Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Тəуелсіз Қазақстанның экономикалық дамуы
Материал туралы қысқаша түсінік
11 сыныпқа арналған сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
06 Маусым 2018
2845
16 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
САБАҚ: Тәуелсіз Қазақстанның экономикасы | Қоянды орта мектебі | |
КҮНІ: .17.04.2018ж. | Мұғалімнің есімі: Ж.Хадет | |
СЫНЫП: 11 | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар саны: |
Сабаққа негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) | XX ғасырдың 90-жылдардың бас кезінде болған дағдарыстар мен оның себептері, зардаптары мен салдарын талдайды. Тәуелсіз Қазақстанның экономикасының қалыптасуын топта талқылайды. | |
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар: | |
Оқушылардың басым бөлігі: | ||
Кейбір оқушылар | ||
Тілдік мақсат | Негізгі сөздер мен тіркестер: | |
«Қоғамдық меншік», нарықтық экономика, жекешелендіру, нарықтық экономикаға көшуде кеткен қателіктер, инфляция, ұлттық валюта-теңге, «ҚазМұнайгаз», «КЕГОК», «Қазақстан теміржолы» | ||
Сыныптағы диалог / жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: | ||
Талқылауға арналған тармақтар: (тыңдалым) | ||
XX ғасырдың 90-жылдардың бас кезінде болған дағдарыстар мен оның себептеріне анықтайды, алғашқы жылдары экономиканы басқаруда кеткен қателіктер мен кемшіліктер мен олардың себептеріне талдау жасайды. | ||
Сіз неліктен ... екенін айта аласыз ба? (айтылым) | ||
Қазақстанның нарықтық экономикаға көшуінің кезеңдері, жүзеге асырылған іс-шаралар туралы постер қорғау арқылы айтады. | ||
Жазылым бойынша ұсыныстар: (жазылым) | ||
Терминдерді, тест жауаптарын дәптерге жазады. | ||
Алдыңғы оқу. (бірнеше сөйлеммен: оқушылардың осы тақырып туралы білгендерін еске түсіріп жинақтау) | Қоғамдық-саяси саладағы өзгерістер | |
Жоспар: | ||
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) | Ресурстар |
Басталуы 5-7 мин | Жайлы психологиялық ахуал қалыптастыру. Шаттық шеңбері.. Пән атаулары арқылы 4 топқа бөлу.Үй тапсырмасын пысықтау. ( 2 мин) «Ыстық орындық» әдісі. «Бас бармақ» әдісімен бағалау.Болжау стратегиясы. Бүгінгі тақырыптың тақырыбын ашу. | |
Ортасы 25 – 28 мин | «Жигсо» әдісі. Оқушылар постер құрастырады, әр топтан бір-екі оқушыдан шығып келесі топтарға барып түсіндіреді. (18 мин) Өзара бағалау: «Екі жұлдыз,бір тілек» (жазбазша)Сергіту сәті. Австралиядағы жаңбыр (3-4 мин)Деңгейлік сұрақтар (5-6 мин)С-деңгей. (Білу, түсіну)1.Блиц-сұрақтар. 2. Сәйкестендіру. В-деңгей. (қолдану, талдау) Ерекшелігі Айырма Ерекшелігі шылығы | Маркер, флипчарт |
Аяқталуы 10– 12 мин | Сабақты бекіту. Тест жұмысы. 1 нұсқа. 1. КСРО экономикасына тән құбылыс: А) Жоспарлы экономикаБ) Нарықтық экономикаС) Аралас экономика Д) Ашық экономика2. ҚР-сында 1995 жылы қала саны қанша болды?А) 73 Б) 80 С) 83 Д) 903. Барлық мүмкіндіктердің болғанына қарамастан, дағдарыстан шығуға және экономикалық реформаны ілгерілетуге кедергі болған фактор:А) жан-жақты ойластыралған экономикалық саясаттың болмауыБ) саяси тұрақсыздықтың орын алуы С) табиғи байлық пен шикізат қорының азаюыД) кәсіби мамандардың тапшылығы 4. Нарықтық экономикаға көшуде кеткен қателіктер:А) өз моделінің болмауыБ) бағаны ырықтандырудан бастауС) қаржы жүйесінің ретсіздігіД) Барлық жауап дұрыс5. Мемлекет дағдарыстан шығу үшін жүргізген шара?А) жекешелендіру жүргізілдіБ) ұлттық валюта қабылдандыС) инвестиция тартуД) «Қазақстан-2030» бағдарламасы қабылданды6. Ұлттық валюта – теңге енгізілді:А) 1991 ж. 10 желтоқсанБ) 1992 ж.4 маусымС) 1993ж. 15 қарашаД) 1994ж. 1 қазан7. Нарықтық эконономика дегеніміз - А) тауарлар мен қызметтерді өндіру, бөлу, реттеу саласы нарықта біріктірілетін жүйеБ) өндіргіш күштердің өзара ықпалдасуыС) экономика қызметі әкімшілік басқару, жоспарлау, бақылау арқылы ұйымдастырылатын жүйеД) кез келген салада ірі машиналық өндіріс құру үрдісі 2 нұсқа 1. Қазақстан тәуелсіздік алғаннан кейін шаруашы-лықтың барлық саласында экономикалық дағдарыстың басталуының себебі?А) жоспарлы экономикаға көшуБ) экономиканы әміршіл басқару жүйесіне көшіруС) нарықтық экономикаға көшуД) қоғамдық меншікті енгізу2. Қазақстанның мұнай орталығына айналған облыстары:А) Маңғыстау, АтырауБ) Теміртау, ҚарағандыС) Өскемен, ЗайсанД) Қызылорда, Арал3. Қазақстанда нарықтық экономикаға көшу неше кезеңмен жүргізілді?А) 2 Б) 3 С) 4 Д) 54. Нарықтық экономикаға көшу кезеңдерінде жүзеге асырылған шаралар:А) жекешелендіру жүргізілдіБ) шағын және орта бизнесті дамытуС) Кәсіпоындарды оңтайландыруД) Барлық жауабы дұрыс5. Экономиканың терең дағдарысқа ұшырауының басты себебінің біріне айналған, жекешелендіру барысында орын алған кемшілік:А) мүліктің талан-таражға түсуіБ) кәсіпорындарға еркіндік берілмеуіС) арнайы бағдарламалардың қабылданбауыД) бағаның өсуі6. Қазақстан – 2030 бағдарламасы қабылданған жыл:А) 1993 жылБ) 1995 жылС) 1997 жылД) 2000 жыл7. Инфиляция дегеніміз – А) бағаның өсуінен туындайтын ақшаның құнсыздануыБ) тауарларды өндіру мен өткізуС) өндіргіш күштердің өзара ықпалдасуыД) айырбастау мен тұтынудың қоғамдық процестері Өзін-өзі бағалау. Сабақты қорыту. Оқу мақсатын талдауКері байланыс. «Инсерт» әдісі Үй тапсырмасы: қосымша мәлімет жазып келу | |
Қосымша ақпарат | ||
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? | Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? | Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ – мен байланыс құндылықтардағы байланыс |
Кері байланыс: «Инсерт» (Оқушылар рефлексияны шақыратын мынандай сұрақтарға жауап беріп, портфельге жабыстырады.) | ||
Рефлексия Сабақ/ оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? | Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.Сол ұяшықтағы сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. | |
Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1:2: Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)