үйден оқыту 9 бейнелеу өнері сынып ктж

Тақырып бойынша 11 материал табылды

үйден оқыту 9 бейнелеу өнері сынып ктж

Материал туралы қысқаша түсінік
үйден оқыту 9 бейнелеу өнері сынып ктж
Материалдың қысқаша нұсқасы

Орташа ақыл-ой кемістігі бар білім алушыларға арналған «Бейнелеу өнері» пәні бойынша күнтізбелік-тақырыптық жоспарлау

9-сынып , оқу жылында 34 сағат

Р/c

Ұзақ мерзімді жоспар дың бөлімдері

Бөлімше

Тақырыптар/

Ұзақ мерзімді жоспардың мазмұны



Оқу мақсаттары. Білім алушылар білуге тиісті

Сағат

саны

Уақыты

1

Шығармашылық идеяларды зерттеу және дамыту

1.1 Бейнелеу өнері туралы теориялық мәліметтер

Бейнелеу өнерінің жанрлары мен түрлері

9.1.1.1 өнер шығармаларының түрі мен жанрына сәйкес ерекше белгілерін анықтау;

9.1.1.2 сурет салудағы бейнеліліктің негізгі құралдары

(түс, композиция) туралы түсінік болу;


1


2

1.2 Әлем халықтары ның мәдениеті мен салт дәстүрі



Халық шығармашылығы мұражайында

9.1.1.3 еліміздегі және әлемдегі ірі мұражайлар туралы түсінік болу;

9.1.1.4 оюды құраған кездегі түстің маңызы туралы түсінік болу.

1


3

Әлемнің ірі мұражайлары

9.1.1.3 еліміздегі және әлемдегі ірі мұражайлар туралы түсінік болу;


1

4

Әлем халықтарының сәндік -қолданбалы өнері


9.1.2.1 әлемнің әр түрлі халықтарының сәндік қолданбалы өнері туралы түсінік болу

1


5

1.3 Өнер туындысынан алған сезімді эмоциялық тұрғыда және сөзбен білдіру

Экскурсия

9.1.3.1 суреттің мазмұнын талдау, өнер туындысына қатысты өз пікірін білдіру;


1

6

Бейнелеу өнері түріндегі архитектура

9.1.3.2 шығармашылық кәсіптер және кәсіби мамандықтар туралы түсінік болу.

1

7

Шығармашылық жұмыстарды құру және жасау

2.1 Сәндік сурет салу


Киімге арналған қазақ оюлары (қарындаш, гуашь).

9.2.1.1 құрудың әр түрлі тәсілдерін пайдалана

отырып әртүрлі геометриялық пішіндерден өрнек

құрастыру;

9.2.1.2 тақырыпқа сәйкес материалдарды таңдау;


1


8-9

Жаңа жылға арналған плакат (қарындаш, гуашь).

9.2.1.3 мектептік шараларды безендіруге қатысу;

9.2.1.2 тақырыпқа сәйкес материалдарды таңдау;


2


10


Ер адамның бас киіміне арналған қазақ оюын сәндік салу (қарындаш, гуашь).

9.2.1.1 құрудың әр түрлі тәсілдерін пайдалана

отырып әртүрлі геометриялық пішіндерден өрнек

құрастыру;

9.2.1.2 тақырыпқа сәйкес материалдарды таңдау;

9.2.1.4 адамдардың суретін сала білу

1


11

12



Қазақтың «Шілтерлі» оюы

9.2.1.1 құрудың әр түрлі тәсілдерін пайдалана

отырып әртүрлі геометриялық пішіндерден өрнек

құрастыру;

1



Қазақтың «Шексіз» оюы (жапсырмақұрақ)

9.2.1.1 құрудың әр түрлі тәсілдерін пайдалана

отырып әртүрлі геометриялық пішіндерден өрнек

құрастыру;


1

13

Өрнекті лента эскизін жасау (қарындаш, гуашь)

9.2.1.1 құрудың әр түрлі тәсілдерін пайдалана

отырып әртүрлі геометриялық пішіндерден өрнек

құрастыру;

9.2.1.2 тақырыпқа сәйкес материалдарды таңдау;


1


14-15


2.2 Тақырыптық сурет салу


Күзгі қала (қарындаш, акварель).

9.2.2.1 тақырып бойынша суреттерде кеңістіктік композицияны жүзеге асыру;

9.2.2.2 суреттің көру тереңдігі туралы түсінігі болу:

Бірінші план, екінші план;

9.2.2.3 бейнелеу нысанды өздігінен талдау, оның

пішінін, құрамдас бөліктерінің көлемін, түсі мен

кеңістіктегі жағдайын анықтау;

2



16-17

Туған дала (қарындаш, акварель).

9.2.2.1 тақырып бойынша суреттерде кеңістіктік композицияны жүзеге асыру;

9.2.2.2 суреттің көру тереңдігі туралы түсінігі болу:

Бірінші план, екінші план;

9.2.2.3 бейнелеу нысанды өздігінен талдау, оның

пішінін, құрамдас бөліктерінің көлемін, түсі мен

кеңістіктегі жағдайын анықтау;

2

18-19

Тауда (қарындаш, акварель).

9.2.2.1 тақырып бойынша суреттерде кеңістіктік композицияны жүзеге асыру;

9.2.2.2 суреттің көру тереңдігі туралы түсінігі болу:

Бірінші план, екінші план;

9.2.2.3 бейнелеу нысанды өздігінен талдау, оның

пішінін, құрамдас бөліктерінің көлемін, түсі мен

кеңістіктегі жағдайын анықтау;

2


20-21

«Жайлаудағы көктем» пейзажы (қарындаш, акварель).

9.2.2.1 тақырып бойынша суреттерде кеңістіктік композицияны жүзеге асыру;

9.2.2.3 бейнелеу нысанды өздігінен талдау, оның

пішінін, құрамдас бөліктерінің көлемін, түсі мен

кеңістіктегі жағдайын анықтау;

2


22-23


Мектеп ауласы (қарындаш, акварель).

9.2.2.1 тақырып бойынша суреттерде кеңістіктік композицияны жүзеге асыру;

9.2.2.2 суреттің көру тереңдігі туралы түсінігі болу:

Бірінші план, екінші план;

9.2.2.3 бейнелеу нысанды өздігінен талдау, оның

пішінін, құрамдас бөліктерінің көлемін, түсі мен

кеңістіктегі жағдайын анықтау;

9.2.2.4 суреттің кеңістіктік композициясын суреттің

элементтері бірін-бірі теңестіріп тұратындай етіп жүзеге асыру.

2


24-25





2.3 тікелей заттың өзіне қарап сурет салу

Қазақтың ұлттық ыдыс-аяғы (қарындаш, акварель).

9.2.3.1 бейнені белгілі бір дәйектілікпен (жалпыдан

жекеге, жекеден жалпыға) құрастыра білу;

9.2.3.2 алдағы әрекеттерді жоспарлау

2







26



Тікбұрыш пішінді көлемді зат (қарындаш, акварель).

9.2.3.1 бейнені белгілі бір дәйектілікпен (жалпыдан

жекеге, жекеден жалпыға) құрастыра білу;

9.2.3.2 алдағы әрекеттерді жоспарлау

1


27-28

Ыдыстағы жемістер (қарындаш, акварель).

9.2.3.1 бейнені белгілі бір дәйектілікпен (жалпыдан

жекеге, жекеден жалпыға) құрастыра білу;

9.2.3.2 алдағы әрекеттерді жоспарлау

2


Цилиндр пішінді көлемді зат (қарындаш, акварель).

9.2.3.1 бейнені белгілі бір дәйектілікпен (жалпыдан

жекеге, жекеден жалпыға) құрастыра білу;

9.2.3.2 алдағы әрекеттерді жоспарлау

1

29



Қазақтың ұлттық музыка аспаптары (қарындаш, акварель).

9.2.3.1 бейнені белгілі бір дәйектілікпен (жалпыдан

жекеге, жекеден жалпыға) құрастыра білу;

9.2.3.2 алдағы әрекеттерді жоспарлау

1

30




31

Конус пішінді көлемді зат (қарындаш, акварель).

9.2.3.1 бейнені белгілі бір дәйектілікпен (жалпыдан

жекеге, жекеден жалпыға) құрастыра білу;

9.2.3.2 алдағы әрекеттерді жоспарлау

1




32

Менің бөлмем. Біздің сынып (қарындаш, акварель)

9.2.3.1 бейнені белгілі бір дәйектілікпен (жалпыдан

жекеге, жекеден жалпыға) құрастыра білу;

9.2.3.2 алдағы әрекеттерді жоспарлау

1

33





34

«Презентация және талдау»



3.1 Презентация



9.3.2.1 жұмысты оны орындау тәртібін, мазмұнын,

орындау техникасын түсіндіре отырып көрсету

1


9.3.2.1 жұмысты ұсынылған толық жоспар бойынша

талдау


1

3.2 Талдау







Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
18.11.2024
486
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі