Материалдар / Туған өлкені жырлаймыз. Жай сөйлем.

Туған өлкені жырлаймыз. Жай сөйлем.

Материал туралы қысқаша түсінік
Туған өлке тақырыбы бойынша үйренген сөздерді қолдана отырып, мәтінде көтерілген мәселені шынайы өмірмен байланыстырады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Желтоқсан 2018
3343
4 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сынып: 6Күні: Мұғалім:Жумагулова Б.Б. Қатысқандар:Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбыТуған өлкені жырлаймыз. Жай сөйлем.
Оқу мақсаттары6.3.6.1-тақырып бойынша үйренген сөздерді қолдана отырып, мәтінде көтерілген мәселені шынайы өмірмен байланыстыру; 6.4.4.1-мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша сызба-кестелер жасау;6.5.2.1-жазба жұмыстарда сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтай отырып, жай сөйлем құрастыру.
Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар: тақырып бойынша үйренген сөздерді қолдана отырып, мәтінде көтерілген мәселені шынайы өмірмен байланыстырады.Оқушылардың басым бөлігі: сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтай отырып, жай сөйлем құрастырады, түрлерін ажыратады. Кейбір оқушылар: тақырып бойынша сызба-кестелер жасайды.
Сөздік қорЖаңа сөздер: өлке, самал, саумал, барқыт, талап, жерұйық
ҚұндылықтарПоэзия және шығармашылық
Пәнаралық байланысӘдебиет, ән
Алдыңғы білім

3минут
Балалар, біз сендермен алдыңғы бөлімдерде ауыл, жайлау жөніндегі тақырыптарды өткенбіз. Қазір «Жүгіртпе диктант» әдісі арқылы үй тапсырмасын пысықтап жіберейік. Ол үшін біз екі топқа бөлініп, осы тақырыптарға қатысты сөйлемдер құрайтын боламыз
Сабақ барысы
Сабақтың кезеңдері Сабақта жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар
Сабақ басы 1 минут





2 минут
І. Қызығушылықты ояту.Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру.Оқушылар А,Б,С әріптері жазылған дөңгелекшелерді таңдау арқылы 3 топқа бөлінеді.

ІІ. Психологиялық ахуал.А.Жорабаеваның орындауындағы «Саржайлау» әнін тыңдату. Әннің сөзі алдын-ала таратылып беріледі, оқушылар бірге ән салады.





Қима қағаздар



Бейнеклип





Сабақтың ортасы































4 мин





































5 минут





















4 минут



























































3минут















4минут







2минут





3минут



4минут

































2минут
1.Сөздікпен жұмыс.А) Балаларға тақырыпқа қатысты жаңа сөздер жазылған сөздік картасы таратылып беріледі.

2.Мәтіналды жұмыс. А) Оқылым. Айтылым. Дұрыс айтуға, жаңа ақпаратты қабылдауға машықтандыру үшін «Әрі оқу, әрі ойын» әдісін қолданамыз (түсіп қалған сөздерді қойып, ұйқас сөздерді дыбыстап, шатастырмай айту).

Стремление-талап Народ-елКрылья- ..... Земля-...

Родник- ..... Скучать-аңсауМолодые всходы-құрақ Уставать-......

Песня-ән Сад- ...Зерно- ... Гора-тау

Ветерок-самал Река-өзенЗамок- ..... Этап- ..... Край-өлке Полено- .....



Ә) Жұптық жұмыс. Осы ұйқастарды қолданып жұпта сөз тіркесін құрастыру.

Б) Жұмекен Нәжімеденов жөнінде қысқаша мәлімет беру.Әр топқа Ж.Нәжімеденов жөніндегі қима қағаздар және А3 парағы таратылады. Соны балалар кестеге не сызбаға салып баяндайды.









В) 1. «Асыл сөз». Жеке жұмыс. Тірек сөздерді мағыналас сөздермен сәйкестендір,тор көздерге толтыр.





2. «Алтын қалам». Жеке жұмыс. Сөздерді ретімен орналастырып сөйлем құра.







Г) «Дирижер» әдісі. Балалар, сөйлемдерді әртүрлі интонацияда айтып дағдыланайық. Қазір біз сендермен «Дирижер» ойынын ойнаймыз.Ойынның шарты: әр топ өзінің дирижерін сайлайды. Дирижер берілген сөйлемдердің интонациясын ым-ишара арқылы көрсетеді, ал тобы сөйлемдерді интонацияға салып айтады.Пах, неткен сұлу қазақ жеріМен ауылда тұрамынСен туған өлкеңді сағындың баСіз туған жер туралы өлең оқып беріңізші 3. Мәтінмен жұмыс. А) «Хатшы ойыны». Оқылым. Шумақтарға бөлінген «Менің елім» өлеңі тақтада беріледі. Балалар топ хатшысын сайлайды, қалған топ мүшелері кезекпен мәтіндегі бір сөйлемді оқып, хатшыға жеткізеді. Ә) Үнтаспа тыңдау.1. Оқушылар жазған өлеңдерін үнтаспадан тыңдай отырып қателерін тексереді және өлеңнің қай шумағын жазғандарын анықтайды. Әр топ өзіне берілген өлең шумағын мәнерлеп оқып шығады. 2. «Күміс көмей». Өлең мазмұны бойынша топтар бір-біріне сұрақ қояды, топ мүшелері бір интонацияға салып жауап береді.

Б) Мәтін бойынша тапсырмаҮш топтың көшбасшылары тапсырма жазылған қима қағаздарды алады. Сол тапсырмаларды топпен бірге орындайды.



3 Мәтінсоңы жұмыс. «Пирамида» ойыны. Шарты: топ мүшелері жұдырық үстіне жұдырық қою арқылы бір-бір сөз айтып сөйлем құрайды. Біз бүгін туған өлке жайында көптеген ақпарат білдік. Олай болса, білген, ойға түйген мәліметтерімізді бір-бір сөйлеммен қорытындылайық.





Сөздік карта































«Ұйқасын тап» ойыны





































Қима қағаздар, А3 парағы















































































































Үнтаспа тыңдату
Сабақтың соңы2 минут















1минут
Рефлексия:Мен бүгін ........ білдім.Мен бүгін ...... үйрендім.Маған ....... қиын болды.

Формативті бағалау.«Шағын шолу»тәсілімен парақшалар таратылады.Тақырып аясында өзінің есінде қалған сөздерін, сөйлемдерін параққа жазады.

Үйге тапсырма. Үй тапсырмасы ретінде оқулықтағы 10-тапсырма беріледі. Тапсырманың шарты, қалай орындалатыны түсіндіріледі.


Үлестірмелі материал







Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ