Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту
мақсаттары
|
9.1.1.1
демографиялық өзгерістердің себеп салдарлық байланысын талдау
арқылы дәйекті қорытынды жасау жа
Қазақстансау:
9.4.1.1. кеңес үкіметі
кезіндегі ауылшаруашылығында орын алған өзгерістерге баға
беру
|
Сабақтың
мақсаты
|
Барлығы: Қазақстандағы тың игерудің
жағымды, жағымсыз жақтарын
анықтайды;
Көбісі: Деректерді пайдалана отырып,
тың игеру саясатының Қазақстан ауыл шаруашылығының дамуына әсерін
жіктейді;
Кейбірі: Тың және тыңайған жерлерді
игеру саясатының Қазақстанға әсерін өздігінше
бағалайды
|
Ұйымдастыру
кезеңі
|
Ой
шақыру
Суреттер арқылы
бүгінгі тақырыпты
анықтаймыз
(М) Кіріспе сөз. Қазақстандағы Тың
игеру саясатының барысы
Оқушыларды сабақтың
тақырыбы және мақсатымен
таныстыру
|
Оқушылар өз ойларын
ортаға салады.
Оқушылар жауаптары
арқылы жаңа тақырыпқа көшу
Оқушылар өз
болжамдарын айтып, талқылау
жүргізеді
|
ҚБ «Мадақтау
сэндвичі»
|
Тақырыптық
суреттер
|
Жаңа
сабақ
|
(Ұ) Батапқы
ынталандырушы материал
Мәтінмен
жұмыс
«Бейнеметафора»
әдісі
«Аяқталмаған
тезис» әдісі
Тың игеру
- ................................
Тың жер
- ...................................
Эрозия
- .....................................
Топырақ эрозиясы
- ..................
Терминдермен
жұмыс
1. Экспорт-Сыртқа
өнім шығару
2. Шовинизм-Өз
ұлтын,тобын, табын басқалардан артық көріп,асыра бағалайтын
адам
3.
Авантюрист-Оңай олжа табу үшін тәуекелге
бару
4.Гумус-Қара
шірінді-топырақ құрамындағы шіріп ыдыраған қара қоңыр түсті
органикалық заттар
5.Демография-(грекше демос –халық)-белгілі бір
халықтың,ұлттың,ұлыстың,этникалық топтың санын,құрамы мен
құрылымын,аумаққа бөлінуін,өсу не кему динамикасын қоғамдық-тарихи
жағдайлармен байланыстырып зерттейтін әлеуметтік ғылым
саласы
6. Экстенсивті
даму-(жер немесе мал санының
өсуі)
7. Интенсивті
даму-(техниканы, тыңайтқыштарды тиімді
пайдалану)
8.Экология-гректің «тұрақ ,мекен туралы
ғылым
9.Эрозия-(лат.erosio –
мүжілу) – тау жыныстары мен топырақ бетінің
бұзылуы
|
|
Ашық
алаң
-
Статистика
-
Экология
-
Экономика
-
Саяси
жағжай
-
Демографиялық
жағдай
-
Әлеуметтік
жағдай
Жетістіктер мен
кемшіліктер
Жетістіктер
|
Кемшіліктер
|
1.
2.
3.
|
1.
2.
3.
|
|
Оқушылар ақпараттық
мәтінмен жұмыс
жасайды
Сабақ барысында
кездескен, бірақ сіз түсінбеген жаңа сөздерді, ұғымдарды өзіңіз
белгілеп отырыңыз. «Білемін» яғни «+», «білмеймін» «-» қою арқылы.
Бір- бірлеріңізге бұл сөздерді түсіндіресіздер, білмеген жағдайда
мен түсіндіремін.
|
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
ҚБ «Кім
зерек?»
ҚБ «
ҚБ «Өзін-өзі
бағалау»
|
Ақпараттық
мәтін
Үлестірмелі
қағаздар
Суреттер
Тірек-сызбалар
Кесте
Карта
ҚБ
парағы
|
Қорытынды
|
Сабақты
қорыту: Тың және тыңайған жерлерді
игерудің қай әсері басым: тиімді ме, тиімсіз
бе?
Кері
байланыс
Бүгінгі сабақтан мен
не білдім?
Сабақ барысында
қандай қиындыққа кездестің?
Сабақ барысында
қандай сұрақ туындады?
|
Тақырып бойынша не
білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін
жазады
|
Оқушылар бағалай
критерийлерімен өз деңгейлерін
бағалайды
|
А4,
конспект
|