Сабақтың ортасы
4
мин
5
минут
4
минут
3минут
4минут
2минут
3минут
4минут
2минут
|
1.Сөздікпен
жұмыс.
А) Балаларға тақырыпқа қатысты
жаңа сөздер жазылған сөздік картасы таратылып
беріледі.
Қазақша
|
Орысша
|
Сөз
табы
|
Синоним
|
Антоним
|
өлке
|
Край
|
Не?
|
Өңір,атырап,
дала
|
|
самал
|
Ветерок
|
Қандай?
|
Қоңыр салқын, жылы
леп
|
|
саумал
|
свежее кобылье
молоко
|
Не?
|
Ашымаған бие сүті;
Тұнық,таза (ау.м.)
|
|
барқыт
|
бархат
|
Қандай?
|
Жайқалған, жасыл,
әдемі, көк майса
|
|
Талап
|
Стремление
|
Не?
|
Ынта,тілек,мақсат
|
|
2.Мәтіналды
жұмыс.
А) Оқылым. Айтылым. Дұрыс
айтуға, жаңа ақпаратты қабылдауға машықтандыру үшін «Әрі оқу, әрі
ойын» әдісін қолданамыз (түсіп қалған сөздерді қойып,
ұйқас сөздерді дыбыстап, шатастырмай
айту).
Стремление-талап
Народ-ел
Крылья- ..... Земля-...
Родник- ..... Скучать-аңсау
Молодые всходы-құрақ
Уставать-......
Песня-ән
Сад- ...
Зерно- ... Гора-тау
Ветерок-самал
Река-өзен
Замок- ..... Этап- .....
Край-өлке
Полено- .....
Ә) Жұптық
жұмыс. Осы ұйқастарды қолданып жұпта
сөз тіркесін
құрастыру.
Б) Жұмекен Нәжімеденов жөнінде
қысқаша мәлімет беру.
Әр топқа Ж.Нәжімеденов
жөніндегі қима қағаздар және А3 парағы таратылады. Соны балалар
кестеге не сызбаға салып
баяндайды.
28.11.1935-22.11.1983жж.
Әнұран
Жұмекен
Сабырұлы Нәжімеденов
автор
Атырау
облысы,Құрманғазы ауданы, Қошалақ жері
Көрнекті
Өлең,поэма,роман
ақын
В) 1. «Асыл
сөз». Жеке
жұмыс. Тірек сөздерді мағыналас
сөздермен
сәйкестендір,тор көздерге
толтыр.
1
|
салқын
|
А
|
көлдің жағасында,
маңында
|
2
|
баяғыдан
|
Ә
|
естен кетпейтін
өлке
|
3
|
сіміру
|
Б
|
қуанамын
|
4
|
сағымды
өлке
|
В
|
бұрыннан,ежелден;ертеден
|
5
|
көлдің
саясында
|
Г
|
суық,самал
|
6
|
жанар
жүзім
|
Ғ
|
жұту,тоқтамай
ішу
|
7
|
пейіл
|
Д
|
құлпырған, әдемі
дала
|
8
|
балтыр
|
Ж
|
аяқ
|
9
|
дала барқыт, дала
кілем
|
З
|
сарқыт,сыйлық
|
10
|
талап
|
Е
|
ынта,жігер
|
11
|
базарлық
|
К
|
ақ ниет, ақ
көңіл
|
2. «Алтын
қалам».
Жеке
жұмыс. Сөздерді ретімен орналастырып
сөйлем құра.
Балалар
|
ат
|
мінді
|
қылып
|
шыбықты
|
|
|
|
|
|
тікен
|
кетті
|
сырып
|
Аяғымды
|
|
|
|
|
Г) «Дирижер»
әдісі.
Балалар, сөйлемдерді әртүрлі
интонацияда айтып дағдыланайық. Қазір біз сендермен «Дирижер»
ойынын ойнаймыз.Ойынның шарты: әр топ өзінің дирижерін сайлайды.
Дирижер берілген сөйлемдердің интонациясын ым-ишара арқылы
көрсетеді, ал тобы сөйлемдерді интонацияға салып
айтады.
Пах, неткен сұлу қазақ
жері
Мен ауылда
тұрамын
Сен туған өлкеңді сағындың
ба
Сіз туған жер туралы өлең оқып
беріңізші
3. Мәтінмен
жұмыс.
А) «Хатшы
ойыны». Оқылым.
Шумақтарға бөлінген «Менің
елім» өлеңі тақтада беріледі. Балалар топ хатшысын сайлайды, қалған
топ мүшелері кезекпен мәтіндегі бір сөйлемді оқып, хатшыға
жеткізеді.
Ә) Үнтаспа
тыңдау.
1. Оқушылар жазған өлеңдерін
үнтаспадан тыңдай отырып қателерін тексереді және өлеңнің қай
шумағын жазғандарын анықтайды. Әр топ өзіне берілген өлең шумағын
мәнерлеп оқып шығады.
2. «Күміс
көмей». Өлең мазмұны бойынша топтар
бір-біріне сұрақ қояды, топ мүшелері бір интонацияға салып жауап
береді.
Б) Мәтін бойынша тапсырма
Үш топтың көшбасшылары
тапсырма жазылған қима қағаздарды алады. Сол тапсырмаларды топпен
бірге орындайды.
1-топ. Өлеңді бір әуенге салып
орындау: хип-хоп, рэп,
Q-pop
|
2-топ. Өлеңнің бір шумағын сөйлем
түрінде жазу. Салқындап саясында самал
көлдің- Самал көлдің саясында
салқындады.
|
3-топ. Өз туған жеріне арнап өлең
шығару.
______________________________________туған
далам,
______________________________________менмін
балаң.
______________________________________сағынышпен,
_______________________________________өлең
жазам.
|
3 Мәтінсоңы жұмыс.
«Пирамида» ойыны. Шарты: топ мүшелері жұдырық үстіне
жұдырық қою арқылы бір-бір сөз айтып сөйлем
құрайды.
Біз бүгін туған өлке
жайында көптеген ақпарат білдік. Олай болса, білген, ойға түйген
мәліметтерімізді бір-бір сөйлеммен
қорытындылайық.
|
Сөздік карта
«Ұйқасын тап» ойыны
Қима қағаздар, А3 парағы
Үнтаспа тыңдату
|