Үй мәдениеті. Жеке бастың гигиенасы. Өз-өзіне күтім жасау. 5 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Үй мәдениеті. Жеке бастың гигиенасы. Өз-өзіне күтім жасау. 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Үй мәдениеті. Жеке бастың гигиенасы. Өз-өзіне күтім жасау. сабақ жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді сабақ жоспары


Көркем еңбек

Мектеп: Әл-Фараби атындағы №21 мамандырылған гимназия

Күні: 04-05.22.

Оқытушының аты-жөні: Ахметкереева А.С.

Сынып:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар:

Бөлім:4

Үй мәдениеті.

Ашық сабақтың тақырыбы:

Үй мәдениеті. Жеке бастың гигиенасы. Өз-өзіне күтім жасау.

Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары

5.2.5.3 жеке басының гигиенасы ережелерін зерделеу және сипаттау, әртүрлі шаш пен тері түрін анықтау;

5.2.5.4 өз бетінше өз-өзіне қарау әрекеттері мен тәсілдерін таңдау және қолдану

Сабақтың мақсаты:

1. Жеке басының гигиенасы ережелерін зерделеу және сипаттау, әртүрлі шаш пен тері түрін анықтау;

2. Өз бетінше өз-өзіне қарау әрекеттері мен тәсілдерін таңдау және қолдану

3.Зертхана жұмысы.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушылардың әрекеті

Бағалау


Ресурстар

Басталуы



Ұйымдастыру кезеңі.

Оқушылармен сәлемдесу. Психологиялық ахуалды қалыптастыру. Назарларын сабаққа аудару.

Өткен сабақты пысықтау мақсатында «Сұрақ жауап » әдісін қолдану.

Тоқымаматериалдар. Құрақ құру.

Материя таңдау.

1.Жаңа тақырып мазмұнын ашу мақсатында төмендегідей сұрақтар қойылады:

Денсаулыққа байланысты мақал-мәтел айту.

Сергіту сәті.

Оқушылар амандасып ,бір-біріне сәттілік тілейді.


Ойлан , бірік, бөліс әдісі арқылы оқушылар қайталау сұрақтарына жауап береді.

Сергіту сәті.












Бірін –бірі бағалау.


Оқулық және қосымша ақпараттар







Оқулықтағы түсініктемелер мен иллюстрациялық суреттер



Ортасы



1. Жеке басының гигиенасы ережелерін зерделеу және сипаттау, әртүрлі шаш пен тері түрін анықтау.


2. Өз бетінше өз-өзіне қарау әрекеттері мен тәсілдерін таңдау және қолдану.


3.Зертхана жұмысы

Зертхана.

Оқушыларды 4 топқа бөліп тапсырма берілді.

Оқушылар берілген тапсырманы зерттеп,талқылап тарихын айтып,ойларын ортаға салу керек.


1топ:











2топ:








3топ:









4 топ:

Жеке бас гигиенасы туралы ереже.








Әр оқушы жеке бас гигиенасына тоқталу.








Топпен жұмыс






1.Шаш гигиенасы.

Шаш күтіміне не жатады?


1.Аяқ киім күтімі

Аяқ киім күтімі туралы не білесіңдер?



1Тері күтімі

Теріге қалай күтім жасау керек?


Тамақтану гигиенасы

Тамақтану гигиенасы туралы әңгіме қозғау.






























Бірін –бірі бағалау.


Түрлі ақпарат көздерін қолдану

Аяқталуы



Бүгінгі сабақтағы білім деңгейінің қаншалықты нәтижеге жеткендігін көрсетеді.


Кері байланыс

Оқушылар рефлекциясы : – мен бүгін бәрін жақсы орындадым, сондықтан көңіл-күйім котеріңкі.

мен тапсырманы толықтырамын, көңіл күйім орташа.

- мен тапсырманы орындай алмадым , көңіл –күйім жоқ.


Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау.


Оқушылардың берілген жауаптарына пікір айту.





Қосымша ақпарат

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?


Бaқылay, қaдaғaлay, қoлдay көpceтy, бaғыттay, cұpaқ-жayaп эталондарына сәйкес критерийлер бойынша бірін-бірі бағалау.

Қорытынды бағалау

Ең жақсы өткен екі тапсырманы атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты)

1:

Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытуға және үйренуге қатысты)?

1:

2:

Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпаратты білдім?

1:

2:





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
09.06.2023
761
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі