Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Сабақ жоспары
Күні:Баланың аты-жөні: Сабақ:Түзету
Сабақтың тақырыбы: Түсті тәжірибе жүзінде ерекшелеу.Сабақтың мақсаты: Балаға, түстер жайлы түсініктерін және танымдық қызметтерін ойын арқылы қалыптастыру. а) Дамытушылық: Баланың логикалық ойлау қабілетін дамыту, ұсақ қол моторикасын дамыту және сенсорика мен есте сақтау қабілетін арттыру. Қажетті құралдар: Әр түрлі түсте бейнеленген тақырыптық көрнекіліктер, карточкалар, дидактикалық материалдар.Сабақтың барысы:
1.Ұйымдастыру кезеңі: Баланың назарын өзіме аудару. Баламен сәлемдесу.- Қалың қалай?- Бүгін аптаның қай күні?-Қазір бізде қандай мезгіл?- Қане, сабағымызды бастайық.
2.Негізгі кезең: Түстер жайлы ұғымдарын қалыптастыру.Тақтаға тақырыптық көрнекіліктер ілінеді.- Қане, тақтаға қарап түстерді ажыратып үйренеміз.(тақтадағы суретпен жұмыс)-Енді, екеуміз, тақтада қандай түстер тұрғанын дауыстап қайталаймыз.(баламен әр түстерге тоқталып өту)-Қане, енді, өзімізге ұнайтын түстерді бояйық.(дәптермен жұмыс)-Енді, есімізде қалған түстерді, жатқа айтып көрейік.(баланың есте сақтауын дамыту)
Суретпен жұмыс: Балаға көрнекіліктерді көрсете отырып, түстерді өз бетінше ажыратуға үйрету.
Сергіту сәті: Сергіту жаттығуын жасату. Ұстап қара қарындашын Ұштап қарындашын қарындасым,Ұсынды қарындашын.
Қорытынды: Сұрақ-жауап арқылы бекітемін. (Баланың сұраққа толық жауап беруін қадағалау, көмектесу).-Қане, тақтаға қарап, қандай түстерді көріп тұрғанымызды айтайық.-Бүгін, біз қандай түстер жайлы айттық?Баланы бағалау, мақтау-мадақтау.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз