Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түзету сабақ
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
«Аутизм балаларды қолдау» кабинетінің оқушысы
Алтаев Батырханға арналған ___________________________ апталық жоспар
№ |
Тақырыбы |
Мақсаты |
Түзету жұмысының барысы |
+ |
|
1 |
Негізгі қимылдарды имитациялау |
|
Сабақтың түрі: жеке сабақ Әдіс- тәсіл: түсіндіру, көрсету, ойын. Көрнекілік: шар, карточкалар, доп, шеңбер , кедергілер, видео сабақтар т.б. Ұйымдастыру барысы: Сәлеметсіңбе, Батырхан! Бүгінгі көңіл-күйің қалай? Үлкенге де сіз, Кішіге де сіз, Сәлем бердік сіздерге , Құрметпенен біз. ( бірге қайталайды.) Бүгін біз бірге негізгі қимылдарды дұрыс жасауға үйренеміз. Нұсқау:
( Қозғалысты көрсете отырып жасаңыз. Балаға көмектесіңіз біртіндеп көмектесіңіз.) Нұсқау: «Мынаны жаса» |
|
|
1.Үстелді қағыңыз........................ |
|
|
|||
2.Алақанды шапалақтаймыз........ |
|
|
|||
3. Қолыңызды жоғары қойыңыз |
|
|
|||
4.Аяқты тоқылдатамыз...... |
|
|
|||
5. Қолмен амандасамыз.............. |
|
|
|||
6. Бетіңді қолыңмен жу............. |
|
|
|||
7. Басты шайқау/ жоқ деп айту................... |
|
|
|||
8.Айналамызда бұрылып жүреміз............. |
|
|
|||
9. Бетіңді қолыңмен жап............. |
|
|
|||
10.Кеудеге қолыңды шапалақта ............... |
|
|
|||
11. Секір.................... |
|
|
|||
12.Қолыңмен шеңбер жаса................. |
|
|
|||
13.Ішіңе қолыңды қойып шапалақта.............. |
|
|
|||
14.Қолыңды беліңе қой........... |
|
|
|||
15. Қолыңды алға соз............... |
|
|
|||
16. Қолыңды жоғары ................... |
|
|
|||
17.Есікті тоқылдатамыз......... |
|
|
|||
18.Қолыңызды ысқылаңыз.................. |
|
|
|||
19. Марш жасаймыз........... |
|
|
|||
20. Шеңбер бойымен жүреміз................ Көрсетілген негізгі қимылдарға қосмыша қимылдарды қоса жасатуға болады. Қимылдарды өздігінен орындай білгенге дейін бірнеше күн бойы жалғасады. |
|
|
|||
|
|
«Шар» ойыны
Жаттығулар
«Менімен бірге қайтала» қимыл-қозғалыс видео сабақ |
Тьютор-педагог шарды үрлейді. Баланың назарын аударамыз, үшке дейін санаймыз және шарды босатамыз.шар ұшқан кезде бөлмеде «Алақай! Шар!» деп қуаныш білдіреміз, алақанмен шапалақтаймыз. Үрленген шар еденге түскенде, тоқтап тұрып, баланың әсерін күтеміз. Жалғастырғысы келсе, бала шарды өзі үрлеп, оны ересек адамға апаруға тырысуы мүмкін. Көруэмоционалдық және сөзбен ( «Шарды тағы ұшырамызба?») байланысқа түсу үшін оның қызығушылығын пайдаланамыз. Бұл ойынның екінші нұсқасы үшін біз екі шарды қолданамыз.алдымен біз балаға шармен ойнауды, оны үрлеуді ұсынамыз.Баланы жұмысы үшін мадақтаймыз. «Алақай!» деп үш рет қайталаймыз. Енді шарды үрлеймін деп айтып, шарды ұшырамыз. Бөлмеде ұшып жүрген шарды қуанып бірге ұшырып ойнаймыз.
Денеге арналған жаттығулар жасау. Балаға команда беріп түрлі жаттығуларды орындату. Бұл жаттығуларды спорт алаңында бірге қайталаймыз. 1. Спорт алаңында жүгіру 2. Кедергілер арасынан өту 3.Қолға, аяққа арналған жаттығуларды қайталау т.б. нұсқау бойынша денеге арналған жаттығуларды қайталау. - Батырхан, қазір бізге экраннан досымыз жаттығу түрлерін көрсетеді. Соны бірге қайталаймыз. |
|
|
|
|
||||
|
Қорытынды |
Мақтау. Бағалу. Жетондар беру. Қоштасу |
|
|
|
Тьютор- педагог: Аккутанова М.М.
«Аутизм балаларды қолдау» кабинетінің оқушысы
Алтаев Батырханға арналған ___________________________ апталық жоспар
№ |
Тақырыбы |
Мақсаты |
Түзету жұмысының барысы |
+ |
- |
||||||||||||||||||||||||
|
«Көзбен байланыс орнату» |
|
Сабақтың түрі: жеке сабақ Әдіс- тәсіл: түсіндіру, көрсету, ойын. Көрнекілік: пекс карточкалар, суретпен жұмыс Ұйымдастыру барысы:
Аты-жөніне жауап ретінде балаға қарама-қарсы орындыққа отырыңыз. Оның атын атаңыз және сонымен бірге оған сізге (көзарас, қимыл) қарап, жеуге болатын немесе басқа сезімтал стимуляторды көз деңгейіне көтеріңіз. Бала сізге 1 секунд қарап болғаннан кейін оған осы затты бірден беріңіз. Келесі сабақтарда баланың атын атай отырып стимулятордың көрсетілуін бірнеше секундқа кешіктіріп баланың сізге ескертусіз қарайтынын ескеріңіз. Әртүрлі жолмен көзқарас реакцияларын ескертусіз бекітіңіз. Барлық басқа сабақтарда бала сізге стимуляторсыз қараған кезде де, оң жауап беріңіз: 5 секунд ішінде - №1 сипатталған процедураны қайталаңыз, бірақ көзді 5 секунд ұстаңыз., балаға ұсынылған стимуляторды бермес бұрын. Ойын барысында - балаңызға үстел басында ойнауға ойыншық беріңіз, қарама-қарсы отырыңыз және оның атын атаңыз. Оны сізге қарауға және дұрыс реакцияны бекітуге шақырыңыз. Бірте-бірте импульстар көрінбейтін болуы керек. Әсіресе, өте түсініксіз кеңестен кейін сізге назар аударыңыз Қашықтықта - № 3 қайталаңыз. Бірақ отырыңыз немесе 90 см қашықтықта тұрыңыз, қашықтықты біртіндеп арттырыңыз және сізге қарауға шақырулар санын азайыңыз. Қалай көмектесуге болады? Жеуге болатын немесе сезілетін затты баланың көз деңгейіне дейін жеткізіңіз, сонда ол оның қозғалысын сіздің көзіңізге қарай бақылай алады немесе баланың иегін ақырын бағыттаңыз, сонда көздеріңіз сіздің көзіңізге сәйкес келеді. Бала стимуляторға емес, сізге дәл қарап тұрғанына көз жеткізіңіз.
|
|
|
||||||||||||||||||||||||
|
|
Ойын: « Артығын тап»
|
Бұл ойын тустер мен пішіндер құрастырып үйрету.Есте сақтау,көру,ажырату қабілеттерін дамыту.Баланың алдына әр түрлі пішіндер беріледі.Ол пішіндерден суреттегі көрсетілген заттарды құрастырады.Түсі мен пішінін дұрыс ажыратуы керек. Баланың алдына аңдардың суреті бар карточкалар беріледі.Бала суретті алып, ненің артық екенін ажыратып табуы керек.
|
|
|
||||||||||||||||||||||||
|
|
Баламен сәлемдесу
|
Көзбен байланыс жасау, атап айтқанда жауап беру дағдыларын қалыптастыруға арналған жаттығулар. Тьютор мен бала бір- біріне қарама- қарсы орындықтарға отырады. Ойын «Макияж кисточкасы» Тьютор кәдімгі макияж щеткасын алып, алдымен өз бетіне жағамыз, ақырындап көзге, содан кейін баланың бетіне, сонымен қатар көзіне макияж жасағандай кисточкамен жүріп өтеміз. . Сіз кисточканы баланың өзіне бере аласыз, оны мұрынға, ерінге, иекке және көз айналасына жылжытуына көмектесіңіз. Бұл ойын арқылы біз баланы шошытып алмай, жаймен бірте- бірте көз байланысын орнатуға жұмыс жасаймыз. |
|
|
||||||||||||||||||||||||
|
Қорытынды |
Мақтау. Бағалу. Қоштасу |
|
|
|