Уақыт өлщемі
|
Сабақ кезеңдері
|
Жоспар мазмұны
|
Мұғалімнің іс-әрекеті
|
Оқушының іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар:?
|
10 мин
|
Кіріспе
бөлімі
|
Ұйымдастыру
кезеңі.
Топқа
бөліну
|
-Оқушылармен
сәлемдесу.
-Ынтымақтастық
атмосфера қалыптастыру мақсатында тренинг өткізу
Ортада
шаттық
шеңберін құрып, бірге
хормен:
Үлкенге де «Сіз»
Кішіге де «Сіз»
Бар адамға құрметпен,
Бас иеміз біз.
(қимылмен
орындау)
Пазылдар арқылы 2 топқа
бөлінеді
2.Үй тапсырмасын
сұрау.«Әрі оқу-әрі
ойын».
Бір оқушы орысша сөз айтады,
екіншісі қазақша баламасын айтады:
Привет –
сәлем.
Праздник –
мереке.
Подарок –
сыйлық.
Гости –
қонақтар.
Спасибо –
рақмет.
День рождения – туған
күн.
Чай –
шай.
Еда –
тамақ.
Конфеты –
кәмпит.
Вечер –
кеш.
Прекрасно –
тамаша.
|
-Мұғаліммен
сәлемдесу.
- жақсы тілектерін
айтады. Достарымен бөліседі.
Оқушылар
пазылдағы құрастырылған суреттер бойынша 2 топқа бөлініп
отырады.
|
Тамаша!
Жақсы!
Айдарлы
бағалау
қошеметтеу,
мадақтау.
|
топқа бөлу үшін пазлдар , интербелсенді тақта, смайликтер,
критери жазылған парақ.
|
7 мин
|
Тұсаукесер
|
Қызығушы
лықтарын ояту кезеңі
|
-
«Ассоциация»
стратегиясы.
Рақмет, отырыңдар. Ал
енді осы сөздердің арасында бір ортақ сөз бар, осы сөздерді
біріктіретін. /Туған күн/. Бүгінгі біздің сабақтың тақырыбы: Туған
күнге шақыру.
- Әр адамның туған күні бар,
сондықтан біз қазір бір – бірімізді туған күнмен
құттықтаймыз.
Тілектер.
Зор денсаулық тілеймін.
Желаю крепкого здоровья.
Бақыт тілеймін. Желаю
счастья.
Оқушының алды бол.
Желаю успехов в учебе.
Сәттілік тілеймін.
Желаю удачи.
Табыс тілеймін. Желаю
успеха.
Жақсылық тілеймін.
Желаю всего хорошего.
Ашық аспан тілеймін.
Желаю ясного неба.
Ұзақ өмір тілеймін.
Желаю долгой жизни.
Көңіл – күйің жақсы
болсын. Хорошего настроения.
Арманың орындалсын.
Желаю исполнения желаний.
Денсаулық тілеймін.
Желаю здоровья.
Достарың көп болсын.
Желаю много друзей
|
Оқушылар ойларын айтып,
тақырыпты ашады.
- Бүгінгі сабақтың
тақырыбы : «Туған күнге шақыру»
Бір –
біріне тілектер айтады
|
Өте жақсы,
керемет!
|
«Ассоциация»,
«Еркін
жауап стратегиясы»,.
|
15
мин
3 мин
|
Негізгі бөлім
|
Мағынаны тану
сатысы
Қолдану,
Талдау
Мәтінмен
жұмыс
Сергіту
сәті.
|
Ауызша фонетикалық
талдау:
Жексенбі;
Досым;
Сыйлық;
Қымыз;
Шұжық;
Бесбармақ.
Глосарий:
Қонаққа – в
гости.
Шақырды –
пригласил.
Қарсы алды –
встречал.
Дастарқан жайып – накрыть
стол.
Мәтінмен
жұмыс.
Оқу, аудару, мазмұнын орыс
тілінде айту.
Туған
күн.
Жексенбіде мен досымның
үйіне қонаққа бардым. Досым өзінің туған күніне көп қонақ шақырды.
Ол қонақтарды өзі қарсы алды. Мен Арманды құттықтадым, сыйлыққа
сағат бердім. Анасы дастарқан жайып, қымыз, түрлі салаттар, шұжық
берді. Ыстық тамаққа бесбармақ, сонан соң шай дайындады. Қонақтар
би биледі, ән айтты, ойын ойнады. Кеш тамаша
өтті.
(Жұптас- ойлан-
Бөліс)
-
Грамматикалық
тапсырма:
А) І топ:
септеу
ІІ топ:
тәуелдеу
Ардақтап әпке, ағамды,
Қамқор боп сіңлі - ініме,
Сыйлымын үлкен - кішіге
|
Оқушылар сөздерді
қайталайды
Сөздік дәптерлеріне
жазып алады
Оқушылар оқиды,
аударады.
|
Жақсы
Керемет!
Ауызша кері
байланыс
Бір-біріне қошемет
көрсету.
Бас бармақпен
мадақтау.
Жақсы!
Жарайсындар!
Керемет!
Ауызша кері
байланыс
|
Сұрақтарға арналған конверттер
|
5 мин
|
Қорытынды
|
Ой толғаныс
сатысы
|
«Сиқырлы сандық
ойыны».
1.Арманның туған күні аптаның
қай күнде болады? \Жексенбі\.
2.Арман неше қонақ шақырды?
\көп\.
3.Қонақтарды кім қарсы алды?
\өзі Арман\.
4.Арманға досы не сыйлады?
\сағат\.
5.Дастарқанда не боллды?
\қымыз, шай, бесбарсақ. шұжық\.
6.Қонақтар не істеді? \би
биледі, ән айтты, ойын ойнады\.
|
Әр топ мүшелері
стикерге жазады .
|
Бағалау
смайликтері.
|
|
3 мин
|
|
Бағалау.
|
1. Әр топқа бағалау
парақтары таратылады. Критерийлер бойынша топ басшысы топ мүшелерін
бағалауы тиіс.
Бағалау
парағы:
3. Мұғалім топтық баға
және өз бағалау парағы арқылы қорытынды баға
шығарады.
|
Оқушылар
әр топқа таратылған бағалау парақтарындағы критерийлері бойынша
бір-бірін бағалап, спикер сайланып, берген бағаларын
оқиды.
|
Бағалау
парақшалары
|
Бағалау
парақшалары
.
|
2 мин
|
|
Үйге тапсырма беру.
|
«Туған күн» тақырыбына
ашықхат жасап келу, жаңа сөздерді жаттау,
4-тапсырма., 18
-бет
|
Оқушылар
тапсырманы күнделіктеріне жазып алады.
|
|
|