Материалдар / Тың және тыңайған жерлерді игеру
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Тың және тыңайған жерлерді игеру

Материал туралы қысқаша түсінік
Тың және тыңайған жерлерді игеруге арналған Қазақстан тарихынан 9 сыныпқа арналған қысқа мерзімді сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Қараша 2021
630
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім:

9.1. Қазақстан «жылымық» кезеңінде (1954-1964 жылдар)


Педагогтің аты-жөні

Абуов Жалғас Абайұлы

Күні:

7,8,11.10.2021ж

Сынып:9

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Тың игеру жылдарындағы Қазақстан.

Зерттеу сұрағы: Тың және тыңайған жерлерді игеру саясаты Қазақстанға қалай әсер етті

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

9.1.1.1 демографиялық өзгерістердің себеп салдарлық байланысын талдау арқылы дәйекті қорытынды жасау жа Қазақстансау:

9.4.1.1. кеңес үкіметі кезіндегі ауылшаруашылығында орын алған өзгерістерге баға беру

Сабақтың мақсаты

Барлығы: Қазақстандағы тың игерудің жағымды, жағымсыз жақтарын анықтайды;

Көбісі: Деректерді пайдалана отырып, тың игеру саясатының Қазақстан ауыл шаруашылығының дамуына әсерін жіктейді;

Кейбірі: Тың және тыңайған жерлерді игеру саясатының Қазақстанға әсерін өздігінше бағалайды

Бағалау критерийлері

Тың игеру саясатының жағымды, жағымсыз жақтарын жіктейді

Сабақтың барысы


Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру

кезеңі


Ой шақыру

Суреттер арқылы бүгінгі тақырыпты анықтаймыз

(М) Кіріспе сөз. Қазақстандағы Тың игеру саясатының барысы

Оқушыларды сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру

Оқушылар өз ойларын ортаға салады.

Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу

Оқушылар өз болжамдарын айтып, талқылау жүргізеді

ҚБ «Мадақтау сэндвичі»


Тақырыптық суреттер

Жаңа сабақ

(Ұ) Батапқы ынталандырушы материал

Мәтінмен жұмыс

«Бейнеметафора» әдісі

«Аяқталмаған тезис» әдісі

Тың игеру - ................................

Тың жер - ...................................

Эрозия - .....................................

Топырақ эрозиясы - ..................

Терминдермен жұмыс

1. Экспорт-Сыртқа өнім шығару

 2. Шовинизм-Өз ұлтын,тобын, табын басқалардан артық көріп,асыра бағалайтын адам

 3. Авантюрист-Оңай олжа табу үшін тәуекелге бару

 4.Гумус-Қара шірінді-топырақ құрамындағы шіріп ыдыраған қара қоңыр түсті органикалық заттар

 5.Демография-(грекше демос –халық)-белгілі бір халықтың,ұлттың,ұлыстың,этникалық топтың санын,құрамы мен құрылымын,аумаққа бөлінуін,өсу не кему динамикасын қоғамдық-тарихи жағдайлармен байланыстырып зерттейтін әлеуметтік ғылым саласы

 6. Экстенсивті даму-(жер немесе мал санының өсуі)

 7. Интенсивті даму-(техниканы, тыңайтқыштарды тиімді пайдалану)

 8.Экология-гректің «тұрақ ,мекен туралы ғылым

9.Эрозия-(лат.erosio – мүжілу) – тау жыныстары мен топырақ бетінің бұзылуы



Ашық алаң

  1. Статистика

  2. Экология

  3. Экономика

  4. Саяси жағжай

  5. Демографиялық жағдай

  6. Әлеуметтік жағдай


Жетістіктер мен кемшіліктер

Жетістіктер

Кемшіліктер

1.

2.

3.

1.

2.

3.




Оқушылар ақпараттық мәтінмен жұмыс жасайды





Сабақ барысында кездескен, бірақ сіз түсінбеген жаңа сөздерді, ұғымдарды өзіңіз белгілеп отырыңыз. «Білемін» яғни «+», «білмеймін» «-» қою арқылы. Бір- бірлеріңізге бұл сөздерді түсіндіресіздер, білмеген жағдайда мен түсіндіремін.


ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады




ҚБ «Кім зерек?»


ҚБ «






ҚБ «Өзін-өзі бағалау»





Ақпараттық мәтін


Үлестірмелі қағаздар







Суреттер





Тірек-сызбалар

Кесте


Карта




ҚБ парағы

Қорытынды

Сабақты қорыту: Тың және тыңайған жерлерді игерудің қай әсері басым: тиімді ме, тиімсіз бе?

Кері байланыс

Бүгінгі сабақтан мен не білдім?

Сабақ барысында қандай қиындыққа кездестің?

Сабақ барысында қандай сұрақ туындады?

Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады


Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды



А4, конспект


Үй тапсырмасы









Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!