Education EV3
программасын аш. Нұсқаулыққа сүйене отырып, роботты құрастыр және
түс датчигін орнатын, программаға жүкте.
СТАРТ блогына Рульдік басқару
блогын қос. Қосу (Включить) режиміне ауыстыр. Қуатын 40-қа
теңестір.
Рульдік басқару блогына Күту
блогын жалға. Датчиктен ақпарат алу үшін оның режимдерін өзгерт:
Түс датчигі(Датчиу цвета)→Салыстыру(Сравнение)→Түс
(Цвет)
Бастапқы блогтың параметріне
қызыл түсті орналастыр.
Күту блогына тағы бір Рульдік
басқару блогын жалға. Датчик қызыл түсті анықтаған кезде моторларды
тоқтату үшін Өшіру (Включить) режимін қос.
Төмендегі дайын болған
программаны роботқа жүкте.
Роботты іске қосып, оның
жұмысының дұрыстығын тексер.
Бағалау парағы арқылы топтарды топ сарапшысы
өзара бағалау жүргізеді. Әр тапсырмада бағалау парағынасмайлик
жапсырылып отырады. Сол арқылы оқушының сабаққа қандай деңгейде
қатысқаны көрінеді.
Бағалау парағы
Оқушының аты-жөні
Білу
Түсіну
Қолдану
Жинақтау
Жеке жұмыс
Жалпы
Орташа
Дифференциация
Бағалау
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасын сақтау
Поощрение правильных ответов.
Оказание поддержки через организацию взаимопомощи. Дифференциация
по объему и по сложности задания и при делении на
группы.
Мақсатты көмек және оқушыларды
қолдау. Тапсырмалардың көлемі мен күрделілігі бойынша және топқа
бөлген кездегі дифференциация.
Өзін-өзі, өзара бағалау,
қалыптастырушы бағалау
Активитилерді ауыстыру
(танымдық іс-әрекетті ұйымдастырудың әр түрлі
формалары).
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз