Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Туындының көмегімен функцияны зерттеу және графигін салу. ҚМЖ 10 сынып ЖМБ алгебра 4 тоқсан
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Туындының көмегімен функцияны зерттеу және графигін салу. ҚМЖ 10 сынып ЖМБ алгебра 4 тоқсан
Материал туралы қысқаша түсінік
10.4.1.33 - туындының көмегімен функцияның қасиеттерін зерттеу және оның графигін салу;
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Таныстым:
ҚазақстанРеспубликасыОқу-ағартуминистрлігі
Момынай жалпы орта білім
беретін мектебі
Қысқамерзімді(сабақ)жоспары
Пәні:Алгебра ЖМБ
Тақырыбы:Туындының
көмегімен функцияны зерттеу және графигін салу.
Бөлім:
10.3АТуындының
қолданылуы
ПедагогтіңТ.А.Ә.
Алиева
Гүлжан Аманкулкызы
Күні:
18.04.2024ж
Сынып: 10 «Ә»
Қатысушыларсаны:
Қатыспағандарсаны:
Сабақтыңтақырыбы
Туындының көмегімен функцияны
зерттеу және графигін салу.
Оқубағдарламасынасәйкесоқытумақсаттары
10.4.1.33 - туындының
көмегімен функцияның қасиеттерін зерттеу және оның графигін
салу;
Сабақтыңмақсаты
Туындыны қолданып функцияның
қасиеттерін зерттеу және оның графигін
салу.
Сабақтың
барысы
Сабақтың кезеңі/
уақыт
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурс
тар
Сабақтың
басы
Оқушылармен амандасу, түгендеу, назарын
сабаққа аудару
Жағымды психологиялық ахуал орнату.
Оқу
мақсаттарымен таныстыру.
Үй тапсырмасын
тексеру.
Жинақтала
ды, сабаққа
ынталанады.
Оқулық.
Сабақтың
ортасы
Өткен сабақты
пысықтау
Функцияны зерттеп,
графигін сызу алгоритмі:
Функцияның анықталу облысын
тауып, егер бар болса, оның үзіліс нүктелерін анықтау
қажет;
Функцияның асимптоталарын табу
қажет;
Функцияның тақ-жұптығын,
периодтылығын анықтау қажет;
Функцияның координата
осьтерімен қиылысу нүктелерін табу қажет;
Функцияның бірінші ретті
туындысы арқылы оның өсу-кему аралықтарын, экстремумдарын табу
қажет;
Функцияның екінші ретті
туындысы арқылы оның ойыс-дөңес аралықтарын, иілу нүктелерін
анықтау қажет;
Қажет болса, функция графигіне
тиісті тағы бірнеше нүктенің координаттарын тауып, анықталған
мәліметтерді кестеге толтырған тиімді. Соңында функция графигін
салу керек.
№4.Функция графигінің
дөңес (ойыс) аралықтары мен иілу нүктесін
анықтаңыз:
№5.r(x) =
x3+ 4x² +
3x функциясын зерттеп, графигін салыңыз
Алдыңғы сабақта алған
білімдерін еске түсіреді
Қосымша ақпарат көздерін
пайдалана отырып түсінеді
Тапсырманы жұптасып
орындайды
Дескрипторды
қолданады
Дескриптор бойынша
бағаланады.
bilimland.kz
Сабақтың
соңы
Үй жұмысы: №
Рефлексия.
Білемін
Білдім
Білгім
келеді
Үй жұмысын
алады.
Рефлексияны
орындайды
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз