Материалдар / Туризм тарихын білесің бе Туризмнің түрі көп. Көсемше

Туризм тарихын білесің бе Туризмнің түрі көп. Көсемше

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқытушыларға арналған сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Маусым 2024
232
0 рет жүктелген
630 ₸ 700 ₸
Бүгін алсаңыз 10% жеңілдік
беріледі
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«Қазтұтынуодағының Қостанай жоғары колледж» Мекемесі

Учреждение "Костанайский высший колледж Казпотребсоюза"

Institution "Kostanay higher college of Kazpotrebsoyuz"



54 ОҚУ САБАҒЫНЫҢ ЖОСПАРЫ

ПЛАН УЧЕБНОГО ЗАНЯТИЯ № _____

LESSON PLAN № _____


Сабақ тақырыбы /Тема занятия /Lesson theme

Туризм тарихын білесің бе? Туризмнің түрі көп. Көсемше ___________

Модуль /пән атауы /Наименование модуля/ дисциплины /Name of the module/discipline

Қазақ тілі және әдебиет_______________________________

Педагог /Подготовил педагог /Teacher _Тулеубаева Толкын Тыйыштыковна_

«______» ____________ 20_____ жыл

1. Жалпы мәліметтер/ Общие сведения/ General information

Курс, топ /Курс, группа /Course, group __1 курс: Л - 9, Л - 10, Мн - 31, Мн – 32_______________

Сабақ түрі/Тип занятия/ Type of activity _____Аралас_____________________________________

Қатысушылар саны/Количество присутствующих /Number of people present _________________

Қатыспағандар саны / Количество отсутствующих / Number of missing ______________________


2. Мақсаты мен міндеттері / Цели, задачи / Goals, objectives

- Жаңа тақырыптарға қатысты берілген сұрақтарға толық жауап беру;

- Мәтін арқылы берілген тапсырмаларды орындау;

- Көсемше етістіктің қызметін білу, ауызша және жазбаша жұмыстарда орынды қолдану


Бағалау критерийлері/ Критерии оценивания/ Evaluation criteria

- Мәтін үзінділері бойынша болжам жасау, тиісті ақпаратты анықтай білу;___________________

- сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын орынды қолданып, диалог құрау;__________________

- мәтіннен көсемше оралымды сөйлемдерді анықтап, оларды ауызша және жазбаша мәтіндер___ құрауда орынды қолдануды үйрену____________________________________________________


Алдыңғы оқыту/ Предшествующее обучение/ Prior training

Ұлттық өнердің тарландары __________________________________________________


3. Күтілетін нәтижелер/ Ожидаемые результаты/Expected results

- Мәтін үзінділері бойынша болжам жасау, тиісті ақпаратты анықтай біледі;__________________

- сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын орынды қолданып, диалог құрай алады; _______

- мәтіннен көсемше оралымды сөйлемдерді анықтай алады, оларды ауызша және жазбаша______ мәтіндер құрауда орынды қолдана біледі.________________________________________________


4. Қажетті ресурстар / Необходимые ресурсы / Required resources

Үлестірмелі мәтіндер, карточкалар, оқулық, фильмнен үзінді____________________________


Әдебиет /Литература/ Literature

Ф.Ш.Оразбаева, Ж.Т.Дәулетбекова, А.Қ.Рауандина, Р.С.Рахметова, Б.Қ.Мукеева.______________

Қазақ тілі мен әдебиет. Тіл - байрақ 11 - сынып, 1-бөлім, 151 - 154 бет___________________








5. Сабақтың барысы /Ход занятия /During the lesson


Сабақтың

кезеңі/ уақыт/

Этап урока/ Время /

Lesson Stage/

Time

Педагогтің әрекеті/ Действия педагога

/ Actions of the teacher

Оқушының әрекеті/ Действия обучающегося/ Student Actions

Бағалау/

Оценивание/

Evaluation

Ресурстар/

Ресурсы/

Resources

I. Сабақтың

басы

Ұйымдастыру кезеңі

Студенттермен амандасу, түгендеу.

Сабаққа дайындықтарын тексеру


Үй тапсырмасын тексеру

Қазақ театрының қайнары. Көсемше

Кәсіби сөздермен жазып келген сөйлемдерін тексеру


Студенттер амандасады.




Студенттер үйде жазып келген тапсырмасын оқиды



II. Сабақтың ортасы

1 тапсырма:

5 бет. Суретке қара. Олар туралы білетін ақпаратыңды айт. Қалай ойлайсың, бұл тұлғалардың бүгінгі сабақ тақырыбына қандай қатысы бар?



Бұл саяхатшылар, туристер суреттері.

Яғни, бүгінгі сабағымыздың тақырыбына тікелей байланысты

Сабақ тақырыбы:

Туризм тарихын білесің бе? Туризмнің түрі көп. Көсемше


2 тапсырма.

Жаңа сөздермен жұмыс

а) берілген сөздердің мағынасын түсіндіреді

Этнотуризм - елдің бай тарихи өткені мен қазақ халқының мәдениетін насихаттайтын туризм.

Көздің жауын алатын – өте әдемі, көрікті.

Емдік сауықтыру - шипажайларда ем алумен қатар болатын демалыс.

Әлеуетті – құдіретті, күшті

Игі іс – жақсы, ізгілікті іс


Оқылым. Жазылым.

ә) сөздерді орыс тіліне аударады, оқиды, жазады

Тамсан - восторг

Ішінара - частичный

Іздемпаз - соискатель

Заң - закон

Керісінше - наоборт

Сағым - мираж


Ой түрткі.

Туризм деген не?

Туризмнің қандай түрлерін білесіз?

Қазақстандағы туризмнің болашағын қалай елестетесіз?


3 тапсырма.

Мәтінмен жұмыс

Мәтінді бірге оқу

Мәтіндегі туризмнің түрлерін кластермен көрсету

Скругленный прямоугольник 1


Скругленный прямоугольник 2 Скругленный прямоугольник 4

Туризмнің

Скругленный прямоугольник 3 Скругленный прямоугольник 5 түрлері

Скругленный прямоугольник 6




Оқытушы студенттедің жауабын өз жауабымен салыстырады.


4 тапсырма.

Ғылыми стилді және мәтін көлеміне қарай түрлерін еске түсіру



5 тапсырма.

Ғылыми стильде жазылған мәтіннің жанрлық және стилдік ерекшеліктерін анықтаңыз

  • ұғымды сипаттауы

  • деректің берілуі

  • жанрлық түрі


Жауабы:

Туризмді ғылми негізде сипаттап, нақты дәлелдер арқылы түсіндірілген.

Мәтіннің мазмұны нақты, деректер баяндау сипатында емес, айтылған пікірі тұжырымды, дәлелді

Жанрлықтүрі:

Мәтіннің көлеміне қарай ірі топқа жататын монография

Студенттердің жауабын тексеріп, салыстырады.

6 тапсырма.

Аудиомәтінді тыңдап, публицистикалық стилдегі мәтіннен негізгі ақпараттарды сызбаға түсіріп көрсетіңіз.


Жауабы:

Қазақстандағы туризм түрлері:

Этнотуризм - қазақ халқының тарихы мен мәдениетінің өзіндік ерекшелігі.

Тау туризмі - Қазақстан тау туризмі үшін қолайлы жер

Емдік сауықтыру туризмі. Қазақстанның территориясында кеңінен таралған.

Мәдени - танымдық туризм - елімізде 25 мыңнан астам ескерткіштер мен көрікті жерлер бар.

Аңшылық, балық аулау.Тауда, көлде әрқашан таза, жұпар ауа.


7 тапсырма.

Екі мәтінді салыстыра отырып, ерекшеліктерін анықтаңыз.

Скругленный прямоугольник 7

Ғылыми стиль


Скругленный прямоугольник 8

Публицистикалық стиль стиь








Жауабы:

Ғылыми стиль

Дәлелді, зерттелген сөзді тура мағынасында алады.

  • Белгілі бір ұғымдығылыми негізде сипаттайды;

  • Нақты дәлелдер арқылы түсіндіреді;

  • Айтылған пікір дәлелді, тұжырымды болады.

Публицистикалық стиль

Шақыру, үндеу, нақтылық (мақала) басым болады.

  • Қоғамдық өмірдегі жаңалықтардан хабардар етеді;

  • Логикалық жағынан қисынды, көңілге қонымды болады;

  • Бұхаралық ақпаратқұралдарына тән.


Тілдік бағдар

Көсемше туралы ақпаратты еске түсіру.

Оқулықтағы 6 беттегі 6 тапсырманы орындау.

Мәтіннен көсемше тұлғалы етістіктерді табу Олардың жасалу жолдарын түсіндіру.








Студенттер сурет бойынша жауап береді





















Берілген сөздердің мағынасын түсіндіреді









Сөздерді аударады, оқиды








Сұрақтарға ауызша жауап береді







Мәтін бойынша кластер құрастырады













Студенттер ғылыми стилді еске түсіреді




Мәтіннің жанрлық және стилдік ерекшеліктерін анықтайды















Аудиомәтін бойынша публицистикалық стилдегі мәтіннен негізгі ақпарат -тарды сызбаға түсіріп көрсетеді


















Екі мәтінді салыстыра отырып, ерекшеліктерін анықтайды





























Мәтіннен көсемше тұлғадағы етістіктерді табады, жасалу жолын түсіндіреді


Дескрип тор:

Сұрақтарға нақты жауап береді.

Термин сөздерге түсініктеме береді














Сөздерің дұрыс мағынасын анықтай біледі

















Сұрақтарғадұрыс жауап бере біледі






Мәтін бойынша кластерді дұрыс құрастыра алады
















Мәтіннің жанрлық және стилдік ерекшелік терін дұрыс анықтай алады.











Аудио мәтін бойынша сызбаға дұрыс түсіріп көрсете біледі

















Екі мәтінді салыстыра отырып, ерекшелік терін анықтай біледі



























Көсемше тұлғадағы етістіктерді таба алады, жасалу жолдарын түсіндіре біледі

Ф.Ш. Оразбаева, Ж.Т. Дәулетбекова, А.Қ.Рауандина, Р.С.Рахметова, Б.Қ.Мукеева.

Қазақ тілі мен әдебиет. Тіл – байрақ 11 – сынып, 1-бөлім


Үлестір мелі материалдар

III. Сабақтың соңы

Қорытынды

Сұрақтарға жауап беру

Саяхат пен туризмнің қандай байланысы бар?

«Саяхатшы», «жиhанкез», «турист» терминдері қандай мағынаны білдіреді?

Адамзат тарихында алғашқы жиhанкез ретінде кім аталды

(ауызша жауап береді)


КЕРІ БАЙЛАНЫС

Рефлексия

Бүгінгі сабақта

Мен білдім ...

Мен үйрендім ...

Маған ұнады ...

Мен үшін қиын болғаны ...

Менің көңіл – күйім


Бағалау



Үй тапсырмасы:

Мәтінді мазмұндау

Оқулықтағы 11 тапсырманы жазбаша орындау





Оқытушы/Преподаватель/ Teacher: Тулеубаева Т.Т.___________





















































Туризм - халықаралық көлемде танылған, аса маңызды мәдени - ағарту, спорттық, демалыс мақсатында ұйымдастырылатын, әлеуметке қрол жетімді саяхаттың түрі.

Ғылыми әдебиеттерде туризмнің 6 түрі көрсетілген. Олар:

Демалу мақсатындағы туризм. Мұндай туризм қысқа мерзімге немесе ұзақ уақытқа ағзаны физикалық немесе психологиялық тұрғыдан қалпына келтіру мақсатында жүзеге асырылады. Бұл топқа емделіп, әл – ауқатын қалпына келтіруге климат, теңіз суы секілді табиғи құбылыстар пайдаланылатын алыс – жақын жерлердегі курорттық демалысты да жатқызуға болады.

Мәдениетті зерттеу мақсатындағы туризм. Бұл туризм өзге елдің рухани құндылықтарын, мәдениетін, тарихын зерттеп, білуге бағытталады. Ол танымдық және діни табынушылық блып бөлінді.

Қоғамдық туризм. Қоғамдық туризм саяхатшының өз туысқандарын, таныстарын, достарын көру, қонақ болу мақсатында жүзеге асырылды. Сондай - ақ бұл топқа клубтық туризмді де жатқызуға болады.

Спорттық туризм. Спорттық туризмге белгілі бір спорттық іс - шараға белсенді қатысуға бағытталған жолсапар да жатады. Белсенді түрде спорттық жарысқа қатысу саяхатшының өз қалауына байланысты. Қазіргі кезде Қазақстанда да бұл абағыттағы саяхаттар күнделікті өмір салтына еніп үлгерген.

Экономикалық туризм - кәсіптік және коммерциялық мақсатта жүзеге

Саяхат - адамдардың әртүрлі мақсатынабайланысты кеңістіктегі қозғалысы. Адамзат тарихында саяхаттау сауданы дамыту, жаңа жерледі жаулап алып, игеру, ресурс іздеу секілді мақсаттарға байланысты болды. Адамның түрлі қажеттілігі саяхат түрлерінің көбеюіне әкелді.



Зерттеу





























Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!