Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Үйде оқыту қазақ тілі 7-сынып 1-тоқсан 24-25 оқу жылы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
ҚМЖ
( қысқа мерзімді сабақ жоспары)
Пән: Қазақ тілі І тоқсан
№1
Бөлім |
Менің туған өлкем |
||||||
Мұғалімнің аты-жөні |
|
||||||
Күні |
|
||||||
Сынып: 7 |
Оқушының аты-жөні: |
||||||
Сабақтың тақырыбы |
Дыбыс және әріп |
||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
7.1.1.1 дауысты және дауыссыз дыбыстар түрлерін ажырату |
||||||
Сабақтың мақсаты |
Дауысты және дауыссыз дыбыстарды ажырата білу. |
||||||
Түзету-дамыту |
Оқушының сабаққа деген қызығушылығын ояту ойлау, тыңдау, сөйлеу дағдыларын қалыптастыру; |
||||||
Сабақтың барысы |
|||||||
Сабақтың кезеңдері |
Мұғаліммен оқушының біріккен қызметі мазмұны |
Оқушының қызметінің нәтижесі |
Ресурстар |
||||
І .Ұйымдастыру кезеңі 2 мин |
-Сәлемдесу; -Оқушының зейінін сабаққа аудару -Үйге берілген тапсырманы сұрау Бүгінгі сабақтың тақырыбын айту Сабақ мақсатын хабарлау |
Сәлемдесу |
|
||||
ІІ. Жаңа сабақ 20 мин Тапсырмамен жұмыс 15 мин |
Дауысты дыбыстардың айтылу ерекшеліктері мыналар: 1.Дауысты дыбыстар айтылу кезінде ауыз қуысыннан еркін шығады. 2.Дауысты дыбыстар созылып айтылады. 3.Дауысты дыбыстар буын құрай алады. Айтылу кезінде кедергіге ұшырамай жасалған дыбыстарды дауысты дыбыс дейміз. Дауысты дыбыстар: а,ә,е,о,ө,ұ,ү.ы,і,и,у. Дауыссыз дыбыстар және олардың түрлері айтылу кезінде ауаның еркін шықпай ,кедергіге ұшырап айтылуын дауыссыз дыбыстар дейміз. Дауыссыз дыбыстардың ерекшелігі: Дауыссыз дыбыстар ауыз қуысынан кедергіге ұшырап шығады. Дауыссыз дыбыстар созылып айтуға келмейді. Дауыссыз дыбыстар буын құрай алмайды. Дауыссыз дыбыстар мыналар: б,в,г,ғ,д,ж,з,к,қ,л,м,н,ң,п,р,с,т,у,ф,х,ц,ч,шh,щ 1-тапсырма.1.Сөздерді оқы. Қыр, Отан, малшы, ар, таң, ақыл, тал, жұрт, отыз, қол, ас, бұлт, ер, жиһаз, қызыл, жел, көк, ат, жер, шаң, өрт, ор, өрік, жар, мектеп, шахтер 2.Дыбыс санына қарай сөздерді әр бағанға топтап жаз. Үлгі: ат / тал / жұрт / қызыл Қ.Б Оқушыны әр талпынысына мақтау 2- тапсырма. Сөздерді оқы. Бала, ата, азамат, шипажай, шапан, ауыл, жайлау, бейбітшілік, текемет, күн. 2. Әр сөзде неше дыбыс, неше әріп барын айт. 3.Қарамен жазылған сөздермен сөйлем құрастыр. Қ.Б Жарайсың! Сөзі арқылы мадақтау |
Тақырып бойынша сұрақтарға жауап берді |
Оқулық Қазақ тілі Бекмұхамбетова К.М. 4-6 бет Бейнеролик
|
||||
Сергіту сәті 3 мин |
Оқушы саусақтарын жаттықтырады Ормандағы аюдың, Құлпынай көп екен. Теріп, теріп аламыз, Қалтамызға саламыз. |
Сергіту жаттығуын орындады |
|
||||
Бекіту 2 мин |
Дауысты және дауыссыз дыбыстарды қалай ажыратамыз? |
|
Суреттер |
||||
Қорытынды 2 мин |
Дауысты дыбыс деген не? Дауыссыз дыбыс деген не? Бағалау: Оқушының сабаққа қатысуына, белсенділігіне қарай бағалау. Үйге тапсырмасы 5-6 бет, 3,7-тапсырмалар |
Сурет атауларын айтты |
суреттер |
||||
|
|
||||||
|
Күнделікке жазу |
||||||
|
Рефлексия |
|
ҚМЖ
( қысқа мерзімді сабақ жоспары)
Пән: Қазақ тілі І тоқсан
№2
Бөлім |
Менің туған өлкем |
||||
Мұғалімнің аты-жөні |
|
||||
Күні |
|
||||
Сынып: 7 |
Оқушының аты-жөні: |
||||
Сабақтың тақырыбы |
Дауысты дыбыстар және олардың түрлері |
||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
8.1.1.2 дауысты және дауыссыз дыбыстар түрлерін ажырату |
||||
Сабақтың мақсаты |
Жуан және жіңішке дауысты дыбыстарды ажырата білу. |
||||
Түзету-дамыту |
Оқушының сабаққа деген қызығушылығын ояту ойлау, тыңдау, сөйлеу дағдыларын қалыптастыру; |
||||
Сабақтың барысы |
|||||
Сабақтың кезеңдері |
Мұғаліммен оқушының біріккен қызметі мазмұны |
Оқушының қызметінің нәтижесі |
Рессурстар |
||
І .Ұйымдастыру кезеңі 2 мин |
-Сәлемдесу; -Оқушының зейінін сабаққа аудару -Үйге берілген тапсырманы сұрау Бүгінгі сабақтың тақырыбын айту Сабақ мақсатын хабарлау |
Сәлемдесу |
|||
ІІ. Жаңа сабақ 20 мин Тапсырмамен жұмыс 15 мин |
Дауысты дыбыстар Дауысты дыбыстардың айтылу ерекшеліктері мыналар: 1.Дауысты дыбыстар айтылу кезінде ауыз қуысыннан еркін шығады. 2.Дауысты дыбыстар созылып айтылады. 3.Дауысты дыбыстар буын құрай алады. Айтылу кезінде кедергіге ұшырамай жасалған дыбыстарды дауысты дыбыс дейміз. Жуан дауыстылар: а, о, ұ, ы у Жіңішке дауыстылар: ә, е, ү, і,ө, э, и, у 1-тапсырма. Сөздерді оқып,дауысты дыбыстардың астын сыз. Елтаңба, әнұран, ел, мемлекет, еркіндік, азаттық, бақыт, азамат, ұрпақ, жолаушы, шәкірт, мұғалім, ұстаз, дәрігер, қорғаушы, шығарма, ынталы, көкжиек, мирас, кемпірқосақ, аспан, Ай, жұлдыз, Күн,жаңбыр. Қ.Б Оқушыны әр талпынысына мақтау 3-тапсырма. Көп нүктенің орнына дауысты дыбыстарды қойып, көшіріп жаз Н...н, к...мпит, ш...жық, қ...ймақ, с...т, айр... н, с...збе, қ...мыз, қ...зы, бесб...рмақ. Қ.Б Жарайсың! Сөзі арқылы мадақтау |
Тақырып бойынша сұрақтарға жауап берді |
Оқулық Қазақ тілі Бекмұхамбетова К.М. 7- бет Бейнеролик
|
||
Сергіту сәті 3 мин |
Сергіту жаттығуын орындады |
|
|||
Бекіту 2 мин |
Жуан және жіңішке дауыстыларды қалай ажыратамыз? |
|
Суреттер |
||
Қорытынды 2 мин |
Дауысты және дауыссыз дыбыстарды қалай ажыратамыз? Бағалау Оқушының сабаққа қатысуына, белсенділігіне қарай бағалау. Үй тапсырмасы 7- бет, 2- тапсырма |
Сурет атауларын айтты |
Суреттер |
||
|
|
||||
|
Күнделікке жазу |
||||
Рефлексия |
|
ҚМЖ
( қысқа мерзімді сабақ жоспары)
Пән: Қазақ тілі І тоқсан
№3
Бөлім |
Менің туған өлкем |
||||
Мұғалімнің аты-жөні |
|
||||
Күні |
|
||||
Сынып: 7 |
Оқушының аты-жөні: |
||||
Сабақтың тақырыбы |
Дауыссыз дыбыстар және олардың түрлері |
||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
7.1.1.1 дауысты және дауыссыз дыбыстар түрлерін ажырату |
||||
Сабақтың мақсаты |
Дауыссыз дыбыстарды ажырата білу. |
||||
Түзету-дамыту |
Оқушының сабаққа деген қызығушылығын ояту ойлау, тыңдау, сөйлеу дағдыларын қалыптастыру; |
||||
Сабақтың барысы |
|||||
Сабақтың кезеңдері |
Мұғаліммен оқушының біріккен қызметі мазмұны |
Оқушының қызметінің нәтижесі |
Ресурстар |
||
І .Ұйымдастыру кезеңі 2 мин |
-Сәлемдесу; -Оқушының зейінін сабаққа аудару -Үйге берілген тапсырманы сұрау Бүгінгі сабақтың тақырыбын айту Сабақ мақсатын хабарлау |
Сәлемдесу |
|
||
ІІ. Жаңа сабақ 20 мин Тапсырмамен жұмыс 15 мин |
Дауыссыз дыбыстар Дауыссыз дыбыстар және олардың түрлері айтылу кезінде ауаның еркін шықпай ,кедергіге ұшырап айтылуын дауыссыз дыбыстар дейміз. Дауыссыз дыбыстардың ерекшелігі: Дауыссыз дыбыстар ауыз қуысынан кедергіге ұшырап шығады. Дауыссыз дыбыстар созылып айтуға келмейді. Дауыссыз дыбыстар буын құрай алмайды. Дауыссыз дыбыстар мыналар: б,в,г,ғ,д,ж,з,к,қ,л,м,н,ң,п,р,с,т,у,ф,х,ц,ч,ш,h,щ 1-тапсырма. Сөздерді оқып,көшіріп жаз. Қатаң дауыссыз дыбыстардың астын сыз Кітап, сабақ, ұршық, жарыс, доп, сағат, керуен, хат, циркуль, чемпион, қап, сүт, астық, ащы, тұщы Қ.Б Оқушыны әр талпынысына мақтау 2- тапсырма. Мына сөздердегі қатаң дауыссыздарды жанына теріп жаз. Үлгі: достық – с,т,қ Достық, қыс, Отан, ферма, қант, мектеп, астық, форма, цех, моншақ, чемпион, сыйлық, халат,күрес. Қ.Б Жарайсың! Сөзі арқылы мадақтау |
Тақырып бойынша сұрақтарға жауап берді |
Оқулық Қазақ тілі Бекмұхамбетова К.М. 9-10 бет Бейнеролик
|
||
Сергіту сәті 3 мин |
Оқушы саусақтарын жаттықтырады Ормандағы аюдың, Құлпынай көп екен. Теріп, теріп аламыз, Қалтамызға саламыз. |
Сергіту жаттығуын орындады |
|
||
Бекіту 2 мин |
Дауыссыз дыбыс деген не? |
|
Суреттер |
||
Қорытынды 2 мин |
Дауыссыз дыбыстың түрлерін ата? Бағалау Оқушының сабаққа қатысуына, белсенділігіне қарай бағалау. Үй тапсырмасы 10-бет, 4- тапсырма Рефлексия |
Сурет атауларын айтты |
суреттер |
||
|
|
||||
Күнделікке жазу |
|
||||
|
|
ҚМЖ
( қысқа мерзімді сабақ жоспары)
Пән: Қазақ тілі І тоқсан
№4
Бөлім |
Менің туған өлкем |
||||
Мұғалімнің аты-жөні |
|
||||
Күні |
|
||||
Сынып: 7 |
Оқушының аты-жөні: |
||||
Сабақтың тақырыбы |
Ұяң дауыссыз дыбыстар |
||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
7.1.1.1 дауыссыз дыбыстардың түрлерін ажырату |
||||
Сабақтың мақсаты |
Дауыссыз дыбыстарды ажырата білу. |
||||
Түзету-дамыту |
Оқушының сабаққа деген қызығушылығын ояту ойлау, тыңдау, сөйлеу дағдыларын қалыптастыру; |
||||
Сабақтың барысы |
|||||
Сабақтың кезеңдері |
Мұғаліммен оқушының біріккен қызметі мазмұны |
Ресурстар |
Оқушының қызметінің нәтижесі |
||
І .Ұйымдастыру кезеңі 2 мин |
-Сәлемдесу; -Оқушының зейінін сабаққа аудару -Үйге берілген тапсырманы сұрау Бүгінгі сабақтың тақырыбын айту Сабақ мақсатын хабарлау |
|
Сәлемдесу |
||
ІІ. Жаңа сабақ 20 мин Тапсырмамен жұмыс 15 мин |
Ұяң дауыссыз дыбыстар Ұяң дауыссыздар дауыс пен салдырдан құралады. Оларда дауыстан салдыр басым болады. Ұяң дауыссыздар мыналар:б,в,г,ғ,д,ж,з,h Кейбір қатаң дауыссыздардың ұяң сыңары бар. Қатаң және ұяң болып болып жүп құрайтын дауыссыздар мыналар:
2-тапсырма.1 Өлеңді түсініп оқып шық. Елорда Киелі менің, Елордам, Арудай сұлу таранған. Береке-бірлік, достықтың Тұнығынан нәр алған. Жайнай бер, жаңа астанам, Ертегідей ғажап бас қалам. Ынтымақтың тербеп бесігін, Тәуелсіз ел көшін бастаған. Сәулеңді шаш еліңе, Нұрыңды төк жеріңе. Киелі менің Елордам, Бақ болып қонған төріме. (М.Әміреұлы) 2.Ұяң дауыссыздарды атап, астын сыз. Қ.Б Оқушыны әр талпынысына мақтау 3- тапсырма. Көп нүктенің орнына жақша ішіндегідыбыстардың тиістісін қойып жаз 1.(т-д): биік ...ау, бітпейтін ...ау, ыдысыңдағы тамақты ...ауыс, әдемі ...ауыс, бір ...оп жылқы, ...оп ойнау. 2.(ш-ж): арасына ...ек қою, біреуді ...ек көру, кесек қантты ...ғу, пешке от ...а,у, ...ағала көлдің жағасына қонды, сен өзен бойын ...ағала. Қ.Б Жарайсың! Сөзі арқылы мадақтау |
Оқулық Қазақ тілі Бекмұхамбетова К.М. 11-12 бет Бейнеролик
|
Тақырып бойынша сұрақтарға жауап берді |
||
Сергіту сәті 3 мин |
Оқушы саусақтарын жаттықтырады Ормандағы аюдың, Құлпынай көп екен. Теріп, теріп аламыз, Қалтамызға саламыз. |
|
Сергіту жаттығуын орындады |
||
Бекіту 2 мин |
Ұяң дауыссыз дыбыс деген не? |
Суреттер |
|
||
Қорытынды 2 мин |
Дауыссыз дыбыстың түрлерін ата? Бағалау Оқушының сабаққа қатысуына, белсенділігіне қарай бағалау. Үй тапсырмасы 12-бет, 4- тапсырма Рефлексия |
суреттер Күнделікке жазу |
Сурет атауларын айтты |
||
|
|
ҚМЖ
( қысқа мерзімді сабақ жоспары)
Пән: Қазақ тілі І тоқсан
№5
Бөлім |
Менің туған өлкем |
|||||
Мұғалімнің аты-жөні |
|
|||||
Күні |
|
|||||
Сынып: 7 |
Оқушының аты-жөні: |
|||||
Сабақтың тақырыбы |
Үнді дауыссыз дыбыстар |
|||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
7.1.1.1 дауыссыз дыбыстардың түрлерін ажырату |
|||||
Сабақтың мақсаты |
Дауыссыз дыбыстарды ажырата білу. |
|||||
Түзету-дамыту |
Оқушының сабаққа деген қызығушылығын ояту ойлау, тыңдау, сөйлеу дағдыларын қалыптастыру; |
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңдері |
Мұғаліммен оқушының біріккен қызметі мазмұны |
Оқушының қызметінің нәтижесі |
Ресурстар |
|||
І .Ұйымдастыру кезеңі 2 мин |
-Сәлемдесу; -Оқушының зейінін сабаққа аудару -Үйге берілген тапсырманы сұрау Бүгінгі сабақтың тақырыбын айту Сабақ мақсатын хабарлау |
Сәлемдесу |
|
|||
ІІ. Жаңа сабақ 20 мин Тапсырмамен жұмыс 15 мин |
Үнді дауыссыз дыбыстар Үнді дауыссыздар да дауыс пен салдырдан құралады, бірақ оларда салдырдан дауыс басым болады. Үнді дауыссыздар мыналар:р,л,м,н,ң,й,(у) 1-тапсырма.Мақалдарды оқып шығып, көшіріп ал. Үнді дауыссыздарды тауып, астын сыз. Туған жерге туың тік. Отан – оттан да ыстық. Кеңесіп пішілген тон келте болмас. Болат қайнауда шынығады. Ақыл көпке жеткізер, өнер көкке жеткізер. Жақсының аты өлмейді, жазушының хаты өлмейді. Қ.Б Оқушыны әр талпынысына мақтау 2- тапсырма.1.Берілген сөздерден сөйлем құрастыр. Оқимыз, биыл, біз, жаңа,мектепте. Жарық, үлкен, сыныптары, мектептің. Тұр,өсіп,гүл,терезенің,алдында. Таныстырды, мұғалім, бізді, жаңа, сабақпен. 2.Үнді дыбыстарды атап,астын сыз. Қ.Б Жарайсың! Сөзі арқылы мадақтау |
Тақырып бойынша сұрақтарға жауап берді |
Оқулық Қазақ тілі Бекмұхамбетова К.М. 13-14 бет Бейнеролик
|
|||
Сергіту сәті 3 мин |
Оқушы саусақтарын жаттықтырады Ормандағы аюдың, Құлпынай көп екен. Теріп, теріп аламыз, Қалтамызға саламыз. |
Сергіту жаттығуын орындады |
|
|||
Бекіту 2 мин |
Үнді дауыссыз дыбыс деген не? |
|
Суреттер |
|||
Қорытынды 2 мин |
Дауыссыз дыбыстың түрлерін ата? Бағалау Оқушының сабаққа қатысуына, белсенділігіне қарай бағалау. Үй тапсырмасы 14-бет, 5-6 тапсырмалар |
Сурет атауларын айтты |
суреттер |
|||
|
|
|||||
|
Күнделікке жазу |
|||||
Рефлексия |
|
|
ҚМЖ
( қысқа мерзімді сабақ жоспары)
Пән: Қазақ тілі І тоқсан №6
Бөлім |
Менің туған өлкем |
||||
Мұғалімнің аты-жөні: |
|
||||
Күні: |
|
||||
Сынып: 7 |
Оқушының аты-жөні: |
||||
Сабақтың тақырыбы: |
Нәтиже сабақ |
||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
7.1.4.3 дауыссыз дыбыстардың емлесі. Буын, оның тұрлерін ажырату |
||||
Сабақтың мақсаты |
Дауысты,дауыссыз дыбыстардың түрлері туралы мағлұмат алу |
||||
Түзету-дамыту |
Оқушының сабаққа деген қызығушылығын ояту ойлау, тыңдау, сөйлеу дағдыларын қалыптастыру; |
||||
Сабақтың барысы |
|||||
Сабақтың кезеңдері |
Мұғаліммен оқушының біріккен қызметі мазмұны |
Оқушының қызметінің нәтижесі |
Ресурстар |
||
І .Ұйымдастыру кезеңі 2 мин |
-Сәлемдесу; -Оқушының зейінін сабаққа аудару -Үйге берілген тапсырманы сұрау Бүгінгі сабақтың тақырыбын айту Сабақ мақсатын хабарлау |
Сәлемдесу |
|
||
ІІ. Жаңа сабақ 20 мин Тапсырмамен жұмыс 15 мин |
Нәтиже сабақ 1-тапсырма.1. мәтінді оқып, көшіріп жаз. Аққу Көктемде Жайық өзенінің жағалауына аққулар қос-қостан ұшып келеді. Біздің киіз үйіміз көк шалғында тұр. Мен далаға шығып, аққудың сыбызғы үні сияқты даусын тыңдаймын. Келесі күні таңертең ерте оянып, тысқа шықтым.өзенге қарай бардым. Өзеннің жағасында жүрген бір аққуды көрдім. Оның аяғына қармақ кіріп кетіпті. Мен жалма- жан көйлегімді шешіп тастап, аққудың қасына келдім. Аққу қанатымен су сабалап, сыңсыды. Оның аяғы қатты ауырған сияқты. Мен оның аяғынан ұстап, қармақтан босаттым. Аққу маған рақмет айтқандай, бір рет даусын қатты шығарып, арғы беттегі өзінің тобына қосылды. 2. Қарамен жазылған сөздерге дыбыстық талдау жаса. Қ.Б Оқушыны ынталандырып отырамын. 2-тапсырма. Көп нүктенің орнына тиісті дыбыстарды қойып, жазып шық. Олардың дауыссыздың қай түрі екенін ажыратып айт. Ермек жа...ғы дема...ысты күтті. Ауыл...а ба...ы бар. Онда ал...а, ө...ік ағаш...ары отырғызылған. Ер...ек көк жорғаға мі...ді. торға...лар ән салып сайра...ы. Қарт Ермек...і өзі...е жа...ын тар...ты. 3-тапсырма. Мақалды көшіріп жаз. Дауысты дыбыстың астын бір сызықпен, дауыссыздың астын екі сызықпен сыз. Ана алдында – құрмет, Ата алданда – қызмет. 4-тапсырма. Өлеңді түсініп оқы. Қарамен жазылған сөздерге дыбыстық талдау жүргіз. Туған ел туралы Сен барда,мен де бармын,туған елім, Сен – менің мәңгі – бақи мұрагерім. Сен алмай, кім алады көз жұмғанда, Қолымнан қаламымды мына менің. Сенікі өртім болса басылмайтын, Тұлпардың тұяғымын тасырлайтын. Жасынан еркелеу боп өсті балаң, Басынан бір ауыз сөз асырмайтын. Сенікі, мендегінің бәрі сендік, Өзіңе әрі налып, әрі сендік. Ұраны өмірімнің сияқтанып, Тұрады көз алдымда бір әсемдік (Т.Молдағалиев) 5-тапсырма.Сөйлемдерді оқы. Қарамен жазылған сөздерге дыбыстық талдау жаса,көшіріп жаз. Оларды түріне қарай ажыратып айт. Күз келді. Егістікке бидай, арпа, сұлы, жүгері өсіп тұр. Егінді комбаинмен жинайды. Қырманда бидай жиналды. Қамбаға дәнді-дақылдарды әкелді. Диірменнен жылы, жұмсақ,майда аппақ ақ астық тартылып шықты. Бақылау диктант Дескрипторы: - біріккен сөздерді ажыратады; - күрделі сөздердің түрлерін ажырата біледі. |
Тақырып бойынша сұрақтарға жауап берді |
Оқулық Қазақ тілі 17-18 бет Бейнеролик
|
||
Сергіту сәті 3 мин |
Оқушы саусақтарын жаттықтырады Ормандағы аюдың, Құлпынай көп екен. Теріп, теріп аламыз, Қалтамызға саламыз. |
Сергіту жаттығуын орындады |
|
||
Бекіту 2 мин |
Жалғау деген не? Күрделі сөз деген не? Біріккен сөз деген не? |
|
Суреттер |
||
Қорытынды 2 мин |
Түбірлес сөз дегеніміз не? Бағалау Оқушының сабаққа қатысуына, белсенділігіне қарай бағалау. Үй тапсырмасы 42–43 бет өткендерді қайталау Рефлексия |
Сурет атауларын айтты |
суреттер |
||
|
|
||||
|
Күнделікке жазу |
||||
|
|
|
ҚМЖ
( қысқа мерзімді сабақ жоспары)
Пән: Қазақ тілі І тоқсан №7
Бөлім |
Денсаулық – зор байлық |
||||
Мұғалімнің аты-жөні |
|
||||
Күні |
|
||||
Сынып: 7 |
Оқушының аты-жөні: |
||||
Сабақтың тақырыбы |
Буын туралы түсінік |
||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
7.1.2.1 Буын туралы түсінік алу |
||||
Сабақтың мақсаты |
Буынның түрлерін ажырата білу. |
||||
Түзету-дамыту |
Оқушының сабаққа деген қызығушылығын ояту ойлау, тыңдау, сөйлеу дағдыларын қалыптастыру; |
||||
Сабақтың барысы |
|||||
Сабақтың кезеңдері |
Мұғаліммен оқушының біріккен қызметі мазмұны |
Оқушының қызметінің нәтижесі |
Ресурстар |
||
І .Ұйымдастыру кезеңі 2 мин |
-Сәлемдесу; -Оқушының зейінін сабаққа аудару -Үйге берілген тапсырманы сұрау Бүгінгі сабақтың тақырыбын айту Сабақ мақсатын хабарлау |
Сәлемдесу |
|||
ІІ. Жаңа сабақ 20 мин Тапсырмамен жұмыс 15 мин |
Буын Сөз буынға бөлшектенеді. Мысалы:ө-рік, ор-ман. Сөздердің буын саны дауысты дыбыстарға байланысты. Мысалы: гүл сөзде бір ғана дауысты дыбыс бар, бір буын бар.жауысты дыбыс жеке тұрып та, дауыссыз дыбыспен тіркесіп те буын құрай алады. Мысалы: ы- дыс, а- па. 1-тапсырма. Сөздерді оқы. Буынға бөліп жаз. Сандық, шай, кәмпит, өмір, гүл, достық, шалғы,кірпіш, ірімшік, торғай,көз, балалық, аудан, кілем, әнші, ұстаз, мұғалім, дәрігер, ана, жарық, жеміс, өркен, өріс, дала, аға, Отан, адам, бала. Қ.Б Оқушыны әр талпынысына мақтау 2-тапсырма. Сөздерді оқы. Сөздерді үлгі бойынша жаз. Үлгі: бір буынды: Екі буынды: Үш буынды ер ал -ша қар- лы -ғаш Кітап, қарындаш, үн, ертегі, қарлығаш, ін, ене, құлып, тал, алша, лашын, ер, анар, жиек, торғай, қымыран, көрпе, ыдыс, өлең, кһбелек, текемет, ата, торғай, су, бұлақ, аспан, кереге, шалғы, тірек, шапан, қызғалдақ. Қ.Б Жарайсың! Сөзі арқылы мадақтау |
Тақырып бойынша сұрақтарға жауап берді |
Оқулық Қазақ тілі Бекмұхамбетова К.М. 19-20 бет Бейнеролик
|
||
Сергіту сәті 3 мин |
Сергіту жаттығуын орындады |
|
|||
Бекіту 2 мин |
Буын деген не? |
|
Суреттер |
||
Қорытынды 2 мин |
Буынның қандай түрлері бар? ата Бағалау Оқушының сабаққа қатысуына, белсенділігіне қарай бағалау. Үй тапсырмасы 20-бет, 3 тапсырма |
Сурет атауларын айтты |
суреттер |
||
|
|
||||
|
Күнделікке жазу |
||||
Рефлексия
|
|
|
ҚМЖ
( қысқа мерзімді сабақ жоспары)
Пән: Қазақ тілі І тоқсан №8
Бөлім |
Денсаулық – зор байлық |
||||
Мұғалімнің аты-жөні |
|
||||
Күні |
|
||||
Сынып: 7 |
Оқушының аты-жөні: |
||||
Сабақтың тақырыбы |
Буынның түрлері |
||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
7.1.2.1 Буын туралы түсінік алу |
||||
Сабақтың мақсаты |
Буынның түрлерін ажырата білу. |
||||
Түзету-дамыту |
Оқушының сабаққа деген қызығушылығын ояту ойлау, тыңдау, сөйлеу дағдыларын қалыптастыру; |
||||
Сабақтың барысы |
|||||
Сабақтың кезеңдері |
Мұғаліммен оқушының біріккен қызметі мазмұны |
Оқушының қызметінің нәтижесі |
Ресурстар |
||
І .Ұйымдастыру кезеңі 2 мин |
-Сәлемдесу; -Оқушының зейінін сабаққа аудару -Үйге берілген тапсырманы сұрау Бүгінгі сабақтың тақырыбын айту Сабақ мақсатын хабарлау |
Сәлемдесу |
|||
ІІ. Жаңа сабақ 20 мин Тапсырмамен жұмыс 15 мин |
Буын
Ашық буын Тұйық буын Бітеу буын Жалғыз дауыс- Дауыстыдан Дауыссыздан тыдан құралған басталып, басталып, немесе дауыс - дауыссызға дауыссызға сыздан басталып аяқталған аяқталған буын дауыстыға аяқ- талған буын Мысалы: Мысалы: Мысалы: а- па, та- за ал,үй,ер, тас, сөз,жер, Ба -та, са- ла ек,үш,аз,ел тақ,кен,көр 2-тапсырма. Төмендегі мәтіннен жуыан және жіңішке буынды сөздерді бөліп жаз. Үлгі: жуан буынды сөздер: адамдар, .... . Жіңішке буынды сөздер: интернет, .... ... Қазіргі адамдар Интернет материалдарын көп оқып, одан медициналық және халық емдері, шөптік және табиғи дәрі дәрмектер туралы ақпараттар алады. Адамдардың дәрігерлерден тікелей кеңес алу мүмкіндіктері бар. Қазіргі жатар жаман әдеттердің адам денсаулығына зиянды екенін түсініп келе жатыр. Олар түрлі спорттық шараларға белсене қатынасады. Қ.Б Оқушыны әр талпынысына мақтау 3-тапсырма. 1.Мына мақал-мәтелдерді оқып, мазмұнын түсініп ал. 1. Аталы ел- баталы ел. 2. Демеңіз әжем кәрі, Кәрінің сөзі – дәрі. 3. Ананың көңілі балада, Баланың көңілі далада. 4.Аға болсаң,ақыл айт. 5.Алты аға бірігіп әке болмас, Жеті жеңге бірігіп ана болмас. 2.Ашық буынды сөздерді көшіріп жаз. Қ.Б Жарайсың! Сөзі арқылы мадақтау |
Тақырып бойынша сұрақтарға жауап берді |
Оқулық Қазақ тілі Бекмұхамбетова К.М. 21-22бет Бейнеролик
|
||
Сергіту сәті 3 мин |
Сергіту жаттығуын орындады |
|
|||
Бекіту 2 мин |
Буын деген не? |
|
Суреттер |
||
Қорытынды 2 мин |
Буынның қандай түрлері бар? ата |
Сурет атауларын айтты |
суреттер |
||
Бағалау Оқушының сабаққа қатысуына, белсенділігіне қарай бағалау. |
|
|
|||
Үй тапсырмасы 22-бет, 4-5 тапсырмалар |
|
Күнделікке жазу |
|||
Рефлексия
|
|
|
ҚМЖ
( қысқа мерзімді сабақ жоспары)
Пән: Қазақ тілі І тоқсан №9
Бөлім |
Денсаулық – зор байлық |
||||
Мұғалімнің аты-жөні |
|
||||
Күні |
|
||||
Сынып: 7 |
Оқушының аты-жөні: |
||||
Сабақтың тақырыбы |
Ашық буын |
||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
7.1.2.1 Буын туралы түсінік алу |
||||
Сабақтың мақсаты |
Буынның түрлерін ажырата білу. |
||||
Түзету-дамыту |
Оқушының сабаққа деген қызығушылығын ояту ойлау, тыңдау, сөйлеу дағдыларын қалыптастыру; |
||||
Сабақтың барысы |
|||||
Сабақтың кезеңдері |
Мұғаліммен оқушының біріккен қызметі мазмұны |
Оқушының қызметінің нәтижесі |
Ресурстар |
||
І .Ұйымдастыру кезеңі 2 мин |
-Сәлемдесу; -Оқушының зейінін сабаққа аудару -Үйге берілген тапсырманы сұрау Бүгінгі сабақтың тақырыбын айту Сабақ мақсатын хабарлау |
Сәлемдесу |
|||
ІІ. Жаңа сабақ 20 мин Тапсырмамен жұмыс 15 мин |
Ашық буын Жалғыз дауыстыдан құралған немесе дауыссыздан басталып дауыстыға аяқталған буын Мысалы: а- па, та- за ,ба -та, са- ла 1-тапсырма.1. Сөздерді буынға бөліп жаз. Ашық буынды сөздерді тауып,астын сыз. Әке, кес, көпір, өлке, жеңіс, жаса, қалашық, көңіл, алты, төрт, әпке, алау, кеспе, қызанақ, көгершін, терезе, отын, сіріңке, өмір, әңгіме, бетеге, егеу, жұлдыз, ана, ота, жора, жапырақ. 2.Берілген сөздермен 3-4 сөйлем құрастырып жаз. Қ.Б Оқушыны әр талпынысына мақтау 3-тапсырма. Сөздерді буынға бөліп, ашық буынның астын сыз. Алша, анар, жүзім, алмұрт, шие, өрік, қауын, қарбыз, қызанақ. Қ.Б Жарайсың! Сөзі арқылы мадақтау |
Тақырып бойынша сұрақтарға жауап берді |
Оқулық Қазақ тілі Бекмұхамбетова К.М. 23-24бет Бейнеролик
|
||
Сергіту сәті 3 мин |
Сергіту жаттығуын орындады |
|
|||
Бекіту 2 мин |
Буын деген не? |
|
Суреттер |
||
Қорытынды 2 мин |
Буынның қандай түрлері бар? ата Бағалау Оқушының сабаққа қатысуына, белсенділігіне қарай бағалау. Үй тапсырмасы |
Сурет атауларын айтты |
суреттер |
||
|
|
||||
|
Күнделікке жазу |
||||
|
Рефлексия |
|
|
ҚМЖ
( қысқа мерзімді сабақ жоспары)
Пән: Қазақ тілі І тоқсан №10
Бөлім |
Денсаулық – зор байлық |
|||
Мұғалімнің аты-жөні |
|
|||
Күні |
|
|||
Сынып: 7 |
Оқушының аты-жөні: |
|||
Сабақтың тақырыбы |
Тұйық буын |
|||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
7.1.2.1 Буын туралы түсінік алу |
|||
Сабақтың мақсаты |
Буынның түрлерін ажырата білу. |
|||
Түзету-дамыту |
Оқушының сабаққа деген қызығушылығын ояту ойлау, тыңдау, сөйлеу дағдыларын қалыптастыру; |
|||
Сабақтың барысы |
||||
Сабақтың кезеңдері |
Мұғаліммен оқушының біріккен қызметі мазмұны |
Оқушының қызметінің нәтижесі |
Ресурстар |
|
І .Ұйымдастыру кезеңі 2 мин |
-Сәлемдесу; -Оқушының зейінін сабаққа аудару -Үйге берілген тапсырманы сұрау Бүгінгі сабақтың тақырыбын айту Сабақ мақсатын хабарлау |
Сәлемдесу |
||
ІІ. Жаңа сабақ 20 мин Тапсырмамен жұмыс 15 мин |
Тұйық буын Дауыстыдан басталып, дауыссызға аяқталған буын Мысалы: ал,үй,ер, ек,үш,аз,ел 1-тапсырма. Сөздерді буынға бөл. Тұйық буыны бар сөздерді бөлек жаз. Табиғат, кеме, аң, от, орман, оттық, көл, өзен, ағаш, ұн, үн, жер, ай, ат, өр, өсімдік, ұшқыш, құс,із, ін, ант, орындық, қағаз, қанат, темір, құралай, ұлт, ән, ел, елші. 2-тапсырма. Сөздерді буынға бөл. Буындардың түрін ажыратып ата. Астық, қонақ, от, өрт, бөбек, өрнек, құрақ, бұлақ, көлік, ән, ас, аң, терек, шөп, еңбек. Қ.Б Оқушыны әр талпынысына мақтау 3-тапсырма. 1.Берілген сөздерді қатыстырып сөйлем ойлап жаз. Ауылға,бардым,жазда. Кітап, алдым, кітапханадан. Көп,мұражайда, саяхатшылар, екен. Қымыз, іштім, жайлауда, жылқы, басқтым. 2.Тұйық буынды сөздерді тауып, буынға бөліп жаз. Қ.Б Жарайсың! Сөзі арқылы мадақтау |
Тақырып бойынша сұрақтарға жауап берді |
Оқулық Қазақ тілі Бекмұхамбетова К.М. 25-26бет Бейнеролик
|
|
Сергіту сәті 3 мин |
Сергіту жаттығуын орындады |
|
||
Бекіту 2 мин |
Буын деген не? |
|
Суреттер |
|
Қорытынды 2 мин |
Буынның қандай түрлері бар? ата Бағалау Оқушының сабаққа қатысуына, белсенділігіне қарай бағалау. Үй тапсырмасы 26-бет, 6-7 тапсырмалар Рефлексия |
Сурет атауларын айтты |
суреттер |
|
|
|
|||
|
Күнделікке жазу |
|||
|
|
ҚМЖ
( қысқа мерзімді сабақ жоспары)
Пән: Қазақ тілі І тоқсан №11
Бөлім |
Денсаулық – зор байлық |
||||
Мұғалімнің аты-жөні |
|
||||
Күні |
|
||||
Сынып: 7 |
Оқушының аты-жөні: |
||||
Сабақтың тақырыбы |
Бітеу буын |
||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
7.1.2.1 Буын туралы түсінік алу |
||||
Сабақтың мақсаты |
Буынның түрлерін ажырата білу. |
||||
Түзету-дамыту |
Оқушының сабаққа деген қызығушылығын ояту ойлау, тыңдау, сөйлеу дағдыларын қалыптастыру; |
||||
Сабақтың барысы |
|||||
Сабақтың кезеңдері |
Мұғаліммен оқушының біріккен қызметі мазмұны |
Оқушының қызметінің нәтижесі |
Ресурстар |
||
І .Ұйымдастыру кезеңі 2 мин |
-Сәлемдесу; -Оқушының зейінін сабаққа аудару -Үйге берілген тапсырманы сұрау Бүгінгі сабақтың тақырыбын айту Сабақ мақсатын хабарлау |
Сәлемдесу |
|||
ІІ. Жаңа сабақ 20 мин Тапсырмамен жұмыс 15 мин |
Бітеу буын Дауыссыздан басталып,дауыссызға аяқталған буын Мысалы: тас, сөз,жер,тақ,кен,көр 1-тапсырма. Берілген сөздерді буынға бөліп жаз, оларды түріне қарай ажыратып айт. Жастық, жаңғақ, жапырақ, құндыз, білімпаз, жер, дермене, шымшық, ыстық, қасқыр, дәулет, жолдас, көпір, тышқан, бұтақ, көкжиек, серпер, жұмсақ, палуан. Қ.Б Оқушыны әр талпынысына мақтау 2-тапсырма. Сөйлемдерді көшіріп жаз. Қарамен жазылған сөздерді буынға бөліп көрсет. Тұйық буынды сөздерді теріп жаз. Құстар келді. Торғай шықылықтады. Қарға қарқылдады. Бұлбұл сайрады. Тоқылдақ шоқыды. Тырна тыраулады. Бүркіт ұшты. Сауысқан қонды. Көкек шақырады. 3-тапсырма. Берілген сөздерді қатыстырып сөйлем құрастыр. 1 ..... ойнады. 2. .... тазалады. 3. .... қонды. 4... отырды. 5. ... басталды. 6. .... ұшты. 7. ... көрінді. Керекті сөзер: сабақ, құс, ұшақ, тау, бөбек, бала, ата. Қ.Б Жарайсың! Сөзі арқылы мадақтау |
Тақырып бойынша сұрақтарға жауап берді |
Оқулық Қазақ тілі Бекмұхамбетова К.М. 27-28бет Бейнеролик
|
||
Сергіту сәті 3 мин |
Сергіту жаттығуын орындады |
|
|||
Бекіту 2 мин |
Бітеу буын деген не? |
|
Суреттер |
||
Қорытынды 2 мин |
Буынның қандай түрлері бар? ата Бағалау Оқушының сабаққа қатысуына, белсенділігіне қарай бағалау. Үй тапсырмасы 28-бет, 4-5 тапсырмалар |
Сурет атауларын айтты |
суреттер |
||
|
|
||||
|
Күнделікке жазу |
||||
Рефлексия |
|
|
ҚМЖ
( қысқа мерзімді сабақ жоспары)
Пән: Қазақ тілі І тоқсан №12
Бөлім |
Менің туған өлкем |
||||
Мұғалімнің аты-жөні: |
|
||||
Күні: |
|
||||
Сынып: 7 |
Оқушының аты-жөні: |
||||
Сабақтың тақырыбы: |
Нәтиже сабақ |
||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
7.1.4.3 дауыссыз дыбыстардың емлесі. Буын, оның тұрлерін ажырату |
||||
Сабақтың мақсаты |
Дауысты,дауыссыз дыбыстардың түрлері туралы мағлұмат алу |
||||
Түзету-дамыту |
Оқушының сабаққа деген қызығушылығын ояту ойлау, тыңдау, сөйлеу дағдыларын қалыптастыру; |
||||
Сабақтың барысы |
|||||
Сабақтың кезеңдері |
Мұғаліммен оқушының біріккен қызметі мазмұны |
Оқушының қызметінің нәтижесі |
Ресурстар |
||
І .Ұйымдастыру кезеңі 2 мин |
-Сәлемдесу; -Оқушының зейінін сабаққа аудару -Үйге берілген тапсырманы сұрау Бүгінгі сабақтың тақырыбын айту Сабақ мақсатын хабарлау |
Сәлемдесу |
|
||
ІІ. Жаңа сабақ 20 мин Тапсырмамен жұмыс 15 мин |
Нәтиже сабақ 1-тапсырма.Сөздерді буынға бөліп, олардың қандай түрге жататынына ажыратып айт. Мұғалім, балалар, сабақ, салтанат, дала, олжа, керуен, еңбек, диқан, көктем, ниет, орақ,парыз, ынта, із, үміт, шалғы, түйме, қараша, қыркүйек, әже, адам, ел, ақын, өмір, домбыра, аспан, сабақ, бейбіт, автобус, өзен, табиғат, ерке, көшет, өжет. 2-тапсырма. Ашық, бітеу, тұйық буыны бір сөздер ойлап, әрқайсысын өз бағандарына орналастыр. Ашық буын: Тұйық буын: Бітеу буын: а-на ат тіс ә-же ор-ман жұл-дыз 3-тапсырма. 1.Жаңылтпашты тез айтып жаттық! Аталар, Әжелер, Ағалар, Әпкелер, Апалар, Балалар, Әр әулетте Бар олар. 2. Асты сызылған сөздерді буынға бөліп жаз. Қ.Б Оқушыны ынталандырып отырамын. 4-тапсырма. Сөйлемдерді көшіріп жаз. Қарамен жазылған сөздерді буынға бөліп жаз. Мәшина жүрді. Ұшақ ұшты. Мұрат оқыды. Қаз жүрді. Қозы маңырады. От жанды. Су ақты. Бақылау диктант Дескрипторы: - біріккен сөздерді ажыратады; - күрделі сөздердің түрлерін ажырата біледі. |
Тақырып бойынша сұрақтарға жауап берді |
Оқулық Қазақ тілі 29- бет
|
||
Сергіту сәті 3 мин |
Оқушы саусақтарын жаттықтырады Ормандағы аюдың, Құлпынай көп екен. Теріп, теріп аламыз, Қалтамызға саламыз. |
Сергіту жаттығуын орындады |
|
||
Бекіту 2 мин |
Ашық буын деген не? Тұйық буын деген не? Бітеу буын деген не? |
|
Суреттер |
||
Қорытынды 2 мин |
Буын деген не? Бағалау Оқушының сабаққа қатысуына, белсенділігіне қарай бағалау. Үй тапсырмасы 29– бет өткендерді қайталау |
Сурет атауларын айтты |
суреттер |
||
|
|
||||
|
Күнделікке жазу |
||||
Рефлексия
|
|
|
ҚМЖ
( қысқа мерзімді сабақ жоспары)
Пән: Қазақ тілі І тоқсан №13
Бөлім |
Денсаулық – зор байлық |
|||
Мұғалімнің аты-жөні |
|
|||
Күні |
|
|||
Сынып: 7 |
Оқушының аты-жөні: |
|||
Сабақтың тақырыбы |
Сөз туралы түсінік. Түбір сөз |
|||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
7.1.2.1 Сөз туралы түсінік алу |
|||
Сабақтың мақсаты |
Сөз түрлерін ажырата білу. |
|||
Түзету-дамыту |
Оқушының сабаққа деген қызығушылығын ояту ойлау, тыңдау, сөйлеу дағдыларын қалыптастыру; |
|||
Сабақтың барысы |
||||
Сабақтың кезеңдері |
Мұғаліммен оқушының біріккен қызметі мазмұны |
Оқушының қызметінің нәтижесі |
Ресурстар |
|
І .Ұйымдастыру кезеңі 2 мин |
-Сәлемдесу; -Оқушының зейінін сабаққа аудару -Үйге берілген тапсырманы сұрау Бүгінгі сабақтың тақырыбын айту Сабақ мақсатын хабарлау |
Сәлемдесу |
||
ІІ. Жаңа сабақ 20 мин Тапсырмамен жұмыс 15 мин |
Сөз туралы түсінік. Түбір сөз Сөз әртүрлі бөлшектерден құралады. Ол бөлшектерді сөз құрамы дейді. Сөз құрамындағы әр бөлшектің мағынасы мен қызметі болады. Мысалы: жұмысшылар деген сөздегі сөздің негізгі түбірі (бөлшегі) жұмыс. Бұл сөз жұмысшылар деген сөзге негіз болып тұр. Сөзге осындай негіз болатын түпкі бөлшекті түбір деп атайды. Ал оған қосылатын бөлшектерді қосымша деп атайды. Мысалы: гүл, қой, көк, күн, бала, домбыра, алма, ағаш деген сөздер түбір болса, гүл-дер, қой-шы, көк-шіл, бала-лар, домбыра-шы, алма-лар, ағаш –тар деген сөздер қосымшалы сөздер болады. 1-тапсырма. Мына сөздерді көшіріп жазып, салыстырып оқы. Түбір сөз Қосымшалы сөз Мал, етік, бас,су, Малшы, етікші, басшы, Ана, бір,ақ,дос, сушы, аналар, достық, Ақыл ақылды. Қ.Б Оқушыны әр талпынысына мақтау
2-тапсырма.Түбір сөзін тауып, астын сыз. Бала, балалар, баланың, Қала,қалалар, қалашық. Шөп, шөпті,шөптің. Ақыл, ақылшы,ақылмен Қ.Б Жарайсың! Сөзі арқылы мадақтау |
Тақырып бойынша сұрақтарға жауап берді |
Оқулық Қазақ тілі Бекмұхамбетова К.М. 30-31бет Бейнеролик
|
|
Сергіту сәті 3 мин |
Сергіту жаттығуын орындады |
|
||
Бекіту 2 мин |
Бітеу буын деген не? |
|
Суреттер |
|
Қорытынды 2 мин |
Буынның қандай түрлері бар? ата |
Сурет атауларын айтты |
суреттер |
|
|
Бағалау Оқушының сабаққа қатысуына, белсенділігіне қарай бағалау. Үй тапсырмасы 31-бет, 4-5 тапсырмалар Рефлексия
|
|
|
|
|
Күнделікке жазу |
|||
|
|
ҚМЖ
( қысқа мерзімді сабақ жоспары)
Пән: Қазақ тілі І тоқсан №14
Бөлім |
Денсаулық – зор байлық |
||||
Мұғалімнің аты-жөні |
|
||||
Күні |
|
||||
Сынып: 7 |
Оқушының аты-жөні: |
||||
Сабақтың тақырыбы |
Туынды сөздер |
||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
7.1.2.1 Сөз туралы түсінік алу |
||||
Сабақтың мақсаты |
Сөз түрлерін ажырата білу. |
||||
Түзету-дамыту |
Оқушының сабаққа деген қызығушылығын ояту ойлау, тыңдау, сөйлеу дағдыларын қалыптастыру; |
||||
Сабақтың барысы |
|||||
Сабақтың кезеңдері |
Мұғаліммен оқушының біріккен қызметі мазмұны |
Оқушының қызметінің нәтижесі |
Ресурстар |
||
І .Ұйымдастыру кезеңі 2 мин |
-Сәлемдесу; -Оқушының зейінін сабаққа аудару -Үйге берілген тапсырманы сұрау Бүгінгі сабақтың тақырыбын айту Сабақ мақсатын хабарлау |
Сәлемдесу |
|||
ІІ. Жаңа сабақ 20 мин Тапсырмамен жұмыс 15 мин |
Туынды сөздер Туынды сөз деп түрлі жұрнақтар арқылы негізгі түбірлерден тараған сөздерді айтамыз. Осы себептен туынды сөздер кейде туынды түбір деп те аталады. Мысалы: Көкше көктен де көгілдір екен. Деген сөйлемдегі Көкше көктен көгілдір дегендер -төркіндес сөздер, өйткені сол үш сөздің де бастапқы төркіні, әуелгі түбірі- көк. Ондағы Көкше және көгілдір дегендер туынды сөздер. Олай болатын себебі:бұл екі сөздің екеуі де жұрнақтар арқылы көк деген сөзден туған. Атап айтқанда, біреуі -ше жұрнағы, екіншісі -ілдір жұрнағы жалғану арқылы жасалған. 1-тапсырма. Төмендегі туынды сөздерді үлгі бойынша негізгі түбір,туынды түбір деп екі бағанға ажыратып жаз. Үлгі: Негізгі түбір: Туынды түбір: а-уыз -дық қон- ақ –шыл ауыздық, қонақшыл, шегеле, бүрме, құрылыс, қонақ, тергеуші, кеңіт, бойшаң, қуырдақ, сезімтал, күлкішіл, егіншілік, тоқымалы, бұрылыс, өнімді. Қ.Б Оқушыны әр талпынысына мақтау 2-тапсырма. Туынды сөздерді қатыстырып сөйлем құрастырып жаз. Өріс, ерлік, сүзгі, елеулі, тапқыш, қызғаншақ, боран, ұтымды, өлшеуіш, замандас, етікші, шаруақор, кітапхана. Қ.Б Жарайсың! Сөзі арқылы мадақтау |
Тақырып бойынша сұрақтарға жауап берді |
Оқулық Қазақ тілі Бекмұхамбетова К.М. 30-31бет Бейнеролик
|
||
Сергіту сәті 3 мин |
Сергіту жаттығуын орындады |
|
|||
Бекіту 2 мин |
Туынды сөз деген не? |
|
Суреттер |
||
Қорытынды 2 мин |
Сөздің қандай түрлері бар? ата |
Сурет атауларын айтты |
суреттер |
||
|
Бағалау Оқушының сабаққа қатысуына, белсенділігіне қарай бағалау. Үй тапсырмасы 32-бет, 3-тапсырма |
|
|
||
|
Күнделікке жазу |
||||
|
Рефлексия |
|
|
ҚМЖ
( қысқа мерзімді сабақ жоспары)
Пән: Қазақ тілі І тоқсан №15
Бөлім |
Денсаулық – зор байлық |
||||
Мұғалімнің аты-жөні |
|
||||
Күні |
|
||||
Сынып: 7 |
Оқушының аты-жөні: |
||||
Сабақтың тақырыбы |
Туынды сөз жасайтын жұрнақтар |
||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
7.1.2.1 Сөз туралы түсінік алу |
||||
Сабақтың мақсаты |
Сөз түрлерін ажырата білу. |
||||
Түзету-дамыту |
Оқушының сабаққа деген қызығушылығын ояту ойлау, тыңдау, сөйлеу дағдыларын қалыптастыру; |
||||
Сабақтың барысы |
|||||
Сабақтың кезеңдері |
Мұғаліммен оқушының біріккен қызметі мазмұны |
Оқушының қызметінің нәтижесі |
Ресурстар |
||
І .Ұйымдастыру кезеңі 2 мин |
-Сәлемдесу; -Оқушының зейінін сабаққа аудару -Үйге берілген тапсырманы сұрау Бүгінгі сабақтың тақырыбын айту Сабақ мақсатын хабарлау |
Сәлемдесу |
|||
ІІ. Жаңа сабақ 20 мин Тапсырмамен жұмыс 15 мин |
Туынды сөз жасайтын жұрнақтар Туынды арқылы жасалған сөз туынды түбір (туынды сөз) деп аталады. Туынды түбір негізгі түбірден де, туынды түбірден де жасала береді. Мысалы: 1. Ауыздық, сұрау, көрме, үйші, қонақ, шегеле, бүрме, кеңіт, бойшаң, қуырдақ,, суат, тершіл (негізгі түбірден жасалған) 2. Қонақшыл, құрылыс, тергеуші. Сезімтал, күлкішіл, егіншілік, толқымалы, бұрылыс, өнімді, өнімпаз (туынды түбірден жасалған). 1-тапсырма. Төмендегі сөздерге жақша ішіндегі жұрнақтардың тиістісін жалғап, туынды сөзге айналдырып жаз. Бас. Көз. Бем. Жалт. Оң. Жылт (-тік,- ілдірік, -қ, -шы, -ыр,- ақ, -ғақ). ауыздық, қонақшыл, шегеле, бүрме, құрылыс, қонақ, тергеуші, кеңіт, бойшаң, қуырдақ, сезімтал, күлкішіл, егіншілік, тоқымалы, бұрылыс, өнімді. Қ.Б Оқушыны әр талпынысына мақтау 2-тапсырма. Негізгі түбірден жасалған туынды сөздерді бір бағанға, туынды түбірден жасалған туынды сөздерді екінші бағанға көшіріп жаз. Жұрнақтарды дефис арқылы ажырат. Үлгі: ө- ріс, тай-ға-нақ Тайғанақ. Құрғақшылық. Жинамалы. Өріс. Жатырқағыш. Сүзгі. Елеулі. Ерлік. Тапқыш. Қызғаныш. Сүзеген. Тоқтышақ. Таныс. Ұтымды. Жасанды. Шығарма. Борасын. Боран. Өлшеуіш. Түйіншне. Зорлықшыл. Замандас. Етікшең. Шаруақор. Әуесқой. Жылауық. Қ.Б Жарайсың! Сөзі арқылы мадақтау |
Тақырып бойынша сұрақтарға жауап берді |
Оқулық Қазақ тілі Бекмұхамбетова К.М. 33-34бет Бейнеролик
|
||
Сергіту сәті 3 мин |
Сергіту жаттығуын орындады |
|
|||
Бекіту 2 мин |
Туынды сөз деген не? |
|
Суреттер |
||
Қорытынды 2 мин |
Сөздің қандай түрлері бар? ата Бағалау Оқушының сабаққа қатысуына, белсенділігіне қарай бағалау. Үй тапсырмасы 34-бет, 4-тапсырма |
Сурет атауларын айтты |
суреттер |
||
|
|
||||
|
Күнделікке жазу |
||||
|
Рефлексия |
|
|
ҚМЖ
( қысқа мерзімді сабақ жоспары)
Пән: Қазақ тілі І тоқсан №16
Бөлім |
Денсаулық – зор байлық |
||||
Мұғалімнің аты-жөні |
|
||||
Күні |
|
||||
Сынып: 7 |
Оқушының аты-жөні: |
||||
Сабақтың тақырыбы |
Түбір сөз бен туынды сөзді салыстыру |
||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
7.1.2.1 Сөз туралы түсінік алу |
||||
Сабақтың мақсаты |
Түбір сөз бен туынды сөзді ажырата білу. |
||||
Түзету-дамыту |
Оқушының сабаққа деген қызығушылығын ояту ойлау, тыңдау, сөйлеу дағдыларын қалыптастыру; |
||||
Сабақтың барысы |
|||||
Сабақтың кезеңдері |
Мұғаліммен оқушының біріккен қызметі мазмұны |
Ресурстар |
Оқушының қызметінің нәтижесі |
||
І .Ұйымдастыру кезеңі 2 мин |
-Сәлемдесу; -Оқушының зейінін сабаққа аудару -Үйге берілген тапсырманы сұрау Бүгінгі сабақтың тақырыбын айту Сабақ мақсатын хабарлау |
Сәлемдесу |
|||
ІІ. Жаңа сабақ 20 мин Тапсырмамен жұмыс 15 мин |
Түбір сөз бен туынды сөзді салыстыру Сөзге осындай негіз болатын түпкі бөлшекті түбір деп атайды. Ал оған қосылатын бөлшектерді қосымша деп атайды. Мысалы: гүл, қой, көк, күн, бала, домбыра, алма. Туынды арқылы жасалған сөз туынды түбір (туынды сөз) деп аталады. Туынды түбір негізгі түбірден де, туынды түбірден де жасала береді. Мысалы: 1. Ауыздық, сұрау, көрме, үйші, қонақ, шегеле, бүрме, кеңіт, бойшаң, қуырдақ,, суат, тершіл (негізгі түбірден жасалған) 2. Қонақшыл, құрылыс, тергеуші. Сезімтал, күлкішіл, егіншілік, толқымалы, бұрылыс, өнімді, өнімпаз (туынды түбірден жасалған). 1-тапсырма. Мына сөздерге жақшаның ішіндегі қосымшаны жалғап, жаңа сөз құрастырып жаз. Оқу, жазу, біл, ақыл, жұмыс, әдеп, дос, ер, сандық, төбе, ас. Керекті жұрнақтар: -шы,- гір, -ды, -ті, -тық,- лік, -ша,-шік, -хана. Қ.Б Оқушыны әр талпынысына мақтау 2-тапсырма. Негізгі түбірден жасалған туынды сөздерді бір бағанға, туынды түбірден жасалған туынды сөздерді екінші бағанға көшіріп жаз. Жұрнақтарды дефис арқылы ажырат. Үлгі: Түбір сөз: Туынды сөз: Жалғаулы сөз: кітап тасымал мектепте Мектепте, тасымал, кітап, даңқ, дана, даналық, ауылға, Отанды, өміршең, айшықты, әсемпаз, еліміздің, арқаулы, арқала, қалам, сарай, әуес, басқар,бәйге,баяу, дағды, жидек, жетілгіш, жетілік, сиыршы, құрбысы, дәптерге, үйден, қаланың, түндік, терзе, әңгіме, балажан, әкесі, бақ, кенші. 3-тапсырма. Төмендегі түбір сөздерге жұрнақтар жалғап, туынды сөздерге айналдырып жаз. Үлгі: өнерлі, ..., ..., ..., ... . Өнер, ақыл, дала, бала, тату, үлгілі, тәртіп, таза, оқу. Қ.Б Жарайсың! Сөзі арқылы мадақтау |
Оқулық Қазақ тілі Бекмұхамбетова К.М. 35-36бет Бейнеролик
|
Тақырып бойынша сұрақтарға жауап берді |
||
Сергіту сәті 3 мин |
|
Сергіту жаттығуын орындады |
|||
Бекіту 2 мин |
Туынды сөз деген не? |
Суреттер |
|
||
Қорытынды 2 мин |
Сөздің қандай түрлері бар? ата Бағалау Оқушының сабаққа қатысуына, белсенділігіне қарай бағалау. Үй тапсырмасы 35-36 бет, 4,6-тапсырмалар |
суреттер |
Сурет атауларын айтты |
||
|
|
||||
Күнделікке жазу |
|
||||
|
Рефлексия |
|
|