Материалдар / Түс датчигі

Түс датчигі

Материал туралы қысқаша түсінік
Түс датчигі датчиктің түрлерімен танысып, түс датчигін қолдануды үйренеді
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Қараша 2020
595
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

Робототехника. Лабиринт және кегельринг


Мектеп: «Кішкенетау орта мектеп бақша» КММ

Күні: 21.10.2020

Мұғалімнің аты-жөні: Тәнірбергенова Тоғжан Жеңісқызы

Сынып: 4

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

Түс датчигі

Оқу мақсаты

4.5.1.1 түс датчигін қолдану

Сабақ мақсаты

Барлық оқушылар: датчиктің түрлерімен танысып, түс датчигін қолдануды үйренеді.

Көптеген оқушылар: Түс режимі түрлері, сыртқы жарық жарықтылығы және шағылысқан жарық жарықтылығымен танысады.

Кейбір оқушылар: EV3 түс датчигін роботқа орналастырып, LEGO MINDSTORMS Education EV3 програмассында еркін жұмыс жасай алады.

Бағалау критерийлері

Түс датчигін роботқа орналастыра алады, LEGO MINDSTORMS Education EV3програмассындағы блоктар.

Тілдік мақсаттар


Лексика мен терминология: Түс датчигін қолдану (Тұс датчигі-Датчик цвета-Сolor sensor)

Диолог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: LEGO MINDSTORMS Education EV3 программасындағы блоктар.

Құндылықтарды дарыту

Сын тұрғысынан ойлау, топтық жұмыс барысында өзара сыйластық,құрметпен қарау,ынтымақтастық,ашықтық, басқалардың пікірлерін тыңдауға,өз пікірін ашық айтуға дағдыланады.

Пәнаралық байланыстар

Математика, жаратылыстану, көркем еңбек, қазақ тілі, орыс тілі,ағылшын тілі.

АКТ қолдану дағдылары

Интернет-ресурстар, дерекқордан және интернеттен сабаққа қатысты ақпаратты іздеу;

Алдыңғы білім


Өткен жылы алған білімдері бойынша сұрақтар беріп, осы сабақпен логикалық пікір құру.

Робот ұғымымен сендер таныссыңдар ма? Робот деген не?


Сабақ барысы

Сабақ жоспары

Сабақтағы іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы


Оқушылармен амандасу. Сыныпта жағымды ахуал орнату үшін

Оңға түзу тұр,

Солға түзу тұр.

Алға бір адым

Артқа бір адым.

Оңға бұрылып,

Солға үңіліп

Жоғары, төмен қарайық,

Орнымызды табайық


Миға шабуыл

  • «Робот» ұғымымен сендер таныссыедар ма?

  • Робот деген не?

Бүгінгі сабақ тақырыбы: §9 Түс датчигі. Экраннан слайд арқылы көрсету



















Компьютерде орындайық

LEGO MINDSTORMS Education EV3 программасын аш. Нұсқаулыққа сүйене отырып, роботты құрастыр және түс датчигін орнатын, программаға жүкте.

  1. СТАРТ блогына Рульдік басқару блогын қос. Қосу (Включить) режиміне ауыстыр. Қуатын 40-қа теңестір.

  2. Рульдік басқару блогына Күту блогын жалға. Датчиктен ақпарат алу үшін оның режимдерін өзгерт: Түс датчигі(Датчиу цвета)→Салыстыру(Сравнение)→Түс (Цвет)

  3. Бастапқы блогтың параметріне қызыл түсті орналастыр.

  4. Күту блогына тағы бір Рульдік басқару блогын жалға. Датчик қызыл түсті анықтаған кезде моторларды тоқтату үшін Өшіру (Включить) режимін қос.

  5. Төмендегі дайын болған программаны роботқа жүкте.

Роботты іске қосып, оның жұмысының дұрыстығын тексер.

https://cloud.mail.ru/public/4sRr/3Bvhzdxca





















https://www.youtube.com/watch?v=CwWUnEmV2TA



Сергіту жаттығуы

Көз жаттығуын қайталайды

https://www.youtube.com/watch?v=-2g_Buoxzmc




Сабақтың соңы








Бағалау парағы арқылы топтарды топ сарапшысы өзара бағалау жүргізеді. Әр тапсырмада бағалау парағынасмайлик жапсырылып отырады. Сол арқылы оқушының сабаққа қандай деңгейде қатысқаны көрінеді.


Бағалау парағы

Оқушының аты-жөні

Білу

Түсіну

Қолдану

Жинақтау

Жеке жұмыс

Жалпы























































Улыбающееся лицо 1 Улыбающееся лицо 2 Улыбающееся лицо 3 Стрелка влево 1

Орташа








Дифференциация

Бағалау

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

Поощрение правильных ответов. Оказание поддержки через организацию взаимопомощи. Дифференциация по объему и по сложности задания и при делении на группы.

Мақсатты көмек және оқушыларды қолдау. Тапсырмалардың көлемі мен күрделілігі бойынша және топқа бөлген кездегі дифференциация.

Өзін-өзі, өзара бағалау, қалыптастырушы бағалау

Активитилерді ауыстыру (танымдық іс-әрекетті ұйымдастырудың әр түрлі формалары).


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ