Материалдар / туған өлкенің флорасы мен фаунасы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

туған өлкенің флорасы мен фаунасы

Материал туралы қысқаша түсінік
ҚМЖ туған өлкенің флорасы мен фаунасы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Сәуір 2023
338
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ жоспары. Өлкетану


Мектеп: Миролюбовка орта мектебі

Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Кудайбергенева Ж.

Сынып: 7 Қатысқандар: 6 Қатыспағандар:0

Күні: қараша 2022 ж.


Сабақтың тақырыбы:

Туған өлкенің флорасы мен фаунасы


Оқу мақсаты

7.3.4.2.өлкеге тән өсімдіктер мен жануарларды анықтайды және саралайды


Сабақтың мақсаттары

Барлығы: Біздің өлкемізге тән өсімдіктер мен жануарлар дүниесіне сипаттама береді;

Көпшілігі: Біздің өлкемізге тән өсімдіктер мен жануарлар дүниесінің «Қызыл кітапқа кіргендерін» анықтайды;


Бағалау критерийі

- ШҚО өсімдіктер мен жануарлар дүниесі туралы талдайды

- Өсімдіктер мен жануарлар дүниесінің сан алуандығын оқулықпен жұмыс жасай отырып анықтайды;

- Тапсырмаларды орындау арқылы «Қызыл кітапқа» енген өсімдіктер мен жануарларды біледі;


Тілдік мақсаттар


Айтылым: оқушылар тақырып бойынша бірі-бірімен пікір алмасады.

Тыңдалым: оқушылар жаңа тақырып бойынша материалды тыңдайды.

Оқылым: оқулықтағы мәтінді оқиды.

Жазылым: Кластер құрастырады, кесте толтырады.

Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

Өсімдіктер иен жануарларды салыстыру арқылы.

Пәнге қатысты тірек сөздер:флора,фауна,Қызыл кітап,дәрілік өсімдіктер

Оқытудың тілдік мақсаты:

Оқушылар орындай алады:

  • Өлкеге тән өсімдік жамылғысы мен жануарлар әлемін сипаттау;

  • Қызыл кітап ж/е өңірдің Қызыл кітабына енген жануарлардың маңызын түсіну;


Құндылықтарға баулу

Патриотизм және азаматтық жауапкершілік, құрмет, ынтымақтастыққа баулу


Пәнаралық байланыс

Биология, география,өлкетану


Тарихи концепт (фокус)

Дәлелдейді, көрсетеді


Алдыңғы білім

Біздің өлкеміздегі өсімдіктер мен жануарлар, Қазақстанның қызыл кітабындағы қорғауға алынған жануарлар мен өсімдіктер туралы білді



Сабақ кезеңі

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


Сәлемедесу, оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру, оқушыларға алдағы жұмысқа сәттілік тілей отырып, позитивті психологиялық ахуал тудыру.


Топ:«Жануарлар және Өсімдіктер» болып бөлінді


«Жұбыңды табу» әдісі

Суреттер арқылы


Сабақтың ұраны:

Туған жер - тұғырың,
Туған ел - қыдырың.

Ой шақыру арқылы тақырыпты ашу.

Сабақ мақсатымен, тапсырмалармен және бағалау критерийлерімен таныстыру.


Жануарлар мен өсімдіктердің суреттерін жапсыру,(жануарлар мен өсімдіктердің) оқушылар өз өлкесіне қатысты жануарлар мен өсімдіктерді таңдап алады,артық суреттерді алып тастайды.

«Ойлан тап» әдісі

Жануарлар мен өсімдіктердің суреті


1.Тапсырма

Мәтінмен жұмыс: Оқушыларға мәтіндік жұмыс беру.

Туған өлкенің флорасы және фаунасы

Өсімдіктер

Алтайдың баурайын шымды-астық тұқымдас шөптер даласы, одан төменірек бетегелі-селеулі, ал жоғарырақта қайыңды-теректі шоқтоғай аралас шөпті-селеулі дала алып жатыр. 700 м және одан биіктеу жерлерде астық дақылды аралас шөпті шалғын алмасқан қылқан жапырақты орман белдеуі басталады. Кенді Алтайда самырсынды-шыршалы-қара самырсынды ормандар басым келеді, ал Оңтүстік Алтайда олармен сібір қара самырсыны аралас өседі. Сауыр жотасының жапырақты ормандарында Тянь-Шань шыршасы өседі. Кенді Алтайда орманды белдеуден жоғары субальпілік, альпілік шалғындар өседі, одан биікте олар қыналарға ауысады. Тарбағатайда алма ағаштары және теректі ормандар тараған. Ал біздің туған өлкемізде: қайың, қарағай, итмұрын, шырғанақ, жалбыз, арша, мойыл, ошаған, тау сарымсағы өседі.

Жануарлар

Шығыс Қазақстан облысының жануарлар дүниесі өте бай. Мұнда табиғатының әр түрлі болуына байланысты таулық жануарлармен бірге қарағайлы ормандар, далалар және шөлейт жануарлары көп тараған. Алтай мен Сауырдың және Ертіс маңы ормандарында тиінақтышқанкәмшат сияқты қымбат елтірілі аңдардың және құстардың кәсіпшілік маңызы бар. Алакөл мен Зайсан қазаншұңқырларының су қоймаларында ондатра жақсы жерсіндірілген. Ертіс пен оның салаларында, Марқакөл, Зайсан және Алакөлде, Ертіс бойындағы Бұқтырма, Өскемен және Шүлбі бөгендерінде балықтың көптеген түрлері, оның ішінде стерлядьтайменьхариус сияқты бағалы балықтар көптеп кездеседі. Олардың негізінде балық аулау мен балық өңдеу кәсіпшілігі ұйымдастырылған. Туған өлкемізде жануарлардың көптеген түрі кездеседі: қоян,түлкі, қасқыр, тиын, борсық, суыр, ондатор, бұғы, елік,құндыз т.б.

Дескриптор:

ТЖ. Мәтінді нақтылау мақсатында «От шашу» әдісін қолдандым. Екі топ бір-біріне сұрақ қояды. Әңгіме соңында қорытынды береді.


Оқушылар берілген мәтіндерді талдайды

1.Мәтінмен жұмыс жасайды

2.Өлкедегі өсімдіктер мен жануарларды біледі


«От шашу» әдісі


Қ.Б «Мадақтау» керемет, жақсы, әрине т.б.



Мәтін

Сабақ ортасы

2.Тапсырма

«Кластер» әдісін пайдаланып, ШҚО дағы өсімдіктер мен жануарларды салыстырыңыздар.

ТЖ: «Кластер» әдісі бойынша оқушылар алған білімдерін тиянақтайды, оқушылар ақпаратты жинап және сыни тұрғысынан ойлау дағдысы дамиды.

3.Тапсырма :

Оқушыларға ашық және жабық сұрақтар қоямын.

1. Туған жерімізде қандай шипалы өсімдіктер бар?

2. ШҚО-дағы қандай ерекше жануарларды білесіңдер?

3. «Қызыл кітап» туралы, тарихы туралы не білесіңдер?

4. Өздерің туып-өскен аудан, ауылдың қандай «Қызыл кітапқа» кірген өсімдіктері мен жануарларын білесіңдер?


ШҚОдағы өсімдіктер мен жануарлар туралы, қорғау мәселесі көтеріліп кластер құрастырады, өзара салыстырады


«Кластер» әдісі


ҚБ: «Қошемет»

«Жарайсыңдар»,

«Өте жақсы», «Жақсы» т.б.



Фотосуреттер, Қызыл кітап

(оқулық)

Слайд







Карточка


Сергіту сәті арқылы оқушылардың білімін бекіту

«Табан ізі» ойыны арқылы оқушыларды әрі сергітіп, әрі сабақ үстіндегі өтілген материалдарды бір қайталап алуына ықпал етемін (ортаға оқушылар шығады. Мұғалім өзіміздің елді мекенде өсетін өсімдіктерге, жануарларға қатысты сұрақ қояды.

Оқушылар табан іздері арқылы дұрыс жауап берген сайын табан іздерімен жүріп өтеді. Ал теріс жауап берсе келесі табан іздерін баспай келесі оқушыға кезек беріледі.


«Табан ізі» әдісі

Дұрыс жауаптары слайдта /өздерін тексеру үшін панелдік тақтада көрсетіледі/

Сабақтың соңы


ЖЖ. Кестемен жұмыс

Шығыс Қазақстан облысының өсімдік жануарлары бойынша төмендегі кестені дәптерге толтыру.

4.Тапсырма.

«Салыстыру» әдісі арқылы оқушылар Өз өлкесінің өсімдіктері мен жануарларының табиғат зоналары бойынша таралуын, Қызыл кітапқа енген өкілдерін анықтап, кесте толтырады


Жануарлар мен өсімдіктер

Өсімдіктер мен жануарлардың атауы

Өсетін/ мекендейтін табиғат зонасы

Таралған зона




















Үйге тапсырма. Марқакөл мемлекеттік табиғи қорығы бойынша «Қызыл кітапқа» енген фллора мен фауналардың тізімін жасап келу



Кесте бойынша жануарлардың, өсімдіктердің атауларын анықтайды, салыстырады

«Салыстыру» әдісі


Кері байланыс «Тикток әдісі»

Лайк

Бөлісемін

Есімде сақтап аламын


ҚБ. Жүрек лүпілі


Кесте





Сабағымның талдауы:

Саралау:

Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Жеке тапсырма

Оқушыларға сабақ басында фотосуреттер көрсете отырып, жеке жұмыс жасауға қолдау көрсетуді жоспарлаймын. Сабақ барысында жеке жұмыс, топтық жұмыс жүзеге асады.

  • Сабақ барысында кластер құрастырту арқылы оқушыларға қолдау көрсетпекпін.

  • Жеке жұмыс кезінде әр оқушы тақырып бойынша берілген тапсырмаларды орындау арқылы өз пікірін сыныпта талдайды, сұрақтарына жауап береді.

  • Кестемен жұмыс арқылы бір-біріне қолдау көрсетіп, көмектеседі. Кесте толтырып, сұраққа қатысты өз пікірлерін жазады.

  • Жеке жұмыстар ұйымдастырылуына байланысты барлық оқушылар бір тапсырманы орындайды, қабілеті жоғары оқушылар басқаларына қарағанда тапсырманы толық, нақты жауап бере отырып жұмыс жасайды деп жоспарлап отырмын.

Бағалау:

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?


Оқушылардың

назарын сабаққа шоғырландыру

мақсатында  оқушылар бір-біріне тілек білдіріп, жағымды психологиялық белсенді көңіл-күй тудырдым. Бұл сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастырды.

Оқушылардың ой-пікірін білу, салыстыру жасау үшін кестемен жұмысты орындатамын.

Сабақ соңында кестемен жұмыс арқылы жаңа сабақ бойынша алған білімді меңгеруі анықталады.

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!