Сабақтың
түрі: жеке
сабақ
Әдіс-
тәсіл: түсіндіру, көрсету,
ойын.
Көрнекілік: пекс карточкалар,
суретпен жұмыс
Ұйымдастыру
барысы:
-
Өзгелермен араласу,
қатынасқа түсудегі көз арқылы жасайтын әрекеттерді
дамыту.
-
Көзбен байланыс жасау,
екінші субъектімен қарым-қатынас барысында көзге тіке қарап, жасап
беруге дағдыландыру.
Аты-жөніне жауап
ретінде балаға қарама-қарсы орындыққа
отырыңыз. Оның атын атаңыз және сонымен бірге оған сізге (көзарас,
қимыл) қарап, жеуге болатын немесе басқа сезімтал стимуляторды көз
деңгейіне көтеріңіз.
Бала
сізге 1 секунд қарап болғаннан кейін оған
осы затты бірден беріңіз. Келесі сабақтарда баланың атын атай
отырып стимулятордың көрсетілуін бірнеше секундқа кешіктіріп
баланың сізге ескертусіз қарайтынын ескеріңіз. Әртүрлі жолмен
көзқарас реакцияларын ескертусіз бекітіңіз. Барлық басқа сабақтарда
бала сізге стимуляторсыз қараған кезде де, оң жауап
беріңіз:
5 секунд ішінде
- №1 сипатталған
процедураны қайталаңыз, бірақ көзді 5 секунд ұстаңыз., балаға
ұсынылған стимуляторды бермес
бұрын.
Ойын
барысында -
балаңызға үстел басында ойнауға ойыншық беріңіз, қарама-қарсы
отырыңыз және оның атын атаңыз. Оны сізге қарауға және дұрыс
реакцияны бекітуге шақырыңыз. Бірте-бірте импульстар көрінбейтін
болуы керек. Әсіресе, өте түсініксіз кеңестен кейін сізге назар
аударыңыз
Қашықтықта - № 3
қайталаңыз. Бірақ отырыңыз немесе 90 см қашықтықта тұрыңыз,
қашықтықты біртіндеп арттырыңыз және сізге қарауға шақырулар санын
азайыңыз.
Қалай көмектесуге
болады? Жеуге болатын немесе сезілетін затты баланың көз деңгейіне
дейін жеткізіңіз, сонда ол оның қозғалысын сіздің көзіңізге қарай
бақылай алады немесе баланың иегін ақырын бағыттаңыз, сонда
көздеріңіз сіздің көзіңізге сәйкес келеді.
Бала
стимуляторға емес, сізге дәл қарап тұрғанына көз
жеткізіңіз.
Нұсқаулық 1.баланың аты 2. "маған қара"
|
Реакция
1.көзге әсер
етеді
|
енгізу
күні
|
игеру
күні
|
1.
Бір
секунд
|
|
|
|
2. Бес
секунд
|
|
|
|
3. Ойын
барысында
|
|
|
|
4.Қашықтықта
|
|
|
|
5. "Маған қара"
өтінішіне жауап ретінде
|
|
|
|
|