Тың және тыңайған жерлерді игеру

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Тың және тыңайған жерлерді игеру

Материал туралы қысқаша түсінік
Тың және тыңайған жерлерді игеруге арналған Қазақстан тарихынан 9 сыныпқа арналған қысқа мерзімді сабақ жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бөлім:

9.1. Қазақстан «жылымық» кезеңінде (1954-1964 жылдар)


Педагогтің аты-жөні

Абуов Жалғас Абайұлы

Күні:

7,8,11.10.2021ж

Сынып:9

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Тың игеру жылдарындағы Қазақстан.

Зерттеу сұрағы: Тың және тыңайған жерлерді игеру саясаты Қазақстанға қалай әсер етті

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

9.1.1.1 демографиялық өзгерістердің себеп салдарлық байланысын талдау арқылы дәйекті қорытынды жасау жа Қазақстансау:

9.4.1.1. кеңес үкіметі кезіндегі ауылшаруашылығында орын алған өзгерістерге баға беру

Сабақтың мақсаты

Барлығы: Қазақстандағы тың игерудің жағымды, жағымсыз жақтарын анықтайды;

Көбісі: Деректерді пайдалана отырып, тың игеру саясатының Қазақстан ауыл шаруашылығының дамуына әсерін жіктейді;

Кейбірі: Тың және тыңайған жерлерді игеру саясатының Қазақстанға әсерін өздігінше бағалайды

Бағалау критерийлері

Тың игеру саясатының жағымды, жағымсыз жақтарын жіктейді

Сабақтың барысы


Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру

кезеңі


Ой шақыру

Суреттер арқылы бүгінгі тақырыпты анықтаймыз

(М) Кіріспе сөз. Қазақстандағы Тың игеру саясатының барысы

Оқушыларды сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру

Оқушылар өз ойларын ортаға салады.

Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу

Оқушылар өз болжамдарын айтып, талқылау жүргізеді

ҚБ «Мадақтау сэндвичі»


Тақырыптық суреттер

Жаңа сабақ

(Ұ) Батапқы ынталандырушы материал

Мәтінмен жұмыс

«Бейнеметафора» әдісі

«Аяқталмаған тезис» әдісі

Тың игеру - ................................

Тың жер - ...................................

Эрозия - .....................................

Топырақ эрозиясы - ..................

Терминдермен жұмыс

1. Экспорт-Сыртқа өнім шығару

 2. Шовинизм-Өз ұлтын,тобын, табын басқалардан артық көріп,асыра бағалайтын адам

 3. Авантюрист-Оңай олжа табу үшін тәуекелге бару

 4.Гумус-Қара шірінді-топырақ құрамындағы шіріп ыдыраған қара қоңыр түсті органикалық заттар

 5.Демография-(грекше демос –халық)-белгілі бір халықтың,ұлттың,ұлыстың,этникалық топтың санын,құрамы мен құрылымын,аумаққа бөлінуін,өсу не кему динамикасын қоғамдық-тарихи жағдайлармен байланыстырып зерттейтін әлеуметтік ғылым саласы

 6. Экстенсивті даму-(жер немесе мал санының өсуі)

 7. Интенсивті даму-(техниканы, тыңайтқыштарды тиімді пайдалану)

 8.Экология-гректің «тұрақ ,мекен туралы ғылым

9.Эрозия-(лат.erosio – мүжілу) – тау жыныстары мен топырақ бетінің бұзылуы



Ашық алаң

  1. Статистика

  2. Экология

  3. Экономика

  4. Саяси жағжай

  5. Демографиялық жағдай

  6. Әлеуметтік жағдай


Жетістіктер мен кемшіліктер

Жетістіктер

Кемшіліктер

1.

2.

3.

1.

2.

3.




Оқушылар ақпараттық мәтінмен жұмыс жасайды





Сабақ барысында кездескен, бірақ сіз түсінбеген жаңа сөздерді, ұғымдарды өзіңіз белгілеп отырыңыз. «Білемін» яғни «+», «білмеймін» «-» қою арқылы. Бір- бірлеріңізге бұл сөздерді түсіндіресіздер, білмеген жағдайда мен түсіндіремін.


ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады




ҚБ «Кім зерек?»


ҚБ «






ҚБ «Өзін-өзі бағалау»





Ақпараттық мәтін


Үлестірмелі қағаздар







Суреттер





Тірек-сызбалар

Кесте


Карта




ҚБ парағы

Қорытынды

Сабақты қорыту: Тың және тыңайған жерлерді игерудің қай әсері басым: тиімді ме, тиімсіз бе?

Кері байланыс

Бүгінгі сабақтан мен не білдім?

Сабақ барысында қандай қиындыққа кездестің?

Сабақ барысында қандай сұрақ туындады?

Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады


Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды



А4, конспект


Үй тапсырмасы









Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
04.11.2021
777
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі