Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Сабақ жоспары. Өлкетану


    Мектеп: Миролюбовка орта мектебі

    Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Кудайбергенева Ж.

    Сынып: 7 Қатысқандар: 6 Қатыспағандар:0

    Күні: қараша 2022 ж.


    Сабақтың тақырыбы:

    Туған өлкенің флорасы мен фаунасы


    Оқу мақсаты

    7.3.4.2.өлкеге тән өсімдіктер мен жануарларды анықтайды және саралайды


    Сабақтың мақсаттары

    Барлығы: Біздің өлкемізге тән өсімдіктер мен жануарлар дүниесіне сипаттама береді;

    Көпшілігі: Біздің өлкемізге тән өсімдіктер мен жануарлар дүниесінің «Қызыл кітапқа кіргендерін» анықтайды;


    Бағалау критерийі

    - ШҚО өсімдіктер мен жануарлар дүниесі туралы талдайды

    - Өсімдіктер мен жануарлар дүниесінің сан алуандығын оқулықпен жұмыс жасай отырып анықтайды;

    - Тапсырмаларды орындау арқылы «Қызыл кітапқа» енген өсімдіктер мен жануарларды біледі;


    Тілдік мақсаттар


    Айтылым: оқушылар тақырып бойынша бірі-бірімен пікір алмасады.

    Тыңдалым: оқушылар жаңа тақырып бойынша материалды тыңдайды.

    Оқылым: оқулықтағы мәтінді оқиды.

    Жазылым: Кластер құрастырады, кесте толтырады.

    Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

    Өсімдіктер иен жануарларды салыстыру арқылы.

    Пәнге қатысты тірек сөздер:флора,фауна,Қызыл кітап,дәрілік өсімдіктер

    Оқытудың тілдік мақсаты:

    Оқушылар орындай алады:

    • Өлкеге тән өсімдік жамылғысы мен жануарлар әлемін сипаттау;

    • Қызыл кітап ж/е өңірдің Қызыл кітабына енген жануарлардың маңызын түсіну;


    Құндылықтарға баулу

    Патриотизм және азаматтық жауапкершілік, құрмет, ынтымақтастыққа баулу


    Пәнаралық байланыс

    Биология, география,өлкетану


    Тарихи концепт (фокус)

    Дәлелдейді, көрсетеді


    Алдыңғы білім

    Біздің өлкеміздегі өсімдіктер мен жануарлар, Қазақстанның қызыл кітабындағы қорғауға алынған жануарлар мен өсімдіктер туралы білді



    Сабақ кезеңі

    Мұғалімнің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы


    Сәлемедесу, оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру, оқушыларға алдағы жұмысқа сәттілік тілей отырып, позитивті психологиялық ахуал тудыру.


    Топ:«Жануарлар және Өсімдіктер» болып бөлінді


    «Жұбыңды табу» әдісі

    Суреттер арқылы


    Сабақтың ұраны:

    Туған жер - тұғырың,
    Туған ел - қыдырың.

    Ой шақыру арқылы тақырыпты ашу.

    Сабақ мақсатымен, тапсырмалармен және бағалау критерийлерімен таныстыру.


    Жануарлар мен өсімдіктердің суреттерін жапсыру,(жануарлар мен өсімдіктердің) оқушылар өз өлкесіне қатысты жануарлар мен өсімдіктерді таңдап алады,артық суреттерді алып тастайды.

    «Ойлан тап» әдісі

    Жануарлар мен өсімдіктердің суреті


    1.Тапсырма

    Мәтінмен жұмыс: Оқушыларға мәтіндік жұмыс беру.

    Туған өлкенің флорасы және фаунасы

    Өсімдіктер

    Алтайдың баурайын шымды-астық тұқымдас шөптер даласы, одан төменірек бетегелі-селеулі, ал жоғарырақта қайыңды-теректі шоқтоғай аралас шөпті-селеулі дала алып жатыр. 700 м және одан биіктеу жерлерде астық дақылды аралас шөпті шалғын алмасқан қылқан жапырақты орман белдеуі басталады. Кенді Алтайда самырсынды-шыршалы-қара самырсынды ормандар басым келеді, ал Оңтүстік Алтайда олармен сібір қара самырсыны аралас өседі. Сауыр жотасының жапырақты ормандарында Тянь-Шань шыршасы өседі. Кенді Алтайда орманды белдеуден жоғары субальпілік, альпілік шалғындар өседі, одан биікте олар қыналарға ауысады. Тарбағатайда алма ағаштары және теректі ормандар тараған. Ал біздің туған өлкемізде: қайың, қарағай, итмұрын, шырғанақ, жалбыз, арша, мойыл, ошаған, тау сарымсағы өседі.

    Жануарлар

    Шығыс Қазақстан облысының жануарлар дүниесі өте бай. Мұнда табиғатының әр түрлі болуына байланысты таулық жануарлармен бірге қарағайлы ормандар, далалар және шөлейт жануарлары көп тараған. Алтай мен Сауырдың және Ертіс маңы ормандарында тиін, ақтышқан, кәмшат сияқты қымбат елтірілі аңдардың және құстардың кәсіпшілік маңызы бар. Алакөл мен Зайсан қазаншұңқырларының су қоймаларында ондатра жақсы жерсіндірілген. Ертіс пен оның салаларында, Марқакөл, Зайсан және Алакөлде, Ертіс бойындағы Бұқтырма, Өскемен және Шүлбі бөгендерінде балықтың көптеген түрлері, оның ішінде стерлядь, таймень, хариус сияқты бағалы балықтар көптеп кездеседі. Олардың негізінде балық аулау мен балық өңдеу кәсіпшілігі ұйымдастырылған. Туған өлкемізде жануарлардың көптеген түрі кездеседі: қоян,түлкі, қасқыр, тиын, борсық, суыр, ондатор, бұғы, елік,құндыз т.б.

    Дескриптор:

    ТЖ. Мәтінді нақтылау мақсатында «От шашу» әдісін қолдандым. Екі топ бір-біріне сұрақ қояды. Әңгіме соңында қорытынды береді.


    Оқушылар берілген мәтіндерді талдайды

    1.Мәтінмен жұмыс жасайды

    2.Өлкедегі өсімдіктер мен жануарларды біледі


    «От шашу» әдісі


    Қ.Б «Мадақтау» керемет, жақсы, әрине т.б.



    Мәтін

    Сабақ ортасы

    2.Тапсырма

    «Кластер» әдісін пайдаланып, ШҚО дағы өсімдіктер мен жануарларды салыстырыңыздар.

    ТЖ: «Кластер» әдісі бойынша оқушылар алған білімдерін тиянақтайды, оқушылар ақпаратты жинап және сыни тұрғысынан ойлау дағдысы дамиды.

    3.Тапсырма :

    Оқушыларға ашық және жабық сұрақтар қоямын.

    1. Туған жерімізде қандай шипалы өсімдіктер бар?

    2. ШҚО-дағы қандай ерекше жануарларды білесіңдер?

    3. «Қызыл кітап» туралы, тарихы туралы не білесіңдер?

    4. Өздерің туып-өскен аудан, ауылдың қандай «Қызыл кітапқа» кірген өсімдіктері мен жануарларын білесіңдер?


    ШҚОдағы өсімдіктер мен жануарлар туралы, қорғау мәселесі көтеріліп кластер құрастырады, өзара салыстырады


    «Кластер» әдісі


    ҚБ: «Қошемет»

    «Жарайсыңдар»,

    «Өте жақсы», «Жақсы» т.б.



    Фотосуреттер, Қызыл кітап

    (оқулық)

    Слайд







    Карточка


    Сергіту сәті арқылы оқушылардың білімін бекіту

    «Табан ізі» ойыны арқылы оқушыларды әрі сергітіп, әрі сабақ үстіндегі өтілген материалдарды бір қайталап алуына ықпал етемін (ортаға оқушылар шығады. Мұғалім өзіміздің елді мекенде өсетін өсімдіктерге, жануарларға қатысты сұрақ қояды.

    Оқушылар табан іздері арқылы дұрыс жауап берген сайын табан іздерімен жүріп өтеді. Ал теріс жауап берсе келесі табан іздерін баспай келесі оқушыға кезек беріледі.


    «Табан ізі» әдісі

    Дұрыс жауаптары слайдта /өздерін тексеру үшін панелдік тақтада көрсетіледі/

    Сабақтың соңы


    ЖЖ. Кестемен жұмыс

    Шығыс Қазақстан облысының өсімдік жануарлары бойынша төмендегі кестені дәптерге толтыру.

    4.Тапсырма.

    «Салыстыру» әдісі арқылы оқушылар Өз өлкесінің өсімдіктері мен жануарларының табиғат зоналары бойынша таралуын, Қызыл кітапқа енген өкілдерін анықтап, кесте толтырады


    Жануарлар мен өсімдіктер

    Өсімдіктер мен жануарлардың атауы

    Өсетін/ мекендейтін табиғат зонасы

    Таралған зона




















    Үйге тапсырма. Марқакөл мемлекеттік табиғи қорығы бойынша «Қызыл кітапқа» енген фллора мен фауналардың тізімін жасап келу



    Кесте бойынша жануарлардың, өсімдіктердің атауларын анықтайды, салыстырады

    «Салыстыру» әдісі


    Кері байланыс «Тикток әдісі»

    Лайк

    Бөлісемін

    Есімде сақтап аламын


    ҚБ. Жүрек лүпілі


    Кесте





    Сабағымның талдауы:

    Саралау:

    Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

    Жеке тапсырма

    Оқушыларға сабақ басында фотосуреттер көрсете отырып, жеке жұмыс жасауға қолдау көрсетуді жоспарлаймын. Сабақ барысында жеке жұмыс, топтық жұмыс жүзеге асады.

    • Сабақ барысында кластер құрастырту арқылы оқушыларға қолдау көрсетпекпін.

    • Жеке жұмыс кезінде әр оқушы тақырып бойынша берілген тапсырмаларды орындау арқылы өз пікірін сыныпта талдайды, сұрақтарына жауап береді.

    • Кестемен жұмыс арқылы бір-біріне қолдау көрсетіп, көмектеседі. Кесте толтырып, сұраққа қатысты өз пікірлерін жазады.

    • Жеке жұмыстар ұйымдастырылуына байланысты барлық оқушылар бір тапсырманы орындайды, қабілеті жоғары оқушылар басқаларына қарағанда тапсырманы толық, нақты жауап бере отырып жұмыс жасайды деп жоспарлап отырмын.

    Бағалау:

    Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?


    Оқушылардың

    назарын сабаққа шоғырландыру

    мақсатында  оқушылар бір-біріне тілек білдіріп, жағымды психологиялық белсенді көңіл-күй тудырдым. Бұл сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастырды.

    Оқушылардың ой-пікірін білу, салыстыру жасау үшін кестемен жұмысты орындатамын.

    Сабақ соңында кестемен жұмыс арқылы жаңа сабақ бойынша алған білімді меңгеруі анықталады.

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Кудайбергенева Жанерке
    04 Сәуір 2023
    505
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    туған өлкенің флорасы мен фаунасы

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    туған өлкенің флорасы мен фаунасы

    Материал туралы қысқаша түсінік
    ҚМЖ туған өлкенің флорасы мен фаунасы
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Сабақ жоспары. Өлкетану


    Мектеп: Миролюбовка орта мектебі

    Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Кудайбергенева Ж.

    Сынып: 7 Қатысқандар: 6 Қатыспағандар:0

    Күні: қараша 2022 ж.


    Сабақтың тақырыбы:

    Туған өлкенің флорасы мен фаунасы


    Оқу мақсаты

    7.3.4.2.өлкеге тән өсімдіктер мен жануарларды анықтайды және саралайды


    Сабақтың мақсаттары

    Барлығы: Біздің өлкемізге тән өсімдіктер мен жануарлар дүниесіне сипаттама береді;

    Көпшілігі: Біздің өлкемізге тән өсімдіктер мен жануарлар дүниесінің «Қызыл кітапқа кіргендерін» анықтайды;


    Бағалау критерийі

    - ШҚО өсімдіктер мен жануарлар дүниесі туралы талдайды

    - Өсімдіктер мен жануарлар дүниесінің сан алуандығын оқулықпен жұмыс жасай отырып анықтайды;

    - Тапсырмаларды орындау арқылы «Қызыл кітапқа» енген өсімдіктер мен жануарларды біледі;


    Тілдік мақсаттар


    Айтылым: оқушылар тақырып бойынша бірі-бірімен пікір алмасады.

    Тыңдалым: оқушылар жаңа тақырып бойынша материалды тыңдайды.

    Оқылым: оқулықтағы мәтінді оқиды.

    Жазылым: Кластер құрастырады, кесте толтырады.

    Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

    Өсімдіктер иен жануарларды салыстыру арқылы.

    Пәнге қатысты тірек сөздер:флора,фауна,Қызыл кітап,дәрілік өсімдіктер

    Оқытудың тілдік мақсаты:

    Оқушылар орындай алады:

    • Өлкеге тән өсімдік жамылғысы мен жануарлар әлемін сипаттау;

    • Қызыл кітап ж/е өңірдің Қызыл кітабына енген жануарлардың маңызын түсіну;


    Құндылықтарға баулу

    Патриотизм және азаматтық жауапкершілік, құрмет, ынтымақтастыққа баулу


    Пәнаралық байланыс

    Биология, география,өлкетану


    Тарихи концепт (фокус)

    Дәлелдейді, көрсетеді


    Алдыңғы білім

    Біздің өлкеміздегі өсімдіктер мен жануарлар, Қазақстанның қызыл кітабындағы қорғауға алынған жануарлар мен өсімдіктер туралы білді



    Сабақ кезеңі

    Мұғалімнің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы


    Сәлемедесу, оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру, оқушыларға алдағы жұмысқа сәттілік тілей отырып, позитивті психологиялық ахуал тудыру.


    Топ:«Жануарлар және Өсімдіктер» болып бөлінді


    «Жұбыңды табу» әдісі

    Суреттер арқылы


    Сабақтың ұраны:

    Туған жер - тұғырың,
    Туған ел - қыдырың.

    Ой шақыру арқылы тақырыпты ашу.

    Сабақ мақсатымен, тапсырмалармен және бағалау критерийлерімен таныстыру.


    Жануарлар мен өсімдіктердің суреттерін жапсыру,(жануарлар мен өсімдіктердің) оқушылар өз өлкесіне қатысты жануарлар мен өсімдіктерді таңдап алады,артық суреттерді алып тастайды.

    «Ойлан тап» әдісі

    Жануарлар мен өсімдіктердің суреті


    1.Тапсырма

    Мәтінмен жұмыс: Оқушыларға мәтіндік жұмыс беру.

    Туған өлкенің флорасы және фаунасы

    Өсімдіктер

    Алтайдың баурайын шымды-астық тұқымдас шөптер даласы, одан төменірек бетегелі-селеулі, ал жоғарырақта қайыңды-теректі шоқтоғай аралас шөпті-селеулі дала алып жатыр. 700 м және одан биіктеу жерлерде астық дақылды аралас шөпті шалғын алмасқан қылқан жапырақты орман белдеуі басталады. Кенді Алтайда самырсынды-шыршалы-қара самырсынды ормандар басым келеді, ал Оңтүстік Алтайда олармен сібір қара самырсыны аралас өседі. Сауыр жотасының жапырақты ормандарында Тянь-Шань шыршасы өседі. Кенді Алтайда орманды белдеуден жоғары субальпілік, альпілік шалғындар өседі, одан биікте олар қыналарға ауысады. Тарбағатайда алма ағаштары және теректі ормандар тараған. Ал біздің туған өлкемізде: қайың, қарағай, итмұрын, шырғанақ, жалбыз, арша, мойыл, ошаған, тау сарымсағы өседі.

    Жануарлар

    Шығыс Қазақстан облысының жануарлар дүниесі өте бай. Мұнда табиғатының әр түрлі болуына байланысты таулық жануарлармен бірге қарағайлы ормандар, далалар және шөлейт жануарлары көп тараған. Алтай мен Сауырдың және Ертіс маңы ормандарында тиін, ақтышқан, кәмшат сияқты қымбат елтірілі аңдардың және құстардың кәсіпшілік маңызы бар. Алакөл мен Зайсан қазаншұңқырларының су қоймаларында ондатра жақсы жерсіндірілген. Ертіс пен оның салаларында, Марқакөл, Зайсан және Алакөлде, Ертіс бойындағы Бұқтырма, Өскемен және Шүлбі бөгендерінде балықтың көптеген түрлері, оның ішінде стерлядь, таймень, хариус сияқты бағалы балықтар көптеп кездеседі. Олардың негізінде балық аулау мен балық өңдеу кәсіпшілігі ұйымдастырылған. Туған өлкемізде жануарлардың көптеген түрі кездеседі: қоян,түлкі, қасқыр, тиын, борсық, суыр, ондатор, бұғы, елік,құндыз т.б.

    Дескриптор:

    ТЖ. Мәтінді нақтылау мақсатында «От шашу» әдісін қолдандым. Екі топ бір-біріне сұрақ қояды. Әңгіме соңында қорытынды береді.


    Оқушылар берілген мәтіндерді талдайды

    1.Мәтінмен жұмыс жасайды

    2.Өлкедегі өсімдіктер мен жануарларды біледі


    «От шашу» әдісі


    Қ.Б «Мадақтау» керемет, жақсы, әрине т.б.



    Мәтін

    Сабақ ортасы

    2.Тапсырма

    «Кластер» әдісін пайдаланып, ШҚО дағы өсімдіктер мен жануарларды салыстырыңыздар.

    ТЖ: «Кластер» әдісі бойынша оқушылар алған білімдерін тиянақтайды, оқушылар ақпаратты жинап және сыни тұрғысынан ойлау дағдысы дамиды.

    3.Тапсырма :

    Оқушыларға ашық және жабық сұрақтар қоямын.

    1. Туған жерімізде қандай шипалы өсімдіктер бар?

    2. ШҚО-дағы қандай ерекше жануарларды білесіңдер?

    3. «Қызыл кітап» туралы, тарихы туралы не білесіңдер?

    4. Өздерің туып-өскен аудан, ауылдың қандай «Қызыл кітапқа» кірген өсімдіктері мен жануарларын білесіңдер?


    ШҚОдағы өсімдіктер мен жануарлар туралы, қорғау мәселесі көтеріліп кластер құрастырады, өзара салыстырады


    «Кластер» әдісі


    ҚБ: «Қошемет»

    «Жарайсыңдар»,

    «Өте жақсы», «Жақсы» т.б.



    Фотосуреттер, Қызыл кітап

    (оқулық)

    Слайд







    Карточка


    Сергіту сәті арқылы оқушылардың білімін бекіту

    «Табан ізі» ойыны арқылы оқушыларды әрі сергітіп, әрі сабақ үстіндегі өтілген материалдарды бір қайталап алуына ықпал етемін (ортаға оқушылар шығады. Мұғалім өзіміздің елді мекенде өсетін өсімдіктерге, жануарларға қатысты сұрақ қояды.

    Оқушылар табан іздері арқылы дұрыс жауап берген сайын табан іздерімен жүріп өтеді. Ал теріс жауап берсе келесі табан іздерін баспай келесі оқушыға кезек беріледі.


    «Табан ізі» әдісі

    Дұрыс жауаптары слайдта /өздерін тексеру үшін панелдік тақтада көрсетіледі/

    Сабақтың соңы


    ЖЖ. Кестемен жұмыс

    Шығыс Қазақстан облысының өсімдік жануарлары бойынша төмендегі кестені дәптерге толтыру.

    4.Тапсырма.

    «Салыстыру» әдісі арқылы оқушылар Өз өлкесінің өсімдіктері мен жануарларының табиғат зоналары бойынша таралуын, Қызыл кітапқа енген өкілдерін анықтап, кесте толтырады


    Жануарлар мен өсімдіктер

    Өсімдіктер мен жануарлардың атауы

    Өсетін/ мекендейтін табиғат зонасы

    Таралған зона




















    Үйге тапсырма. Марқакөл мемлекеттік табиғи қорығы бойынша «Қызыл кітапқа» енген фллора мен фауналардың тізімін жасап келу



    Кесте бойынша жануарлардың, өсімдіктердің атауларын анықтайды, салыстырады

    «Салыстыру» әдісі


    Кері байланыс «Тикток әдісі»

    Лайк

    Бөлісемін

    Есімде сақтап аламын


    ҚБ. Жүрек лүпілі


    Кесте





    Сабағымның талдауы:

    Саралау:

    Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

    Жеке тапсырма

    Оқушыларға сабақ басында фотосуреттер көрсете отырып, жеке жұмыс жасауға қолдау көрсетуді жоспарлаймын. Сабақ барысында жеке жұмыс, топтық жұмыс жүзеге асады.

    • Сабақ барысында кластер құрастырту арқылы оқушыларға қолдау көрсетпекпін.

    • Жеке жұмыс кезінде әр оқушы тақырып бойынша берілген тапсырмаларды орындау арқылы өз пікірін сыныпта талдайды, сұрақтарына жауап береді.

    • Кестемен жұмыс арқылы бір-біріне қолдау көрсетіп, көмектеседі. Кесте толтырып, сұраққа қатысты өз пікірлерін жазады.

    • Жеке жұмыстар ұйымдастырылуына байланысты барлық оқушылар бір тапсырманы орындайды, қабілеті жоғары оқушылар басқаларына қарағанда тапсырманы толық, нақты жауап бере отырып жұмыс жасайды деп жоспарлап отырмын.

    Бағалау:

    Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?


    Оқушылардың

    назарын сабаққа шоғырландыру

    мақсатында  оқушылар бір-біріне тілек білдіріп, жағымды психологиялық белсенді көңіл-күй тудырдым. Бұл сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастырды.

    Оқушылардың ой-пікірін білу, салыстыру жасау үшін кестемен жұмысты орындатамын.

    Сабақ соңында кестемен жұмыс арқылы жаңа сабақ бойынша алған білімді меңгеруі анықталады.

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Геометрия Тест 8 сынып
    04.04.2023
    505
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Кудайбергенева Жанерке
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации