Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді
жоспардың тарауы:
10.3С
Туынды
Күні: 01.03.2021
ж.
Мұғалімнің
аты-жөні: Бабиева Ж.С.
Сынып:
10
Қатысқандар:
Қатыспағандар:
Сабақтың
тақырыбы
Туынды табу
ережелері
Осы сабақта қол
жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына
сілтеме)
10.4.1.16-аргумент өсімшесі мен функция
өсімшесінің анықтамаларын
білу;
10.4.1.17-функция туындысының
анықтамасын білу және анықтама бойынша функцияның туындысын
табу;
10.4.1.18-тұрақты функцияның және
дәрежелік функцияның туындыларын
табу;
Сабақтың
мақсаты
Барлық
оқушылар орындай алады:функция туындысының
анықтамасын білу және анықтама бойынша функцияның туындысын тауып
және тұрақты функцияның және дәрежелік функцияның туындыларын
тауып10 минутта 5 тапсырманың
2-ін келтіре алады.
Оқушылардың
көпшілігі орындай алады:функция туындысының
анықтамасын білу және анықтама бойынша функцияның туындысын тауып
және тұрақты функцияның және дәрежелік функцияның туындыларын
тауып10 минутта 5 тапмырманың
3-ін орындай алады;
Кейбір
оқушылар
орындай
алады:функция туындысының
анықтамасын білу және анықтама бойынша функцияның туындысын тауып
және тұрақты функцияның және дәрежелік функцияның туындыларын
тауып10 минутта 5 тапсырманың
кем дегенде 4-ін орындай
алады.
Бағалау
критерийі
Оқушылар осы тақырып
бойынша білу, түсіну, талдау, қолдану, анализ, синтез ойлау
дағдыларын қалыптастыруы тиіс.
Құндылықтарға
баулу
Ынтымақтастық,
адамгершілік, коллоборативті орта қалыптастыру, өзіндік оқуға
баулуаясында патриоттыққа
тәрбиелеу
Пәнаралық
байланыс
Геометрия, тұрмыста
қолдана алу
Тақырып бойынша алдыңғы
білім
7-8-сынып
Алгебра
Сабақ
барысы
Сабақтың
жоспарлан
ған
кезеңдері
Сабақтағы
жоспарланған жаттығу
түрлері
Ресурстар
Сабақтың
басы
5
минут
Ұйымдастыру
сәті
Үй жұмысын
тексеру: №7.15
«Миға
шабуыл»арқылы оқушыларға логикалық
сұрақтар қою
Дифференцицация: Блум
таксономиясы бойынша А-білу, түсіну, В- қолдану, С- талдау, бағалау
ойлау деңгейлеріне байланысты тапсырмалар
ұсынылады.
Жеке
жұмыс
10
минут
1
2
3
4
5
Кері байланыс: Мадақтау
тәсілі
Қалыптастырушы бағалау: Табыс
ағашы
Дифференцицация: Блум
таксономиясы бойынша А-білу, түсіну, В- қолдану, С- талдау, бағалау
ойлау деңгейлеріне байланысты тапсырмалар
ұсынылады.
Сабақтың
соңы
5
минут
Сабақты бекіту
Рефлексия
Не білдік? Не үйрендік? Нені білгім келеді? деген
сұрақтарға жауап алу.
Маған сабақ ұнады. Тақырыпты
меңгердім.
Тақырыпты түсіндім, бірақ есептеген кезде
қиналамын.
Сабақ маған түсініксіз.
Үйге тапсырма:№7.12-7.14
Саралау – Сіз
қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға
қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар
бересіз?
Бағалау – Сіз
оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап
отырсыз?
Денсаулық және
қауіпсіздік техникасын сақтау
Сабақ бойынша
рефлексия
Жалпы
бағалау
Сабақта ең жақсы
өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға
қатысты)?
1:
2:
Сабақтың бұдан да
жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға
қатысты)?
1:
2:
Осы сабақтың
барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың
жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабқтарда
не нәрсеге назар аудару
қажет?
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз