Материалдар / Үйден оқыту, әлеуметтік тұрмыстық бағалау 9 сынып 2 тоқсан

Үйден оқыту, әлеуметтік тұрмыстық бағалау 9 сынып 2 тоқсан

Материал туралы қысқаша түсінік
Үйден оқыту, әлеуметтік тұрмыстық бағалау 9 сынып 2 тоқсан
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
31 Қазан 2024
83
1 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Әлеуметтік-тұрмыстық бағдарлау

Мектеп:

Күні: .

Оқытушының аты-жөні:

Сынып: 9 сабақ 1

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар:

Бөлім:

Отбасы

Сабақтың тақырыбы:

Отбасы құрамы

Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары

9.6.1.1 өзін және өзінің отбасы мүшелерін: атасы, анасы, ағасы, әпкесі және әжесін атай білу;

9.6.1.2 отбасындағы өзіңіздің әлеуметтік рөліңізді (ұлыңыз немесе қызыңыз, немере не немере, ағаңыз, апайыңыз) анықтай білу;

Сабақтың мақсаты:

  • Өзін және өзінің отбасы мүшелерін: атасы, анасы, ағасы, әпкесі және әжесін атай біледі;

  • Отбасындағы өзіңіздің әлеуметтік рөліңізді (ұлыңыз немесе қызыңыз, немере не немере, ағаңыз, апайыңыз) анықтай біледі;

Құндылықтарды дарыту

БІРЛІК ЖӘНЕ ЫНТЫМАҚ

  • тапсырмаларды тиімді орындау үшін қажетті академиялық және техникалық, заманауи технологиялар мен әдістер туралы білімінің болуы;

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі

Педагогтың әрекеті

Оқушылардың әрекеті

Бағалау


Ресурстар

Басталуы




Сәлемдесу. «Бірлік және ынтымақ» тақырыбында ой қозғау.
Оқушыны фотоколлаж туындыларымен таныстыру.

Бағалау критерийлері:

  • Отбасы мүшелерін атай білу, туысқандық атауларын білуге үйренеді;

Есте сақтау қабілетін арттырады.

Өткен сабақты қайталау.

«Миға шабуыл»

Сұрақтарға оқушы өз ойымен бөліседі.

  • Сурет бойынша әңгімелеу.

Оқушымен амандасып, бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.

Ойлану арқылы оқушы қайталау сұрақтарына жауап береді.

Қалыптастырушы бағалау: Бірін – бірі бағалау.

Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген суреттер





Ортасы





Оқушының зейінін сабаққа шоғырландыру

Отбасы дегеніміз не?

(отбасы дегеніміз бір үйде тұратын ең жақын туыс адамдар. Ол адамдарды отбасы мүшелері дейміз).

Сен отбасында кімсің? (мен отбасының мүшесімін, әкем мен анамның баласымын, атам мен әжемнің немересімін).

Отбасы мүшелері туралы мәліметті үйде қайдан алуға болады? (ата-әжеден, туыстардан білуге болады).

2. Әңгіме (отбасының суреті бойынша)

Отбасы мүшелері бір-бірімен қандай қарым-қатынас жасайды? (әңгімелеседі, бірге отырып тамақ ішеді, бір-бірін сыйлайды, балалар үлкендерді тыңдайды, бірге демалады).

Отбасына тигізетін қолғабысың туралы әңгімелеп берші. (Оқушы әңгімелей бастайды

Үлкенді құрметтеу, кішіге қамқор болуды кімнен үйренесіңдер? (оқушы атасынан, әжесінен, әке-шешесінен, аға-тәтесінен үйренетінін айтады. Отбасынан өрбитін адамгершілік қасиеттер туралы әңгімені одан әрі жалғастыра беруге болады).

Бейнематериал көру немесе тыңдау

2. Тапсырма;(Т) Оқушы көрген бейнелеу материалдарын пайдаланып, альбом ішіне нобай салады.

Дескрипторлар:

- Ұқыпты салады

- Түрлі-түсті бояйды

- Берілген стильге сай орындайды

3. Рефлексия:

Сабақта мен .....................жұмыс істедім, өйткені......

...........................................................................................

Мен .................................... ..............идеяны ұсындым

Мен мақсатқа жеттім...................өйткені.....................

Сабақ мен үшін................................................... болды

Менің көңіл күйім............................................................

Сабақтың қорытындысы: оқу мақсаты мен бағалау критерийлерін талқылау

Оқушы отбасы туралы сұрақтарға жауап береді.










Оқушы әңгімелей бастайды.


Жауабын нақтылап, ой түйіп дәптерге сурет арқылы түсіреді.



Ұқыпты салады

Түрлі-түсті бояйды.









Оқушы ойын жинақтайды.

Дискриптор

Сән саладағы стильдік бағыттарын зерттейді

Белгілі бір стильде шығармашылық жұмысты орындайды

https://u-s.kz/publ/2304-men-otbasym.html



Аяқталуы




Кері байланыс

Оқушы рефлекциясы :

Мен не білдім ?

Не үйрендім ?

Маған бүгінгі сабақта түсініксіз болды ?

Оқушы бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін айтады

Оқушының айтқан жауабына пікір қалдыру.






Әлеуметтік-тұрмыстық бағдарлау

Мектеп:

Күні: .

Оқытушының аты-жөні:

Сынып: 9 сабақ 2

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар:

Бөлім:

Отбасы

Сабақтың тақырыбы:

6.2 Отбасылық қарым-қатынас

Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары

9.6.2.1 үй шаруашылығын басқаруға, отбасы мүшелеріне қамқорлық жасауға белсенді қатысу;

9.6.2.2 отбасылық бюджетті жоспарлай: отбасы табысының айлық мөлшерін анықтай, шығыстарды жоспарлай білу;

9.6.2.3 отбасындағы балаларға күтім жасаудың негізгі түрлерін орындау (монша, киім-кешек, тамақтандыру);

9.6.2. отбасы мүшелерінің арасында күнделікті өмірдегі міндеттерді бөлуді бағдарлай білу;

Сабақтың мақсаты:

  • Үй шаруашылығын басқаруға, отбасы мүшелеріне қамқорлық жасауға белсенді қатысады;

  • Отбасылық бюджетті жоспарлай: отбасы табысының айлық мөлшерін анықтай, шығыстарды жоспарлай біледі;

  • Отбасындағы балаларға күтім жасаудың негізгі түрлерін орындайды (монша, киім-кешек, тамақтандыру);

  • Отбасы мүшелерінің арасында күнделікті өмірдегі міндеттерді бөлуді бағдарлай біледі;

Құндылықтарды дарыту

ӘДІЛДІК ЖӘНЕ ЖАУАПКЕРШІЛІК

  • әр адамның еңбегін мен қадір-қасиетін әділ бағалау, оның жеке басына құрмет көрсету және қарым-қатынаста сыпайылық таныту қағидаттарын басшылыққа ала білу;

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі

Педагогтың әрекеті

Оқушылардың әрекеті

Бағалау


Ресурстар

Басталуы




Сәлемдесу. «Әділдік және жауапкершілік» тақырыбында ой қозғау.
Оқушымен шағын әңгіме қозғау.

Бағалау критерийлері:

  • Үй шаруашылығын басқаруға, отбасы мүшелеріне қамқорлық жасай білуге үйренеді;

Есте сақтау қабілетін арттырады.

Өткен сабақты қайталау.

«Миға шабуыл»

Сұрақтарға оқушы өз ойымен бөліседі.

  • Сурет бойынша әңгімелеу.

Оқушымен амандасып, бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.


Қалыптастырушы бағалау: Бірін – бірі бағалау.

Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген суреттер





Ортасы





Оқушының зейінін сабаққа шоғырландыру

Ата-әженің мейірімі қандай әсерге бөлейді?

· Әке мен ананың жылылығы деп нені айтамыз?

· Отбасында қалайша татулық орнатуға болады?

· Бауырмалдық дегенді қалай түсінесің?

· Өзің туғандарыңа сүйіспеншілігіңді қалай білдіріп жүрсің?

Жаңа ақпарат.

Отбасы- тәлім- тәрбие мектебі.Адам өнеге- үлгіні отбасынан алады.

Халықтың салт- дәстүрін, әдет- ғұрпын отбасынан үйренеді. Үлкенді

құрметтеу, кішіге қамқорлық жасау, адалдық, әдептілік, еңбексүйгіштік

отбасының өнеге- үлгісі болып табылады. Отанды сүю, ана тілін

құрметтеу, табиғатты аялау да отбасынан басталады.

Отбасы- сүйіспеншіліктің, шаттықтың ордасы

6.Шығармашылық жұмыс, (топтық жұмыс). 12 мин.

1- тапсырма. Жұмбақтардың шешімін табайық. Жұмбақтардың

шешуінің бірінші әріптерін пайдаланып сөз құрастырайық.

2-тапсырма. Диологты жалғастырып айт.

А.Қоразбаевтың «Жан ана» әнін тыңдау.

Бейнематериал көру немесе тыңдау

2. Тапсырма;(Т) Оқушы көрген бейнелеу материалдарын пайдаланып, Ата- алдындағы баланың парызын жалғастырып жазады.

Дескрипторлар:

- Жұмбақты шешеді.

- Диалогты жалғастырады.

- Ойын жалғастырып жазады.

3. Рефлексия:

Сабақта мен .....................жұмыс істедім, өйткені......

...........................................................................................

Мен .................................... ..............идеяны ұсындым

Мен мақсатқа жеттім...................өйткені.....................

Сабақ мен үшін................................................... болды

Менің көңіл күйім............................................................

Сабақтың қорытындысы: оқу мақсаты мен бағалау критерийлерін талқылау

Оқушы отбасы туралы сұрақтарға жауап береді.



Оқушы жауаптары тыңдалады.







Оқушы әңгімелей бастайды.


Жауабын нақтылап, ой түйіп дәптерге сурет арқылы түсіреді.



Ұқыпты салады

Түрлі-түсті бояйды

Оқушы ойын жинақтайды.

Дискриптор

Сән саладағы стильдік бағыттарын зерттейді

Белгілі бір стильде шығармашылық жұмысты орындайды

https://u-s.kz/publ/2304-men-otbasym.html



https://ust.kz/word/otbasyndagy_qarym___qatynas_madenieti_3_synyp_sabaq_jospary-79988.html


Аяқталуы




Кері байланыс

Оқушы рефлекциясы :

Мен не білдім ?

Не үйрендім ?

Маған бүгінгі сабақта түсініксіз болды ?

Оқушы бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін айтады

Оқушының айтқан жауабына пікір қалдыру.










Әлеуметтік-тұрмыстық бағдарлау

Мектеп:

Күні: .

Оқытушының аты-жөні:

Сынып: 9 сабақ 3

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар:

Бөлім:

Отбасы

Сабақтың тақырыбы:

6.2 Отбасылық қарым-қатынас

Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары

9.6.2.5 отбасылық демалыс ұйымдастыру, отбасылық дәстүрлерді бағдарлай білу;

9.6.2.6 мерекелерде құттықтай ала білу;

9.6.2.7 қонақтарды шақыру және қабылдау;

Сабақтың мақсаты:

  • Отбасылық демалыс ұйымдастыру, отбасылық дәстүрлерді бағдарлай біледі;

  • Мерекелерде құттықтай ала біледі;

  • Қонақтарды шақыру және қабылдайды;

Құндылықтарды дарыту

ЖАСАМПАЗДЫҚ ЖӘНЕ ЖАҢАШЫЛДЫҚ

  • жаңа идеяларды ұсыну;

  • заманауи цифрлық құралдар мен технологияларды меңгеру;

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі

Педагогтың әрекеті

Оқушылардың әрекеті

Бағалау


Ресурстар

Басталуы




Сәлемдесу. «Жасампаздық және жаңашылдық» тақырыбында ой қозғау.
Оқушымен шағын пікірталас жүргізу

Бағалау критерийлері:

  • отбасылық дәстүрлерді бағдарлай білуге үйренеді;

Есте сақтау қабілетін арттырады.

Өткен сабақты қайталау.

«Миға шабуыл»

Оқушыларға «Қызықты мозайка» ұсынылады.

Қызықты мозайка – оқушыларға ойын арқылы алдыңғы сабақтағы ережені еске түсіру.

Оқушымен амандасып, бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.

Ойлану арқылы оқушы қайталау сұрақтарына жауап береді.

Қалыптастырушы бағалау: Бірін – бірі бағалау.

Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген суреттер





Ортасы





Оқушының зейінін сабаққа шоғырландыру

Бейнематериал көру немесе тыңдау

Бейнебаянда берілген сурет бойынша «Демалыстағы отбасындағы қызықты оқиға» тақырыбында сюжетті әңгіме құрастыру тапсырылады.



2. Тапсырма;(Т) Оқушы көрген бейнелеу материалдарын пайдаланып, альбом ішіне нобай салады.

Дескрипторлар:

- Ұқыпты салады

- Түрлі-түсті бояйды

- Берілген стильге сай орындайды


3. Рефлексия:

Сабақта мен .....................жұмыс істедім, өйткені......

...........................................................................................

Мен .................................... ..............идеяны ұсындым

Мен мақсатқа жеттім...................өйткені.....................

Сабақ мен үшін................................................... болды

Менің көңіл күйім............................................................

Сабақтың қорытындысы: оқу мақсаты мен бағалау критерийлерін талқылау

Оқушы отбасы туралы сұрақтарға жауап береді.










Оқушы әңгімелей бастайды.


Жауабын нақтылап, ой түйіп дәптерге сурет арқылы түсіреді.



Ұқыпты салады

Түрлі-түсті бояйды









Оқушы ойын жинақтайды.

Дискриптор

Сән саладағы стильдік бағыттарын зерттейді

Белгілі бір стильде шығармашылық жұмысты орындайды

https://u-s.kz/publ/2304-men-otbasym.html



Аяқталуы




Кері байланыс

Оқушы рефлекциясы :

Мен не білдім ?

Не үйрендім ?

Маған бүгінгі сабақта түсініксіз болды ?

Оқушы бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін айтады

Оқушының айтқан жауабына пікір қалдыру.






Әлеуметтік-тұрмыстық бағдарлау

Мектеп:

Күні: .

Оқытушының аты-жөні:

Сынып: 9 сабақ 4

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар:

Бөлім:

Отбасы

Сабақтың тақырыбы:

6.3 Қазақстан Республикасы азаматының құжаттары

Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары

9.6.3.1Төлқұжатта, негізгі деректерде (серия, нөмір, жеке нөмір, төлқұжатта берген және кім берген ) оларды бағдарлап жазып алу;

9.6.3.2 жұмысқа қабылдауға арналған құжаттарды жинақтап, рәсімдеу

Сабақтың мақсаты:

  • Төлқұжатта, негізгі деректерде (серия, нөмір, жеке нөмір, төлқұжатта берген және кім берген ) оларды бағдарлап жазып алады;

  • Жұмысқа қабылдауға арналған құжаттарды жинақтап, рәсімдейді.

Құндылықтарды дарыту

ЕҢБЕКҚОРЛЫҚ ЖӘНЕ КӘСІБИ БІЛІКТІЛІК

  • өзін-өзі ұйымдастыру, міндеттерге басымдық беру, жұмыс уақытын жоспарлау;

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі

Педагогтың әрекеті

Оқушылардың әрекеті

Бағалау


Ресурстар

Басталуы




Сәлемдесу.

Бағалау критерийлері:

  • Тауарлардың аттарын атай білу, таңдаған тауарды пайдалана білуге үйренеді;

Есте сақтау қабілетін арттырады.

Еңбекқорлықтуралы не білеміз?

«Еңбекқорлық және кәсіби біліктілік» тақырыбында ой қозғау.

Өткен сабақты қайталау.

«Миға шабуыл»

Сұрақтарға оқушы өз ойымен бөліседі.

  • Сурет бойынша әңгімелеу.

Оқушымен амандасып, бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.

Ойлану арқылы оқушылар қайталау сұрақтарына жауап береді.

Қалыптастырушы бағалау: Бірін – бірі бағалау.

Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген суреттер





Ортасы





Оқушының зейінін сабаққа шоғырландыру

Қазақстан Республикасы азаматының құжаттары

Қазақстан Республикасы азаматының жеке куәлігі – азаматтың жеке басын куәландыратын және Қазақстан Республикасының азаматтығын растайтын құжат.

Жеке басты куәландыратын құжат – материалдық жеткізгіште не осы Заңда айқындалған жағдайларда электрондық нысанда берілетін, жеке басты сәйкестендіру мақсатында оның иесінің жеке басын және құқықтық мәртебесін анықтауға мүмкіндік беретін, жеке тұлғаның дербес деректері туралы тіркелген ақпараты бар, белгіленген үлгідегі құжат.

Жол жүру құжаты – шетелдіктер мен азаматтығы жоқ адамдарға Қазақстан Республикасының шегінен тыс жерге кету үшін берілетін құжат.

Қазақстан Республикасы азаматының паспорты – Қазақстан Республикасының аумағында және одан тыс жерлерде азаматтың жеке басын куәландыратын және Қазақстан Республикасының аз Қайтып оралуға арналған куәлік – иесінің жеке басын куәландыратын және Қазақстан Республикасына бір реттік келу құқығын растайтын құжат аматтығын растайтын құжат.

Туу туралы куәлік – жеке тұлғаның жеке басын куәландыратын, оның туу фактісінің мемлекеттік тіркелгені туралы айғақтайтын құжат.

Қазақстан Республикасының қызметтік паспорты – өзіне жүктелген қызметтік міндеттерді орындау үшін Қазақстан Республикасынан шыққан және келген, одан тыс жерлерде тұрған кезде Қазақстан Республикасы азаматының жеке басын куәландыратын және оның иесінің ресми мәртебесін растайтын құжат.

Қазақстан Республикасы теңізшісінің жеке куәлігі – теңіз кемесінің бортында (әскери корабльді қоспағанда) оның экипажының құрамында, сондай-ақ сауда мақсатында теңізде жүзу үшін пайдаланылатын аралас (өзен-теңіз) жүзетін кеменің бортында жұмыс істейтін құжат иесінің немесе практикадан өту үшін кемелерге жіберілетін, оқу орнында білім алушының жеке басын куәландыратын құжат.

Бейнематериал көру немесе тыңдау

2. Тапсырма;(Т) Оқушы көрген бейнебаян материалдарын пайдаланып, есте сақтау қабілеті бойынша дәптерге түсіреді.

Дескрипторлар:

- Бейнебаянды есте сақтайды;

-Д әптерге түсіреді.


3. Рефлексия:

Сабақта мен .....................жұмыс істедім, өйткені......

...........................................................................................

Мен .................................... ..............идеяны ұсындым

Мен мақсатқа жеттім...................өйткені.....................

Сабақ мен үшін................................................... болды

Менің көңіл күйім............................................................

Сабақтың қорытындысы: оқу мақсаты мен бағалау критерийлерін талқылау

Оқушы отбасы туралы сұрақтарға жауап береді.










Оқушы әңгімелей бастайды.


Жауабын нақтылап, ой түйіп дәптерге сурет арқылы түсіреді.



Ұқыпты салады

Түрлі-түсті бояйды









Оқушы ойын жинақтайды.

Дискриптор

Сән саладағы стильдік бағыттарын зерттейді

Белгілі бір стильде шығармашылық жұмысты орындайды

https://u-s.kz/publ/2304-men-otbasym.html



Аяқталуы




Кері байланыс

Оқушы рефлекциясы :

Мен не білдім ?

Не үйрендім ?

Маған бүгінгі сабақта түсініксіз болды ?

Оқушы бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін айтады

Оқушының айтқан жауабына пікір қалдыру.






Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ