Материалдар / Тұтынушы құқығы

Тұтынушы құқығы

Материал туралы қысқаша түсінік
1. Тауарларды еркін сатып алып, жұмыс пен қызметті еркін пайдалануға; 2. Тұтынушы өнімді және қызмет көрсетуді тиісті сапада иелену құқығы; 3. Ақпарат алуға; 4. Өмірі мен денсаулығының қауіпсіздігін қамтамасыз ету құқығы; 5. Сотқа және басқа уәкілетті мемлекеттік органдарына жүгінуге; 6. Тұтынушыға материалдық та, моральдық та тұрғыдан келтірілген залал орнының өтелуіне кепілдік етеді.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Қараша 2018
2622
7 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ жоспары

Сынып 6 б МерзіміСабақтың тақырыбы: Тұтынушы құқығы

Сабақтың мақсаты:Білімділік: Оқушыларға күн сайын тұтынушы болатынымызды ескеруге, өз құқықтарымызды қорғауға және өмірде қолдана білуге үйрету. Дамытушылық: Оқушылар тақырыпты тек жаттанды теория түрінде емес, практикалық тұрғыдан терең түсінеді; . Оқушының сабаққа, білімге қызығушылығы оянып, ізденімпаздық пен оқу белсенділігін көрсетуге тырысады. Оқушының өзіндік саналы жауапкершілігі қалыптасады Тәрбиелік: Адамгершілікке, ұқыптылыққа, еңбекқорлыққа,бәсекеге қабілетті мемлекеттің азаматы болуға, тәрбиелеу. Оқушылар өз ойларын айта білуге үйрету. Көрнекілігі: Тұтынушы құқын қорғау туралы заң, плакаттар Сабақтың әдісі: өз ойын айту, талдау, пікір алмасу, сұрақ-жауап Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі. 1. Оқушылармен сәлемдесу 2. Оқушылардың зейінін сабаққа аудару барысында тренинг ұйымдастыру. 3. Таяқшалар тастасталынған оқушылар өз есімдерін тауып ондағы белгіленген түстер бойынша топқа бөлініп отырады. 4. Үй тапсырмасын сұрау (Тапсырмаларды тексеру, сұрақ жауап-арқылы)1. Қызмет көрсету түрін ата? 2. Тауар түрін ата? 3. Тұтынушының неге құқылы? 4. Тұтынушы кім? 5. Өндіруші дегеніміз кім? 7.Сатушы ол кім? 8. Барлық тұтынушы бірдей пайдалана алатын қызмет көрсету түрін ата? 9. Қажеттілік дегеніміз не?10. А.Малоудың қажеттілік пирамидасы тура айтып беріңдер.Жаңа тақырып көшу1. Тұтынушы құқығы2. Мәлімет дегеніміз не?Тұтынушы неге құқылы: 1. Тауарларды еркін сатып алып, жұмыс пен қызметті еркін пайдалануға;2. Тұтынушы өнімді және қызмет көрсетуді тиісті сапада иелену құқығы;3. Ақпарат алуға;4. Өмірі мен денсаулығының қауіпсіздігін қамтамасыз ету құқығы;5. Сотқа және басқа уәкілетті мемлекеттік органдарына жүгінуге;6. Тұтынушыға материалдық та, моральдық та тұрғыдан келтірілген залал орнының өтелуіне кепілдік етеді. Мәлімет екі бөліктен тұрады:1. Өнім өндіруші жайлы мәлімет (кәсіпорын атауы, мекен-жайы).2. Тауар жайында мәлімет (сертификат пен расталған стандартқа сай келуі). 3. Орындаушының (дайындаушының) туралы ақпарат: атауы, мекен-жайы, жұмыс режимі, қолданылу мерзімі және лицензиялық нөмір; өнім туралы ақпарат: салмағы, көлемі, калориялық құндылығы, бағасы, жарамдылық мерзімі, өндіріс орны, бағасы, пайдалану ережелері, кепілдік мерзімі, қызмет ету мерзімі.

Оқушылармен сұрақ-жауап.
  • Барлығымыз сатып алдық, көлікте жүрдік, бірақ екі жағдайда да заңмен бізге белгілі құқықтарымыз бар деп ойламадық. Біз тұтынушы ретінде әрекет етдік. Тұтынушы кім?
(жауаптары).
  • Тауарлар мен қызметтерді сатып алатын немесе сатып алатын және оларды жеке қажеттіліктеріне қолданатын азамат.
  • Кеше қалай өткізгеніңізді еске түсірейік. Егер сіз тұтынушы ретінде әрекет етсеңіз, осы фактіні ескеріңіз.
(Балалар айтады.)
  • Барлық осы жағдайларда сіз тұтынушылар болдыңыз.
  • Өкінішке орай, көпшілігіміз тұтынушылардың құқықтары бұзылған жағдайға тап болды. Сондықтан тұтынушы заңнамасының негіздерін білу қажет. ҚР тұтынушыларға Азаматтық кодекс, «Тұтынушылар құқығын қорғау туралы» заң, «Жарнама туралы» заң және т.б. көмектеседі.
  • Егер өнім стандартты емес болса - кепілдік мерзімі ішінде - өндіруші (орындаушы) тауарды кемшіліктерді түзетуге міндеттенетін уақыт, тұтынушы:
тегін жөндеу,жаңа тауарға тауар алмасу бірдей,басқа тауарға тауар алмасу,ақша қайтару,сатып алу бағасының төмендеуі.
  • Сатушыға хабарласуға болады. Ол міндетті:
10 күн ішінде ақшаңызды төлеңіз,тауарға сараптама жүргізу үшін жіберу
  • Шамамен пайдаланушының ескертуі:
Өзін-өзі қорғау ережелерін сақтаңыз, бұл қиындықтарды болдырмайды.Сатушының таңдауына назар аударыңыз.Қымбат заттарды тек дүкенде сатып алыңыз.Сатушыға беретін ақпаратты іздеңіз.Сатып алған кезде тексеріңіз.Техникалық төлқұжаттың дұрыстығын, мөрдің және сатушының қолтаңбасының болуын тексеріңіз.Чектерді сақтаңыз, себебі бұл дүкенде сатып алғаныңыздың жалғыз дәлелі.15 наурыз - Дүниежүзілік тұтынушылар күні. 1962 жылы АҚШ президенті Дж Кеннеди тұтынушылардың төрт негізгі құқықтарын жариялады: 1. қауіпсіздікті қамтамасыз ету құқығы 2. ақпарат алу құқығы 3. таңдау құқығы 4. тыңдау құқығы Кейінірек БҰҰ осы құқықтарды кеңейтеді: 5. Білім алу құқығы 6. келтірілген залалды өтеу құқығы.

Есте сақта: Дүкенге барғанда1. Тауар туралы сұрау;2. Қаптамасын оқу;3. Дайындалған мерзімін қарау;4. Ең бастысы чек алуды ұмытпау.Чек - сатушыға тұтынушының шағым айтуға құқығын беретін ең басты дәлелің. Қорытындылау үшін: Ситуациялық жағдаят:Айман, сәлем! Сен қайдансың?• Жазғы аяқ киім сатып алу үшін нарыққа арнайы бардым.• Алдымен, прогресс қалай?• Нарықта көп аяқ киім бар. Мен ұзақ уақыт бойы қолайлы нәрсе іздеп жүрдім, бірақ мен оны ұзақ таңдадым. Сатып алдым - арзан және әдемі.• Маған көрсетіңіз.• О, бұл не?Бірақ аяқ-киім өзгеше: біреуі жылтыраған, екіншісі - қара.• Мен не істеуім керек?- Бүгін балалар, біз Айманның не істеу керектігін білуіміз керек. Мұндай жағдайларда қайда баруым керек?

Үйге тапсырма: 1. Жұппен тауарға жарнама құрастыру (слоган қазақ т)Жасау әдісі: сурет салу, қаптама жасау, слоган құрастыру.Міндетті түрде мәліметтерді ескере отырып жасау керек.Бағалау. Сабақта белсенділік танытуына









Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ