Материалдар / Түзету сабақ

Түзету сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
Жеке түзету сабақ. Аутист балаларға арналған сабақ жоспары. Бұл сабақта баланың мүмкіндігіне қарай бағытталған шаралар туралы мәліметтер бар.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Қырқүйек 2021
1164
9 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


«Аутизм балаларды қолдау» кабинетінің оқушысы

Алтаев Батырханға арналған ___________________________ апталық жоспар



Тақырыбы

Мақсаты

Түзету жұмысының барысы

+

-

1

Негізгі қимылдарды имитациялау

  • Баланың негізгі іс-әрекет және қайталау дағдыларын қалыптастыру .

  • Балаға негізгі қимылдарды дұрыс орындауға көмектесу. Балаға күнделікті-тұрмыстық іс-әрекеттерді үйрету.

  • Баланы берілген тапсырманы дұрыс орындауға дағыдыландыру.

  • Тазалыққа, тәртіпке үйрету.


Сабақтың түрі: жеке сабақ

Әдіс- тәсіл: түсіндіру, көрсету, ойын.

Көрнекілік: шар, карточкалар, доп, шеңбер , кедергілер, видео сабақтар т.б.

Ұйымдастыру барысы:

Сәлеметсіңбе, Батырхан! Бүгінгі көңіл-күйің қалай?

Үлкенге де сіз,

Кішіге де сіз,

Сәлем бердік сіздерге ,

Құрметпенен біз. ( бірге қайталайды.)

Бүгін біз бірге негізгі қимылдарды дұрыс жасауға үйренеміз.

Нұсқау:

  • Батырхан партаға отырамыз. Тапсырмаларды бірге орындаймыз.

( Қозғалысты көрсете отырып жасаңыз. Балаға көмектесіңіз біртіндеп көмектесіңіз.)

Нұсқау: «Мынаны жаса»



1.Үстелді қағыңыз........................



2.Алақанды шапалақтаймыз........



3. Қолыңызды жоғары қойыңыз



4.Аяқты тоқылдатамыз......



5. Қолмен амандасамыз..............



6. Бетіңді қолыңмен жу.............



7. Басты шайқау/ жоқ деп айту...................



8.Айналамызда бұрылып жүреміз.............



9. Бетіңді қолыңмен жап.............



10.Кеудеге қолыңды шапалақта ...............



11. Секір....................



12.Қолыңмен шеңбер жаса.................



13.Ішіңе қолыңды қойып шапалақта..............



14.Қолыңды беліңе қой...........



15. Қолыңды алға соз...............



16. Қолыңды жоғары ...................



17.Есікті тоқылдатамыз.........



18.Қолыңызды ысқылаңыз..................



19. Марш жасаймыз...........



20. Шеңбер бойымен жүреміз................

Көрсетілген негізгі қимылдарға қосмыша қимылдарды қоса жасатуға болады. Қимылдарды өздігінен орындай білгенге дейін бірнеше күн бойы жалғасады.





«Шар» ойыны














Жаттығулар








«Менімен бірге қайтала» қимыл-қозғалыс видео сабақ

Тьютор-педагог шарды үрлейді. Баланың назарын аударамыз, үшке дейін санаймыз және шарды босатамыз.шар ұшқан кезде бөлмеде «Алақай! Шар!» деп қуаныш білдіреміз, алақанмен шапалақтаймыз. Үрленген шар еденге түскенде, тоқтап тұрып, баланың әсерін күтеміз. Жалғастырғысы келсе, бала шарды өзі үрлеп, оны ересек адамға апаруға тырысуы мүмкін. Көруэмоционалдық және сөзбен ( «Шарды тағы ұшырамызба?») байланысқа түсу үшін оның қызығушылығын пайдаланамыз.

Бұл ойынның екінші нұсқасы үшін біз екі шарды қолданамыз.алдымен біз балаға шармен ойнауды, оны үрлеуді ұсынамыз.Баланы жұмысы үшін мадақтаймыз. «Алақай!» деп үш рет қайталаймыз. Енді шарды үрлеймін деп айтып, шарды ұшырамыз. Бөлмеде ұшып жүрген шарды қуанып бірге ұшырып ойнаймыз.

  • Батырхан ойын ұнадыма? Тағыда осы ойынды қайталаймызба?

Денеге арналған жаттығулар жасау. Балаға команда беріп түрлі жаттығуларды орындату. Бұл жаттығуларды спорт алаңында бірге қайталаймыз.

1. Спорт алаңында жүгіру

2. Кедергілер арасынан өту

3.Қолға, аяққа арналған жаттығуларды қайталау т.б. нұсқау бойынша денеге арналған жаттығуларды қайталау.

- Батырхан, қазір бізге экраннан досымыз жаттығу түрлерін көрсетеді. Соны бірге қайталаймыз.






Қорытынды

Мақтау. Бағалу. Жетондар беру. Қоштасу

  • Батырхан, бүгінгі сабақ ұнадыма? Бүгін сабақта белсенді қатысып, тапсырмаларды орындағаның үшін сені әдемі смайликтермен марапатаймыз.




Тьютор- педагог: Аккутанова М.М.

















«Аутизм балаларды қолдау» кабинетінің оқушысы

Алтаев Батырханға арналған ___________________________ апталық жоспар



Тақырыбы

Мақсаты

Түзету жұмысының барысы

+

-


«Көзбен байланыс орнату»

  • Баланы мектеп қабырғасындағы жаңа ортаға бейімдеу;

  • Өзгелермен араласу, қатынасқа түсудегі көз арқылы жасайтын әрекеттерді дамыту.

Сабақтың түрі: жеке сабақ

Әдіс- тәсіл: түсіндіру, көрсету, ойын.

Көрнекілік: пекс карточкалар, суретпен жұмыс

Ұйымдастыру барысы:

  • Өзгелермен араласу, қатынасқа түсудегі көз арқылы жасайтын әрекеттерді дамыту.

  • Көзбен байланыс жасау, екінші субъектімен қарым-қатынас барысында көзге тіке қарап, жасап беруге дағдыландыру.

Аты-жөніне жауап ретінде балаға қарама-қарсы орындыққа отырыңыз. Оның атын атаңыз және сонымен бірге оған сізге (көзарас, қимыл) қарап, жеуге болатын немесе басқа сезімтал стимуляторды көз деңгейіне көтеріңіз.

Бала сізге 1 секунд қарап болғаннан кейін оған осы затты бірден беріңіз. Келесі сабақтарда баланың атын атай отырып стимулятордың көрсетілуін бірнеше секундқа кешіктіріп баланың сізге ескертусіз қарайтынын ескеріңіз. Әртүрлі жолмен көзқарас реакцияларын ескертусіз бекітіңіз. Барлық басқа сабақтарда бала сізге стимуляторсыз қараған кезде де, оң жауап беріңіз:

5 секунд ішінде - №1 сипатталған процедураны қайталаңыз, бірақ көзді 5 секунд ұстаңыз., балаға ұсынылған стимуляторды бермес бұрын.

Ойын барысында - балаңызға үстел басында ойнауға ойыншық беріңіз, қарама-қарсы отырыңыз және оның атын атаңыз. Оны сізге қарауға және дұрыс реакцияны бекітуге шақырыңыз. Бірте-бірте импульстар көрінбейтін болуы керек. Әсіресе, өте түсініксіз кеңестен кейін сізге назар аударыңыз

Қашықтықта - № 3 қайталаңыз. Бірақ отырыңыз немесе 90 см қашықтықта тұрыңыз, қашықтықты біртіндеп арттырыңыз және сізге қарауға шақырулар санын азайыңыз.

Қалай көмектесуге болады? Жеуге болатын немесе сезілетін затты баланың көз деңгейіне дейін жеткізіңіз, сонда ол оның қозғалысын сіздің көзіңізге қарай бақылай алады немесе баланың иегін ақырын бағыттаңыз, сонда көздеріңіз сіздің көзіңізге сәйкес келеді. Бала стимуляторға емес, сізге дәл қарап тұрғанына көз жеткізіңіз.


Нұсқаулық 1.баланың аты 2. "маған қара"

Реакция

1.көзге әсер етеді

енгізу күні

игеру күні

1. Бір секунд




2. Бес секунд




3. Ойын барысында




4.Қашықтықта




5. "Маған қара" өтінішіне жауап ретінде














Ойын: « Артығын тап»



Бұл ойын тустер мен пішіндер құрастырып үйрету.Есте сақтау,көру,ажырату қабілеттерін дамыту.Баланың алдына әр түрлі пішіндер беріледі.Ол пішіндерден суреттегі көрсетілген заттарды құрастырады.Түсі мен пішінін дұрыс ажыратуы керек.

Баланың алдына аңдардың суреті бар карточкалар беріледі.Бала суретті алып, ненің артық екенін ажыратып табуы керек.











Баламен сәлемдесу


Көзбен байланыс жасау, атап айтқанда жауап беру дағдыларын қалыптастыруға арналған жаттығулар. Тьютор мен бала бір- біріне қарама- қарсы орындықтарға отырады.

Ойын «Макияж кисточкасы»

Тьютор кәдімгі макияж щеткасын алып, алдымен өз бетіне жағамыз, ақырындап көзге, содан кейін баланың бетіне, сонымен қатар көзіне макияж жасағандай кисточкамен жүріп өтеміз. . Сіз кисточканы баланың өзіне бере аласыз, оны мұрынға, ерінге, иекке және көз айналасына жылжытуына көмектесіңіз.

Бұл ойын арқылы біз баланы шошытып алмай, жаймен бірте- бірте көз байланысын орнатуға жұмыс жасаймыз.







Қорытынды

Мақтау. Бағалу. Қоштасу

  • Батырхан, бүгінгі сабақ ұнадыма? Бүгін сабақта белсенді қатысып, тапсырмаларды орындағаның үшін сені әдемі смайликтермен марапатаймыз.










Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ