Күні: 11.02.2020
ж.
Сынып: 5
«А»
Сағат: 1500
Өтілетін
орны: Демалыс
бөлмесі
Тақырыбы: Үй
жануарлары.
Білімділік
мақсаты: Балалардың үй жануарлары
туралы білімдерін толықтыру. Олардың адамға пайдасы туралы түсінік
беру.
Тәрбиелік
мақсаты: Үй жануарларына қамқорлық
танытып, бағалай білуге, оларды қорғауға, еңбексүйгіштікке
тәрбиелеу.
Дамытушылық
мақсаты: Сөздерді бір-бірімен дұрыс
байланыстырып сөйлеуін қадағалау. Сұрақ-жауап арқылы баланың
ой-өрісін дамытып, сөздік қорын жетілдіру.
Түзету
мақсаты: Есте сақтау қабілеттерін
арттыру. Дыбыстардың дұрыс айтылуын
қадағалау.
Көрнекілігі: Үй жануарларының суреттері,
қима қағаздар,
плакатқа жазылған сұрақтар,
жұмбақтар.
Жаңа
сөздер: Үй жануары, төрт түлік төл,
үйшік, күзетеді.
Барысы:
Тәрбиеші: - Балалар,
амандасамыз.
Тәрбиеші: - Балалар, ашық
тәрбие сағатымыздың тақырыбын бірге
оқимыз.
Оқушылар: - Үй жануарлары
(бірге оқимыз).
Тәрбиеші: - Балалар, үй
жануарларының ішіндегі төрт түлік –
халқымыздың
байлығы да, берекесі осы
малдар.
Тәрбиеші: - Балалар, үй
жануарларына нелер жатады?
Оқушы: - Түйе, сиыр, жылқы,
қой, ешкі, ит, мысық.
Тәрбиеші: - Ит пен мысық қайда
тұрады?
Оқушы: - Ит үйдің сыртында
үйшікте тұрады.
Ол үйді
күзетеді.
Тәрбиеші: - Мысық қайда
тұрады?
Оқушы: - Мысық адамдармен
бірге үйде тұрады.
Тәрбиеші: - Балалар, осы
жануарлардың аттарын атаңдар. (сурет)
Оқушы: - Түйе, сиыр, жылқы,
қой, ешкі.
Тәрбиеші: - Балалар, төрт
түліктің адамдарға қандай пайдасы бар?
Оқушы: - Етін жесе – тамақ,
сүтін ішсе – сусын, жүні – кисе киім,
мінсе – көлік
болған.
Тәрбиеші: - Дұрыс,
балалар!
Тәрбиеші: - Балалар, енді төрт
түлік туралы жұмбақтар шешеміз.
Тәрбиеші: Кезекті бір
жануар
Үстінде екі тауы
бар. (Түйе)
Тәрбиеші: Басында екі таяғы
бар,
Төрт аяғы
бар.
Бірақ тағы сақалы
бар. (Ешкі)
Тәрбиеші: Екі айнасы
бар,
Екі найзасы
бар.
Төрт жылтырмағы
бар,
Бір шыпыртқысы
бар. (Сиыр)
Тәрбиеші: Еекуі елеңдеп
келеді
Төртеуі төбелесіп
келеді. (Жылқы)
Тәрбиеші: - Балалар, сендерді
ата-әжелерің қандай сөзбен еркелетеді?
Оқушы: - Ботақаным, құлыным,
қошақаным, қозым, кішкентай лағым.
Тәрбиеші: - Балалар, сендерді
сүйкімді жануарлармен еркелетеді екен.
Тәрбиеші: - Балалар! Енді төрт
түліктің өз төлдеріне арнаған тақпақтарын
айтыңдар.
Сиыр: Ақ бұзауым
ұнайды,
«Мө-мө» деп сүт
сұрайды.
Тұмсығын созып
қарайды,
Тілімен мұрнын
жалайды.
Қой: Кіп-кішкене
момақан,
Қошақанды
ұнатады.
Сүйеді апам қозым
деп,
Қошақаным өзім
деп.
Жылқы: Құлыншағым,
құндызым,
Құлдырайды
шабады.
Жылтылдаған
жұлдызым,
Құстай қанат
қағады.
Түйе: Айналайын,
ботам,
Қандай күлте,
жотаң.
Табандарың
жалпақ,
Теріп жейсің
жантақ.
Ешкі: Шөре-шөре
лағым,
Тентек болма
шырағым.
Секектеме деміңді
ал,
Селтеңдемей
құлағың.
Тәрбиеші: - Жарайсыңдар,
балалар!
Тәрбиеші: - Балалар! Енді
кестемен жұмыс жасаймыз.
|
Мал
|
Төл
|
Дыбыс
шығаруы
|
1
|
Түйе
|
*
Бота
|
|
2
|
Сиыр
|
*
Бұзау
|
|
3
|
Қой
|
*
Қозы
|
|
4
|
Жылқы
|
*
Құлын
|
|
5
|
Ешкі
|
*
Лақ
|
|
Тәрбиеші: - Балалар! Өз
үйлеріңде малдарға қалай қарайсыңдар?
Оқушы: - Малдарға шөп береміз,
жем береміз, астын тазалаймыз,
су
береміз.
Тәрбиеші: - Малды ұруға,
тебуге болады ма?
Оқушы: - Төрт түлікті ұруға,
тебуге болмайды.
Оларды бағалай білу керек.
Қорғау керек.
Тәрбиеші: - Дұрыс,
балалар!
Тәрбиеші: - Балалар! Енді
сөйлемді жалғастырып жазамыз.
Оқушы: - Бие сүтінен жасалатын
сусын - ... .
Түйе сүтінен жасалатын сусын -
... .
Ұйытылған сүт - ...
.
Май, қаймақ алынады - ...
.
Тәрбиеші: - Қане, балалар!
Енді орнымыздан тұрып жылулық шеңберін
құрайық. Жылқы жылына арналған
тілектерімізді айтайық.
Оқушы: Еліміз аман
болсын!
Аспанымыз ашық
болсын!
Деніміз сау
болсын!
Ата-анамыз қасымызда
болсын!
Жылқы жылы бақыт
әкелсін!
Төрт түлігіміз түгел
болсын!
Ақ мол
болсын!
Бәріміз дос
болайық!
Бәріміз аман
болайық!
Тәрбиеші: - Балалар,
тілектеріміз қабыл болсын!
Тәрбиеші: - Жарайсыңдар,
балалар!
Қорытынды: - Бүгін ашық тәрбие
сағатымызда қандай тақырып өттік?
Біз не
істедік?
Не
білдік?
Балалар: - Біз сөйледік,
сұрақтарға жауап бердік, кестемен жұмыс
жасадық, жұмбақтар шештік,
малдың төлдерін білдік.
білдік.
Тәрбиеші: - Дұрыс,
жарайсыңдар!
Сендер бүгін жақсы
сөйледіңдер.
Сендерге көп
рахмет!
Балалар
қоштасамыз.