Материалдар / Тəуелсіз Қазақстанның экономикалық дамуы
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Тəуелсіз Қазақстанның экономикалық дамуы

Материал туралы қысқаша түсінік
11 сыныпқа арналған сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Маусым 2018
2710
16 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

САБАҚ: Тәуелсіз Қазақстанның экономикасыҚоянды орта мектебі
КҮНІ: .17.04.2018ж.Мұғалімнің есімі: Ж.Хадет
СЫНЫП: 11Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:
Сабаққа негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) XX ғасырдың 90-жылдардың бас кезінде болған дағдарыстар мен оның себептері, зардаптары мен салдарын талдайды. Тәуелсіз Қазақстанның экономикасының қалыптасуын топта талқылайды.
Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар:


  • XX ғасырдың 90-жылдардың бас кезінде болған дағдарыстар мен оның себептері, зардаптары мен салдарын сипаттайды.


  • Оқушылардың басым бөлігі:


  • Қазақстанның нарықтық экономикаға көшуінің кезеңдері, жүзеге асырылған іс-шаралар туралы баяндайды.


  • Кейбір оқушылар


  • Тәуелсіз Қазақстанның экономикасының қалыптасуын талқылайды.
  • Тілдік мақсатНегізгі сөздер мен тіркестер:


    «Қоғамдық меншік», нарықтық экономика, жекешелендіру, нарықтық экономикаға көшуде кеткен қателіктер, инфляция, ұлттық валюта-теңге, «ҚазМұнайгаз», «КЕГОК», «Қазақстан теміржолы»


    Сыныптағы диалог / жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:


    Талқылауға арналған тармақтар: (тыңдалым)


    XX ғасырдың 90-жылдардың бас кезінде болған дағдарыстар мен оның себептеріне анықтайды, алғашқы жылдары экономиканы басқаруда кеткен қателіктер мен кемшіліктер мен олардың себептеріне талдау жасайды.


    Сіз неліктен ... екенін айта аласыз ба? (айтылым)


    Қазақстанның нарықтық экономикаға көшуінің кезеңдері, жүзеге асырылған іс-шаралар туралы постер қорғау арқылы айтады.


    Жазылым бойынша ұсыныстар: (жазылым)


    Терминдерді, тест жауаптарын дәптерге жазады.
    Алдыңғы оқу. (бірнеше сөйлеммен: оқушылардың осы тақырып туралы білгендерін еске түсіріп жинақтау)Қоғамдық-саяси саладағы өзгерістер

    Жоспар:
    Жоспарланған уақыт Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)Ресурстар
    Басталуы 5-7 мин Жайлы психологиялық ахуал қалыптастыру. Шаттық шеңбері.. Пән атаулары арқылы 4 топқа бөлу.Үй тапсырмасын пысықтау. ( 2 мин) «Ыстық орындық» әдісі. «Бас бармақ» әдісімен бағалау.Болжау стратегиясы. Бүгінгі тақырыптың тақырыбын ашу.









    Ортасы 25 – 28 мин«Жигсо» әдісі. Оқушылар постер құрастырады, әр топтан бір-екі оқушыдан шығып келесі топтарға барып түсіндіреді. (18 мин) Өзара бағалау: «Екі жұлдыз,бір тілек» (жазбазша)Сергіту сәті. Австралиядағы жаңбыр (3-4 мин)Деңгейлік сұрақтар (5-6 мин)С-деңгей. (Білу, түсіну)1.Блиц-сұрақтар.
  • Қазақстанда 90- жылдардың бас кезінде болған дағдарыстардың себептерін ата.
  • Экономикалық дағдарыстың сипатты белгілері қандай болды?
  • Қазақстанның нарықтық экономикаға көшуінің кезеңдерін ата.
  • Қандай іс-шаралар жүзеге асырылды?


  • 2. Сәйкестендіру.

    В-деңгей. (қолдану, талдау)
  • Венн диаграммасы. Қазақ КСР-ның экономикасы мен Тәуелсіз Қазақстанның экономикасын (1990-жылдар) салыстыр.


  • Ерекшелігі Айырма Ерекшелігі шылығы



  • Алғашқы жылдары экономиканы басқаруда кеткен қателіктер мен кемшіліктердің себептері неде?
  • А-деңгей. (жинақтау, бағалау)
  • Тәуелсіз Қазақстан экономикасының қалыптасуы.
  • SWOT кестесі. Тиімді тұстары Әлсіз жақтары Мүмкіндіктері Тиімсіз тұстары

  • Осы тақырыптың мазмұнынан қандай қорытындылар жасауға болады?
  • Маркер, флипчарт
    Аяқталуы 10– 12 минСабақты бекіту. Тест жұмысы.

    1 нұсқа.

    1. КСРО экономикасына тән құбылыс: А) Жоспарлы экономикаБ) Нарықтық экономикаС) Аралас экономика Д) Ашық экономика2. ҚР-сында 1995 жылы қала саны қанша болды?А) 73 Б) 80 С) 83 Д) 903. Барлық мүмкіндіктердің болғанына қарамастан, дағдарыстан шығуға және экономикалық реформаны ілгерілетуге кедергі болған фактор:А) жан-жақты ойластыралған экономикалық саясаттың болмауыБ) саяси тұрақсыздықтың орын алуы С) табиғи байлық пен шикізат қорының азаюыД) кәсіби мамандардың тапшылығы 4. Нарықтық экономикаға көшуде кеткен қателіктер:А) өз моделінің болмауыБ) бағаны ырықтандырудан бастауС) қаржы жүйесінің ретсіздігіД) Барлық жауап дұрыс5. Мемлекет дағдарыстан шығу үшін жүргізген шара?А) жекешелендіру жүргізілдіБ) ұлттық валюта қабылдандыС) инвестиция тартуД) «Қазақстан-2030» бағдарламасы қабылданды6. Ұлттық валюта – теңге енгізілді:А) 1991 ж. 10 желтоқсанБ) 1992 ж.4 маусымС) 1993ж. 15 қарашаД) 1994ж. 1 қазан7. Нарықтық эконономика дегеніміз - А) тауарлар мен қызметтерді өндіру, бөлу, реттеу саласы нарықта біріктірілетін жүйеБ) өндіргіш күштердің өзара ықпалдасуыС) экономика қызметі әкімшілік басқару, жоспарлау, бақылау арқылы ұйымдастырылатын жүйеД) кез келген салада ірі машиналық өндіріс құру үрдісі

    2 нұсқа

    1. Қазақстан тәуелсіздік алғаннан кейін шаруашы-лықтың барлық саласында экономикалық дағдарыстың басталуының себебі?А) жоспарлы экономикаға көшуБ) экономиканы әміршіл басқару жүйесіне көшіруС) нарықтық экономикаға көшуД) қоғамдық меншікті енгізу2. Қазақстанның мұнай орталығына айналған облыстары:А) Маңғыстау, АтырауБ) Теміртау, ҚарағандыС) Өскемен, ЗайсанД) Қызылорда, Арал3. Қазақстанда нарықтық экономикаға көшу неше кезеңмен жүргізілді?А) 2 Б) 3 С) 4 Д) 54. Нарықтық экономикаға көшу кезеңдерінде жүзеге асырылған шаралар:А) жекешелендіру жүргізілдіБ) шағын және орта бизнесті дамытуС) Кәсіпоындарды оңтайландыруД) Барлық жауабы дұрыс5. Экономиканың терең дағдарысқа ұшырауының басты себебінің біріне айналған, жекешелендіру барысында орын алған кемшілік:А) мүліктің талан-таражға түсуіБ) кәсіпорындарға еркіндік берілмеуіС) арнайы бағдарламалардың қабылданбауыД) бағаның өсуі6. Қазақстан – 2030 бағдарламасы қабылданған жыл:А) 1993 жылБ) 1995 жылС) 1997 жылД) 2000 жыл7. Инфиляция дегеніміз – А) бағаның өсуінен туындайтын ақшаның құнсыздануыБ) тауарларды өндіру мен өткізуС) өндіргіш күштердің өзара ықпалдасуыД) айырбастау мен тұтынудың қоғамдық процестері

    Өзін-өзі бағалау.

    Сабақты қорыту. Оқу мақсатын талдауКері байланыс. «Инсерт» әдісі Үй тапсырмасы: қосымша мәлімет жазып келу


    Қосымша ақпарат
    Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ – мен байланыс құндылықтардағы байланыс
  • Барлық оқушылар – сұрақтарға жауап береді. (Жеке жұмыс, сабақтың басында)
  • Оқушылардың басым бөлігі – берілген кестені толтыра отырып, мазмұнын баяндап береді.
  • (Топтық жұмыс, сабақтың ортасында)
  • Кейбір оқушылар - сұрақтар құрастырады және талқылайды.
  • (жұптық жұмыс, сабақтың аяғында)
    Кері байланыс: «Инсерт» (Оқушылар рефлексияны шақыратын мынандай сұрақтарға жауап беріп, портфельге жабыстырады.)
  • Сабақ барысында көңіл – күйіңіз қалай болды? Неліктен?
  • Бүгін не білдіңіз? Сіз үшін не жаңалық болды?
  • Сабақта қандай қиындықтар туындады?
  • Не қызықты болды?
  • Сабақ аяғында көңіл – күйіңіз қандай болды? Неліктен?
  • Тарих, 5 – сынып:
  • География, 7 – сынып:
  • Қазақ тілі, 7 – сынып: «сөз тіркесі туралы түсінік»
  • Электрондық оқулықты пайдалану.
  • Топтық жұмыста, жеке жұмыста бір – бірінің пікірлерін тыңдау, қолдау, мадақтау.
  • Рефлексия Сабақ/ оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.Сол ұяшықтағы сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.




    Қорытынды бағамдау

    Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1:2: Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?


    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!