Материалдар / Тұздар гидролизі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Тұздар гидролизі

Материал туралы қысқаша түсінік
химия пәнінен 9 сыныпқа тұздар гидолизін қорытуға арналған тақырып
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Қаңтар 2019
531
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Мектебі: сш. В.В.Маяковсий

Пән: Химия

Күні: 16.10.2018 ж

Мұғалімнің аты-жөні: Оразқұл Н.М.

Сынып: 9 «а»

Қатысқандар: …

Қатысқандар жоқ: ....

Сабақ нөмірі:

6

Бөлім:

2 бөлім

Сабақтың тақырыбы:

Тұздар гидролизі Биосферадағы тұздар гидролизінің маңызы.

Оқыту мақсаты;

«электролиттер» және «бейэлектролиттер» ұғымын қалыптастыру, ерітінділердің электр өткізгіштігі заттың кристалдық құрылымына және химиялық байланыс түріне тәуелді екендігін көрсету.

Сабақтың мақсаты:

( Критериі)


А. Барлық оқушылар біледі:

электролиттік диссоциацияның мәнін ашу. Иондық және коваленттік полюсті байланысы бар қосылыстардың мысалында электролиттік диссоциацияның механизмін көрсету.

Б . Оқушылардың көпшілігі біледі:

Электр ерітіндісіндегі зарядталған бөлшектер – иондардың пайда болуындағы судың маңызын көрсету.

В. Кейбір оқушылар біледі:

Тұздардың, қышқылдардың және сілтілердің диссоциациясы. Оксоний ионы, катиондар және аниондар.

Тілдік мақсаттар:

(неге оқушылар үйрену керек)

Түйін сөздер: . электролиттер, тотығу-тотықсыздану


Дағдыландыру құндылықтарды

Адамгершілікке

Құндылықтарға баулу


Алдыңғы білімдер

Сұрақ – жауап қойылады. Еске түсіру


Ескертпе сабақ жоспары:

1. Көрсету тәсілдері, әдістері және нысандары

2. Жұмыс жасау үшін көрсетілген уақыт


Сабақ жоспары

План урока

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған іс-сабағында.

Ресурсы

Сабақтың басталуы


7-10 мин



Сабақтың барысы. I Жаңа сабақты қабылдауға дайындық. Сабақтың тақырыбын және міндетін хабарлағаннан кейін берілген сұрақтар төңірегінде әңгіме жүргізіледі.

Сандық есептер: 1.

  1. Өздеріңе белгілі химиялық байланыс түрлері туралы айтыңдар.

  2. Мына қосылыстардағы химиялық байланыс түрін анықтаңдар: а) NaCI, KI (иондық байланыс); ә) Na2SO4, CuSO4, NaOH, Ва(OH)2 (иондық және коваленттік полюсті байланыс); б) HCL, H2SO4, HNO3, H2O (коваленттік күшті полюсті байланыс); в) C2H6O, C6H12O6, C6H6 (коваленттік әлсіз полюсті байланыс).

  3. Қандай бөлшектерді иондар деп атайды? Мына қосылыстардың құрамына қандай иондар кіреді? NaCL, Na2SO4, CuSO4, NaOH, Ba(OH)2.

  4. Берілген иондық қосылыстардың ион зарядын көрсетіңдер (тапсырма жылжымалы тақтаға немесе кодопленкаға алдын ала жазылып қойылады):

NaCL, Na2SO4, NaOH, Ba(OH)2, CuSO4, Al2(SO4)3.

  1. Қандай қосылыстар иодық байланыс түзеді? Олардың жалпы физикалық қасиеттері қандай? (Оқушылар, әсіресе заттардың қаттылық, баяу балқығыштық қасиеттерін көрсетуі керек.)

Әңгіме нәтижелерін жүйелеп, қорытындылаған соң, әрі қарай пән аралық сипаттағы төмендегідей сұрақтарды талдаған жөн.

  1. Электр тоғының табиғаты жөнінде не білесіздер?

  2. Металдардың электр өткізгіштігінің себебі неде?

  3. Өткізгіштер деген не?

Заттардың аты

Электр тоғын өткізе ме?

Дистилденген су

Өткізбейді

Кристалды натрий хлориді

Өткізбейді

Натрий хлоридінің, т.б. ерітінділері

Өткізбейді





Өмірлік тәжірибемен байланыстыру

(оқушылардың әңгімелесу арқылы зейінін шоғырландыру, бағыттаушы сұрақтар қою)


Өткізді сабақ (оқушылар)

Критериймен таныстыру



Сабақтың ортасы

Середина урока


20-25 мин

(дағдылар, түсіндіру, бекіту)


Жаңа технологияларды пайдалана отырып оқыту

Кем дегенде 5-6 тапсырма болу керек

Используя новые технологии обучения

Диференцированный подход

Максимум 5-6 заданий


Сабақтың соңында

Конец урока

5-8 мин



Кері байланыс

Оқушылардың рефлексиясы :

1. Неге келдім?

2. Неге үйрендім?

3. Маған не қызық болды?



Қосымша ақпарат

Дифференциация. Саралау.

Бағалау.

оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз?

Рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?


Бүгін оқушылар нені үйренді?


Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды?


Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме?


Мен жоспарланған уақытымды ұстандым ба?.


Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?


Қорытынды баға

1.Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

2.Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

3.Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?






Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!