Сабақтың кезеңі/
уақыт
|
Педагогтің
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
5
мин
|
Оқушылармен танысып,
сәлемдесіп, түгендейді.
Оқушыларды топтарға
біріктіреді.
Өткен сабақты еске түсіру
мақсатында «Миға шабуыл» әдісі арқылы сұрақтар
қояды.
|
Оқушылар қаламсаптағы сөздерге
сәйкес топқа
бөлінеді.
Мұғалім қойған сұрақтарға
жауап береді.
|
ҚБ: «Құндылықтар» әдісі арқылы
бағалау.
Шіркін, қандай ұтымды
жауап!
Әттеген-ай, толықтырып айтып
жібергеніңізде!
Пах-шіркін!
Ғажап!
Уау!
|
|
Сабақтың
ортасы
Жаңа
сабақ
5
мин
|
Мұғалім оқушыларды
еліктіру арқылы тақырыпты түсіндіреді (Қосымша 1) Тұздардың
индикаторларға әсерін
көрсетеді.
Кері
байланыс: БББ
әдісі
|
Мұғалім қойған сұрақтарға
жауап береді.
«БББ» әдісі бойынша оқушылар
тапсырма барысында нені біледі, нені білдім, нені білгісі келеді
сұрақтары бойынша пікірін
айтады.
|
ҚБ: «Мадақтау сөздері» арқылы
бағалау.
Жарайсың!
Керемет!
|
Тұз ерітіндісі,
индикаторлар
|
7
мин
|
«Education Scrum» әдісі арқылы
сабақты бастап, топтарға бірінші бірінші ресурсты ұсынады (Қосымша
2). Ресурсқа сай тапсырмаларды орындайды. (Қосымша
3).
Кері
байланыс:
«ТТТ»
әдісі
|
Берілген ресурстағы мәтінді әр
оқушы жұбымен мұқият оқып, топта
талқылайды.
Ресурсқа сай тапсырмаларды
орындап, Scrum тақтаның орындалды
бөліміне өз стикерлерін
бекітеді.
Бағалау
дескрипторы:
1. Тұздардың металл
атомы мен қышқыл қалдығынан тұратынын біледі.
2. Тұздардың аталуы
мен жіктелуін біледі.
«ТТТ» әдісі бойынша оқушылар
тапсырма орындау барысында түсініксіз болған жерін, түсінгенін және
түсінгісі келетін ұсыныстарын
айтады.
|
ҚБ: Бекіткен стикерлердегі
жауаптар бойынша топтарды ауызша кері байланыспен
бағалайды.
.
|
|
7
мин
|
«Education Scrum» әдісі арқылы
сабақты бастап, топтарға екінші ресурсты ұсынады (Қосымша 4).
Ресурсқа сай тапсырмаларды орындайды (Қосымша
5).
Кері
байланыс:
«БББ»
әдісі
|
Берілген ресурстағы мәтінді әр
оқушы жұбымен мұқият оқып, топта
талқылайды.
Ресурсқа сай тапсырмаларды
орындап, Scrum тақтаның орындалды
бөліміне өз стикерлерін
бекітеді.
Бағалау
дескрипторы:
1. Сілтінің
қышқылмен әрекеттескенде тұз бен су түзілетінін
біледі.
2. Ерімейтін
тұздардың қышқылдық оксид пен негіздік оксидке ыдырайтынын
жазады.
3. Берілген сызбаны
тұздардың алынуы мен химиялық қасиеттері арқылы бастапқы заттар мен
өнімдерді сәйкестендіреді.
«БББ» әдісі бойынша оқушылар
тапсырма барысында нені біледі, нені білдім, нені білгісі келеді
сұрақтары бойынша пікірін
айтады.
|
ҚБ: Бекіткен стикерлердегі
жауаптар бойынша топтарды «Мадақтау сөздері» арқылы
бағалайды.
|
|
6
мин
|
Мұғалім оқушыларға бақылау
тапсырмасын «Креативті ойлау» әдісі бойынша
ұсынады (Қосымша
6).
Кері
байланыс:
«ТТТ»
әдісі
|
Тұз қышқылына металл натрий
кесегін салып, бөлінген газды жанған шыра арқылы
тексереді.
Бағалау
дескрипторы:
1. Тәжірибе нәтижесінде
байқаған құбылыстарын жазады.
2. Тәжірибе барысындағы
реакция теңдеуін жазып, теңестіреді.
3. Реакция нәтижесінде
түзілген тұзды сипаттайды (атауы, тұздың
түрі).
«ТТТ» әдісі бойынша оқушылар
тапсырма орындау барысында түсініксіз болған жерін, түсінгенін және
түсінгісі келетін ұсыныстарын
айтады.
|
ҚБ:Топтарды жазған жауаптары
бойынша «Мадақтау сөздері» арқылы
бағалайды.
|
|
7
мин
|
«Joyteka» платформасында «Ой
қозғау» әдісі бойынша квест бөлімінде тапсырма береді. (Қосымша
7).
Кері
байланыс:
«ТТТ»
әдісі
|
Барлық
оқушылар «Joyteka» платформасында
тапсырма орындайды.
Бағалау
дескрипторы:
1. Тұз бен негіздің
арасында жүретін реакция теңдеуін жазады, теңестіреді,
коэффициентер қосындысын
есептейді;
2. Қышқыл мен негіз
әрекеттесіп, тұз бен су түзілу реакциясының атауын
біледі.
3. Ас содасының
химиялық формуласын біледі
4. А) Кальций
карбонатының айырылу реакциясын жазып,
теңестіреді;
Ә) Кальций
карбонатын қыздырғанда түзілген негіздік оксидтің зат мөлшерін
есептейді;
«ТТТ» әдісі бойынша оқушылар
тапсырма орындау барысында түсініксіз болған жерін, түсінгенін және
түсінгісі келетін ұсыныстарын
айтады.
|
ҚБ: Сұрақтарға ұтымды жауап берген
оқушыларды «Бас бармақ» әдісі арқылы
бағалау
|
Код: 100 178
911
|
5
мин
|
«Socrative» платформасында
«Нақтылық талант» әдісі бойынша қалыптастырушы бағалауды
жүргізеді. (Қосымша
8).
Кері
байланыс:
«БББ»
әдісі
|
Барлық оқушылар «Socrative»
платформасында тапсырма
орындайды.
Бағалау
дескрипторы:
1. Бейтарап орта
көрсететін тұздар индикаторды қай түске өзгертетінін
біледі.
2. Суда ерімейтін
тұздардың ыдырайтынын
біледі.
3. Тұздардың
сипаттамасын (ерігіштігі бойынша)
біледі.
4. Суда химиялық
қасиетін біледі.
5. Тұздардың
жіктелуін біледі
«БББ» әдісі бойынша оқушылар
тапсырма барысында нені біледі, нені білдім, нені білгісі келеді
сұрақтары бойынша пікірін
айтады.
|
ҚБ:Пайыздық көрсеткіштер арқылы
бағалау
№1 Дескриптор бойынша
мұғалім оқушыларды
бағалайды.
1 – 20
%
2 – 20
%
3 – 20
%
4 – 20
%
5 – 20
%
|
|
Сабақтың
соңы
3
мин
|
Үй
тапсырмасы: №1,2,3,4,5 тапсырмалар
(176-бет). Оқушылардан алынған бағалау
жиынтығы туралы мәліметті мұғалімге
береді.
Рефлексия
«Еркін микрофон» әдісі.
Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында кері байланыс
жасайды.
|
Қаламсаптағы жазуда (OH)
таңбасы бар оқушылар «Еркін
микрофон» әдісі арқылы бүгінгі сабаққа
рефлексия жасайды.
|
Қорытынды формативті бағалау
қойылады.
(0-10
балл)
|
|