Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
туған өлкенің флорасы мен фаунасы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақ жоспары. Өлкетану
Сабақ кезеңі |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы |
Сәлемедесу, оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру, оқушыларға алдағы жұмысқа сәттілік тілей отырып, позитивті психологиялық ахуал тудыру. |
Топ:«Жануарлар және Өсімдіктер» болып бөлінді |
«Жұбыңды табу» әдісі |
Суреттер арқылы |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ұраны:
Туған жер -
тұғырың, Ой шақыру арқылы тақырыпты ашу. Сабақ мақсатымен, тапсырмалармен және бағалау критерийлерімен таныстыру. |
Жануарлар мен өсімдіктердің суреттерін жапсыру,(жануарлар мен өсімдіктердің) оқушылар өз өлкесіне қатысты жануарлар мен өсімдіктерді таңдап алады,артық суреттерді алып тастайды. |
«Ойлан тап» әдісі |
Жануарлар мен өсімдіктердің суреті |
||||||||||||||||||||||||||||
|
1.Тапсырма Мәтінмен жұмыс: Оқушыларға мәтіндік жұмыс беру. Туған өлкенің флорасы және фаунасы Өсімдіктер Алтайдың баурайын шымды-астық тұқымдас шөптер даласы, одан төменірек бетегелі-селеулі, ал жоғарырақта қайыңды-теректі шоқтоғай аралас шөпті-селеулі дала алып жатыр. 700 м және одан биіктеу жерлерде астық дақылды аралас шөпті шалғын алмасқан қылқан жапырақты орман белдеуі басталады. Кенді Алтайда самырсынды-шыршалы-қара самырсынды ормандар басым келеді, ал Оңтүстік Алтайда олармен сібір қара самырсыны аралас өседі. Сауыр жотасының жапырақты ормандарында Тянь-Шань шыршасы өседі. Кенді Алтайда орманды белдеуден жоғары субальпілік, альпілік шалғындар өседі, одан биікте олар қыналарға ауысады. Тарбағатайда алма ағаштары және теректі ормандар тараған. Ал біздің туған өлкемізде: қайың, қарағай, итмұрын, шырғанақ, жалбыз, арша, мойыл, ошаған, тау сарымсағы өседі. Жануарлар Шығыс Қазақстан облысының жануарлар дүниесі өте бай. Мұнда табиғатының әр түрлі болуына байланысты таулық жануарлармен бірге қарағайлы ормандар, далалар және шөлейт жануарлары көп тараған. Алтай мен Сауырдың және Ертіс маңы ормандарында тиін, ақтышқан, кәмшат сияқты қымбат елтірілі аңдардың және құстардың кәсіпшілік маңызы бар. Алакөл мен Зайсан қазаншұңқырларының су қоймаларында ондатра жақсы жерсіндірілген. Ертіс пен оның салаларында, Марқакөл, Зайсан және Алакөлде, Ертіс бойындағы Бұқтырма, Өскемен және Шүлбі бөгендерінде балықтың көптеген түрлері, оның ішінде стерлядь, таймень, хариус сияқты бағалы балықтар көптеп кездеседі. Олардың негізінде балық аулау мен балық өңдеу кәсіпшілігі ұйымдастырылған. Туған өлкемізде жануарлардың көптеген түрі кездеседі: қоян,түлкі, қасқыр, тиын, борсық, суыр, ондатор, бұғы, елік,құндыз т.б. Дескриптор: ТЖ. Мәтінді нақтылау мақсатында «От шашу» әдісін қолдандым. Екі топ бір-біріне сұрақ қояды. Әңгіме соңында қорытынды береді. |
Оқушылар берілген мәтіндерді талдайды 1.Мәтінмен жұмыс жасайды 2.Өлкедегі өсімдіктер мен жануарларды біледі |
«От шашу» әдісі Қ.Б «Мадақтау» керемет, жақсы, әрине т.б.
|
Мәтін |
||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ ортасы |
2.Тапсырма «Кластер» әдісін пайдаланып, ШҚО дағы өсімдіктер мен жануарларды салыстырыңыздар. ТЖ: «Кластер» әдісі бойынша оқушылар алған білімдерін тиянақтайды, оқушылар ақпаратты жинап және сыни тұрғысынан ойлау дағдысы дамиды. 3.Тапсырма : Оқушыларға ашық және жабық сұрақтар қоямын. 1. Туған жерімізде қандай шипалы өсімдіктер бар? 2. ШҚО-дағы қандай ерекше жануарларды білесіңдер? 3. «Қызыл кітап» туралы, тарихы туралы не білесіңдер? 4. Өздерің туып-өскен аудан, ауылдың қандай «Қызыл кітапқа» кірген өсімдіктері мен жануарларын білесіңдер?
|
ШҚОдағы өсімдіктер мен жануарлар туралы, қорғау мәселесі көтеріліп кластер құрастырады, өзара салыстырады |
«Кластер» әдісі ҚБ: «Қошемет» «Жарайсыңдар», «Өте жақсы», «Жақсы» т.б. |
Фотосуреттер, Қызыл кітап (оқулық) Слайд Карточка |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Сергіту сәті арқылы оқушылардың білімін бекіту «Табан ізі» ойыны арқылы оқушыларды әрі сергітіп, әрі сабақ үстіндегі өтілген материалдарды бір қайталап алуына ықпал етемін (ортаға оқушылар шығады. Мұғалім өзіміздің елді мекенде өсетін өсімдіктерге, жануарларға қатысты сұрақ қояды. |
Оқушылар табан іздері арқылы дұрыс жауап берген сайын табан іздерімен жүріп өтеді. Ал теріс жауап берсе келесі табан іздерін баспай келесі оқушыға кезек беріледі. |
«Табан ізі» әдісі |
Дұрыс жауаптары слайдта /өздерін тексеру үшін панелдік тақтада көрсетіледі/ |
||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы |
ЖЖ. Кестемен жұмыс Шығыс Қазақстан облысының өсімдік жануарлары бойынша төмендегі кестені дәптерге толтыру. 4.Тапсырма. «Салыстыру» әдісі арқылы оқушылар Өз өлкесінің өсімдіктері мен жануарларының табиғат зоналары бойынша таралуын, Қызыл кітапқа енген өкілдерін анықтап, кесте толтырады
Үйге тапсырма. Марқакөл мемлекеттік табиғи қорығы бойынша «Қызыл кітапқа» енген фллора мен фауналардың тізімін жасап келу
|
Кесте бойынша жануарлардың, өсімдіктердің атауларын анықтайды, салыстырады |
«Салыстыру» әдісі
Кері байланыс «Тикток әдісі» Лайк Бөлісемін Есімде сақтап аламын
ҚБ. Жүрек лүпілі
|
Кесте |
Сабағымның талдауы:
Саралау: Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Жеке тапсырма Оқушыларға сабақ басында фотосуреттер көрсете отырып, жеке жұмыс жасауға қолдау көрсетуді жоспарлаймын. Сабақ барысында жеке жұмыс, топтық жұмыс жүзеге асады.
|
Бағалау: Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Оқушылардың назарын сабаққа шоғырландыру мақсатында оқушылар бір-біріне тілек білдіріп, жағымды психологиялық белсенді көңіл-күй тудырдым. Бұл сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастырды. Оқушылардың ой-пікірін білу, салыстыру жасау үшін кестемен жұмысты орындатамын.
Сабақ
соңында кестемен
жұмыс арқылы жаңа сабақ
бойынша алған білімді меңгеруі
анықталады. Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |