Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Үйден оқыту КТЖ 9 сынып химия
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
№ |
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі |
Сабақтардың тақырыбы |
Оқу мақсаттары |
Сағат саны |
Мерзімі |
Ескерту |
|
|
|||||
1 |
9.1A Электролиттік диссоциация
|
Электролиттер мен бейэлектролиттер.
|
9.4.1.1 -электролиттер мен бейэлектролиттердің анықтамасын білу және мысалдар келтіру 9.4.1.2 -заттардың ерітінділері немесе балқымаларының электрөткізгіштігі химиялық байланыс түріне тәуелді екендігін түсіндіру |
1
|
12.09 |
|
2 |
Диссоциациялану дәрежесі. Күшті және әлсіз электролиттер |
9.4.1.7 -күшті және әлсіз электролиттерге мысал келтіру және оларды ажырату, диссоциациялану дәрежесін анықтай білу |
1 |
26.09 |
|
|
3 |
Тұздар гидролизі. №2 зертханалық тәжірибе «Тұздар гидролизі»
|
9.3.4.3-орта тұз ерітіндісінің ортасын тәжірибе жүзінде анықтау 9.3.4.4 -орта тұз гидролизінің теңдеуін молекулалық және иондық түрде құрастыру
|
1 |
10.10 |
|
|
4
|
9.1D Қайтымды реакциялар
|
Қайтымды және қайтымсыз химиялық реакциялар. Химиялық тепе-теңдік №3 көрсетілім «Қайтымды химиялық реакциялар». №7 зертханалық тәжірибе «Химиялық тепе-теңдіктің ығысуы» |
9.3.3.1 –қайтымды және қайтымсыз реакцияларды білу 9.3.3.2 - тепе-теңдікті динамикалық үдеріс ретінде сипаттау және Ле-Шателье-Браун принципі бойынша химиялық тепе-теңдіктің ығысуын болжау
|
1 |
24.10 |
|
5 |
|
Катализаторлар. Ингибиторлар.
|
9.3.2.3 -катализатордың реагенттен айырмашылығын және реакция жылдамдығына әсерін түсіндіру 9.3.2.4 -реакция жылдамдығына ингибитордың әсерін түсіндіру |
1 |
7.11 |
|
6 |
9.2В Металдар мен құймалар
|
Металдардың жалпы сипаттамасы. №4көрсетілім «Металдардың кристалдық тор модельдері» |
9.1.4.1 -металдық байланыс пен металдық кристалдық тор жайындағы білімдерін қолданып металдардың қасиетін түсіндіре алу 9.1.4.2 -металдарға тән физикалық және химиялық қасиеттерді сипаттау және металл атомдарының тек тотықсыздандырғыш қасиет көрсететінін түсіндіру |
1 |
21.11 |
|
7 |
9.2С 1 (I), 2 (II) және 13 (III) топ элементтері және олардың қосылыстары
|
1 (I)-топ элементтері және олардың қосылыстары. №6көрсетілім «Натрийдің сумен әрекеттесуі» |
9.2.1.1 -атом құрылысы негізінде сілтілік металдардың жалпы қасиеттерін түсіндіру 9.2.1.2-сілтілік металдардың оксидтері мен гидроксидтерінің негіздік қасиеттерін сипаттайтын реакция теңдеулерін құрастыру |
1 |
5.12 |
|
8 |
13 (ІІІ)-топ металдары. Алюминий және оның қосылыстары. №7көрсетілім «Алюминий мен оның құймалары». №9зертханалық тәжірибе «Алюминийдің қышқыл және сілті ерітінділерімен әрекеттесуі» |
9.2.1.5-атом құрылысы негізінде алюминийдің қасиеттерін түсіндіру, оның маңызды қосылыстары мен құймаларынның қолдану аймағын атау 9.2.1.6-алюминий, оның оксиді мен гидроксидінің екідайлы қасиеттерін зерттеу |
1 |
19.12 |
|
|
9
|
9.3А 17 (VII), 16 (VI), 15 (VI), 14 (IV) -топ элементтері және олардың қосылыстары
|
Галогендер Хлор |
9.1.4.5 -галоген молекулаларының электрондық формулаларын құрастыру және кристалдық тор түрі мен байланыс типін анықтау 9.2.1.8-топта галогендер қасиеттерінің өзгеру заңдылықтарын болжау |
1 |
9.01 |
|
10 |
Күкірттің қосылыстары
|
9.2.1.13-күкірттің (IV) және (VI) оксидтерінің физикалық және химиялық қасиеттерін салыстыру және күкірт диоксидінің физиологиялық әсерін түсіндіру 9.4.2.1 -қышқылдық жаңбырдың пайда болу себебі мен экологияға тигізетін әсерін түсіндіру |
1 |
23.01 |
|
|
11 |
Азот. №11 зертханалық тәжірибе «Азот молекуласының моделі» |
9.2.1.15-азоттың қасиеттерін және табиғаттағы азот айналымын түсіндіру
|
1 |
6.02 |
|
|
12 |
Фосфор және оның қосылыстары
|
9.2.1.22-фосфордың аллотропиялық түрөзгерістерін салыстыру 9.4.2.2 -фосфор қосылыстарының Қазақстандағы кен орындарын атау 9.2.1.23-фосфор және оның қосылыстарының жалпы химиялық қасиеттерін түсіндіру |
1 |
20.02 |
|
|
13 |
|
Кремний және оның қосылыстары. №9 көрсетілім «Алмаз, кремний, кремний диоксиді мен кремний карбидінің кристалдық торының модельдері»
|
9.2.1.24-кремнийдің қолданылу аймағын және оның жартылай өткізгіш ретінде қолданылуын түсіндіру 9.1.4.8 -кремний, оның диоксиді мен карбидіндегі химиялық байланыс түрін және кристалдық тор түрін сипаттау 9.2.1.25-кремний мен оның қосылыстарының негізгі химиялық қасиеттерін сипаттау және реакция теңдеулерін құрастыру |
1 |
6.03 |
|
14 |
9.4А Органикалық химияға кіріспе
|
Органикалық заттардың ерекшеліктері Органикалық қосылыстардың жіктелуі.
|
9.4.3.1 -органикалық қосылыстардың көптүрлілігінің себебін түсіндіру 9.4.3.2 -көмірсутектердің және олардың туындылары: спирттер, альдегидтер, карбон қышқылдары, көмірсулар, аминқышқылдарының жіктелуін білу |
1 |
20.03 |
|
15 |
9.4В Көмірсутектер. Отын
|
Алкандар, Алкендер.
|
9.4.3.7 -алкандардың химиялық қасиеттерін сипаттау және оны реакция теңдеулерімен дәлелдеу 9.4.3.9 -қанықпағандық ұғымын сипаттау |
1 |
3.04 |
|
16 |
Көмірсутекті отындар. |
9.4.3.15-құрамында көміртек бар қосылыстардың отын ретінде пайдалану мүмкін екендігін білу және альтернативті отын түрлерін зерттеу, олардың артықшылықтары мен кемшіліктерін атау; |
1
|
17.04 |
|
|
17 |
9.4С Оттекті және азотты органикалық қосылыстар
|
Оттекті органикалық заттар. Спирттер |
9.4.3.18 -оттекті органикалық заттардың жіктелуін білу; 9.4.3.19 -спирттердің жіктелуін, метанол мен этанолдың қолданылуын,этанолдың алынуын білу және қасиеттерін түсіндіру; 9.4.3.20-метанол мен этанолдың адам ағзасына физиологиялық әсерін түсіндіру; 9.4.3.21 этиленгликоль мен глицериннің физикалық қасиеттері мен қолданылуын білу; |
1 |
8.05 |
|
ТҮСІНІК ХАТ
Денсаулығына байланысты жалпы білім беру мекемелеріне бара алмайтын балаларды үйде жеке оқытуды ұйымдастыруға арналған орта білім беру деңгейінің «Химия» пәнінің оқу бағдарламасы 9-сыныптарда оқытылады.
«Химия» курсын 9 сыныптарда оқытудың мақсаты – оқушылардың ғылыми дүниетанымының негіздерін, танымдық қызығушылығын, сын тұрғысынан ойлауын, зияткерлік және шығармашылық қабілетін қалыптастыру, химияның негiзгi заңдарымен танысудан, табиғаттың құбылысын зерттеуден меңгерген білімі және білігін техникада және күнделiктi өмiрде пайдалана білу.
Осы мақсатқа жету үшін мынандай міндеттерді шешу қамтамасыз етедi:
-
қазіргі заманғы әлемнің химиялық бейнесінің негізін беретін химиялық құбылыстар, ұғымдар, заңдылықтар және теориялық қорытынды туралы білімдерді, табиғаттың ғылыми таным әдістері туралы білімдерді, құбылыстарды бақылау, эксперименттік тапсырмаларды орындау, болжау және жобалауды жүзеге асыру біліктілігін меңгерту;
-
химиялық экспериментті орындау дағдысын, зерттеушілік қабiлетін, өмірлік, тәжірибеде мәні бар есептерді шешу үшін игерген білім және білігін қолдану үдерісінде танымдық қызығушылығын, зияткерлік және шығармашылық қабілеттерін дамыту;
-
оқу және зерттеу жұмысына жауапкершілікпен қарау, қоршаған ортаны қорғау және табиғат құндылықтарын тиімді пайдалану, қоғам және адам өмірінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету, базалық білім негізінде экономикалық және саяси, әлеуметтік, мәдени қызметтерге ат салысу дағдысына тәрбиелеу.
«Химия» оқу пәні бойынша оқу жүктемесінің көлемі:
9 сыныпта – аптасына 0,5 сағатты, оқу жылында 17 сағатты құрайды. 9 сыныптарға арналған «Химия» оқулығының базалық оқу материалының мазмұны толық сақталды, яғни химияның барлық бөлімдерін қамтиды, оқушылардың негізгі игерген білімдерін тәжірибеде көбірек қолдануға бағытталған және қазіргі қоғамда өмірлік жағдаяттарға бейімделуге негізделеді. Осыған байланысты оқытылатын тақырыптардың уақыты азайды.
Төмендегі кестелерде «Химия» оқу пәнінің үлгілік күнтізбелік тақырыптық жоспарлары берілген.
«Бекітемін» ________________ Мектеп директоры Гапуова Б.Б 2 қыркүйек 2024 жыл |
«Келісемін»_________________ Мектеп директорының оқу ісі жөніндегі орынбасары Кемалова З.Т 29 тамыз 2024 жыл |
«Қаралды»_____________ Мектеп директорының әдістемелік жұмыстар жөніндегі орынбасары Сисенгалиева А.М. 29 тамыз 2024 жыл |
«Ұсынылды»_______________ Бірлестік жетекшісі Жаманшиева А.И 28 тамыз 2024 жыл |
Үй жағдайында білім алушы оқушыға арналған күнтізбелік-тақырыптық жоспар
Сыныбы: 9г
Пәні: Химия
Пән мұғалімі: Нуриева Айнұр Робертқызы
2024-2025 оқу жылы