Түспен көңіл-күйді көрсету.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Түспен көңіл-күйді көрсету.

Материал туралы қысқаша түсінік
пән мұғалімдеріне
Материалдың қысқаша нұсқасы

Оқу ісінің меңгерушісі:

Пәннің аты

Уақыты:

Кабинет:

Мұғалім

Сабақтың атауы

Түспен көңіл-күйді көрсету.

Мақсаты

Күтілетін нәтиже

Тақырыптың  маңыздылығымен танысады, түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді, тапсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады. Сурет салу дағдысы қалыптасады. Оқушылардың байқағыштық қабілетін және түс реңктерін ажырату, шығару дағдысын дамыту.

Психологиялық ахуал

Балалар, айналамызда көңіл-күйі көтеріңкі, жақсы адамдардың болғанын бәріміз ұнатамыз. Ендеше қол ұстасып, бір-бірімізге жақсы көңіл-күй мен саулық тілейік.

Кел, балалар, күлейік!

Күлкіменен түлейік!

Күлкі- көңіл ажары !

Күліп өмір сүрейік!

Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.

Топқа бөлу


Шарлар арқылы топтарға бөлу.

Қызығушылықты ояту

Жаңа сабақты түсіндірмес бұрын оқушылардан бояулар түсі туралы не білетіні сұралады.
Түстер неше топқа бөлінеді?
1. Негізгі: қызыл, сары, көк
2. Қосымша түс негізгі түстердің қосындысы арқылы алынады.
3. Салқын: көк, жасыл, күлгін, көгілдір
4. Жылы: қызыл, сары, қызғылт сары, қоңыр, жасыл
5. Ахромат: ақ, қара
6. Хромат түстер: ақ пен қарадан басқа түстер.
7. Қарама қарсы түстер (контраст) – түс спектрінде аралығында 3 түс орналасқан екі түс.
Бұл мәлімет бастауыш сыныпта беріледі, оны барлық оқушы білуі тиіс.
Бүгінгі танысатынымыз:
8. Туыс түс – түс спектрінде қатар орналасқан 3 түстің реңктері: қызыл мен сары, сары мен жасыл, көкпен жасыл, қызыл мен жасыл.
9. Монохромат нюансты түс деп те айтылады, қанықтылығы мен ашықтығы әртүрлі болатын бір түстің реңктері.
Проблемалық сұрақ
Осы аталған түстерді біздің көңіл — күйімізге әсері бар ма? Қандай түстер бізге
жылылық сыйлайды?
Қандай түстер тыныштандырады?
Қандай түстер тәбетімізді ашады?
Қандай түстер көңіл — күйімізді мұңға бөлейді?
Қандай түстер тез шаршатады?
Қандай түстер ойға бөлейді, яғни арманға бөлейді?
Түсті қағаздарды көрсете отырып, бояулар қалай әсер ететінін оқушылармен бірге талдау.
Сонымен мынадай қорытындыға келдік.
Көңілді түстер: қызыл, сары, күрең қызыл, жасыл, көк
Көңілсіз түстер: суық түстердің қосындысы
Арманшыл түстер: жылы түстер мен суық тістердің солғын реңктері.

Сергіту сәті

«Қаражорға» биі

Жаңа сабақ

Тақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасау

Оқулықтағы тапсырмаларды  орындау

Бейнелеу жұмысы. Тапсырманы орындамас бұрын қылқаламмен жазу тәсілдерін еске түсіреміз: дақ, кірпіш, вальс, Ван Гог тәсілі және жаңбыр.
Вивальди « Шторм» музыкасын тыңдау. Сұрақ: осы музыка қандай сезім сыйлады?

Буырқанған сезімді қандай мазокпен беруге болады?

Рефлексия

1. Тапсырма: Түстерді таңда, алған әсеріңді бейнеле.
Бетховен «Лунная соната» музыкасын тыңдау.
2. Тапсырма: осы музыкаға тән бояулар үндестігін бейнеле.

Үйге тапсырма

Тапсырманы аяқтау

Күнделіктеріне жазып беремін

Бағалау

Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

 

Бағалау парақшасын толтырады.

Кері байланыс

Бағалау парақшаларын толтыру.

Смайликтер арқылы кері байланыс орнату

Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады

 

Оқу ісінің меңгерушісі:

Пәннің аты

Уақыты:

Кабинет:

Мұғалім

Сабақтың атауы

Жақын түстер.

Мақсаты

Күтілетін нәтиже

Тақырыптың  маңыздылығымен танысады, түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді, тапсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады. Сурет салу дағдысы қалыптасады.

Психологиялық ахуал

Психологиялық дайындық

«Жүректен — жүрекке» шеңбері

Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет!

Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.

Топқа бөлу

Ойыншықтар үлестіріледі

 

Оқушылар таңдаған ойыншықтарына  сай топтарға бөлініп отырады.

Қызығушылықты ояту

Жақын түстер туралы түсінік

Сергіту сәті

«Халықтар» биі

Жаңа сабақ

Тақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасау

Оқулықтағы тапсырмаларды  орындау

Дәптермен жұмыс

Ой толғаныс

БББ кестесі

 

Білем

Білдім

Білгім келеді

 

 

 


Үйге тапсырма

Тапсырманы аяқтау

Күнделіктеріне жазып беремін

Бағалау

Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

 

Бағалау парақшасын толтырады.

Кері байланыс

 

 

 

 

Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады

 

Оқу ісінің меңгерушісі:

Пәннің аты

Уақыты:

Кабинет:

Мұғалім

Сабақтың атауы

Қарама-қарсы  (Контраст) түстер

Мақсаты

Күтілетін нәтиже

Тақырыптың  маңыздылығымен танысады, түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді, тапсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады. Сурет салу дағдысы қалыптасады.

Психологиялық ахуал

Біздің күлкіміз көңілді, (қолдарын еріндерінің шетіне

жақындатады)

Жеткізсін жылу мен шаттықты. (қолдарын жүректерінің

тұсына қояды)

Бөліскен жақсы ғой өмірде, (қолдарын алға созады,

саусақтары күн сияқты)

Қуаныш, мейірім, бақытты. (қолдарын екі жаққа созады).

Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.

Топқа бөлу


Гүлдер  арқылы топтарға бөлу.

Қызығушылықты ояту

Өзің қандай мәліметтер қосар едің?

Өткен сабақта саған не әсер етті?


Сергіту сәті

«Қаражорға» биі

Жаңа сабақ

Контраст түстер – бір біріне қарама қарсы түстер. Ақ түске, қара түстер қарсы ақ пен қызыл т.б. түстер конраст сипатын береді.

Тақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасау

Оқулықтағы тапсырмаларды  орындау

Дәптермен жұмыс

Рефлексия

Екі жақты күнделік стратегиясы

Кітаптағы жазбалар

Менің жаңалығым

 

 

 

 


Үйге тапсырма

Тапсырманы аяқтау

Күнделіктеріне жазып беремін

Бағалау

Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

 

Бағалау парақшасын толтырады.

Кері байланыс

Бағалау парақшаларын толтыру.

Смайликтер арқылы кері байланыс орнату

Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады

 

 



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
12.11.2018
507
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі